Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 188
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 22-06-2018, 12:45   

Blacha napisał/a:
Oj to ty czarek77 ;) mało jeszcze widziałeś.Porównaj sobie jakość obrazu IPTV w Orange lub nc+ z tym co dostajesz od UPC.To ci zmięknie rura i nawet w takim porównaniu karta od UPC wysiada. :P
Boże kochany czy ty rozumiesz o czym pisałem ??? co mnie obchodzi nc+ … czy ja porównywałem horizona do jakości orange i nc + ??? :D ja o niebie ty o chlebie …. oj blacha blacha,,,, dałem przykład telewizora konkretnego modelu że na pewno ma lepszy procesor niż horizon ,,,, łapiesz ?? czy jeszcze nie ?? :D
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2018, 13:30   

To po co brałeś za Horizona skoro twój telewizor taki mega nowoczesny a to że po paru dniach sobie wyrobiłeś opinię no zajebisty jesteś czarek77.
Tylko się cieszyć że dla takich jak ty są karty do modułów od UPC.
Ja Horizona mam rok i świetnie się sprawdza.Fajnie że masz kartę ale straciłeś dostęp do kilku usług w UPC nie mówiąc o tym że funkcja nagrywania jest dupna przy module.Choćby możliwość nagrania kilku programów naraz a tak ma dekoder.
 
 
Esko 
light master

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 95
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-08-2018, 09:10   

Próbuje walczyć z przycinkami obrazu na telewizorze Samsung KS7000, np. podczas meczow.
Często sugerowane było że to sygnał może być problematyczny.
Aktualnie zamontowałem filtr kanału zwrotnego i obserwuje sytuacje.
W tym momencie moc/sila/jakosc sygnału to 100/100 a poziom bledow (chyba E6) około 60-80 więc mało.

Podobno za mocny sygnał też może powodować problem. Jaki tłumik stały z allegro zastosować żeby obnizyć sygnał do poziomu który może usunac problem a nie pogorszy znacznie jakosci i nie spowoduje nowych problemow? Są moce 6/8/10/12/16/20dB
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4815
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 29-08-2018, 09:42   

jeżeli masz problem z za mocnym sygnałem to wzywaj technika UPC
ale filtr KZ powinien już załatwić sprawę - czy ten filtr dostałeś od UPC?
_________________
 
 
Esko 
light master

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 95
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-08-2018, 12:45   

Filtr osobno kupiony DSE HPF-85A, sygnal mocny pewnie dlatego ze technik probowal podniesc transfer z 210 na 250Mbit
Ciezko stwierdzic czy sygnal jest problemem, po zmianie (np. po zamontowaniu tlumika czy filtru) potrzeba kilku godzin/dnia zeby sprawdzic czy problem dalej wystepuje podczas meczy - wiec wole sam miec nad tym kontrole poprzez zamontowanie tlumika i test.
 
 
comer 
light master

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 109
Wysłany: 04-09-2018, 13:57   

Witam, posiadam moduł CI+ i miałem go wymienianego podczas zmiany usług. Poprzedni model przy włączaniu tv odrazu wyświetlał uwierzytelnianie 100% a nowy model modułu przy włączaniu wyświetla 0% i po 5 sekundach jest 100% troche to irytujące że nie odrazu uwierzytelnia co jest nie tak?
 
 
Ksiaze441 
classic master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 166
Wysłany: 04-09-2018, 14:09   

Też tak miałem na początku z paskiem ale nie dzwoniłem z tym na infolinię. Po paru miesiącach znikł pasek sam.
_________________
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 179
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-09-2018, 15:06   

U mnie przy module CI+ zawsze po pierwszym włączeniu TV na kanałach zakodowanych jest uwierzytelnianie , pojawia się pasek wraz z oknem informującym o UPC itd. Trwa to około 5 sekund.

Rozwiązaniem tego problemu jest wyłączanie TV na kanałach niezakodowanych , np TVP1 gdzie telewizor startuje błyskawicznie a pewnie "w pamięci" trwa uwierzytelnianie.
_________________
 
 
szczepaniu 
light master

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 61
Wysłany: 07-09-2018, 08:33   

Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ?
_________________
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 179
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-09-2018, 08:42   

szczepaniu napisał/a:
Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ?


Tak , komunikat pojawia się sporadycznie , wymiennie z komunikatem "brak karty klucz".
Pomaga poruszanie kartą w gnieździe , ewentualnie wyjęcie i ponowne jej umieszczenie w gnieździe.
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1203
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-09-2018, 08:53   

wacie72 napisał/a:
Tak , komunikat pojawia się sporadycznie , wymiennie z komunikatem "brak karty klucz".

U mnie nic takiego się do tej pory nie pojawiło, a używam modułu CI+ już przeszło 2 lata.
 
 
zylx 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 840
Wysłany: 07-09-2018, 09:15   

szczepaniu napisał/a:
Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ?

Ja tak miałem gdy przez dłuższy czas, kilka miesięcy, nie korzystałem z TV. Trzeba było wykonać odświeżenie uprawnień dla karty, co wykonał technik na infolinii.
 
 
invictus 
light master

Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 80
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2018, 18:21   

Właśnie mi córka zgłosiła że na karcie CI+ noe działa jej kanał Disney Channel HD, wszystkie pozostałe działają bez problemu, sprawdzałem na drugiej karcie CI+ i również nie działa. Na dekoderze Horizon jest ok. Jakiś pomysł?

PS. Oczywiście mam pakiet max.
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1203
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-09-2018, 19:21   

Rzeczywiście, u mnie na Disney Channel HD również jest czarny ekran. Skoro na Horizonie działa, to nie awaria, a kanał prawdopodobnie został przeniesiony na innego MUX-a (zmienił częstotliwość nadawania). ;)
 
 
szczepaniu 
light master

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 61
Wysłany: 07-09-2018, 20:11   

zylx napisał/a:
szczepaniu napisał/a:
Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ?

Ja tak miałem gdy przez dłuższy czas, kilka miesięcy, nie korzystałem z TV. Trzeba było wykonać odświeżenie uprawnień dla karty, co wykonał technik na infolinii.

Ponowiłem uprawnienia i działa :D
Dzięki :D
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: