Nowa usługa - Replay TV |
Autor |
Wiadomość |
mates21
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2010 Posty: 229
|
Wysłany: 08-03-2017, 17:25
|
|
|
Wczoraj wyglad quide lekko sie zmienil w mediaboxie. Czasem od kwietnia nie mialo to byc dla wszystkich? I dla horizon i dla mediaboxow? |
|
|
|
|
west
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 356
|
Wysłany: 08-03-2017, 17:45
|
|
|
U mnie wczoraj pojawił się nowy soft i było pięknie. A dziś porażka powrót do starego . |
|
|
|
|
piotyc
light master
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 57
|
Wysłany: 08-03-2017, 17:49
|
|
|
Wczoraj u mnie horizona zaktualizowali do nowego softu z funkcją replay tv i niby cacy, ale nie mogłem wejść w vod bo błąd niby z siecią, w ustawienia też to samo, no i nic nie mogłem nagrać bo również pojawiał się komunikat o problemach z łączem i numerem telefonu do upc. Dziś wracam z pracy i włączam horizona, a ten od razu zawiecha, więc go odłączyłem na moment, po chwili włączam a tu stary soft. Się upc wysiliło, bo jak daję na aktualizację to wyświetla komunikat że aktualna. Ale przynajmniej wszystko działa jak powinno. |
|
|
|
|
west
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 356
|
Wysłany: 08-03-2017, 19:29
|
|
|
Wczoraj miałem podobnie ale wyłączenie z prądu pomogło i wieczorem wszystko było oki a dziś po południu stary soft. Porażka i wstyd. Otworzyć bramę i wygnać odpowiedzialnych za to. Porównałem to do ostatniej wtopy z Oscarów. Dali i zabrali. Ślą mi teraz maile i sesesmany z przeprosinami. |
|
|
|
|
piotyc
light master
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 57
|
Wysłany: 08-03-2017, 19:42
|
|
|
przysłali maila : "Szanowni Państwo,
Od pewnego czasu możecie Państwo korzystać z nowej usługi – Replay TV,
pozwalającej na oglądanie wybranych programów telewizyjnych do siedmiu dni wstecz.
Jednocześnie informujemy, że ze względów technicznych do czasu pełnego wdrożenia, działanie usługi może być czasowo zawieszone na dekoderach wybranych grup klientów, u których wcześniej została włączona.
Wiąże się to także z tymczasowym przywróceniem poprzedniej wersji oprogramowania. O kolejnych zmianach będziemy Państwa informować.
Przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że z usługi docelowo korzystać będą wszyscy użytkownicy dekodera Horizon i aplikacji Horizon Go.
Pozdrawiamy
UPC Polska"
Śmiech na sali |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-03-2017, 19:53
|
|
|
Oni naprawdę mają coś z bańką....
Zobaczycie że ta usługa zostanie przeniesiona na bliżej nieokreślony termin, czyli nigdy. |
_________________
|
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 08-03-2017, 19:58
|
|
|
Dwa i pół roku czekania na nowy soft i oczywiście klapa. I mnie to wcale nie zaskakuje. Po UPC zawsze spodziewam się najgorszego.
Widocznie nie zatrudnili odpowiednich fachowców do pracy nad nowym oprogramowaniem. I przez tak długi czas nie potrafili zrobić czegoś bez klapy...
Pojawiają się już dekodery 4K Virgin a UPC nadal w lesie stoi z Horizonem...
Mega Power. Mega Fun. |
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 08-03-2017, 22:02
|
|
|
piotyc napisał/a: | Przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że z usługi docelowo korzystać będą wszyscy użytkownicy dekodera Horizon i aplikacji Horizon Go. | Coś dzisiaj kombinują z Replay TV bo na androidowej aplikacji Horizon GO około południa usługa działała. Popołudniu, przez moment, w ogóle nie było możliwe oglądanie TV przez aplikację (Usługa niedostępna). Po ponownym przywołaniu aplikacji, wymagane było logowanie i po tym zabiegu Replay TV przez aplikację znowu działa. Poprzez www też działa. I to nawet do 7 dni wstecz. Ciekawe czy to tak docelowo te 7 dni przez Horizion GO czy tylko przez pomyłkę... W UPC CH 7 dni wstecz mają na dekoderach, a poprzez aplikację do 30 godzin wstecz. Link do UPC CH Aha. Ponieważ nie należę do grupy testerów softu to na dekoderze cały czas mam stary soft. |
|
|
|
|
Marsallah
classic master
Dołączył: 21 Kwi 2015 Posty: 150 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 09-03-2017, 14:43
|
|
|
To że nie jesteś testerem, nie znaczy, że musisz mieć stary soft. Ja też nie jestem, a mam nowy. |
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-03-2017, 21:00
|
|
|
Marsallah napisał/a: | To że nie jesteś testerem, nie znaczy, że musisz mieć stary soft. Ja też nie jestem, a mam nowy. | Hmm... A dostałeś nowy soft ot tak, ni z tego ni z owego, czy reklamowałeś usługę i dostałeś nowy soft "na odczepne"? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 10-03-2017, 00:52
|
|
|
Jak napisałem, że to replay tv będzie tylko na Horizonach, to się co niektórzy zdrowo pruli (że na Mediaboxach też będzie) - figa będzie na Mediaboxach. |
_________________
|
|
|
|
|
oskar777
Klikacz
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 6
|
Wysłany: 10-03-2017, 09:00
|
|
|
Yapio napisał/a: | Marsallah napisał/a: | To że nie jesteś testerem, nie znaczy, że musisz mieć stary soft. Ja też nie jestem, a mam nowy. | Hmm... A dostałeś nowy soft ot tak, ni z tego ni z owego, czy reklamowałeś usługę i dostałeś nowy soft "na odczepne"? |
Też dostałem ni z tego ni z owego. Po prostu przysłali wiadomość, że będzie aktualizacja. Po tym oczywiście nie działa mi VOD a właśnie poszedł reset prądowy bo podobno już to naprawili (w co wątpię).
EDIT: No i chyba wszystko jasne. Nie naprawili:)
[ Dodano: 11-03-2017, 23:39 ]
W końcu wszystko działa. Po kolejnym kontakcie z upc trafiłem na porządnego konsultanta który wiedział coś więcej niż reset prądowy i trochę się wysilił. Po skierowaniu sprawy do działu technicznego po 15min odzyskałem pełną sprawnośc urzadzenia z ktorego badz co badz do tej pory bylem zadowolony. Mam nadzieje ze po reklamacji dostane mniejszy rachunek za brak pelnych uslug przez 4 dni.
[ Dodano: 12-03-2017, 00:02 ]
Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że vod znowu nie działa😄 |
|
|
|
|
kr@k@dyl
light master
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 103
|
|
|
|
|
raafaello1982
easy master
Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 25
|
Wysłany: 13-03-2017, 08:27
|
|
|
Moim zdaniem ReplayTV powinno być dostępne na HorizonGO przez www czy app od 1.03 a nie dopiero gdy poszczegolny dekoder sie zaktualizuje. Chyba, ze programista tak to napisal udostpenij opcje dla osob ktore maja horizonGO w domu i dla ktorych nowy soft pobral i zainstalowal sie juz z sukcesem. Bo na loike nie widze przeciwskazan by usluga w necie byla dostepna odrazu, a jakie jest Wasze zdanie? |
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 13-03-2017, 08:50
|
|
|
raafaello1982 napisał/a: | Moim zdaniem ReplayTV powinno być dostępne na HorizonGO przez www czy app od 1.03 a nie dopiero gdy poszczegolny dekoder sie zaktualizuje. Chyba, ze programista tak to napisal udostpenij opcje dla osob ktore maja horizonGO w domu i dla ktorych nowy soft pobral i zainstalowal sie juz z sukcesem. Bo na loike nie widze przeciwskazan by usluga w necie byla dostepna odrazu, a jakie jest Wasze zdanie? |
Alechyba tak jest, bo ja mam stare oprogramowanie na dekoderze a replay na horizon go mi działa... |
|
|
|
|
|