|
|
Jak skutecznie napisac reklamacje w celu zmiany Technicolora |
Autor |
Wiadomość |
s.burczymucha
classic master
Dołączył: 25 Mar 2014 Posty: 152
|
Wysłany: 25-03-2014, 15:06 Jak skutecznie napisac reklamacje w celu zmiany Technicolora
|
|
|
Witam,
Jak skutecnzie napisac reklamacje w celu zmiany Technicolora na CISCO? Cos takiego sie niestety przydarzylo... Ktos ma jakies doswiadczenia zakonczone sukcesem? |
|
|
|
|
oczoklepka
easy master
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 26
|
Wysłany: 25-03-2014, 16:53
|
|
|
2 lata temu napisałem taką
Wyglądała mniej więcej tak:
Mój modem thompson nie nadaje zewnętrznego ip na moim urządzeniu końcowym. Prosze o wymianę modemu-routera na modem który spełnia te wymogi. Wifi mam swoje, waszego i tak nie używam. |
|
|
|
|
s.burczymucha
classic master
Dołączył: 25 Mar 2014 Posty: 152
|
Wysłany: 25-03-2014, 17:05
|
|
|
oczoklepka napisał/a: | 2 lata temu napisałem taką
Wyglądała mniej więcej tak:
Mój modem thompson nie nadaje zewnętrznego ip na moim urządzeniu końcowym. Prosze o wymianę modemu-routera na modem który spełnia te wymogi. Wifi mam swoje, waszego i tak nie używam. |
Hmm, prosto a ja jakieś niewiadomoco w glowie kminilem |
|
|
|
|
RadkoR [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2014, 17:12
|
|
|
s.burczymucha, poczytaj istniejące tematy.
Ktoś niedawno pisał odnośnie wymiany na Cisco ze względu na zewn. IP. UPC reklamację odrzuciło.
Tematów jest całkiem sporo. |
|
|
|
|
s.burczymucha
classic master
Dołączył: 25 Mar 2014 Posty: 152
|
Wysłany: 25-03-2014, 17:17
|
|
|
RadkoR napisał/a: | s.burczymucha, poczytaj istniejące tematy.
Ktoś niedawno pisał odnośnie wymiany na Cisco ze względu na zewn. IP. UPC reklamację odrzuciło.
Tematów jest całkiem sporo. |
Czyli najlepiej nie podpisywac przedluzenia gdy technik przeniesie nie to mo co sie prosilo? |
|
|
|
|
callahan
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 33
|
Wysłany: 25-03-2014, 18:08
|
|
|
1. Napisać o odłączenie/rezygnację z usług. Bez przedłużania. Oczywiście wcześniej reklamacje składać, a w niej wniosek o wymianę na modem. Na pewno odrzucą to wtedy rezygnacja.
2. Generalnie można by uderzyć w temat dostępności publicznego IP do uokik-u. Tu i oferta i prawo działają na naszą korzyść, kwestia czasu jak wymienią na modem. Najlepiej przez ePUAP.
Życzę cierpliwości i konsekwencji w działaniu.
Ps.: Do uke spłynęły skargi na zabezpieczenia tc7200, ciekawe jak się to zakończy? |
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-03-2014, 20:38
|
|
|
Dostaniesz Cisco tylko wtedy, gdy kończy ci się umowa i złożysz wypowiedzenie. To jedyny sposób.
Ja ponad 2 miesiące pisałem o wymianę Thomsona na modem Cisco i nic |
|
|
|
|
callahan
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 33
|
Wysłany: 25-03-2014, 20:41
|
|
|
1. sposób przyniósł mi epc3212 w niecałe 4 tygodnie z tym,że mam umowę na czas nieokreślony.
edit:
Ale teoretycznie po ankiecie nastąpiła wymiana, gdy tc7200 zaczął zrywać wan |
|
|
|
|
koziolku
Klikacz
Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 19 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-03-2014, 10:16
|
|
|
Mam umowę na czas nieokreślony. Napisałem ostatnio którąś już z kolei reklamację, głównie na brak możliwości przydzielenia publicznego IP na urządzenie końcowe. Różnica jednak była taka, że tym razem trochę bardziej przemyślałem maila i wyszedł mi sążnisty dość tekst, w którym wyłuszczyłem co mi się nie podobało w poprzednich odpowiedziach (w dużym, nawet krzywdzącym, skrócie - upraszczanie, robiące idiotów ze świadomych klientów), dlaczego taka sytuacja mi nie pasuje (nie mogę budować sieci po swojemu, ruter podpięty pod ruter będzie teoretycznie działał, ale nie wszystko może działać jak należy) i dlaczego nie mam zamiaru łamać regulaminu. Podrzuciłem również link do artykułu opisującego luki bezpieczeństwa w serwisie Niebezpiecznik, który już tu Forumowiczki i Forumowicze przytaczali, podpierając się opinią, iż niezależnie od ich intencji, użytkownik winien móc zabezpieczać sprzęt po swojemu. Poprosiłem, żeby obsługa odniosła się do każdego - punkt po punkcie - aspektu mojego maila, cobym wiedział z czym mam się udawać do UKE i UOKiK, w razie gdybyśmy nadal nie zgadzali się w opiniach.
Zadziałało.
Bez wysyłania skargi do UOKiK czy UKE. Bez jakiegoś konkretnego wypominania, że traktują klienta jak debila. Za to z szacunkiem i zachowaniem należytej, myślę, staranności przy konstruowaniu reklamacji, choć na pewno stawiając sprawę na ostrzu noża (jeśli nie zgodziliby się z reklamacją, prawdopodobnie mógłbym wymówić umowę, nawet gdyby była na czas określony).
Myślę, że jest szansa na wymianę również w przypadku umów na czas określony. Otóż rozmawiałem sobie o całej sprawie z kumplami. Jeden z nich spontanicznie postanowił zadzwonić na infolinię z pytaniem o port USB w Thomsonie. Odpowiedziano mu, że port jest zablokowany dla użytkownika końcowego i służy jedynie serwisantom (gadka-szmatka, ale w sumie umowa jest na dostęp do internetu, nie ma w niej nic o możliwości udostępniania USB po sieci, więc mnie to nie rusza), i jeśli interesuje go wymiana na sprzęt lepiej współpracujący z innymi ruterami to powinien napisać formalny wniosek (najlepiej przez formatkę kontaktową na stronie WWW).
Najwyraźniej UPC troszkę chyba zmienia politykę na korzyść klientów (albo już dawno taką stosuje, tylko ja nie wiedziałem jak się za to zabrać żeby działało jak należy). To dobrze, bo odsetek ludzi którzy sami po swojemu budują sobie sieć domową jest mały, ale warto dbać nawet o tych, którzy definitywnie chcą modem i wiedzą z czym to się wiąże.
Mail jest przydługi żeby go tu publikować, ale jakbyście mieli pytania - piszcie. UPC zaś dziękuję, że w końcu spełnili moją prośbę. |
_________________
|
|
|
|
|
dekiel
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2012 Posty: 200
|
Wysłany: 07-04-2014, 11:52
|
|
|
Czy ten cały technicolor jest tańszy w zakupie dla upc niż modem cisco?
Nie rozumiem takiej polityki, skoro klient chce to dobra firma robi ukłon w stronę klienta, wymienia mu i jest spokój, klient zadowolony.
Czy może szwagier wprowadził do upc 10 kontenerów technicolora i stąd dla niektórych betonowa ściana? Jeżeli firma chce być najlepsza jest zawsze otwarta na sugestie klienta i realizuje jego prośby. Gdzie jest pies pogrzebany?
Po drugie skoro widzą, że ten sprzęt jest kiepski po co dalej na nim siedzą? Jakiś cyrograf z kimś podpisali na wyłączność na ćwierć wieku?
Ktoś z decyzyjnych utopił grubą kasę w to, teraz pluje sobie w brodę? I dalej g... pchają ludziom (bo nie mają co z tym teraz zrobić, a trzeba gdzieś to upchnąć) licząc, że 80% użytkowników to oglądacz onetu, odbieracz maila i pisarz gg i technicolor mu wystarczy, a to że będzie mu się czasem będzie net wieszał to użytkownik przyjmie z pokorą, że do działania neta potrzebny jest codzienny reset technicolor-a
Czy to kwestia ceny, że np. nie obsadzą się tylko samymi cisco?
Czy raczej statystycznie mało wymagającego klienta, który łyknie to co dają bez zgrzytów - mimo, że działa to jak chorągiewka na wietrze.
Czy raczej decyzyjni mają za mało oleju w głowie i łykają pierwsze z brzegu urządzenie kablowe do swojego ogródka, bez wnika czy to w ogóle jest coś warte w działaniu czy zwykły szmelc.
Marketing zadecydował, że swoją sieć na zakończeniu obsadzają g....
Czy to syndrom czasów współczesnych o tym decyduje? Bylejakość rządzi. |
|
|
|
|
PrezesOi
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 481
|
Wysłany: 07-04-2014, 13:46
|
|
|
Strzelam ze 98% uzytkownikow UPC nie ma bladego pojecia o tym ze:
-to za co placa, mogloby dzialac lepiej, stabilniej (sprzet-modemy, routery)
-mogliby placic mniej ("tajne" promocje typu RUU, RKU, WRU)
-istnieje takie forum jak media swiat
A teraz postaw sie w butach szefow UPC. Moga kupic sprzet (ceny kompletnie wziete z sufitu, jako przyklad) pewny, solidny, uznanej marki - za 100USD/szt - i dzieki temu zachwycic 2% swiadomych klientow LUB moga kupic sprzet "jako-taki", zawodny, ale za to kosztujacy 50USD, ale w zupelnosci satysfakcjonujacy 98% klientow.
Jezeli nam (2%), zerwie sie net, to od razu to zauwazymy-przecietny klient wzruszy ramionami i pojdzie ogladac TV. Jezeli bedzie sie zrywac notorycznie, to bedziemy wsciekli i zlozymy reklamacje. Przecietny klient dojdzie do wniosku ze "tak po prostu jest/musi byc/ale ogolnie jest super, bo jak dziala, to mozna wejsc na fejsa" i nie zrobi nic, a po dwoch latach przedluzy umowe. |
|
|
|
|
gbbsoft
plus master
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 302
|
Wysłany: 07-04-2014, 14:23
|
|
|
W modemie UPC nie mogłoby zaoferować udostępnianie internetu przez twoje Wifi obcym osobom, którzy są klientami UPC... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 07-04-2014, 21:03
|
|
|
dekiel napisał/a: | Czy to syndrom czasów współczesnych o tym decyduje? Bylejakość rządzi. |
To się nazywa "optymalizacja kosztów", czyli "jakość adekwatna, do ceny", czytaj "tanie gówno" - czy coś jeszcze trzeba tłumaczyć?. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2014, 21:19
|
|
|
PrezesOi napisał/a: | A teraz postaw sie w butach szefow UPC. Moga kupic sprzet (ceny kompletnie wziete z sufitu, jako przyklad) pewny, solidny, uznanej marki - za 100USD/szt - i dzieki temu zachwycic 2% swiadomych klientow LUB moga kupic sprzet "jako-taki", zawodny, ale za to kosztujacy 50USD, ale w zupelnosci satysfakcjonujacy 98% klientow. | Nie podejrzewam, żeby marne routery z UPC satysfakcjonowały nawet mało wymagającą większość użytkowników, ponieważ przede wszystkim chcą oni korzystać z Wi-Fi, a zasięg w jaki dają te urządzenia jest dość kiepski. gbbsoft napisał/a: | W modemie UPC nie mogłoby zaoferować udostępnianie internetu przez twoje Wifi obcym osobom, którzy są klientami UPC... | To też wciskają wszystkim routery, żeby przyzwyczajać do tego co nieuchronne. Dziwnym zbiegiem okoliczności wyłączone Wi-Fi w Thomsonie lub Technicolorze po restarcie (nie resecie) potrafi się samo aktywować.
[ Dodano: 07-04-2014, 21:31 ]
koziolku napisał/a: | Mam umowę na czas nieokreślony. Napisałem ostatnio którąś już z kolei reklamację, głównie na brak możliwości przydzielenia publicznego IP na urządzenie końcowe. Różnica jednak była taka, że tym razem trochę bardziej przemyślałem maila i wyszedł mi sążnisty dość tekst, w którym wyłuszczyłem co mi się nie podobało w poprzednich odpowiedziach (w dużym, nawet krzywdzącym, skrócie - upraszczanie, robiące idiotów ze świadomych klientów), dlaczego taka sytuacja mi nie pasuje (nie mogę budować sieci po swojemu, ruter podpięty pod ruter będzie teoretycznie działał, ale nie wszystko może działać jak należy) i dlaczego nie mam zamiaru łamać regulaminu. Podrzuciłem również link do artykułu opisującego luki bezpieczeństwa w serwisie Niebezpiecznik, który już tu Forumowiczki i Forumowicze przytaczali, podpierając się opinią, iż niezależnie od ich intencji, użytkownik winien móc zabezpieczać sprzęt po swojemu. Poprosiłem, żeby obsługa odniosła się do każdego - punkt po punkcie - aspektu mojego maila, cobym wiedział z czym mam się udawać do UKE i UOKiK, w razie gdybyśmy nadal nie zgadzali się w opiniach.
Zadziałało.
|
koziolku napisał/a: | Mail jest przydługi żeby go tu publikować | Może jednak opublikuj, przyda się jako wzór dla innych, zwłaszcza mniej biegłych w sprawach techniczno-prawnych. |
|
|
|
|
IreuN
classic master
Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 191 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 07-04-2014, 22:03
|
|
|
No i dla tych 2% nie starszy im modemów wyciągniętych od pozostałych 98%? Bezsens UPiSi, bezsens, w sumie ciekaw jestem czy oni to forum czytają, ale to raczej pytanie retoryczne.. Szkoda tylko, że robią ludzi w balona, a tych którzy się zrobić nie dadzą, to traktują poważnie dopiero za x telefonem..
gbbsoft napisał/a: | W modemie UPC nie mogłoby zaoferować udostępnianie internetu przez twoje Wifi obcym osobom, którzy są klientami UPC... |
Przecież jest już o tym wątek w dziale internet... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|