Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6. |
Autor |
Wiadomość |
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 03-11-2017, 18:44
|
|
|
Na dwa miesiące bo pisałeś, ze rozwiążesz z nimi umowę jak nie naprawia compala |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-11-2017, 20:07
|
|
|
Jak nie wymienię przewodu, to się nie dowiem, czy to w tym przypadku pomogło.
Zresztą inna firma (którą bym zamiast UPC wziął) też korzysta z modemów kablowych, wiec nic by już nie musieli w mieszkaniu majstrować, tylko podłączyć mnie na korytarzu do sygnału.
Zresztą - był technik i nie wymienił przewodu - dla nowego przewodu musi być zgoda spółdzielni, by kabel przeciągnąć przez szachty techniczne między piętrami i wiercić się przez ściankę działową miedzy naszym mieszkaniem a takim tunelem, gdzie są ukryte na korytarzu rury od CO. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 03-11-2017, 20:09
|
|
|
Ok |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-11-2017, 02:34
|
|
|
Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta już 1,123 mln abonentów, co oznacza, że w ostatnim kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 5,5 tys. abonentów.
Już 300 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.
300 tys ludzi z babolem i codziennie dochodzą następni...
1% wie o tych babolach...
Czy dla 3 tys ludzi będą kupować nowy sprzęt |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 04-11-2017, 10:02
|
|
|
Napewno nie będą kupować nowego sprzętu, bo przecież ten działa i wszyscy są zadowoleni. |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-11-2017, 11:22
|
|
|
ogromny napisał/a: | Napewno nie będą kupować nowego sprzętu, bo przecież ten działa i wszyscy są zadowoleni. |
Byc moze wyszli z zalozenia ze nie jest to masowy problem i byc moze w calej skali maja promil zgloszen wiec nawet jesli ta grupka abonentow zrezygnuje to bedzie mniejsza strata finansowa niz kupno nowych urzadzen czy tez koszt rozwiazania problemu
Niezaleznie od tego ja testuje tez GPONa choc mam swiadomosc ze wiekszosc abonentow nie chce wiercenia i kladzenia kolejnych kabelkow wiec priorytetem jest dla mnie nadal Docsis |
|
|
|
|
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-11-2017, 11:29
|
|
|
pawelb napisał/a: | mam swiadomosc ze wiekszosc abonentow nie chce wiercenia i kladzenia kolejnych kabelkow |
Zależy co by na tym zyskali. Jeżeli będzie lepszy internet (szybszy, stabilniejszy) lub niższa cena to sporo osób się zgodzi na dodatkowe instalacje. |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-11-2017, 11:47
|
|
|
Karol napisał/a: | pawelb napisał/a: | mam swiadomosc ze wiekszosc abonentow nie chce wiercenia i kladzenia kolejnych kabelkow |
Zależy co by na tym zyskali. Jeżeli będzie lepszy internet (szybszy, stabilniejszy) lub niższa cena to sporo osób się zgodzi na dodatkowe instalacje. |
Dobry internet mozna tez uzyskac na Docsisie, GPON moze byc dobry w lokalizacjach gdzie operator nie ma jeszcze swojej infrastruktury, tam gdzie go ma bardziej ekonomiczne wydaje sie rozwiajanie Docsisu..wyobrazmy sobie 10 pietrowy blok kilkuklatkowy, to moze byc ponad setka mieszkan i przechodzenie na nowa technologie to sa konkretne koszty..w Docsisie naprawde mozna uzyskac dobry internet, kwestia odpowiedniej segmentacji sieci i konfiguracji cmts |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-11-2017, 14:42
|
|
|
pawelb napisał/a: | Byc moze wyszli z zalozenia ze nie jest to masowy problem i byc moze w calej skali maja promil zgloszen wiec nawet jesli ta grupka abonentow zrezygnuje to bedzie mniejsza strata finansowa niz kupno nowych urzadzen czy tez koszt rozwiazania problemu |
ogromny napisał/a: | Napewno nie będą kupować nowego sprzętu, bo przecież ten działa i wszyscy są zadowoleni. |
Obyście się Panowie mylili - OBY |
_________________
|
|
|
|
|
sequence
light master
Dołączył: 28 Cze 2015 Posty: 53 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-11-2017, 21:15
|
|
|
mi dziś podmienili Compala na Ubee
można w końcu normalnie pograć |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 09-11-2017, 23:28
|
|
|
"Zresztą - był technik i nie wymienił przewodu - dla nowego przewodu musi być zgoda spółdzielni, by kabel przeciągnąć przez szachty techniczne między piętrami i wiercić się przez ściankę działową miedzy naszym mieszkaniem a takim tunelem, gdzie są ukryte na korytarzu rury od CO."
Mały update.
Kabel wymieniony prosto od ich skrzynki dystrybucyjnej do modemu - sygnał się polepszył, ustabilizował i na każdym kanale ma zbliżone wartości (być może też to tylko takie moje wrażenie, ale mam wrażenie, że net jest stabilniejszy). |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2017, 00:02
|
|
|
Jaki miałeś wcześniej sygnał przed wymianą kabla, a jaki masz teraz? Technicy wymieniający kabel byli u Ciebie i coś grzebali w Twoim mieszkaniu czy nie? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 10-11-2017, 00:23
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Jaki miałeś wcześniej sygnał przed wymianą kabla |
Tu przed wymianą przewodu:
Tu po wymianie przewodu:
MrPepka napisał/a: | Technicy wymieniający kabel byli u Ciebie i coś grzebali w Twoim mieszkaniu czy nie? |
Stary przewód w ścianie, więc nowy musiał iść przez mieszkanie "na golasa" (udało się go gdzieniegdzie zamaskować), jeden przewiert na korytarz z mieszkania i przebijanie się szachtem technicznym prosto do ich skrzynki dystrybucyjnej piętro wyżej (w mieszkaniu sam sobie kabel mocowałem - wolałem to na spokojnie przemyśleć i samemu zrobić).
Stary kabel szedł przez gniazdko DATA/TV/R, był łączony z innym przewodem (czyli tzw "beczką") no i splitter rozdzielający sygnał na modem i dekoder no i jeszcze na tv analog i nagrywarkę analogową (ale to już prosto z tego gniazdka w ścianie).
Teraz przewód ze skrzynki jest w całości, na końcu splitter na dekoder i modem i nic więcej nie ma.
Analog na tv i nagrywarkę został na starym przewodzie tym w ścianie. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-11-2017, 01:14
|
|
|
A jak test puma? ;> |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2017, 17:39
|
|
|
Ćwierkają na dslreports, że oprogramowanie w wersji 9.1.103BE od Arrisa ma zawierać poprawki związane z Puma 6 i ochroną DDos...zobaczymy..na razie mam wersję 9.1.103BC
istotnego problemu z Puma 6 nie mam ale niestety ta wersja jest podatna na wspomniany DDos.. |
|
|
|
|
|