Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 11-01-2017, 22:27
|
|
|
Te koszty będziesz musiał ponieść. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 11-01-2017, 22:44
|
|
|
Klient przedłuża umowę z UPC. Przychodzi technik i wymienia mu np. modem i dekoder a następnie klient odstąpi w ciągu 14 dni od umowy, później podpisze kolejną umowę i znowu przyjdzie technik i ponownie wymieni dekoder np. na taki z nagrywarką, to klient zapłaci tylko raz za instalację??. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez ralf 11-01-2017, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 11-01-2017, 22:45
|
|
|
lukasgta, jak odstąpisz w ciągu 14-stu dni zaproponują Ci pewnie jedną z ofert utrzymaniowych.
"RUMIx IX"- Horizon Select (38zł) + Internet 60 Mb/s (11,02) + MyPrime (10zł, usługa obowiązkowa z Horizonem) - ulga za zgodę marketingową i rachunek elektroniczny (10,02zł) = 49zł
Z tego co pamiętam zależy Ci na mediamodule CI+ spróbuj ich "zmusić" żeby dali Ci "RUMix VIII"- Select Extra HD (48zł) + Internet 60 Mb/s (11,02zł) - ulga za zgodę marketingową i rachunek elektroniczny (10,02zł) = 49zł
Trochę źle zrobiłeś, że wziąłeś MR ze zobowiązaniem. Dziwię się, że nie chcą Ci tego zmienić, umowy jeszcze nie podpisałeś. Będąc abonentem UPC w każdej chwili możesz dobrać MR za 10zł bez zobowiązania. Tylko, że wtedy trzeba doliczyć koszt instalacji 49,90zł lub możesz zainstalować samemu jak już masz instalacje zrobioną wtedy doliczają 29,90zł. Odstąpienie od umowy wydaje się najlepszym wyjściem w tej sytuacji. Spróbuj jeszcze z kimś pogadać jeden konsultant to jeszcze nic pewnego, niekoniecznie musi być z DUK. Spróbuj też mailowo.
Jeżeli chodzi o skutki odstąpienia wszystko masz tutaj. |
|
|
|
|
rymi
light master
Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 96
|
Wysłany: 12-01-2017, 00:06
|
|
|
ralf napisał/a: | Klient przedłuża umowę z UPC. Przychodzi technik i wymienia mu np. modem i dekoder a następnie klient odstąpi w ciągu 14 dni od umowy |
ta umowa nie dochodzi do skutku więc nawet jak zdążą pobrać opłatę to muszą zwrócić
ralf napisał/a: | później podpisze kolejną umowę i znowu przyjdzie technik i ponownie wymieni dekoder np. na taki z nagrywarką, to klient zapłaci tylko raz za instalację??. |
to nowa umowa więc nowa opłata [o ile tak wynegocjowałeś, że ją będziesz miał, bo można przecież bez kosztowo] |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-01-2017, 08:27
|
|
|
Bez zmian.
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863
Skutki odstąpienia:
2. Jeżeli na żądanie Abonenta rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi przed upływem okresu uprawniającego Abonenta do odstąpienia od Umowy Abonenckiej lub dokonanej zmiany, Abonent w przypadku skorzystania z uprawnienia do odstąpienia zobowiązany jest zapłacić za korzystanie z usług świadczonych przez Dostawcę usług do dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Usługi świadczone przed tą datą rozliczone zostaną zgodnie z Cennikiem Dostawcy usług.
A w UPC, prawie zawsze, usługi są włączane przed upływem 14 dniowego okresu na odstąpienie.
Naliczona zostanie proporcjonalna opłata za ileś dni korzystania z usługi, jeżeli ktoś zapłacił za instalację (jest to kwota promocyjna), to ta kwota nie jest zwracana. Oczywiście nie mają prawa żądać zwrotu kwoty standardowej (ze zwykłego cennika) instalacji.
Ale (via Kasia) warto to poczytać.
_____________________________________________________________________________________
Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi opiniami, mam do tego prawo i nie biorę za nie żadnej odpowiedzialności. Nie wszyscy muszą się z tym zgadzać. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 12-01-2017, 09:47
|
|
|
Pitrek napisał/a: | A w UPC, prawie zawsze, usługi są włączane przed upływem 14 dniowego okresu na odstąpienie |
No właśnie, nowa Ustawa o prawach konsumenta daje przedsiębiorcy możliwość odzyskania kosztów instalacji oraz aktywacji w przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy, ale pod warunkiem że cyt.: "Jeżeli konsument po zawarciu umowy zgłosi wyraźne żądanie rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni, ale od umowy odstąpi, będzie miał obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy (np. opłatą za wykonaną usługę instalacyjną oraz proporcjonalną część abonamentu za okres do dnia odstąpienia)."
Pitrek napisał/a: | Oczywiście nie mają prawa żądać zwrotu kwoty standardowej |
No tak, ale tak uczciwie, to moim zdaniem np. "bezkosztowna instalacja i aktywacja" powinna taką być tylko w sytuacji gdy Klient od Umowy nie odstąpi, natomiast w przypadku gdy klient skorzysta z prawa odstąpienia od Umowy, to przedsiębiorca powinien mieć możliwość domagania się zwrotu poniesionych kosztów za instalację i aktywację. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-01-2017, 10:24
|
|
|
Jeżeli w negocjacjach umowy uzyska się "bezkosztową instalację", to UPC nie ma prawa żądać zwrotu kosztów instalacji. |
_________________
|
|
|
|
|
foxter11
light master
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 51
|
Wysłany: 12-01-2017, 10:29
|
|
|
Na pewno powielam pytanie, ale niestety wyszukiwarka na forum działa słabo - ktoś może wskazać, który to działający numer do DUK (uprzedzając stwierdzenia w stylu "zadzwoń i sprawdź" - nie chcę spędzić 15 minut czekając na połączenie, żeby się dowiedzieć, że dodzwoniłem się na DUK dla firm, bo już tak miałem; poza tym - to nie elektroda.pl:)).
Oto znany mi numery:
324949930
324949933
324949935
324949938
Może warto byłoby przypiąć taki wątek u góry forum, gdzie można by uaktualniać numery? |
|
|
|
|
LNR
chello master
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 1508 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2017, 10:52
|
|
|
końcówka 33 lub 39 |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 12-01-2017, 10:54
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Jeżeli w negocjacjach umowy uzyska się "bezkosztową instalację", to UPC nie ma prawa żądać zwrotu kosztów instalacji. |
Pitruś to ja wiem i jako klient bardzo się cieszę że tak jest.
Nie zmienia to jednak faktu że -moim zdaniem- w sytuacji gdy klient odstapi od umowy a korzystal z bezkosztownej instalacji to operator ponosi stratę.
Pozdrawiam, miłego dnia wszystkim życzę |
|
|
|
|
eljot
easy master
Dołączył: 09 Sty 2017 Posty: 20
|
Wysłany: 12-01-2017, 11:21
|
|
|
324949935 Do mnie z tego dzwoniono. |
|
|
|
|
krzychowawa
light master
Dołączył: 08 Cze 2005 Posty: 89 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2017, 11:53
|
|
|
Witam jestem właśnie po rozmowie z DUK i po rozmowie ugadałem się na
horizon max pvr
net 120
tel max do wszystkich
c+ select (2 miesiące gratis)
eleveny
za 148,80. Nie udało mi się dogadać aktywacji za darmo tylko za 29,90. Co sądzicie o takiej cenie za ten pakiet? Dało się jeszcze coś zbić z ceny przy takiej konfiguracji. |
|
|
|
|
teha
easy master
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 36 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-01-2017, 11:57
|
|
|
już jestem po rozmowie z DUK, oferta to RUMix VIII, za pakiet MAX z nagrywarką (mediabox) + internet 120 mb/s + pakiet c+ i pakiet mega sport wyjdzie mi ok 138 zł miesięcznie
konsultant nie bardzo chciał zejść mi z pakietu telewizji max na select, jak mogę go przekonać do tego?
czy z pakietu c+ mogę zrezygnować w każdej chwili czy dopiero po 12 miesiącach? |
|
|
|
|
|