Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak skutecznie napisac reklamacje w celu zmiany Technicolora
Autor Wiadomość
s.burczymucha 
classic master

Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 152
Wysłany: 25-03-2014, 15:06   Jak skutecznie napisac reklamacje w celu zmiany Technicolora

Witam,

Jak skutecnzie napisac reklamacje w celu zmiany Technicolora na CISCO? Cos takiego sie niestety przydarzylo... Ktos ma jakies doswiadczenia zakonczone sukcesem?
 
 
oczoklepka 
easy master

Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 26
Wysłany: 25-03-2014, 16:53   

2 lata temu napisałem taką :)

Wyglądała mniej więcej tak:

Mój modem thompson nie nadaje zewnętrznego ip na moim urządzeniu końcowym. Prosze o wymianę modemu-routera na modem który spełnia te wymogi. Wifi mam swoje, waszego i tak nie używam.
 
 
s.burczymucha 
classic master

Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 152
Wysłany: 25-03-2014, 17:05   

oczoklepka napisał/a:
2 lata temu napisałem taką :)

Wyglądała mniej więcej tak:

Mój modem thompson nie nadaje zewnętrznego ip na moim urządzeniu końcowym. Prosze o wymianę modemu-routera na modem który spełnia te wymogi. Wifi mam swoje, waszego i tak nie używam.



Hmm, prosto a ja jakieś niewiadomoco w glowie kminilem ;)
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2014, 17:12   

s.burczymucha, poczytaj istniejące tematy.
Ktoś niedawno pisał odnośnie wymiany na Cisco ze względu na zewn. IP. UPC reklamację odrzuciło.
Tematów jest całkiem sporo.
 
 
s.burczymucha 
classic master

Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 152
Wysłany: 25-03-2014, 17:17   

RadkoR napisał/a:
s.burczymucha, poczytaj istniejące tematy.
Ktoś niedawno pisał odnośnie wymiany na Cisco ze względu na zewn. IP. UPC reklamację odrzuciło.
Tematów jest całkiem sporo.


Czyli najlepiej nie podpisywac przedluzenia gdy technik przeniesie nie to mo co sie prosilo?
 
 
callahan 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 33
Wysłany: 25-03-2014, 18:08   

1. Napisać o odłączenie/rezygnację z usług. Bez przedłużania. Oczywiście wcześniej reklamacje składać, a w niej wniosek o wymianę na modem. Na pewno odrzucą to wtedy rezygnacja.

2. Generalnie można by uderzyć w temat dostępności publicznego IP do uokik-u. Tu i oferta i prawo działają na naszą korzyść, kwestia czasu jak wymienią na modem. Najlepiej przez ePUAP.

Życzę cierpliwości i konsekwencji w działaniu.

Ps.: Do uke spłynęły skargi na zabezpieczenia tc7200, ciekawe jak się to zakończy?
 
 
winforGD 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 360
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-03-2014, 20:38   

Dostaniesz Cisco tylko wtedy, gdy kończy ci się umowa i złożysz wypowiedzenie. To jedyny sposób.
Ja ponad 2 miesiące pisałem o wymianę Thomsona na modem Cisco i nic :?
 
 
callahan 
easy master

Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 33
Wysłany: 25-03-2014, 20:41   

1. sposób przyniósł mi epc3212 w niecałe 4 tygodnie z tym,że mam umowę na czas nieokreślony.
edit:
Ale teoretycznie po ankiecie nastąpiła wymiana, gdy tc7200 zaczął zrywać wan
 
 
koziolku 
Klikacz

Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 19
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-03-2014, 10:16   

Mam umowę na czas nieokreślony. Napisałem ostatnio którąś już z kolei reklamację, głównie na brak możliwości przydzielenia publicznego IP na urządzenie końcowe. Różnica jednak była taka, że tym razem trochę bardziej przemyślałem maila i wyszedł mi sążnisty dość tekst, w którym wyłuszczyłem co mi się nie podobało w poprzednich odpowiedziach (w dużym, nawet krzywdzącym, skrócie - upraszczanie, robiące idiotów ze świadomych klientów), dlaczego taka sytuacja mi nie pasuje (nie mogę budować sieci po swojemu, ruter podpięty pod ruter będzie teoretycznie działał, ale nie wszystko może działać jak należy) i dlaczego nie mam zamiaru łamać regulaminu. Podrzuciłem również link do artykułu opisującego luki bezpieczeństwa w serwisie Niebezpiecznik, który już tu Forumowiczki i Forumowicze przytaczali, podpierając się opinią, iż niezależnie od ich intencji, użytkownik winien móc zabezpieczać sprzęt po swojemu. Poprosiłem, żeby obsługa odniosła się do każdego - punkt po punkcie - aspektu mojego maila, cobym wiedział z czym mam się udawać do UKE i UOKiK, w razie gdybyśmy nadal nie zgadzali się w opiniach.

Zadziałało.

Bez wysyłania skargi do UOKiK czy UKE. Bez jakiegoś konkretnego wypominania, że traktują klienta jak debila. Za to z szacunkiem i zachowaniem należytej, myślę, staranności przy konstruowaniu reklamacji, choć na pewno stawiając sprawę na ostrzu noża (jeśli nie zgodziliby się z reklamacją, prawdopodobnie mógłbym wymówić umowę, nawet gdyby była na czas określony).

Myślę, że jest szansa na wymianę również w przypadku umów na czas określony. Otóż rozmawiałem sobie o całej sprawie z kumplami. Jeden z nich spontanicznie postanowił zadzwonić na infolinię z pytaniem o port USB w Thomsonie. Odpowiedziano mu, że port jest zablokowany dla użytkownika końcowego i służy jedynie serwisantom (gadka-szmatka, ale w sumie umowa jest na dostęp do internetu, nie ma w niej nic o możliwości udostępniania USB po sieci, więc mnie to nie rusza), i jeśli interesuje go wymiana na sprzęt lepiej współpracujący z innymi ruterami to powinien napisać formalny wniosek (najlepiej przez formatkę kontaktową na stronie WWW).

Najwyraźniej UPC troszkę chyba zmienia politykę na korzyść klientów (albo już dawno taką stosuje, tylko ja nie wiedziałem jak się za to zabrać żeby działało jak należy). To dobrze, bo odsetek ludzi którzy sami po swojemu budują sobie sieć domową jest mały, ale warto dbać nawet o tych, którzy definitywnie chcą modem i wiedzą z czym to się wiąże.

Mail jest przydługi żeby go tu publikować, ale jakbyście mieli pytania - piszcie. UPC zaś dziękuję, że w końcu spełnili moją prośbę.
_________________
 
 
dekiel 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 200
Wysłany: 07-04-2014, 11:52   

Czy ten cały technicolor jest tańszy w zakupie dla upc niż modem cisco?
Nie rozumiem takiej polityki, skoro klient chce to dobra firma robi ukłon w stronę klienta, wymienia mu i jest spokój, klient zadowolony.
Czy może szwagier wprowadził do upc 10 kontenerów technicolora i stąd dla niektórych betonowa ściana? Jeżeli firma chce być najlepsza jest zawsze otwarta na sugestie klienta i realizuje jego prośby. Gdzie jest pies pogrzebany?
Po drugie skoro widzą, że ten sprzęt jest kiepski po co dalej na nim siedzą? Jakiś cyrograf z kimś podpisali na wyłączność na ćwierć wieku?
Ktoś z decyzyjnych utopił grubą kasę w to, teraz pluje sobie w brodę? I dalej g... pchają ludziom (bo nie mają co z tym teraz zrobić, a trzeba gdzieś to upchnąć) licząc, że 80% użytkowników to oglądacz onetu, odbieracz maila i pisarz gg i technicolor mu wystarczy, a to że będzie mu się czasem będzie net wieszał to użytkownik przyjmie z pokorą, że do działania neta potrzebny jest codzienny reset technicolor-a :)
Czy to kwestia ceny, że np. nie obsadzą się tylko samymi cisco?
Czy raczej statystycznie mało wymagającego klienta, który łyknie to co dają bez zgrzytów - mimo, że działa to jak chorągiewka na wietrze.
Czy raczej decyzyjni mają za mało oleju w głowie i łykają pierwsze z brzegu urządzenie kablowe do swojego ogródka, bez wnika czy to w ogóle jest coś warte w działaniu czy zwykły szmelc.
Marketing zadecydował, że swoją sieć na zakończeniu obsadzają g....
Czy to syndrom czasów współczesnych o tym decyduje? Bylejakość rządzi.
 
 
PrezesOi 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 481
Wysłany: 07-04-2014, 13:46   

Strzelam ze 98% uzytkownikow UPC nie ma bladego pojecia o tym ze:
-to za co placa, mogloby dzialac lepiej, stabilniej (sprzet-modemy, routery)
-mogliby placic mniej ("tajne" promocje typu RUU, RKU, WRU)
-istnieje takie forum jak media swiat

A teraz postaw sie w butach szefow UPC. Moga kupic sprzet (ceny kompletnie wziete z sufitu, jako przyklad) pewny, solidny, uznanej marki - za 100USD/szt - i dzieki temu zachwycic 2% swiadomych klientow LUB moga kupic sprzet "jako-taki", zawodny, ale za to kosztujacy 50USD, ale w zupelnosci satysfakcjonujacy 98% klientow.

Jezeli nam (2%), zerwie sie net, to od razu to zauwazymy-przecietny klient wzruszy ramionami i pojdzie ogladac TV. Jezeli bedzie sie zrywac notorycznie, to bedziemy wsciekli i zlozymy reklamacje. Przecietny klient dojdzie do wniosku ze "tak po prostu jest/musi byc/ale ogolnie jest super, bo jak dziala, to mozna wejsc na fejsa" i nie zrobi nic, a po dwoch latach przedluzy umowe.
 
 
gbbsoft 
plus master

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 302
Wysłany: 07-04-2014, 14:23   

W modemie UPC nie mogłoby zaoferować udostępnianie internetu przez twoje Wifi obcym osobom, którzy są klientami UPC...
  gbbsoft
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-04-2014, 21:03   

dekiel napisał/a:
Czy to syndrom czasów współczesnych o tym decyduje? Bylejakość rządzi.

To się nazywa "optymalizacja kosztów", czyli "jakość adekwatna, do ceny", czytaj "tanie gówno" - czy coś jeszcze trzeba tłumaczyć?.
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2014, 21:19   

PrezesOi napisał/a:
A teraz postaw sie w butach szefow UPC. Moga kupic sprzet (ceny kompletnie wziete z sufitu, jako przyklad) pewny, solidny, uznanej marki - za 100USD/szt - i dzieki temu zachwycic 2% swiadomych klientow LUB moga kupic sprzet "jako-taki", zawodny, ale za to kosztujacy 50USD, ale w zupelnosci satysfakcjonujacy 98% klientow.
Nie podejrzewam, żeby marne routery z UPC satysfakcjonowały nawet mało wymagającą większość użytkowników, ponieważ przede wszystkim chcą oni korzystać z Wi-Fi, a zasięg w jaki dają te urządzenia jest dość kiepski.
gbbsoft napisał/a:
W modemie UPC nie mogłoby zaoferować udostępnianie internetu przez twoje Wifi obcym osobom, którzy są klientami UPC...
To też wciskają wszystkim routery, żeby przyzwyczajać do tego co nieuchronne. Dziwnym zbiegiem okoliczności wyłączone Wi-Fi w Thomsonie lub Technicolorze po restarcie (nie resecie) potrafi się samo aktywować.

[ Dodano: 07-04-2014, 21:31 ]
koziolku napisał/a:
Mam umowę na czas nieokreślony. Napisałem ostatnio którąś już z kolei reklamację, głównie na brak możliwości przydzielenia publicznego IP na urządzenie końcowe. Różnica jednak była taka, że tym razem trochę bardziej przemyślałem maila i wyszedł mi sążnisty dość tekst, w którym wyłuszczyłem co mi się nie podobało w poprzednich odpowiedziach (w dużym, nawet krzywdzącym, skrócie - upraszczanie, robiące idiotów ze świadomych klientów), dlaczego taka sytuacja mi nie pasuje (nie mogę budować sieci po swojemu, ruter podpięty pod ruter będzie teoretycznie działał, ale nie wszystko może działać jak należy) i dlaczego nie mam zamiaru łamać regulaminu. Podrzuciłem również link do artykułu opisującego luki bezpieczeństwa w serwisie Niebezpiecznik, który już tu Forumowiczki i Forumowicze przytaczali, podpierając się opinią, iż niezależnie od ich intencji, użytkownik winien móc zabezpieczać sprzęt po swojemu. Poprosiłem, żeby obsługa odniosła się do każdego - punkt po punkcie - aspektu mojego maila, cobym wiedział z czym mam się udawać do UKE i UOKiK, w razie gdybyśmy nadal nie zgadzali się w opiniach.

Zadziałało.
koziolku napisał/a:
Mail jest przydługi żeby go tu publikować
Może jednak opublikuj, przyda się jako wzór dla innych, zwłaszcza mniej biegłych w sprawach techniczno-prawnych.
 
 
IreuN 
classic master

Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 191
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 07-04-2014, 22:03   

No i dla tych 2% nie starszy im modemów wyciągniętych od pozostałych 98%? Bezsens UPiSi, bezsens, w sumie ciekaw jestem czy oni to forum czytają, ale to raczej pytanie retoryczne.. Szkoda tylko, że robią ludzi w balona, a tych którzy się zrobić nie dadzą, to traktują poważnie dopiero za x telefonem..

gbbsoft napisał/a:
W modemie UPC nie mogłoby zaoferować udostępnianie internetu przez twoje Wifi obcym osobom, którzy są klientami UPC...


Przecież jest już o tym wątek w dziale internet...
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: