Formularz kontaktowy UPC |
Autor |
Wiadomość |
dekiel
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2012 Posty: 200
|
Wysłany: 18-08-2020, 17:27
|
|
|
@ogromny Play to też już przeszłość prostego zgłoszenia, teraz to już zjawisko: "tak dobrze żarło i zdechło".
Obecnie dla Play24 w dziale pomoc i zgłoszenia jest komunikat: "Zmiany w sekcji Pomoc i zgłoszenia. Teraz załatwisz wszystko w jednym miejscu! Przenieśliśmy możliwość kontaktu z naszą Obsługą Klienta ze strony www.24.play.pl do aplikacji Play24. "Porozmawiaj lub napisz do konsultanta Od teraz tylko w aplikacji Play24"
Czyli od teraz tylko dla srajfonowców. Z blaszaka już nic nie napiszesz. Jeden drugiego wart. Szanująca klienta firma by zrobiła: od teraz również możesz do nas napisać z aplikacji. Czyli dla tych co lubią PC pozostaje niezmienne sposób kontaktu przez formularz zgłoszeniowy (jak to działało jeszcze kilka miesięcy wstecz to było bardzo przyjazne), a dla miłośników googlowskich telemetrycznych androidów na srajfonkach doszedł nowy sposób kontaktowania. Kontakt z UPC równa do obsługi klienta jaki znam z czasów neostrady TP 512kbs, nikt nic nie wie czeski film i najlepiej do nas nie dzwoń i nic nam nie zgłaszaj.
@emes To jest właśnie efekt posiadania zbyt dużej liczby klientów, dopóki liczba klientów nie spadnie to będzie takie olewnictwo. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 18-08-2020, 18:55
|
|
|
dekiel, obecnie może i tak jest. Ja się kontaktowałem z Play jakiś czas temu. No ale chociaż jest możliwość przez aplikację a w UPC? Już ponad rok temu miała być aplikacja. |
_________________
|
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2020, 19:36
|
|
|
Jaka aplikacja? Oni zlikwidowali nawet apkę UPC phone, dzięki której można było mieć numer stacjonarny z UPC zawsze przy sobie, na swoim smartfonie.
Zlikwidowali bo tak i już. Sporo ludzi z tego korzystało. |
|
|
|
|
ra74
classic master
Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 224
|
Wysłany: 23-12-2020, 18:31
|
|
|
usunęli możliwość kontaktu, jest jedynie chat bot który potrafi jedynie napisać Przepraszam nie rozumiem pytania. A było tak dobrze.
Chciałem im zgłosić żeby cos zrobili w kwestii złodziei którzy podszywają się pod ich numer i wysyłają sms do wyłudzania danych, dostaje takie daje od miesięcy, nie mogę ich zablokować bo numer upc |
|
|
|
|
komo
light master
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 131 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 25-12-2020, 21:13
|
|
|
ra74 napisał/a: | usunęli możliwość kontaktu, jest jedynie chat bot który potrafi jedynie napisać Przepraszam nie rozumiem pytania. A było tak dobrze.
Chciałem im zgłosić żeby cos zrobili w kwestii złodziei którzy podszywają się pod ich numer i wysyłają sms do wyłudzania danych, dostaje takie daje od miesięcy, nie mogę ich zablokować bo numer upc |
Pisz na FB tam jeszcze ktoś żywy jest |
_________________
|
|
|
|
|
Jardel
Klikacz
Dołączył: 10 Sty 2021 Posty: 7
|
Wysłany: 22-02-2021, 11:16
|
|
|
Mi się wydaje, że chodzi o to by jak najmniej wiadomości na piśmie miał klient. Oni Ciebie nagrywają na infolini, ale jak Cię okłamią to szukaj wiatru w polu (czytaj nagrania). Mnie na infolinii zwyczajnie okłamano, teraz wolę kontaktować się pisemnie, ale takiej opcji nie ma. Nie jest to przypadek, tylko celowe działanie UPC. |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 22-02-2021, 18:43
|
|
|
Jardel napisał/a: | Mi się wydaje, że chodzi o to by jak najmniej wiadomości na piśmie miał klient. Oni Ciebie nagrywają na infolini, ale jak Cię okłamią to szukaj wiatru w polu (czytaj nagrania). Mnie na infolinii zwyczajnie okłamano, teraz wolę kontaktować się pisemnie, ale takiej opcji nie ma. Nie jest to przypadek, tylko celowe działanie UPC. |
1. Żaden operator nie ma obowiązku udostępniania nagrań, poza bezaneksową zmianą umowy
2. Ja się bez problemu kontaktuje przez formularz na stronie |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-02-2021, 19:00
|
|
|
Takie trzymanie klienta na dystans, jest obecnie coraz modniejsze ...
Przez telefon, 'naplują' do słuchawki to, czego oczekuje klient
a w odpowiedzi na zgłoszenie na formularzy, napiszą co zechcą.
Teraz tylko patrzeć, jak zniknie ciągłość korespondencji
============================
Ostatnio toczyłem potyczki z μSoftem.
Każdy telefoniczny konsultant, to i inna stawiana przez takowego teza.
A że to wszystko NIE zgadza się z tym, co jest na stronie μSoftu, to nikogo to nie interesuje - witrynka sobie a życie sobie
Na facebuku, kiedy wyłuszczyłem im, jak mają sie tezy na ich stronie, to ... przestali mi podpisywać.
I to jest dopiero manie w doopie klienta !!! |
|
|
|
|
|