Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z telefonem
Autor Wiadomość
Uruk 
easy master

Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 32
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-06-2010, 15:03   Problem z telefonem

Mam ostatnio problem z telefonem. Gdy chce gdzieś zadzwonić to jest cisza albo sygnał, ze nr zajęty. Do mnie można się normalnie dodzwonić.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-06-2010, 17:19   

Mają za mało linii wyjściowych na świat albo serwer przeciążony.
Nie ma innego wyjścia jak zgłosić a potem reklamować.
  marekd@jabberpl.org
 
TePeO 
UPC Polska


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 10-06-2010, 16:54   

Uruk, Jeżeli nadal obserwujesz nieprawidłości podeślij numer identyfikacyjny na priv-a. Sprawdzę.
 
 
mysia 
Klikacz

Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 7
Wysłany: 22-07-2010, 16:27   

witam,
w poniedziałek podłaczany miałam telefon. Brak sygnału po podlączeniu, instalator powiedział do 48godz. będzie a nawet jutro. Dzwonię we wtorek do działu technicznego i Pani mówi do czwartku będzie. Dzisiaj czwartek sygnalu nie ma, więc dzwonię jeszcze raz i słyszę : zgłosze do odpowiedniego działu na co mówię Panu że to juz zostalo we wtorek zrobione i dzisiaj miał byc telefon czynny. Pan zdziwony i mówi ze on nic nie może i prosi o cierpliwośc i dzisiaj wieczorem albo jutro w godz popołudniowych powinien być. :shock: Wychodzi na to że UPC nie wywiązalo się z terminu i w związku z tym moge zerwac umowę. ?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-07-2010, 20:11   

Tak, powinnaś jak najszybciej wypowiedzieć umowę z winy UPC.

Zdecydowanie nie powinno się niczego podpisywać przed przetestowaniem czy działa.
Jeśli twierdzili, że włączą w ciągu 48 godzin trzeba odpowiedzieć w takim razie zapraszam za 2 dni wtedy porozmawiamy o warunkach na jakich zawrzemy umowę.

Poza tym VOIP z UPC to nie jest dobre rozwiązanie lepiej zainwestować we własną bramkę i korzystać z darmowego telefonu (albo przy jakiś symbolicznych opłatach) u innych operatorów.
  marekd@jabberpl.org
 
CePeU 
UPC Polska

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 637
Wysłany: 23-07-2010, 12:27   

mysia, jeśli problem nadal występuje podeślij numer klienta.
 
 
mysia 
Klikacz

Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 7
Wysłany: 23-07-2010, 14:42   

Ech kolejny telefon do BOK, powiedziałam co miałam powiedziec m.in ze jak dzisiaj nie bedzie działał to rozwiązuje umowe z ich winy i zgłaszam sprawę do Urzedu Ochrony Konsumentow i co się okazało? Pani M. do mnie oddzwania po 1.5 godz. i mowi że telefon juz działa. Pytam co zrobila a ona mi na to: poprosiłam o wlączenie usługi :shock: :shock: . Ręce opadają :!: od wtorku się prosiłam :?
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1315
Skąd: Sopot
Wysłany: 25-07-2010, 18:57   

Gdybym byla na twoim miejscu, to bym poszła do BOKU osobiście. Nie żartuję. :P Nie widzę sensu dalszego szarpania sobie nerwów. Myślę, że jak stawisz się do nich personalnie, to definitywnie nastąpi kres twych problemów.
_________________
 
 
mysia 
Klikacz

Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 7
Wysłany: 28-07-2010, 08:41   

Mam taki zamiar i zrobię to. Zostawię im odpowiednie pismo.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1315
Skąd: Sopot
Wysłany: 28-07-2010, 14:27   

Zanim zostawisz im pismo, spróbuj z nimi porozmawiać. Wyargumentuj Bok, co ciebie wyprowadziło z równowagi. Myślę, że zrobią wszystko co w ich mocy, aby ładnie wyjść z tej sprawy. :P
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2010, 18:52   

W BOK na ogół siedzą tak samo kompetentni ludzie jak na infolinii. Z UPC można rozmawiać jedynie za pomocą pism, chyba, że ktoś lubi strzępić język po próżnicy.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1315
Skąd: Sopot
Wysłany: 29-07-2010, 11:25   

Susane napisał/a:
W BOK na ogół siedzą tak samo kompetentni ludzie jak na infolinii

Czy ja wiem ? Z BOKIEM na Żabiance jest ok. :P
_________________
 
 
mysia 
Klikacz

Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 7
Wysłany: 29-07-2010, 17:18   

A teraz nie moge sie doprosic o zastrzeżenie numeru :o łaskawie odpisali po 4 dniach że do 48godz ( na stronie maja do 24godz od momentu zgloszenia a zgłaszałam w piatek)i znowu nie wywiązali sie z terminu.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1315
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-07-2010, 15:56   

Ja też czekałam 48 godzin..
_________________
 
 
mysia 
Klikacz

Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 7
Wysłany: 06-08-2010, 15:28   

Seven of nine tylko 48 godzin??? Miałaś szczęście, ja czekam juz 2 tygodnie :!: :!: w "elektronicznej fakturze" piszą że właczyli usługę tydzien temu a nr dalej sie wyświetla. Niestety to co piszą a jaka jest rzeczywistość to dwie różne sprawy :? Tracę juz cierpliwość.
Rozmowy przez telefon są bezskuteczne, szkoda mojego zdrowia na to. Susane masz racje tylko pisma i nic więcej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: