Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6. |
Autor |
Wiadomość |
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:14
|
|
|
Zuzia, ja robiłem test jakoś dawno temu jak go dostalem i nie wywalało neta.
Azar, to teraz zobacz jak jest w GCB Screen co wrzucałem w innym temacie, jak naprawili opcje pingowania w sofcie.
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:17
|
|
|
brtk, Czyli jak chcą to potrafią zrobić lepiej ale nie zależy im heh |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:23
|
|
|
Ogólnie Arris lepsza firma, też Puma7 nie robi takich problemów. ConnectBoxa raczej nie naprawią, a już na pewno nie firma Compal.. |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:30
|
|
|
pawelb napisał/a: | ostatnio dołączyła Zuzia która zaskakuje mnie swoim zaangażowaniem w tych tematach jak na kobietę 😋 | Dobre A dołączyłam tam jakoś w zeszłym roku
brtk napisał/a: | Zuzia, ja robiłem test jakoś dawno temu jak go dostałem i nie wywalało neta. | O właśnie o taką informację mi chodziło, dziękuję.
Azar napisał/a: | Zrobiłem sobie test pingu na compalu, u mnie skoki są do 200 ms. Chyba przeniosę się do lokalnego dostawcy jak skończy mi się umowa w upc tam bez łaski dają od ręki Cisco EPC 3925 ewentualnie czarny Arris TG2492S lub Arris TG3442 haha | Słabo, sygnał masz w porządku? |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:44
|
|
|
Zuzia, tak to u mnie wygląda
zwrotny.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 60,11 KB |
dosyl3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 88,15 KB |
dosyl2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 9 raz(y) 87,92 KB |
dosyl1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 86,88 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:48
|
|
|
Sygnał masz idealny.
Porownywalny jak u mnie:
|
Ostatnio zmieniony przez brtk 18-12-2019, 15:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:49
|
|
|
Azar, sygnał masz lepszy niż ja, a wyniki dużo gorsze. Powtórz test w nocy albo rano, kiedy sieć nie jest tak obciążona, jeśli będzie znowu źle, możliwe, że masz uszkodzony modem. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:56
|
|
|
Ja myślę, że da się uzyskać GCB nawet za pominięciem moderatorów społeczności UPC. Łatwiej by było uzyskać go osobom, co mają utraty pakietów. Umówić przez infolinię, by technik do testu zabrał ze sobą GCB, sprawdzić, czy ustaną utraty na GCB, jeżeli tak, innego wyjścia nie będą mieli jak go zostawić. Ogólnie wymigiwać się nie mogą, bo to w ramach testu, czy problemem nie jest Compal.. Ale to też zależy od zaparcia zgłaszającego, bo pewnie będzie na początku formułka, że się nie da, bo tylko jest do 1Gb/s itp. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-12-2019, 15:57
|
|
|
brtk, Zuzia, czyli to wszystko wina modemu. Zrobię jutro rano, tylko że upc nie chce wymienić modemu bo twierdzą że sygnał jest dobry. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1653
|
Wysłany: 18-12-2019, 16:03
|
|
|
brtk, próbować może jak najbardziej, lecz bym się nie łudził tobie się udało bo z jakiegoś klucza pasowałeś im na testera |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-12-2019, 16:05
|
|
|
To niech do testu technik weźmie GCB jak pisałem. Jeżeli będzie ok, to może Ci zostawia. Jak będzie źle, to chyba będziesz musiał opłatę za wezwanie zapłacić. Musisz takie coś wynegocjować, bo mój przykład udowadnia, że da się zainstalować do niższej prędkości.
Ps. Też dla mnie jest dziwne, że u niektórych te GCB padają. U mnie żadnych problemów nie ma odkąd go mam. Ostatni soft przed aktualizacją najnowsza zaczął czasami powodować utraty pakietów, na najnowszym to już nie występuje. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-12-2019, 09:26
|
|
|
Zrobiłem przed chwilą test i nadal ping skacze do 190ms
ping3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 23 raz(y) 81,93 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2019, 11:42
|
|
|
Azar, jest źle. Grasz w gry? Bo przy przeglądaniu internetu w sumie nie ma znaczenia i można to przeboleć. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-12-2019, 13:04
|
|
|
Zuzia, gram ale dziwnym trafem nie mam skoków podczas grania, na lagometrze nie widać czerwonych pasków ping też jest normalny. |
_________________
|
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19-12-2019, 13:19
|
|
|
Nie odczuwasz problemow, a koniecznie chcesz wymienic i nawet do uke piszesz? Sorry nei rozumiem tego. Korzystaj dalej spokojnie do konca umowy, a potem zmien dostawce. Niby jupisi ma ten gigamodem, ale ja bym byl ostrozny, bo cos im sie sypie. Lepiej nie poakowac sie znowu na 2 lala z niepewnym sprzetem. |
|
|
|
|
|