Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zrobić by płacić mniej?
Autor Wiadomość
arczir2d2 
easy master

Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 22
Wysłany: 22-03-2011, 20:18   Co zrobić by płacić mniej?

Witam.
Będę chciał zrezygnować z usług UPC z prostego powodu - za dużo płacę.
Chcę jedynie skorzystać z jakiejś promocji żeby płacić mniej. W tej chwili mam :
Max z nagrywarką i HD 105 zł
HBO 30 zł
Int. Turbo 15Mb/s 64,53 zł
stacjonarny tel 39 zł

Z HBO i stacjonarnego na pewno rezygnuję.
Doszły mnie słuchy że jeśli zrezygnuję i spiszę umowę na nowo to będę mógł skorzystać z jakichś promocji. A może jest jakieś inne wyjście aby płacić mniej??

I na jakiej zasadzie zrezygnować tak abym nie musiał płacić żadnej kary?
Prawdę powiedziawszy nie wiem czy mam teraz umowę na czas nieokreślony ( jeśli jest? ) czy na rok? Umowę spisywałem 2 lata temu na 12 miesięcy. Jeśli teraz jest na rok to jeśli mnie pamięć nie myli to w czerwcu chyba się kończy.

Więc co zrobić? i na co się potem zdecydować tak abym płacił jak najmniej za usługi które mnie interesują czyli :
Max HD z nagrywarką
Internet 10 lub 25Mb/s
i ewentualnie pakiet super HD
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3341
Skąd: Śląsk
Wysłany: 22-03-2011, 20:47   

Hej.

Jeśli umowę spisywałeś dwa lata temu i była ona na rok, to prawdopodobnie obecnie jesteś bez promocji i płacisz ceny standardowe. I prawdopodobnie możesz w każdej chwili skorzystać z nowej promocji.

Obecnie standardowe promocje "dla nowych" to:
- Max HD z nagrywarką + 25 Mb/s to 141 zł
lub
- Max HD z nagrywarką + 10 Mb/s to 134 zł
do tego
- Super HD w promocji za około 21 zł

Polecam Ci kontakt z działem utrzymania klienta 32 49-49-937. Może wystarczy telefon i bez potrzeby wypowiedzenia przedłużenie będzie możliwe...
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2011, 17:14   

Trzeba zacząć od przeczytania własnej umowy.
 
 
Gosieńka 
easy master


Dołączyła: 04 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-04-2011, 20:46   

Witajcie, kończy mi się umowa pod koniec kwietnia z UPC, zawarta na czas określony. Jestem długoletnią klientką UPC. Rok temu dali mi na odczepnego zniżkę za 10% za TV cyfrową select hd bez nagrywarki i internet fiber power 25 płacę 142,85 po zniżce tej. Napisałam do nich maila ze rozważam rezygnacje lub zmniejszenie pakietu bo nie mogę tyle płacić itp czy mi coś zaoferują, potem wysłałam drugiego i napisałam:

Zbliża się koniec obowiązywania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w dniu ... pomiędzy ... na świadczenie usług w zakresie: Pakiet Select HD, pakiet pełny oraz Fiber Power 25Mb/s. Przez lata będąc klientem UPC byłyśmy bardzo zadowolone z jakości świadczonych przez Spółkę usług, lecz muszę przyznać, że oferty konkurencji są bardzo atrakcyjne. Z uwagi jednak na naszą dotychczasową współpracę liczę na zaoferowanie mi przez Państwa znacznie lepszej oferty. Jednocześnie proszę o wskazanie formy złożenia wypowiedzenia wyżej wymienionej umowy, czy może być one złożone w Lokalnym BOK, czy musi być przesłane do Ogólnopolskiego BOK w Katowicach.

Wtedy też odpowiedź dostałam na pierwszą korespondencję:

Dziękuję za korespondencję. Nawiązując do otrzymanej wiadomości, informuję, że obecnie nie mamy możliwości zaproponowania Pani nowej promocji. W ramach zawartej umowy otrzymała Pani profit w postaci upustu odliczanego od miesięcznej opłaty abonamentowej na czas nieokreślony. Rabat 10 procent na usługę Internetową oraz Telewizyjną.

Aktualnie dostępne promocje są przewidziane dla Abonentów korzystających z usług na warunkach cennikowych – bez rabatu. Niestety, nie możemy Pani zaoferować innych warunków kontynuacji umowy.

Jednocześnie informuję, że okres zobowiązania Pani Umowy upłynie ...
Zgodnie z Regulaminem rozwiązanie Umowy Abonenckiej następuje po uwzględnieniu miesięcznego okresu wypowiedzenia, z wyrównaniem do końca Okresu Rozliczeniowego.
Oświadczenie o rezygnacji powinno zostać złożone na piśmie i przesłane listownie na adres:

UPC Polska Sp. z o.o., Katowice.

Nadmieniam, że istnieje również możliwość przesłania korespondencji z rezygnacją drogą elektroniczną na adres info.upc@upc.com.pl, faksem pod numer 32 49 49 488, lub złożenie wniosku za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej www.upc.pl/kontakt.

Rezygnacja przesłana pocztą elektroniczną musi zawierać:

imię i nazwisko Abonenta,
Numer Identyfikacyjny,
adres instalacji usług.

W listach i faksach Klient powinien zamieścić:

imię i nazwisko,
adres instalacji,
Numer Identyfikacyjny
własnoręczny podpis.

W przypadku braku niezbędnych danych wypowiedzenie nie zostanie przyjęte.

Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, iż sprzęt wypożyczony na czas korzystania z usług, pozostaje własnością firmy i powinien zostać zwrócony w terminie do 7 dni od daty rozwiązania Umowy. Zwrotu sprzętu należy dokonać w najbliższym Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się:
al. Jana Pawła II 27,
00-867 Warszawa,
godziny: pon., śr.: od 12:00 do 19:00,
wt., czw., pt.: od 10:00 do 17:00.

W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).

Co mam zrobić - nowi abonenci mają select Hd z nagrywarką i net 25mb za 128zł a ja 150 zł. Złożyć wypowiedzenie i czekać na odp? czy potem dzwonić do nich - jak tak gdzie?
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3341
Skąd: Śląsk
Wysłany: 05-04-2011, 20:50   

Po pierwsze spróbuj zadzwonić do DZIAŁU UTRZYMANIA KLIENTA pod numer - 32 49 49 937

Jak to nie poskutkuje - wyślij e-mailem wypowiedzenie, po kilku dniach sami zadzwonią i zaczną traktować jak klienta przez duże "K", a nie będą robić łaski, że ci przedłuża promocję.
_________________
 
 
Precelos 
ultra master


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 1433
Skąd: K-K
Wysłany: 05-04-2011, 20:56   

Gosieńka, najpierw zloz rezygnacje z uslug najlepiej w BOKu, pozniej dzwonisz do DUK - dzialu utrzymania klienta , mysle ze spokojnie znajdzie sie oferta maxHD plus fp25 za 121 zl lub troche taniej z selecthd
_________________
  precel@wtw.im
 
Gosieńka 
easy master


Dołączyła: 04 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-04-2011, 22:42   

Precelos napisał/a:
Gosieńka, najpierw zloz rezygnacje z uslug najlepiej w BOKu, pozniej dzwonisz do DUK - dzialu utrzymania klienta , mysle ze spokojnie znajdzie sie oferta maxHD plus fp25 za 121 zl lub troche taniej z selecthd


Hm wysłałabym im faksem do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta w Katowicach, ale może przejdę się do BOK przy Al. Jana Pawła w Warszawie i jak nie będzie dużo ludzi to złoże tam.
Dzięki za podpowiedzi. Fajnie, że jest takie forum i tacy ludzie, co chcą wymieniać się informacjami.
Napiszę jak będę coś wiedziała, rozważałam przejście do Aster City z której kiedyś miałam telewizję kablową lub Vectry, ale V nie ma jeszcze na bloku.

Pozdrawiam.
 
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 05-04-2011, 23:49   

Tyle to sie placilo za max hd + 25mbps ,a nie select + 25mbps ;) wiec ladnie Cie ktos przycial , gdyz klientowi daje sie 15% znizki dla 2 uslug na rok , chyba ze tak tylko w Krakowie :roll: :oops:
_________________
 
 
Gosieńka 
easy master


Dołączyła: 04 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-04-2011, 21:40   co zrobić by płacić mniej - wypowiedzenie

co zrobić by płacić mniej = złożyć wypowiedzenie

W Warszawie 10% jest dla paczki wpisane w umowach.

Że tak powiem użerałam się z nimi e-mail i telefonicznie w tej sprawie bardzo długo w zeszłym roku i się poddałam. Nie sądziłam, że coś uzyskam. Ale teraz znalazłam to forum i wszyscy radzili tu złożyć wypowiedzenie i znajomy z Cyfry + też.

Płace ok 150zł po tej 10% zawartej w umowie zniżce.

Poszłam dzisiaj z wypowiedzeniem do punktu obsługi w Wawie, dział info dot. umów zapytałam o wypowiedzenie, wręczyłam je pani, odebrała, podpisała i napisała termin odłączenia. Podziękowałam i zaczęłam się zbierać.

Po czym zapytała, czy nie chce skorzystać z promocji - oferta 50% zniżki na druga tańszą usługę ale umowa na 24 mce.
Czyli z ok 150zł (po 10% zniżce) oferują mi teraz 114zł.
Nie bardzo mam ochotę na 24 mczna umowę, poczekam jeszcze chwile, może się sami odezwą.

Mogli by coś jeszcze zaproponować. Znajomy z cyfry mówił, ze pierwsza oferta jest zawsze najniższa, przynajmniej u nich. Oferują zniżki na usługi po haśle "chcę odłączyć" - czyli tak jest wszędzie.

Wypowiedzenie można anulować do 2 dni przed terminem odłączenia usług. Mam wtedy przyjść do BOK i przekazać że zostaje w promocji.

Co sądzicie, brać czy nie? Czekać, jest szansa na coś jeszcze?
 
 
BAHmVIP 
easy master

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 33
Skąd: [wypowiedzi ocenzurowane]
Wysłany: 06-04-2011, 21:58   

Gosieńka napisał/a:
Hm wysłałabym im faksem do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta w Katowicach, ale może przejdę się do BOK przy Al. Jana Pawła w Warszawie i jak nie będzie dużo ludzi to złoże tam.


szkoda nóg. (przez internet załatwisz w dwa dni).

Poprzez formularz kontakt na stronie możesz załączyć plik
(ew skan) (ja załączyłem bez podpisu (wg tabeli na stronie).
Przyszła odpowiedź z automatu że przeczytają -
a jak przeczytali, to napisali jak im (automatycznie) przykro
i że będą szukać "marchewki".
Już nawet dzwonili ale teraz, to ja nie mam czasu :-)
(muszę się zastanowić ale jeszcze nigdy żadnego wypowiedzenia nie cofałem).

<edit:>
Ps. widzę że nieaktualne ale może innym się przyda.
 
 
Gosieńka 
easy master


Dołączyła: 04 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-04-2011, 22:07   

BAHmVIP napisał/a:
Gosieńka napisał/a:
Hm wysłałabym im faksem do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta w Katowicach, ale może przejdę się do BOK przy Al. Jana Pawła w Warszawie i jak nie będzie dużo ludzi to złoże tam.


szkoda nóg. (przez internet załatwisz w dwa dni).

Poprzez formularz kontakt na stronie możesz załączyć plik
(ew skan) (ja załączyłem bez podpisu (wg tabeli na stronie).
Przyszła odpowiedź z automatu że przeczytają -
a jak przeczytali, to napisali jak im (automatycznie) przykro
i że będą szukać "marchewki".
Już nawet dzwonili ale teraz, to ja nie mam czasu :-)
(muszę się zastanowić ale jeszcze nigdy żadnego wypowiedzenia nie cofałem).

<edit:>
Ps. widzę że nieaktualne ale może innym się przyda.


Z tym kontaktem przez net bywa różnie. Bo najpierw mnie olali, odpowiedzieli ze nie mają oferty i podali dane do wypowiedzenia (a wysłałam im dwa maile w tej sprawie i faks) , więc im odpisałam ze na pewno złoże wypowiedzenie.
Dzwonili dziś do mnie z BOK z Katowic ale nie mogłam rozmawiać w pracy. I tak miałam w planach dziś zanieść wypowiedzenie i zaniosłam - do BOK w Wawie, padło pytanie czy już nie składałam wypowiedzenia ;) hehe. Zabawa w korespondencję.
Jeszcze czekam na odpowiedź w sprawie korekty faktur.
 
 
BAHmVIP 
easy master

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 33
Skąd: [wypowiedzi ocenzurowane]
Wysłany: 06-04-2011, 23:09   

Gosieńka napisał/a:

Z tym kontaktem przez net bywa różnie. Bo najpierw mnie olali, odpowiedzieli ze nie mają oferty i podali dane do wypowiedzenia (a wysłałam im dwa maile w tej sprawie i faks) , więc im odpisałam ze na pewno złoże wypowiedzenie.


Nie namawiam do owocnego kontaktu a do skutecznego wypowiedzenia.
Jest tam do wyboru magiczne: "odłączenie usług".

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Usługa: inne
Temat: zmiana usług
--------------------- --- odłączenie usług

przyczyna odłączenia: ---
---------------------------- wysokość abonamentu

dodaj załącznik

....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 
 
Gosieńka 
easy master


Dołączyła: 04 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-04-2011, 08:48   

BAHmVIP napisał/a:
Gosieńka napisał/a:

Z tym kontaktem przez net bywa różnie. Bo najpierw mnie olali, odpowiedzieli ze nie mają oferty i podali dane do wypowiedzenia (a wysłałam im dwa maile w tej sprawie i faks) , więc im odpisałam ze na pewno złoże wypowiedzenie.


Nie namawiam do owocnego kontaktu a do skutecznego wypowiedzenia.
Jest tam do wyboru magiczne: "odłączenie usług".

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Usługa: inne
Temat: zmiana usług
--------------------- --- odłączenie usług

przyczyna odłączenia: ---
---------------------------- wysokość abonamentu

dodaj załącznik

....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


A złożyłam wypowiedzenie w LBOK w Warszawie , pani podpisała odbiór. Gdy się zbierałam do wyjścia zaproponowała mi 50% znizki na drugą tańszą usługę. Czyli jak płacę 142,85 (po 10% znizce) to proponuja 114zł (za Select HD bez nagrywarki + net FB 25 Mb/s) ale umowa na 24 mce :(
 
 
BAHmVIP 
easy master

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 33
Skąd: [wypowiedzi ocenzurowane]
Wysłany: 10-05-2011, 22:04   

Gosieńka napisał/a:
Czyli jak płacę 142,85 (po 10% znizce) to proponuja 114zł (za Select HD bez nagrywarki + net FB 25 Mb/s) ale umowa na 24 mce :(

Ja po lekturze nowych promocji nie zdecydowałem się na negocjację z UPC.
Przyszła do mnie Vectra (PH, któremu zależy).

za 69,90(1rok) i 104,90(2 rok) mam:
Platynę z PVR (500 GB) (instalacja 99,00)
flashNet 16(24)/2 MB

pierwszy miesiąc za 1+1 zł
Średnio przez 2 lata będę płacił ok 91 zł/mc

Za zaoszczędzone dodałem C+ za 30/mc (na 12-mcy)

Polsat Sport w analogu i podwyższony upload (bez dopat)
przekonały mnie, że nie warto tracić czas na manewry miłosne z UPC.

Teraz jeszcze tylko czekam na kabel iHDMI
i mogę z przyjemnością zapomnieć o marketoidach z UPC,
ich pokręconych regulaminach i "promocjach".
 
 
FIL 
plus master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 420
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 13-05-2011, 22:40   

BAHmVIP napisał/a:
za 69,90(1rok) i 104,90(2 rok) mam:
Platynę z PVR (500 GB) (instalacja 99,00)
flashNet 16(24)/2 MB

pierwszy miesiąc za 1+1 zł
Średnio przez 2 lata będę płacił ok 91 zł/mc

Też zdecydowałem się na vectre tyle, że w wariancie niższym czyli flashNet 8(16). Warunki cenowe nieco niższe ze względu na wolniejszy net. Średnia 77 zł. Dodatkowo za 45 zł pakiet canal plus i pakiet sport z eurosportem HD :D . Ogólnie wychodzi taniej i więcej HD niż w upc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: