Wizyta technika |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek40
light master
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 103 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-09-2017, 13:35 Wizyta technika
|
|
|
Witam!
Po piuerszwe nie wiedziałem gdzie ten temat umieścić, jeśli źle to proszę o przeniesienie.
a więc miąłem umówioną wizytę technika 2 tygodnie temu między 17-19 i nie przyjechał tylko zadzwonił o 20 czy może jeszcze wpaść dziś ale tak za ok. 2 godziny bo ma jeszcze 3 klientów w kolejce. Oczywiście go wyśmiałem i zgodniłem już z nim że będzie za tydzień o tej samej porze. Dostałem na zajutrz potwierdzenie o nowej daciez UPC. Oczywiście po raz drugi technika nie było - taka sama sytuacja bark czasy za dużo zleceń itd. Napisałem skargę do UPC na to wszystko ale do dziś nie dostałem odpowiedzi. Dzwoniłem na infolinię i oczywiście nic tam się nie dowiedziałem tylko to że usługi te robi firma zezwnętrzna i oni mogą tylko napisać do nich email i opisać sytuację. Umówili mnie na kolejną 3 wizytę w dniu wczorajszym i tym razem technik znowu nie przyszedł i nawet się nie odezwał do teraz.
Powiedźcie proszę co ja mam w tej sutuacji zrobić.To jest jakiś dramat.
Ta wizyta ma polegać na scaleniu usług tj. zabraniu routera i ustawieniu dekodera w tryb tv i neta razem. Może przez to im nie zależy ale ja zmieniam plany czekam tracę czas. To jest skandal.
Pisać jakieś skargi czy co można zrobić w tej stuacji? |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-09-2017, 13:47
|
|
|
grzesiek40 napisał/a: | Napisałem skargę do UPC na to wszystko ale do dziś nie dostałem odpowiedzi | Powinieneś dostać na maila, że zarejestrowano sprawę i nadano jej numer. Musisz pisać dalej skargi, zagrozić zerwaniem umowy itp. Możesz próbować zażądać rekompensaty w abonamencie, przytoczyć pismo z potwierdzonym numerem sprawy.
No niestety wszystko Ci działa prawidłowo, to tylko zmiana konfiguracji w UPC zbyt lekko to sobie traktuje. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 29-09-2017, 13:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grzesiek40
light master
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 103 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-09-2017, 13:50
|
|
|
Sprawę zarejestrowano i mam jej numer i zażądałem jakiejś rekompensaty ale cisza w temacie. Zostaje dalej pisać na kolejne braki wizyty technika. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-09-2017, 13:57
|
|
|
No niestety, pisać dalej, na "Niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.":
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006860&q2=reklamacja
Może to potrwać:
UPC udziela odpowiedzi na reklamację w przeciągu 30 dni od daty jej złożenia. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, dostawca usług jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację.
Umawiać wizytę ponownie, może zaskoczy. |
_________________
|
|
|
|
|
grzesiek40
light master
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 103 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-09-2017, 14:05
|
|
|
Ja rozumiem i wiem że kiedyś przyjdzie do mnie wkońcu ten technik ale że tracę swój czas itd. to ich nie obchodzi i się nie liczy. Nie ma na to jakiś paragrafów czy co? Mogą tak i tyle. Bradzo to przykre |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-09-2017, 14:17
|
|
|
Są:
Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym. Informujemy, że w przypadku, gdy reklamującym jest konsument ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniach polubownych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 109 i 110 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne. Dbając o najwyższą jakość obsługi klienta, UPC Polska Sp. z o.o. zgadza się na udział w postępowaniach w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ( www.uke.gov.pl ).
Musisz pisać, straszyć. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-09-2017, 14:51
|
|
|
grzesiek40 napisał/a: |
Dzwoniłem na infolinię (..)usługi te robi firma zezwnętrzna i oni mogą tylko napisać do nich email i opisać sytuację
|
Telefony do UPC to jedno, w Twojej sytuacji zwłaszcza że oczekujesz rekompensaty- najlepiej jest złożyć pisemną reklamację na kontakt który dał Pitrek.
W reklamacji opisz sytuację, podkreśl że NIE ZOSTAŁEŚ POINFORMOWANY przez UPC o opóźnieniu/braku umówionej wizyty technika....a powinieneś bo dla Ciebie stroną jest UPC, a to że UPC korzysta z usług firm zewnętrznych i ewentualne opóźnienia umowionych wizyt technika są niezależne od operatora- to o tychże ewentualnych opóźnieniach (że wizyta nie odbędzie się w wyznaczonym przedziale czasowym) UPC powinno Cię poinformować odpowiednio wcześniej. |
|
|
|
|
grzesiek40
light master
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 103 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-10-2017, 14:39
|
|
|
Witam !
A więc otrzymałem pdpowiedź od UPc z przeprosinami za zaistniałą sytuację. Okazało się że puszczenie sygnało tylko przez Horizon bez udziału Compal nie wymaga wizyty technika mogą zrobić to zdalnie tylko musze oddać lub odesłać router.
Dodatkowo za niedogodności został naliczony m irabat w wysokości miesięcznej opłaty za październik.
To informacja dla wszystkich, kt orzy mieliby podobną sytuację. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 03-10-2017, 15:23
|
|
|
grzesiek40 napisał/a: | Dodatkowo za niedogodności został naliczony m irabat w wysokości miesięcznej opłaty za październik. | Trochę musiałeś się pomęczyć, ale dobrze się skończyło. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 03-10-2017, 15:26
|
|
|
Cieszę się |
|
|
|
|
|