Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Awarie wszystkich usług UPC
Autor Wiadomość
boobuck 
Klikacz

Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 1
Wysłany: 27-10-2008, 15:09   Awarie wszystkich usług UPC

Witam,
jestem "szczesliwym" abonentem UPC z Krakowa i posiadam wszystkie trzy produkty UPC (TV, net, telefon).
Od jakiegoś tygodnia zauważyłem, że w okolicach późnowieczornych i wczesnoporannych wszystkie usługi nie działają. Nie wiem czy tak jest przez całą noc ale ewidentnie wszystko "wisi"
Wczoraj wieczorem zadzwoniłem na infolinie i po 15 minutach oczekiwań usłyszałem, że właśnie analizują awarię i że otrzymują zgłoszenia z terenu Krakowa i oczywiście nie wiemy ile te potrwa. Na moja informacje, że taka sytuacja ma miejsce co najmniej od tygodnia dowiedziałem się, że pan ma tylko podglad do biężących danych a nie historytcznych. Co jest oczywiście standardową odpowiedzia na call center.

Pytania:
czy u Was tez występują takie problemy?
czy wiadomo co jest ich przyczyną (konserwacja, itd.)?
czy jest w regulaminie opisany procentowy poziom dostępności usług UPC w miesiącu, poniżej którego muszą obniżaj rachunki?

Z góry dzieki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Pit
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-10-2008, 17:21   

Cytat:
czy u Was tez występują takie problemy?
czasami, to co opisałeś ma zazwyczaj miejsce lokalnie (1 dzielnica, czasem kilka osiedli)

Cytat:
czy wiadomo co jest ich przyczyną (konserwacja, itd.)?
oficjalnie awaria - wszelkich pracach mają obowiązek informować z wyprzedzeniem, a tak naprawdę to nikt nie wie bo robią z takich rzeczy tajemnicę
Cytat:
czy jest w regulaminie opisany procentowy poziom dostępności usług UPC w miesiącu, poniżej którego muszą obniżaj rachunki?
Takie rzeczy reguluje prawo telekomunikacyjne.
Zwrot abonamentu (za dni kiedy nie działalo) należy się, gdy po zsumowaniu czas wszystkich awarii w danym miesiącu przekroczy 12 godzin, gdy czas ten przekroczy 36 godzin dodatkowo należy się jeszcze odszkodowanie.
Aby oddali pieniądze trzeba po zakończonym okresie rozliczeniowym, złożyć reklamację w której należy podać kiedy nie działało, kiedy było to zgłoszone, i jakiej kwoty się domagamy (na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni).
  marekd@jabberpl.org
 
mario_kol 
Klikacz

Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1
Wysłany: 28-10-2008, 11:54   U mnie to samo

Ja również jestem z Krakowa i u mnie tak samo w nocy następuje zanik sygnału. Nie jest to zanik całkowity, ale internet przestaje działać na 10-15 minut poczym działa normalnie, żeby po chwili znowu zwisnąć. Przedwczoraj po północy z kolei niemiałem wogóle sygnału (TV, tel, net). W momencie kiedy piszę tego posta, net działa normalnie, ale brakuje ok 15 programów w TV (jest sam śnieg).
Wie ktoś dokładnie o co chodzi? I czemu takie informacje (o pracach modernizacyjnych - oczywiście jeśli to przez nie tak się dzieje) nie widnieją na stronce z komunikatami?
 
 
brovar 
classic master

Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 218
Skąd: KRAKÓW_NH_---
Wysłany: 28-10-2008, 19:59   

U mnie to samo około 24 wyłączyli telefon - tv cyfrową - internet, co działało to tv analogowa.
To już któryś dzień z rzędu, kiedy wyłączają w nocy wszystkie usługi do godziny 4-ej.
_________________
 
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-10-2008, 22:33   

Zauwazylem to , ale zrekompensowalo mi to wlaczenie przez UPC c+ i hbo :mrgreen: teraz juz tylko hbo , pewnie jak ktos to przeczyta to zaraz i hbo zniknie
_________________
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2008, 22:34   

brovar napisał/a:
To już któryś dzień z rzędu, kiedy wyłączają w nocy wszystkie usługi do godziny 4-ej.


Może jest jakaś modernizacja, zobacz Twój rejon na stronie UPC.
 
 
brovar 
classic master

Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 218
Skąd: KRAKÓW_NH_---
Wysłany: 29-10-2008, 00:10   

clarkkent napisał/a:
brovar napisał/a:
To już któryś dzień z rzędu, kiedy wyłączają w nocy wszystkie usługi do godziny 4-ej.


Może jest jakaś modernizacja, zobacz Twój rejon na stronie UPC.


Nic nie bylo napisane, dodam tyle, że teraz od czasu się tvn hd zacina na 2s. i po kilka minut znowu.
Chyba reklamację pisać będę bo te wyłączenia trwają po zsumowaniu około 15h a to podlega reklamacji.
_________________
Ostatnio zmieniony przez brovar 29-10-2008, 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kale 
Klikacz

Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 16
Wysłany: 29-10-2008, 00:11   

znowu szumi w tv i to pod koniec filmu grrrrr
 
 
Pinhead 
light master


Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 149
Wysłany: 30-10-2008, 21:44   

Dzisiaj TV jest z mocnymi zakłuceniami tak że można słuchać ale oglądać niebardzo. Pare dni temu połowa nagranego programu w godzinach nocnych to był pusty ekran.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: