Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne podejście UPC do klienta
Autor Wiadomość
Karol 
plus master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 620
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-08-2009, 20:54   Dziwne podejście UPC do klienta

Chciałbym w tym temacie opisać jak UPC traktuje swoich stałych klientów.

Otóż chciałem zmienić pakiet internetu na wyższy. Teoretycznie więc nie powinno być żadnych problemów. Zmienić pakiet na wyższy podobno zawsze można.

Zadzwoniłem więc do UPC, aby dokonać zmiany.

Jednakże w moim przypadku pani na party line zaproponowała mi dodatkowo stratę 20 % zniżki (na 3 usługi UPC) i powiedziała, że teraz dostanę najtańszą usługę gratis.

Na to ja mówię, że w moim przypadku to się nie kalkuluje, gdyż płaciłbym jakieś 20 zł miesięcznie więcej niż przy 20 % zniżce. Poza tym ja mam już tą promocję i nie chcę zmieniać żadnych innych warunków umowy oprócz pakietu internetu.

Na to pani mówi mi, że tej promocji już nie ma i zmiana czegokolwiek powoduje zmianę promocji na aktualnie obowiązującą.

No to ja mówię, że na stronie UPC było wyraźnie napisane, że promocja trwa do 31.08.2009 r. i co nagle zniknęła?

Nie doczekałem się odpowiedzi na to pytanie i w końcu zrezygnowałem z przyspieszenia internetu.

Pytania mam takie:
1. Czy UPC może tak nagle i bez żadnej przyczyny zakończyć promocję, którą podają na ich oficjalnej stronie internetowej i która ma wyraźnie określony czas trwania?
2. Jak wytłumaczyć to, że skoro ktoś chce mieć wyższy pakiet czyli chce płacić więcej to w zamian otrzymuje propozycję utraty wcześniej uzyskanej zniżki?
 
 
Andrzej RATM 
light master

Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 105
Wysłany: 01-09-2009, 08:27   

No to nieźle... całe szczęście że od UPC mam tylko tv analogową. PS a nie lepiej byłoby Tobie wziąć samego neta z tv a zamiast tel podłączyć voip ? Nie rozumiem dlaczego ludzie chwytają się 3 usług w UPC - przecież to ściema z gratisową 3 najtańszą usługą.
 
 
 
Kurohige 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 119
Skąd: Wwa Wola
Wysłany: 01-09-2009, 08:40   

Miałem identyczną sytuację w piątek w zeszłym tygodniu. Posiadałem 20% zniżki na na Sprint i Max Standard i chciałem podnieść internet do Turbo. Przez telefon nie udało mi się nic załatwić więc pojechałem do BOKu. Tam po półgodzinnej rozmowie z konsultantką udało podpisać mi się nową umowę zachowująć tą zniżkę. Nie było łatwo. Pomógły w sumie argumenty, że wg regulaminu spełniam wszystkie warunki żeby skorzystać z owej promocji (osoba fizyczna, mieć dwie usługi :D ) i to, że promocja trwa aż do stycznia 2010 roku. Wspomniałem również, że najwyżej przyspieszę sobie przez telefon a że mam prawo do odstąpienia w ciągu 10 dni, przyjdę do nich znowu z rezygnacją :D więc najlepiej by było jeśli zaoszczędziliby kłopotu mi i sobie :]. Poszła skonsultować się z szefem czy może i wszystko dało radę załatwić :D .
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 620
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-09-2009, 16:31   

Andrzej RATM napisał/a:
PS a nie lepiej byłoby Tobie wziąć samego neta z tv a zamiast tel podłączyć voip ? Nie rozumiem dlaczego ludzie chwytają się 3 usług w UPC - przecież to ściema z gratisową 3 najtańszą usługą.

Właśnie po to wziąłem telefon, żeby mieć te 20 % zniżki.
 
 
nazeem 
Klikacz


Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Świat Dysku
Wysłany: 24-09-2009, 22:17   

Ja mam pytanko, czy któryś z was dostał kiedyś telefon od UPC, że się kończy umowa?
_________________
 
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 24-09-2009, 22:46   

nazeem napisał/a:
Ja mam pytanko, czy któryś z was dostał kiedyś telefon od UPC, że się kończy umowa?


wiekszosc miech przed jest juz w siedzibie badz na infolini , pytajac co oferuja w zamian za nie odejscie , wiec malo kto takie telefony dostaje :twisted:
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1314
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-09-2009, 23:03   

nazeem napisał/a:
a mam pytanko, czy któryś z was dostał kiedyś telefon od UPC, że się kończy umowa?


Nie, nigdy. Niestety to klient musi tego dopilnowac,jak chce miec jakies kolejne znizki. :?
_________________
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-09-2009, 00:10   

seven of nine napisał/a:
nazeem napisał/a:
a mam pytanko, czy któryś z was dostał kiedyś telefon od UPC, że się kończy umowa?


Nie, nigdy. Niestety to klient musi tego dopilnowac,jak chce miec jakies kolejne znizki. :?

Nie jest to zbytnio trudne bo na stronie po zalogowaniu widać od kiedy sie ma jakie usługi ;)
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2009, 08:45   

Kurohige napisał/a:
Wspomniałem również, że najwyżej przyspieszę sobie przez telefon a że mam prawo do odstąpienia w ciągu 10 dni, przyjdę do nich znowu z rezygnacją :D więc najlepiej by było jeśli zaoszczędziliby kłopotu mi i sobie :]. Poszła skonsultować się z szefem czy może i wszystko dało radę załatwić :D .
To jest jedyny argument, który działa, inne można sobie darować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: