Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UPC
Autor Wiadomość
danan72 
light master

Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 118
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-08-2010, 06:32   Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UPC

Do niedawna korzystałem z taryfy "Rozmowy Non-Stop". Wtedy w naliczeniach telefonicznych przy rozmowach z telefonami stacjonarnymi była zawsze kwota 0 PLN a jeśli zdarzyło się połączenie na komórkę to rzeczywisty koszt rozmowy. Logiczne.
Ponieważ i tak nigdy nie rozmawiamy więcej niż 6h to postanowiliśmy zmienić taryfę na "Minuty do wszystkich 360". Koszt ten sam a nie trzeba płacić za rozmowy z komórkami.
Wszystko byłoby super gdyby nie jeden niepokojący fakt - od momentu zmiany taryfy (4 sierpnia) w naliczeniach telefonicznych przy wszystkich połączeniach (komórki, stacjonarne) wyświetlana jest kwota tak jakby połączenia były płatne. Wygląda to teraz tak że rozmawialiśmy ok 1 godziny więc do przekroczenia limitu 360 min jest jeszcze daleko a już mamy naliczone ok 15 PLN.
Mam pytanie do osób które korzystają z taryf "Minuty do wszystkich" czy też tak mają? Być może nie powinienem się przejmować, może koszty są naliczane ale na koniec miesiąca zostanie odliczony rabat za darmowe minuty?
Ale w takim razie dlaczego przy taryfie "Rozmowy non-stop" było inaczej?
Obawiam się niestety, że to na moim koncie jest coś nie tak ustawione i czeka mnie kołowrót z reklamacjami, korektą faktur, itd.
 
 
Precelos 
ultra master


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 1433
Skąd: K-K
Wysłany: 13-08-2010, 10:31   

proponuje napisac do ktoregos z pracownikow UPC podajac im ID klienta na pewno wam pomoga
http://forum.mediaswiat.pl/groupcp.php?g=3814

btw
6h w voipie za 6h rozmow to dosc drogo
u mojego operatora mialbym ponad 21h rozmow za granice oraz ponad 27h rozmow na stacjonarki 8)
_________________
  precel@wtw.im
 
danan72 
light master

Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 118
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-08-2010, 14:37   

Gdybym musiał płacić za telefon 90 PLN, to na pewno bym się nie zdecydował. Tyle że mam telefon gratis do internetu i TV z których i tak bym korzystał.
Oczywiście "gratis" nie oznacza "za darmo" ale mimo wszystko koszt ewentualnego rabatu na net+tv (10-15%) to niewiele za 6 godzin darmowych rozmów (w tym komórkowych).
 
 
entersc 
light master


Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 81
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-08-2010, 18:22   

Oczywiście na koniec miesiąca jest rozliczenie i jak się zmieściłeś w limicie 360 minut to konto jest wyzerowane.Mam też dopiero pierwszy miesiąc 240 po non-stopie,dzwoniłem i tak mi wyjaśnili.Jeszcze tylko zostanie problem rozliczenia ,bo zdaje się że naliczanie jest nie sekundowe/jak w komórkach/ a minutowe.
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 622
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-08-2010, 19:17   

To nie pierwsza niejasna rzecz w UPC.

W zakładce naliczenia jest klauzula:
Cytat:
* kwota bez podatku VAT, nie uwzględnia ewentualnych zniżek

Działa to w ten sposób, że w naliczeniach jest podana standardowa kwota (wg cennika) i dopiero na koniec miesiąca są uwzględniane minuty z abonamentu. W Twoim przypadku za pierwsze 360 min. nie powinno być opłaty.

Poza tym nie sugeruj się łączną sumą połączeń, gdyż każde połączenie jest rozliczane minutowo i zaokrąglane do pełnej minuty w górę a system podaje tak jakby połączenia były rozliczane sekundowo. Przy wykonywaniu dużej liczby krótkich połączeń można całkiem sporo minut w ten sposób "zgubić". Przykładowo, jeżeli wykonasz 6 połączeń każde po 20 sekund system pokaże, że masz wykorzystane 2 minuty tymczasem rzeczywiście wykorzystałeś już 6 minut.

I koniecznie po otrzymaniu faktury sprawdź szczegółowy wykaz połączeń, bo zdarza się, że UPC ma opóźnienia w przełączaniu taryf telefonicznych i w pierwszych dniach posiadania nowej taryfy mogą naliczyć jeszcze wg starego planu. Niestety, ale w takiej sytuacji będziesz musiał złożyć reklamację.
_________________
 
 
Wicuch 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 35
Wysłany: 14-08-2010, 10:33   

witam posiadam minuty 360 w opcji 1+1=3.

naliczenia za rozmowy są prowadzone na bieżąco.
następnie na fakturze otrzymasz koszt połączeń za cały miesiąc.
oczywiście nie płacisz* za nie i ich koszt jest zerowany.

* występują jednak numery które są płatne zawsze np: BOK UPC! oraz np skrócone numery stacjonarne jak numery taxi :evil: a zapewne także takie jak biuro numerów tpsa itd.

nie występuje naliczanie sekundowe - wszystko jest zaokrąglane do minut.

a zatem bezpłatne są telefony stacjonarne w kraju i zagranicą (wybrane kraje) oraz telefony komórkowe w kraju oprócz Play, Cyfrowego Polsatu.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2010, 10:57   

Wicuch napisał/a:
* występują jednak numery które są płatne zawsze np: BOK UPC!
A załatwienie przez tel. jakiejkolwiek sprawy z BOK zajmuje ludziom średnio kilkanaście minut.
 
 
entersc 
light master


Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 81
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-08-2010, 14:40   

to dzwoń np: przez nr 32 2007111 -to bEdzie uwzględniony w limicie darmowych minut
 
 
PunTomas 
easy master

Dołączył: 24 Sty 2005
Posty: 24
Skąd: Warszawa-Służewiec
Wysłany: 07-02-2011, 15:41   Re: Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UP

danan72 napisał/a:
Do niedawna korzystałem z taryfy "Rozmowy Non-Stop". Wtedy w naliczeniach telefonicznych przy rozmowach z telefonami stacjonarnymi była zawsze kwota 0 PLN a jeśli zdarzyło się połączenie na komórkę to rzeczywisty koszt rozmowy. Logiczne.
Ponieważ i tak nigdy nie rozmawiamy więcej niż 6h to postanowiliśmy zmienić taryfę na "Minuty do wszystkich 360". Koszt ten sam a nie trzeba płacić za rozmowy z komórkami.
Wszystko byłoby super gdyby nie jeden niepokojący fakt - od momentu zmiany taryfy (4 sierpnia) w naliczeniach telefonicznych przy wszystkich połączeniach (komórki, stacjonarne) wyświetlana jest kwota tak jakby połączenia były płatne. Wygląda to teraz tak że rozmawialiśmy ok 1 godziny więc do przekroczenia limitu 360 min jest jeszcze daleko a już mamy naliczone ok 15 PLN.
Mam pytanie do osób które korzystają z taryf "Minuty do wszystkich" czy też tak mają? Być może nie powinienem się przejmować, może koszty są naliczane ale na koniec miesiąca zostanie odliczony rabat za darmowe minuty?
Ale w takim razie dlaczego przy taryfie "Rozmowy non-stop" było inaczej?
Obawiam się niestety, że to na moim koncie jest coś nie tak ustawione i czeka mnie kołowrót z reklamacjami, korektą faktur, itd.



Witam, hej, ciao, bondziorno... :)

Przerabiam dokładnie "tą samą historię" - mam nadzieję, że będzie tak, jak koleżeństwo napisało - że "naliczenia" są tak pro forma, a do płacenia będzie zero....


_________________
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 05-06-2012, 21:54   

Odkopie trochę temat. Korzystam od kilku dni z usług upc w tym z telefonu stacjonarnego. W sekcji moje naliczenia w moim upc już kilkakrotnie wyzerowała się historia połączeń. Czy też tak macie? Co ile czasu to się w ogóle aktualizuje?
_________________
 
 
CePeU 
UPC Polska

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 637
Wysłany: 06-06-2012, 11:39   

Zerowanie listy połączeń nie powinno mieć miejsca. Proponowałbym wstrzymać się klika dni z racji „nowej usługi”. Jeśli sytuacja się nie ustabilizuje , daj znać. Aktualizacja danych powinna nastąpić do 48h.
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 10-06-2012, 20:15   

Identyczna sytuacja u mamy.
Były wieczory i weekendy, a zmieniłem w piątek taryfę na 240 min i nagle jest niecałe 20 zł. Nie wiem czy już jutro dzwonić czy się jeszcze wstrzymać?
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 11-06-2012, 07:54   

Te naliczenia nie uwzględniają rabatu, tj. w naszym przypadku darmowych minut.
_________________
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 185
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-06-2012, 10:33   

zygikuleczka napisał/a:
Te naliczenia nie uwzględniają rabatu, tj. w naszym przypadku darmowych minut.
Czyli mam rozumieć, że pod koniec okresu się to wyzeruje czy będę musiał walnąć reklamację?
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 11-06-2012, 11:06   

Zgodnie z tym co tm jest zapisane pod gwiazdką wyzeruje się. Zresztą jest to gdzieś na forum potwierdzone. W razie czego to rzeczywiście trzeba walnąć. No ale spoko-bądźmy dobrej myśli.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: