Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wizyta technika - brak opłaty
Autor Wiadomość
biorek 
light master

Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 138
Wysłany: 07-12-2016, 12:19   Wizyta technika - brak opłaty

Od 1 stycznia 2017 UPC wycofuje opłatę za nieuzasadnione wezwanie technika.

źródło: http://www.telepolis.pl/w...,2,3,37676.html

Pytanie czy nasi rodacy nie przegną pały jak to miało miejsce z promocją Lidla ;)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-12-2016, 19:05   

UPC Swoje:
Zmiana Regulaminu oraz cennika związana ze zniesieniem opłaty za nieuzasadnione wezwanie technika

Szanowni Państwo,

chcielibyśmy poinformować, że od 1 stycznia 2017 r. zmianie ulega Regulamin świadczenia usług oraz Cennik. Zmiany związane są z wycofaniem opłaty za nieuzasadnione wezwanie technika. Szczegółowy wykaz zmian znajduje się tutaj.

W związku ze zmianami, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. Jednak w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia i rozwiązania umowy w Okresie Zobowiązania, UPC będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług.


A ulotki konkurencji rozrzucane u mnie swoje:
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2016, 20:10   

Konkurencja zawsze wykorzystuje takie okazje i naciąga na swoją ofertę
A potem płacz i zgrzytanie zębów jak UPC dowala karę za zerwanie umowy
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2016, 20:23   

Cytat:
W związku ze zmianami, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC
A zaraz potem
Cytat:
Jednak w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia i rozwiązania umowy w Okresie Zobowiązania, UPC będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług

To mam prawo, czy nie mam (?)
Według mnie, to 'drugie', wyklucza to 'pierwsze'.
 
 
edek 
light master

Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 84
Wysłany: 10-12-2016, 20:43   

Pitrek, dużej sprzeczności nie ma. Ulotki dotyczą "nie akceptujesz zmiany oferty programowej" oraz "sprawdź czy Ciebie także dotyczy zmiana", więc ewidentnie chodzi o wycofanie kanałów cbs... i orange sport, gdzie niektórym abonentom może przysługiwać wypowiedzenie bez kary umownej.

hsurim, prawo do wypowiedzenia masz zawsze. Ale w niektórych przypadkach wypowiedzenie może wiązać się z brakiem konieczności zapłaty kary umownej (przyznanych ulg). W tym przypadku kare musiałbyś zapłacić, co nie wyklucza tego, że nadal masz prawo wypowiedzieć umowę:)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-12-2016, 21:45   

Hmm, ja to widzę trochę inaczej.
Najpierw zdanie: ... masz prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez dodatkowych kosztów, a zaraz pod tym: Sprawdź czy Ciebie także dotyczy zmiana ... :shock:

Kiedyś nachalnie konkurencja kłamała na temat możliwości wypowiedzenia umowy. Teraz piszą już to trochę ostrożniej.
_________________
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2016, 21:55   

edek napisał/a:
(...) hsurim, prawo do wypowiedzenia masz zawsze.(...)

Tak, mam.
Ale w takim razie, czy to nie jest (powiedzmy) wpuszczanie przez UPC, swojego klienta w kanał ??
Bo czemu ma służyć ten zwrot; "W związku ze zmianami, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC." ??

Jeśli jest "związek' (powód), to przecież nie jest równoznaczne z widzimisię (rozmyśleniem się z kontynuowania umowy)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 10-12-2016, 22:11   

Zawsze (niestety) tak było, że jak firma coś zmienia, wprowadza, usuwa, likwiduje to może sobie napisać co chce - i ja muszę to przyjąć do wiadomości, bo zawsze jest jakieś ale...
Natomiast, jeśli to klient chce coś zmienić - to firma to traktuje jako zerwanie umowy i chce karę umowną od klienta.
Czyli oni mogą robić co chcą, a my możemy im skoczyć?
To gdzie tu partnerstwo - umowa winna zawierać klauzulę, że za zmianę warunków umowy, firma ma mi ZAPŁACIĆ realną kasę, albo jeśli nie, to ja dalej chcę mieć co miałem (nie interesuje mnie, że firma nie może tego spełnić).
Ja zmieniam warunki umowy, mam płacić kary, opłaty - firma zmienia warunki umowy, mam spadać na drzewo.

Teraz co to sedna - zmiana oferty programowej (nie z winy UPC) jest w moim odczuciu czym innym, niż zmiana warunków umowy własnej (zakres świadczonej usługi dodatkowej w zakresie instalacji sprzętu).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: