Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Telefon ciagle zajety.Pomaga restart modemu.
Autor Wiadomość
hedo 
Klikacz

Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: 02-01-2012, 21:05   Telefon ciagle zajety.Pomaga restart modemu.

W polowie listopada zmienilem usluge na Max HD,25MB,non stop Europa i Swiat.Dostalem nowy dekoder Cisco i modem WiFi ThomsonTWG 850 .No i zaczely sie problemy z telefonem.Kiedy ktos do mnie dzwoni, po uzyskaniu polaczenia ma krotki sygnal .To samo kiedy ja dzwonie do kogos.Sprawdzalem na drugim telefonie z UPC i jest to samo.Dzieje sie tak co dzien moze co dwa.W takiej sytuacji pomaga jedynie restart modemu.Zglaszalem do BOK ,przyszedl serwisant ,sprawdzil na swoim telefonie i wymienil mi modem .Dwa dni bylo dobrze i znowu te same objawy.Dzisiaj zadzwonilem ponownie i konsultant zasugerowal ze moze to zasilacz od modemu.Przerw w dzialaniu internetu nie zauwazylem.Mam telefon od 1,5 miesiaca praktycznie niesprawny.Moja zona czekala na pare waznych telefonow i nie doczekala sie.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-01-2012, 21:08   

Winny jest ich serwer, modem nie ma nic do tego.

Zwyczajnie mają za dużo bramek podłączonych do jednego serwera.
  marekd@jabberpl.org
 
TePeO 
UPC Polska


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 05-01-2012, 09:04   

hedo,
Wyślij do mnie na priv-a Twoje ID. Zobaczę co uda się ustalić.
 
 
hedo 
Klikacz

Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: 13-01-2012, 17:52   

No dzisiaj to juz szlag mnie trafil.Nie dosc ze dwa miesiace mam niesprawny telefon,to jeszcze przyszla faktura z oplata 50 zl za wizyte serwisanta ktory wymienial (nie wiem po co)modem.Teraz czekam bo za miesiac znowu 50 zl za wymiane zasilacza do modemu.A problem dalej nie rozwiazany.
 
 
Caney 
plus master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Posty: 454
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 13-01-2012, 20:34   

Jeśli serwisant wymienił modem jak piszesz ... znaczy był uszkodzony.. więc nie widzę powodu abyś musiał płacić... dzwoń i zgłoś reklamację
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: