|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Przedłużenie umowy, czy dobrze postąpiłem ?
Pitrek - 16-10-2017, 20:25
qwertymqwerty napisał/a: | że horizon bez nagrywarki i jakieś 110 zł |
Nie ma co popadać w "paranoję".
Bez PVRa, Select+Max Upgrade (=85+19,02+5-10,02+13) 112 zł.
Nie ma co się przejmować, jeżeli jesteś zdecydowany na PVR, to wiesz czego chcesz i wiesz za co będziesz płacił.
qwertymqwerty - 16-10-2017, 20:26
500 mbps neta i tv select, bez fona i innych pierdół, chociaż teraz to ja już zgłupiałem z tymi ofertami, te replay tv czy tv w smartfonie dzięki horizonowi też nieźle wygląda (pewnie tylko na papierze, a w działaniu tragedia będzie )
Ale i tak, na stronce z upc oferowali mi za prawie 150 zł 250 mbps, fon i tv max chyba bez horizona jeszcze, uważam że i tak dość sporo wynegocjowałem, zwłaszcza że wypowiedzenia ani nic nie było, a że sam się gubię już w tych wszystkich ofertach to ciężko by mi było nawet dalej negocjować.
Na początku rozmowy to nawet 500 mbps nie było dostępne pod moim adresem, dopiero "po rozmowie z kierownikiem" nagle pojawiłem się w zasięgu szybszego internetu
Kasia - 16-10-2017, 20:30
Horizon Select i 500Mbs kosztuje najmniej 99 zł.
Nie wiem czy możesz skorzystać z zamówienia bezpośredniego, Pitrek co myślisz?
Pitrek - 16-10-2017, 20:34
qwertymqwerty napisał/a: | PS Mam 14 dni na odstąpienie od umowy w razie czego |
Znasz teraz warunki cenowe i ofertowe. Decyzja należy do Ciebie. Dostałeś najwyższą promocję, tylko "troszkę" drożej, bo z telefonem. To i tak taniej niż płacą "zwykli" abonenci UPC. Musisz ocenić sam, czy chcesz składać odstąpienie od nowej umowy w 14 dniach, potem składać wypowiedzenie obecnej umowy i wynegocjować to taniej.
qwertymqwerty - 16-10-2017, 20:35
Kasia, Pitrek, Bardzo Wam dziękuje za pomoc
Pitrek - 16-10-2017, 20:36
Cytat: | Nie wiem czy możesz skorzystać z zamówienia bezpośredniego, Pitrek co myślisz? |
Myślę, że to już "spalone".
To i tak, ewentualnie dopiero po rezygnacji i powrocie do starej umowy.
Pitrek - 16-10-2017, 20:42
Takie "numery" to tylko dla twardzieli, jak pójdzie coś nie tak to będzie kicha. Osobiście swoim znajomych nie proponuję takich "hardcore'ów". Co innego "wyjadacze" z forum, ale oni dokładnie wiedzą, na co się decydują i robią to na swoją własną odpowiedzialność, nie mając później do nikogo pretensji.
qwertymqwerty - 16-10-2017, 20:45
Już nie przesadzajmy z tymi kombinacjami juz i tak w porównaniu do tego co miałem to za 5 zł miesięcznie więcej zyskuje 4x szybszy internet (ściąganie) 2,5 krotnie większa wysyłka, zyskuje connectboxa który ma jednoczesny dualband itd (mam nadzieje że problemy z puma 6 jakoś nie dadzą o sobie znać :X), dostaje horizon i wszystkie związane z nim usługi, nagrywarkę, my prime itd
A jeszcze do niedawna to chcieli 10 zł miesięcznie więcej czy jakoś tak za neta 120 i za samą wymianę dekodera na horizon
Szkoda tylko że poza horizonem i compalem w upc nie ma lepszego sprzętu, tu problemy z pumą, tu o horizonie słyszałem że lubi się zwiesić itd
qwertymqwerty - 16-10-2017, 20:49
Właściwie to dzisiaj napisałem do nich w sprawie rezygnacji z telefonu, nie myślałem że coś innego będę dzisiaj zmieniać
Pitrek - 16-10-2017, 20:49
qwertymqwerty napisał/a: | Już nie przesadzajmy z tymi kombinacjami | Najważniejsze, żebyś był zadowolony.
Po aktywacji/instalacji nowych usług napisz reklamację, zawsze może się udać parę złotych zaoszczędzić.
Kasia - 16-10-2017, 20:53
Tak z uwagi na telefon, przynajmniej to może uda się ugrać jak ten telefon zostaje.
"Bezkosztowa instalacja (2016-1)"
Z regulaminu:
II TWOJE OPŁATY
1. 100% upustu w przypadku instalacji wybranej w Promocji usługi:Pakietu Pełnego, Usługi Telewizji Cyfrowej: Pakiet Select Extra HD, Pakiet Select
Extra HD z nagrywarką, Pakiet Max Extra HD, Pakiet Max Extra HD z nagrywarką, Usługi Internetowej:
Fiber Power 10 Mb/s, FiberPower 30 Mb/s, Fiber Power 60 Mb/s, Fiber Power 120 Mb/s lub Fiber Power 250 Mb/s, Usługi Telefonicznej: Minuty do wszystkich Max, Minuty do wszystkich
60, Minuty do wszystkich 240, oferowanych przez Organizatora Promocji.
Pitrek - 16-10-2017, 21:09
Pitrek napisał/a: | ...napisz reklamację. |
W reklamacji oprócz standardowych formułek, że jesteś długoletnim klientem itd, powołaj się dokładnie na regulamin podany przez Kasię z podaniem jego nazwy i przytoczeniem podanych punktów. W tym wypadku podanie nazwy regulaminu może ich "zaskoczyć", moim zdaniem to nie jest to samo, jak konsultantowi w czasie negocjacji na żywo wyskoczymy z nazwą regulaminu.
Kasia - 16-10-2017, 21:15
Jak dobrze napiszesz (dokładnie zaznacz to co wyszczególniłam czerwonym kolorem) to otrzymasz taką odpowiedź
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=185393#185393
No nic, powodzenia i jak najmniej problemów z Horizonem PVR.
qwertymqwerty - 16-10-2017, 21:34
Pitrek, Kasia, a mam jeszcze pytanie z innej beczki. Horizona mogę podpiąc rj45 pod conectboxa i będzie rozsiewać mi wifi ? Oraz czy dało by radę aby do horizona podpiąć TV rj45 ?
Chodzi mi żeby horizon pracował i jako switch i jako acces point, ale internet oczywiście z compala, bo wiem że nie da rady z 2 urządzeń jednocześnie
Pitrek - 16-10-2017, 21:44
Dokładnie tak jak napisałeś. Będzie robił za APeka i switcha. Horizon ma akurat 2xLAN. 1-szy do LANu Compala, 2-gi do TV.
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=181495#181495
UPC także to podaje:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007469
|
|