Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UPC |
Autor |
Wiadomość |
danan72
light master
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 118 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13-08-2010, 07:32 Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UPC
|
|
|
Do niedawna korzystałem z taryfy "Rozmowy Non-Stop". Wtedy w naliczeniach telefonicznych przy rozmowach z telefonami stacjonarnymi była zawsze kwota 0 PLN a jeśli zdarzyło się połączenie na komórkę to rzeczywisty koszt rozmowy. Logiczne.
Ponieważ i tak nigdy nie rozmawiamy więcej niż 6h to postanowiliśmy zmienić taryfę na "Minuty do wszystkich 360". Koszt ten sam a nie trzeba płacić za rozmowy z komórkami.
Wszystko byłoby super gdyby nie jeden niepokojący fakt - od momentu zmiany taryfy (4 sierpnia) w naliczeniach telefonicznych przy wszystkich połączeniach (komórki, stacjonarne) wyświetlana jest kwota tak jakby połączenia były płatne. Wygląda to teraz tak że rozmawialiśmy ok 1 godziny więc do przekroczenia limitu 360 min jest jeszcze daleko a już mamy naliczone ok 15 PLN.
Mam pytanie do osób które korzystają z taryf "Minuty do wszystkich" czy też tak mają? Być może nie powinienem się przejmować, może koszty są naliczane ale na koniec miesiąca zostanie odliczony rabat za darmowe minuty?
Ale w takim razie dlaczego przy taryfie "Rozmowy non-stop" było inaczej?
Obawiam się niestety, że to na moim koncie jest coś nie tak ustawione i czeka mnie kołowrót z reklamacjami, korektą faktur, itd. |
|
|
|
|
Precelos
ultra master
Pomógł: 42 razy Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 1433 Skąd: K-K
|
Wysłany: 13-08-2010, 11:31
|
|
|
proponuje napisac do ktoregos z pracownikow UPC podajac im ID klienta na pewno wam pomoga
http://forum.mediaswiat.pl/groupcp.php?g=3814
btw
6h w voipie za 6h rozmow to dosc drogo
u mojego operatora mialbym ponad 21h rozmow za granice oraz ponad 27h rozmow na stacjonarki |
_________________
|
|
|
|
|
danan72
light master
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 118 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 13-08-2010, 15:37
|
|
|
Gdybym musiał płacić za telefon 90 PLN, to na pewno bym się nie zdecydował. Tyle że mam telefon gratis do internetu i TV z których i tak bym korzystał.
Oczywiście "gratis" nie oznacza "za darmo" ale mimo wszystko koszt ewentualnego rabatu na net+tv (10-15%) to niewiele za 6 godzin darmowych rozmów (w tym komórkowych). |
|
|
|
|
entersc
light master
Dołączył: 25 Kwi 2005 Posty: 81 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-08-2010, 19:22
|
|
|
Oczywiście na koniec miesiąca jest rozliczenie i jak się zmieściłeś w limicie 360 minut to konto jest wyzerowane.Mam też dopiero pierwszy miesiąc 240 po non-stopie,dzwoniłem i tak mi wyjaśnili.Jeszcze tylko zostanie problem rozliczenia ,bo zdaje się że naliczanie jest nie sekundowe/jak w komórkach/ a minutowe. |
|
|
|
|
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-08-2010, 20:17
|
|
|
To nie pierwsza niejasna rzecz w UPC.
W zakładce naliczenia jest klauzula:
Cytat: | * kwota bez podatku VAT, nie uwzględnia ewentualnych zniżek |
Działa to w ten sposób, że w naliczeniach jest podana standardowa kwota (wg cennika) i dopiero na koniec miesiąca są uwzględniane minuty z abonamentu. W Twoim przypadku za pierwsze 360 min. nie powinno być opłaty.
Poza tym nie sugeruj się łączną sumą połączeń, gdyż każde połączenie jest rozliczane minutowo i zaokrąglane do pełnej minuty w górę a system podaje tak jakby połączenia były rozliczane sekundowo. Przy wykonywaniu dużej liczby krótkich połączeń można całkiem sporo minut w ten sposób "zgubić". Przykładowo, jeżeli wykonasz 6 połączeń każde po 20 sekund system pokaże, że masz wykorzystane 2 minuty tymczasem rzeczywiście wykorzystałeś już 6 minut.
I koniecznie po otrzymaniu faktury sprawdź szczegółowy wykaz połączeń, bo zdarza się, że UPC ma opóźnienia w przełączaniu taryf telefonicznych i w pierwszych dniach posiadania nowej taryfy mogą naliczyć jeszcze wg starego planu. Niestety, ale w takiej sytuacji będziesz musiał złożyć reklamację. |
_________________
|
|
|
|
|
Wicuch
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 35
|
Wysłany: 14-08-2010, 11:33
|
|
|
witam posiadam minuty 360 w opcji 1+1=3.
naliczenia za rozmowy są prowadzone na bieżąco.
następnie na fakturze otrzymasz koszt połączeń za cały miesiąc.
oczywiście nie płacisz* za nie i ich koszt jest zerowany.
* występują jednak numery które są płatne zawsze np: BOK UPC! oraz np skrócone numery stacjonarne jak numery taxi a zapewne także takie jak biuro numerów tpsa itd.
nie występuje naliczanie sekundowe - wszystko jest zaokrąglane do minut.
a zatem bezpłatne są telefony stacjonarne w kraju i zagranicą (wybrane kraje) oraz telefony komórkowe w kraju oprócz Play, Cyfrowego Polsatu. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2010, 11:57
|
|
|
Wicuch napisał/a: | * występują jednak numery które są płatne zawsze np: BOK UPC! | A załatwienie przez tel. jakiejkolwiek sprawy z BOK zajmuje ludziom średnio kilkanaście minut. |
|
|
|
|
entersc
light master
Dołączył: 25 Kwi 2005 Posty: 81 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-08-2010, 15:40
|
|
|
to dzwoń np: przez nr 32 2007111 -to bEdzie uwzględniony w limicie darmowych minut |
|
|
|
|
PunTomas
easy master
Dołączył: 24 Sty 2005 Posty: 24 Skąd: Warszawa-Służewiec
|
Wysłany: 07-02-2011, 15:41 Re: Problem z naliczeniami telefonicznymi na stronie Moje UP
|
|
|
danan72 napisał/a: | Do niedawna korzystałem z taryfy "Rozmowy Non-Stop". Wtedy w naliczeniach telefonicznych przy rozmowach z telefonami stacjonarnymi była zawsze kwota 0 PLN a jeśli zdarzyło się połączenie na komórkę to rzeczywisty koszt rozmowy. Logiczne.
Ponieważ i tak nigdy nie rozmawiamy więcej niż 6h to postanowiliśmy zmienić taryfę na "Minuty do wszystkich 360". Koszt ten sam a nie trzeba płacić za rozmowy z komórkami.
Wszystko byłoby super gdyby nie jeden niepokojący fakt - od momentu zmiany taryfy (4 sierpnia) w naliczeniach telefonicznych przy wszystkich połączeniach (komórki, stacjonarne) wyświetlana jest kwota tak jakby połączenia były płatne. Wygląda to teraz tak że rozmawialiśmy ok 1 godziny więc do przekroczenia limitu 360 min jest jeszcze daleko a już mamy naliczone ok 15 PLN.
Mam pytanie do osób które korzystają z taryf "Minuty do wszystkich" czy też tak mają? Być może nie powinienem się przejmować, może koszty są naliczane ale na koniec miesiąca zostanie odliczony rabat za darmowe minuty?
Ale w takim razie dlaczego przy taryfie "Rozmowy non-stop" było inaczej?
Obawiam się niestety, że to na moim koncie jest coś nie tak ustawione i czeka mnie kołowrót z reklamacjami, korektą faktur, itd. |
Witam, hej, ciao, bondziorno...
Przerabiam dokładnie "tą samą historię" - mam nadzieję, że będzie tak, jak koleżeństwo napisało - że "naliczenia" są tak pro forma, a do płacenia będzie zero....
|
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 05-06-2012, 22:54
|
|
|
Odkopie trochę temat. Korzystam od kilku dni z usług upc w tym z telefonu stacjonarnego. W sekcji moje naliczenia w moim upc już kilkakrotnie wyzerowała się historia połączeń. Czy też tak macie? Co ile czasu to się w ogóle aktualizuje? |
_________________
|
|
|
|
|
-skasowany- [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2012, 12:39
|
|
|
-skasowany- |
|
|
|
|
terefere
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 186 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 10-06-2012, 21:15
|
|
|
Identyczna sytuacja u mamy.
Były wieczory i weekendy, a zmieniłem w piątek taryfę na 240 min i nagle jest niecałe 20 zł. Nie wiem czy już jutro dzwonić czy się jeszcze wstrzymać? |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 11-06-2012, 08:54
|
|
|
Te naliczenia nie uwzględniają rabatu, tj. w naszym przypadku darmowych minut. |
_________________
|
|
|
|
|
terefere
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 186 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-06-2012, 11:33
|
|
|
zygikuleczka napisał/a: | Te naliczenia nie uwzględniają rabatu, tj. w naszym przypadku darmowych minut. | Czyli mam rozumieć, że pod koniec okresu się to wyzeruje czy będę musiał walnąć reklamację? |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 11-06-2012, 12:06
|
|
|
Zgodnie z tym co tm jest zapisane pod gwiazdką wyzeruje się. Zresztą jest to gdzieś na forum potwierdzone. W razie czego to rzeczywiście trzeba walnąć. No ale spoko-bądźmy dobrej myśli. |
_________________
|
|
|
|
|
|