Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wizyta technika
Autor Wiadomość
grzesiek40 
light master

Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-09-2017, 12:35   Wizyta technika

Witam!
Po piuerszwe nie wiedziałem gdzie ten temat umieścić, jeśli źle to proszę o przeniesienie.
a więc miąłem umówioną wizytę technika 2 tygodnie temu między 17-19 i nie przyjechał tylko zadzwonił o 20 czy może jeszcze wpaść dziś ale tak za ok. 2 godziny bo ma jeszcze 3 klientów w kolejce. Oczywiście go wyśmiałem i zgodniłem już z nim że będzie za tydzień o tej samej porze. Dostałem na zajutrz potwierdzenie o nowej daciez UPC. Oczywiście po raz drugi technika nie było - taka sama sytuacja bark czasy za dużo zleceń itd. Napisałem skargę do UPC na to wszystko ale do dziś nie dostałem odpowiedzi. Dzwoniłem na infolinię i oczywiście nic tam się nie dowiedziałem tylko to że usługi te robi firma zezwnętrzna i oni mogą tylko napisać do nich email i opisać sytuację. Umówili mnie na kolejną 3 wizytę w dniu wczorajszym i tym razem technik znowu nie przyszedł i nawet się nie odezwał do teraz.
Powiedźcie proszę co ja mam w tej sutuacji zrobić.To jest jakiś dramat.
Ta wizyta ma polegać na scaleniu usług tj. zabraniu routera i ustawieniu dekodera w tryb tv i neta razem. Może przez to im nie zależy ale ja zmieniam plany czekam tracę czas. To jest skandal.
Pisać jakieś skargi czy co można zrobić w tej stuacji?
_________________
  grzesiek40
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-09-2017, 12:47   

grzesiek40 napisał/a:
Napisałem skargę do UPC na to wszystko ale do dziś nie dostałem odpowiedzi
Powinieneś dostać na maila, że zarejestrowano sprawę i nadano jej numer. Musisz pisać dalej skargi, zagrozić zerwaniem umowy itp. Możesz próbować zażądać rekompensaty w abonamencie, przytoczyć pismo z potwierdzonym numerem sprawy.
No niestety wszystko Ci działa prawidłowo, to tylko zmiana konfiguracji w UPC zbyt lekko to sobie traktuje.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 29-09-2017, 12:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzesiek40 
light master

Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-09-2017, 12:50   

Sprawę zarejestrowano i mam jej numer i zażądałem jakiejś rekompensaty ale cisza w temacie. Zostaje dalej pisać na kolejne braki wizyty technika.
_________________
  grzesiek40
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-09-2017, 12:57   

No niestety, pisać dalej, na "Niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.":
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006860&q2=reklamacja
Może to potrwać:
UPC udziela odpowiedzi na reklamację w przeciągu 30 dni od daty jej złożenia. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, dostawca usług jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację.

Umawiać wizytę ponownie, może zaskoczy.
_________________
 
 
grzesiek40 
light master

Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-09-2017, 13:05   

Ja rozumiem i wiem że kiedyś przyjdzie do mnie wkońcu ten technik ale że tracę swój czas itd. to ich nie obchodzi i się nie liczy. Nie ma na to jakiś paragrafów czy co? Mogą tak i tyle. Bradzo to przykre
_________________
  grzesiek40
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-09-2017, 13:17   

Są:
Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Abonent może skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym. Informujemy, że w przypadku, gdy reklamującym jest konsument ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniach polubownych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 109 i 110 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne. Dbając o najwyższą jakość obsługi klienta, UPC Polska Sp. z o.o. zgadza się na udział w postępowaniach w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ( www.uke.gov.pl ).

Musisz pisać, straszyć.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-09-2017, 13:51   

grzesiek40 napisał/a:

Dzwoniłem na infolinię (..)usługi te robi firma zezwnętrzna i oni mogą tylko napisać do nich email i opisać sytuację


Telefony do UPC to jedno, w Twojej sytuacji zwłaszcza że oczekujesz rekompensaty- najlepiej jest złożyć pisemną reklamację na kontakt który dał Pitrek.

W reklamacji opisz sytuację, podkreśl że NIE ZOSTAŁEŚ POINFORMOWANY przez UPC o opóźnieniu/braku umówionej wizyty technika....a powinieneś bo dla Ciebie stroną jest UPC, a to że UPC korzysta z usług firm zewnętrznych i ewentualne opóźnienia umowionych wizyt technika są niezależne od operatora- to o tychże ewentualnych opóźnieniach (że wizyta nie odbędzie się w wyznaczonym przedziale czasowym) UPC powinno Cię poinformować odpowiednio wcześniej.
 
 
grzesiek40 
light master

Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-10-2017, 13:39   

Witam !
A więc otrzymałem pdpowiedź od UPc z przeprosinami za zaistniałą sytuację. Okazało się że puszczenie sygnało tylko przez Horizon bez udziału Compal nie wymaga wizyty technika :shock: mogą zrobić to zdalnie tylko musze oddać lub odesłać router.
Dodatkowo za niedogodności został naliczony m irabat w wysokości miesięcznej opłaty za październik.
To informacja dla wszystkich, kt orzy mieliby podobną sytuację.
_________________
  grzesiek40
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 03-10-2017, 14:23   

grzesiek40 napisał/a:
Dodatkowo za niedogodności został naliczony m irabat w wysokości miesięcznej opłaty za październik.
Trochę musiałeś się pomęczyć, ale dobrze się skończyło.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 03-10-2017, 14:26   

Cieszę się :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: