Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
pzk
Klikacz
Dołączył: 05 Mar 2018 Posty: 9
|
Wysłany: 08-03-2018, 23:26
|
|
|
Zgadza się, więc chyba się zakręciła. |
|
|
|
|
kamil99
Klikacz
Dołączył: 17 Lut 2018 Posty: 7
|
Wysłany: 08-03-2018, 23:46
|
|
|
Pitrek czy jest sens napisać reklamację, żebym nie płacił tych 49 zł za instalację? Jeśli tak to jak sformułować treść reklamacji. W regulaminie jest napisane, że promocja obowiązuje do czerwca 2018. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 09-03-2018, 10:24
|
|
|
Jak najbardziej, może się uda. |
_________________
|
|
|
|
|
Blacha [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2018, 10:31
|
|
|
Pakiet Mega Sport UPC wycenia na 25 zl
Skad oni takie ceny bez promocji biorą? |
|
|
|
|
pchelcok
Klikacz
Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 6
|
Wysłany: 09-03-2018, 14:15
|
|
|
pchelcok napisał/a: | Cześć, dzięki za linki z promocji. Widzę że ciężko jest przebić WRU XX.
Aktualnie mam Net 60Mbit/s, TV Select Extra HD i C+ Select z modułem CI+ po przejściu na bezterminowke w opłacie 84zl. Jestem w stanie coś lepszego dostać? Nie potrzebuje Horizona, TV też wystarcza, de facto oglądam tylko Canal. |
Co sądzicie? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 09-03-2018, 16:45
|
|
|
Aktualnie z "Twój Happy Home XIII (2018-1)" z Canal+ Select można byłoby wynegocjować za (=44+15,02-10,02+45,9) 94,9 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
eMAGieIKa44
Klikacz
Dołączył: 10 Mar 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 10-03-2018, 12:07
|
|
|
Cześć
25.04.2018 Kończy mi sie pierwsza umowa z UPC, chciałbym ją przedłużyć i tu pytanie do was czy jestem w stanie wywalczyć coś lepszego niż mam aktualnie:
TV MAX + Eleven + Horizon Go
Internet 250 Mb/s
Telefon do wszystkich za darmo
2x Multiroom (z jednego będę rezygnował)
Za wszystko płacę 119 zł, zależało by mi na pakiecie canal + w tej cenie czy jest to do osiągnięcia ? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10-03-2018, 15:07
|
|
|
eMAGieIKa44 napisał/a: | TV MAX | Czy to jest "Max Extra HD", czy "Horizon Max", ale i tak najlepiej policz sam z Arkusza Mortena, dla Horizona "Twój Happy Home XIV (2018-1)" dla Mediaboxa/Modułu "Twój Happy Home XIII (2018-1)". Tam masz ceny i wszystkie regulaminy, pamiętaj o odliczeniu 2Ulgi (-10,02 zł), MR jest za 10 zł. Eleven za 5 lub 9,90 zł.
Nowe promocje na Canal+ są tutaj. |
_________________
|
|
|
|
|
eMAGieIKa44
Klikacz
Dołączył: 10 Mar 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 10-03-2018, 16:03
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Czy to jest "Max Extra HD", czy "Horizon Max" |
Posiadam pakiet Horizon Max |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-03-2018, 17:25
|
|
|
Mam pytanie - czy osoby, które dostały podwyżkę wynikającą z OWU (max. 8 zł rocznie), otrzymały ją od razu po zakończeniu zobowiązania WRU XX (razem z podwyżką o 5 zł wynikającą z regulaminu promocji), czy dopiero po jakimś czasie? |
|
|
|
|
zibbi84pl
Klikacz
Dołączył: 02 Gru 2017 Posty: 11
|
Wysłany: 10-03-2018, 18:33
|
|
|
Robin, Mi 9 lutego skończyło się zobowiązanie na WRU XX i zostałem na bezterminówce. Teraz dostałem fakturę za marzec i podnieśli tylko o 5zł tak jak to było zgodne z regulaminem.
Być może podwyżkę 8zł dostanę póżniej. |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-03-2018, 18:33
|
|
|
Mam WRU XX, dwuletnie zobowiązanie skończyło się w lutym 2017. Jak dotąd - dostałem tylko 5 zł podwyżki po przejściu na bezterminówkę. |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-03-2018, 18:58
|
|
|
Dzięki Panowie za info. Jestem w podobnej sytuacji jak Wy. Na razie też tylko o 5 zł wyższy rachunek od marca.
Wygląda na to, że w tym okresie kończy się sporo umów WRU XX. Niestety UPC nic specjalnego nie przygotowało dla takich klientów. |
|
|
|
|
michal121830
Klikacz
Dołączył: 08 Mar 2018 Posty: 5
|
Wysłany: 12-03-2018, 09:00
|
|
|
Zamówiłem przez stronę z podanych linków na forum ofertę za 59zł "na myk", instalator był umówiony na sobotę 13-15. Jednak po tym jak do 16 się nie pojawił zadzwoniłem na infolinie (813 813 813). Po wysłuchaniu muzyki i oczekiwaniu na konsultanta w celu wyjaśnienia sytuacji dowiedziałem się, że to jakiś błąd systemu i ktoś do godziny się ze mną skontaktuje. Niestety nie doczekałem się... trochę mnie poirytowała zaistniała sytuacja. I nie wiem, jak zadzwonią, o ile zadzwonią, da rade próbować coś się kłócić i wyrwać jakiś pakiet eleven chociaż czy grzecznie zgodzić się na nowy termin instalacji. Pół słonecznej soboty w domu straciłem oczekując na instalatora : ( |
|
|
|
|
|