Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
s.burczymucha
classic master
Dołączył: 25 Mar 2014 Posty: 152
|
Wysłany: 04-05-2019, 19:20
|
|
|
Po zdaje się ostatniej zmianie firmware Compal ma widzę opcje Smart Wi-Fi i wrzuca mi 802.11ac na kanał 124, a żadne urządzenie 802.11ac które mam nie widzi tej sieci na tym kanale? Ktoś coś? |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2019, 13:54
|
|
|
przede wszystkim sieci 2.4Ghz i 5Ghz muszą mieć inne nazwy (SSID) i wtedy ręcznie zmień numer kanału na niższy (tak do 100) sprawdzając najpierw programem Wifi Analyzer (pod Windows 10 czy też na Androidzie) które kanały masz puste |
|
|
|
|
mario1974
easy master
Dołączył: 16 Lip 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 10-05-2019, 20:45
|
|
|
Panowie od tygodnia mam ten router i same problemy z nim mam. Zrywa połączenie parę razy dziennie dzwonić do UPC o wymianę sprzętu czy można go z aktualizować albo coś bo jest masakra z góry dzięki za jakieś wskazówki |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 12-05-2019, 05:06
|
|
|
mario1974, dzwonić tylko compala na compala Tobie wymienia. Wrzuć zrzuty z parametrami sygnału , może być że sygnał masz do regulacji. |
_________________
|
|
|
|
|
hotspot
Klikacz
Dołączył: 27 Paź 2011 Posty: 10 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2019, 08:58
|
|
|
Znalazłem bardzo ciekawy raport o Compalu
Szukajcie w Google na hasło
Analysis of WiFi-enabled ISP modems - Search-Lab Kft.
(bo nie mogę wkleić tu linku)
tam dalej pod kolejnym linkiem bardzo ciekawy pdf 99 stron o problemach Compala |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2019, 11:43
|
|
|
Ten raport jest znany od 2016 r. i dotyczy starej wersji Compala 4.1 z softem CH7465LG-NCIP-4.50.18.13-NOSH. Dla obecnej wersji 5.1 taki raport nie powstanie z tej przyczyny, że przezornie wycięto UART na płycie...
[ Dodano: 13-05-2019, 12:25 ]
PS. Przy okazji - nie opowiedziałam kiedyś na Twoje PW , bo masz zablokowane przyjmowanie wiadomości. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 18-05-2019, 15:24
|
|
|
Ktoś gdzieś napisał że aby mieć tryb bridge w Compalu trzeba mieć przelaczone IPv6 na IPv4. Ja przy IPv6 widzę dwa tryby :tryb routera i tryb modemu. Czy tryb modemu to to samo co tryb bridge?
[ Dodano: 18-05-2019, 15:28 ]
ogromny napisał/a: | mario1974, dzwonić tylko compala na compala Tobie wymienia. Wrzuć zrzuty z parametrami sygnału , może być że sygnał masz do regulacji. |
Na czym polega regulacja sygnału u klienta? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2019, 15:33
|
|
|
any3ody napisał/a: | Ja przy IPv6 widzę dwa tryby :tryb routera i tryb modemu. |
A pewny jesteś, że masz IPv6? Jaki masz plik konfiguracyjny na Compalu? |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 18-05-2019, 15:41
|
|
|
Podobno przy każdej rejestracji Compala wchodzi IPv6 więc skoro po kolejnej rejestracji bez dzwonienia na infolinię i zmianę na IPv4 założyłem że mam IPv6.
Tryb modemu = tryb bridge? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 18-05-2019, 15:43
|
|
|
Teraz mam Cisco wiec mam ipv4
No IPv6 address detected [
[ Dodano: 18-05-2019, 16:22 ]
Czy ktoś odpowie na moje pytanie? |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2019, 16:55
|
|
|
any3ody napisał/a: | Czy tryb modemu to to samo co tryb bridge? | Tak. any3ody napisał/a: | Na czym polega regulacja sygnału u klienta? | Przychodzi technik i grzebie w instalacji. any3ody napisał/a: | Podobno przy każdej rejestracji Compala wchodzi IPv6 więc skoro po kolejnej rejestracji bez dzwonienia na infolinię i zmianę na IPv4 założyłem że mam IPv6. | Tylko przy pierwszej rejestracji Compala jest domyślnie IPv6, po zmianie na IPv4 tak zostaje, przynajmniej u mnie tak było. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 18-05-2019, 17:06
|
|
|
Dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
|
mario1974
easy master
Dołączył: 16 Lip 2015 Posty: 36
|
Wysłany: 19-05-2019, 09:36
|
|
|
Witajcie wczoraj byli technicy i byli bardzo zdziwieni ze w ogóle mam dostęp do tv i internetu .
Podobno sygnał jest do du...y cos tam pogrzebali i mają przyjść we wtorek dalej szukać problemu. Już kiedyś byli z miernikiem jak zgłaszałem problemy z tv i nawet w skrzynce był sygnał do dupy i stwierdzili ze to wina telewizora ,ciekawe co teraz wymyślą
robiłem test i mam takie wyniki
Twój publicznie widoczny adres IPv4
Twój publicznie widoczny adres IPv6
Twój dostawca usług internetowych (ang. ISP) to LGI-UPC formerly known as UPC Broadband Holding B.V.
Korzystasz z IPv6, tak więc dołączyliśmy zakładkę, w której testujemy osiągalność wybranych stron IPv6.
Wsparcie HTTPS na tej stronie jest w becie. [więcej informacji]
Twój serwer DNS (prawdopodobnie prowadzony przez twojego dostawcę usług) wygląda jak by nie posiadał połączenia do Internetu z wykorzystaniem protokołu IPv6 albo nie jest skonfigurowany tak, żeby z niego korzystać. To może w przyszłości ograniczyć twój dostęp do stron korzystających wyłącznie z IPv6. |
_________________
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 19-05-2019, 09:39
|
|
|
Zuzia potwierdzam że jak zmieniają na IPv4 to tak zostaje mimo wielu przyszłych zamian cisco-cb-cisco-cb. |
|
|
|
|
|