|
|
Odstąpienie od aneksu do umowy. |
Autor |
Wiadomość |
mky
easy master
Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 23
|
Wysłany: 22-02-2017, 10:34 Odstąpienie od aneksu do umowy.
|
|
|
Witam,
posiadałem umowę FB60 + TV Select na czas określomy do 07.2017. Tydzień temu podpisałem aneks do umowy na FB250 + TV Select wraz z nowym terminem umowy do 02.2019. Wymieniono mi modem z Ubee na Compal i zaczęły się problemy z Internetem. UPC mnie zlewa na infolinii - odmawiają nawet założenia zgłoszenia (!) dlatego postanowiłem skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Jeśli ktoś ma wiedzę lub doświadczenie w tej kwestii, prosiłbym o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań:
- jak najlepiej dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy? Skan mailem? List polecony? Osobiście w salonie UPC?
- czy dobrze rozumiem, że odstąpienie będzie skutkowało tym, że dostanę z powrotem stary modem (Ubee) i wracam do poprzedniej umowy obowiązującej do 07.2017?
- czy będę musiał płacić 49 zł za wizytę technika, który instalował mi nowy modem? (z mojego punktu widzenia usługa została wykonana nieprawidłowo, gdyż nastąpiło znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi)
- jakich dodatkowych problemów można się spodziewać ze strony UPC przy odstępowaniu od takiej umowy? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 22-02-2017, 12:22 Re: Odstąpienie od aneksu do umowy.
|
|
|
Najpierw zapoznaj się z tym:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863
3. ... Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć osobiście w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta lub wysłać listem na adres Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem strony www.upc.pl/kontakt.
Sądzę, że najłatwiej zrobić to przez formularz kontaktowy. Dołączyć pismo z własnoręcznym podpisem.
Najlepiej w edytorze wkleić obrazek podpisu i zapisać jako PDF. Będzie wyglądało jak skan.
Tylko zwróć uwagę, czy załącznik (pismo z własnoręcznym podpisem) się prawidłowo dodał.
Oczekuj maila z potwierdzeniem, zadzwoń na drugi dzień czy dostali Twoje odstąpienie od umowy i czy jest prawidłowe.
Niestety modem (i/lub dekoder) mogą Ci dać dowolny, ale muszą spełniać warunki poprzedniej umowy, więc niestety zostawią Ci obecny sprzęt, a wizyta technika nie jest potrzebna.
Jeżeli nie chcą przyjmować Twojego zgłoszenie awarii, to możesz także zgłaszać awarię przez formularz kontaktowy. |
_________________
|
|
|
|
|
mky
easy master
Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 23
|
Wysłany: 22-02-2017, 13:41
|
|
|
Pitrek, dzięki za linka i odpowiedź. Odnośnie tego:
Pitrek napisał/a: | Jeżeli nie chcą przyjmować Twojego zgłoszenie awarii, to możesz także zgłaszać awarię przez formularz kontaktowy. |
To dziś po raz kolejny dzwoniłem i mają jutro przysłać technika by sprawdził na miejscu. W moim odczuciu jest to niedopuszczalne, by dopiero w 3 kontakcie wyegzekwować jakąkolwiek reakcję z ich strony.
Jeśli tego nie naprawią to drukuję pismo, podpiszę i osobiście im dostarczę do BOK na ul. Jana Pawła II w Warszawie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|