Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2019, 07:49
|
|
|
Problem z kartami WiFi na chipie MediaTek MT7610U nadal aktualny, przypominam, że pojawił się po jednej z aktualizacji softu w Compalu i do dziś nie został całkiem rozwiązany. Lista trzydziestu modeli kart, które mogą źle współpracować z Compalem: https://wikidevi.wi-cat.ru/index.php/MediaTek_MT7610U
U nas najpopularniejsza jest seria TP-LINK Archer (T1U, T2U, T2UH, T2UHP). Problematyczna w zestawieniu Compal+Archer+Windows 10. |
|
|
|
|
woniu
easy master
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 33 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 10-12-2019, 17:38
|
|
|
Szczerze? To wstyd jak UPC traktuje swoich klientów. Niedziałający w pełni soft od pół roku i żadnych prób naprawienia tego. Mało tego soft, który jest podatny na atak zdalny https://cve.mitre.org/cgi-bin/cvename.cgi?name=CVE-2019-17224 i nic z tym nie robią.. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 10-12-2019, 21:48
|
|
|
woniu, pokazują swoim podejściem gdzie mają klientów. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 14-12-2019, 16:28
|
|
|
Zuzia, zejdź na ziemię, poprawili w compalu to że podczas wpisywania hasła powinny być gwiazdki? Też ostro pracowali nad tym. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2019, 16:47
|
|
|
Ogromny, nie naprawili. Ale mogą naprawić, teoretycznie. Kto wie, może użytkownicy Compala doczekają zanim im skończą się umowy |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1263 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2019, 18:11
|
|
|
Próbowaliście zgodnie z pewnymi zaleceniami ustawić manualnie kanał 40 dla sieci 5Ghz dla Connect Box?
Pomaga w połączeniu z chipsetem Mediatek? |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2019, 18:29
|
|
|
@ogromny w GCB wprowadzili, więc może i tu wprowadza w końcu 😄 |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:07
|
|
|
Dostałem odmowną odpowiedź od UKE w sprawie wymiany modemu z compala na GCB:
Prezes UKE zajmuje się rozpatrywaniem sporów cywilnoprawnych wyłącznie z zakresu usług telekomunikacyjnych i pocztowych.
Przedmiot sporu, tj. wymiana dekodera wykracza poza kategorie sporów objęte właściwością Prezesa UKE. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:14
|
|
|
Zależy co (i jak) reklamowałeś w UPC, że po wyczerpaniu tejże drogi reklamacyjnej, napisałeś skargę do UKE (??)
Czyżbyś nie akcentował np. nietrzymanie parametrów sprzętu, czy uciążliwości z tym związane ? |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:25
|
|
|
hsurim, napisałem najpierw reklamację do UPC w sprawie braku kanałów 12 oraz 13 w paśmie 2.4GHz w Wi-Fi w modemie Compal CH7465LG odmówili wymiany.
Potem napisałem do UKE że nie uznali mi reklamacji, ale jak widać UKE tym się nie zajmuje. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:38
|
|
|
Zależy co im napisałeś i na co położyłeś nacisk, bo akurat UKE jest regulatorem i zajmuje się w kwestią przestrzegania norm. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:45
|
|
|
Zuzia, takie coś napisałem
Po złożeniu reklamacji UPC Polska przyznało że modem Compal CH7465LG nie posiada kanału 12 oraz 13 w paśmie 2.4GHz cytuję odpowiedź pracownika UPC:
”W nawiązaniu do sprawy, wyjaśniam, że posiadany przez Pana modem Connect Box wykorzystuje w sieci Wi-Fi 2,4 GHz kanały w zakresie od 1 do 11.”
UPC Polska nie posiada w modemie Compal CH7465LG możliwości ustawienia w paśmie 2.4GHz kanału 12 oraz 13 Wi-Fi przez co łamie obowiązujące w Polsce standardy które jasno mówią że modem musi spełniać europejski standard ETSI, który w Polsce obowiązuje. W Polsce dostępne pasmo jest w zakresie 2400,0-2483,5MHz. Natomiast modem Giga Connect Box obsługuję w paśmie 2.4GHz kanały 12 oraz 13 dlatego żądam wymiany na ten konkretny modem proszę o pomoc w rozwiązaniu sporu. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2019, 14:30
|
|
|
Azar, dobrze, że napisałeś. To nic nie kosztuje, co najwyżej trzeba będzie jeszcze raz
Azar napisał/a: | Prezes UKE zajmuje się rozpatrywaniem sporów cywilnoprawnych wyłącznie z zakresu usług telekomunikacyjnych i pocztowych.
Przedmiot sporu, tj. wymiana dekodera wykracza poza kategorie sporów objęte właściwością Prezesa UKE. | Jakiego znów dekodera? Ktoś tu czegoś nie zrozumiał
W piśmie do UKE kłaść wyraźny akcent na fakt braku obsługi wszystkich kanałów WiFi właściwych dla naszego regionu. Usługa telekomunikacyjna i urządzenie typu modem będące jest składnikiem, wprowadzone do obrotu przez operatora, posiadające moduł WiFi 2.4 GHz (warto wspomnieć o reklamowaniu funkcji WiFi i niemożności samodzielnej wymiany modemu przez klienta), podać wersję HW i softu, daty instalacji, reklamacji w UPC (tu zacytować jak przyznają się do faktu) itd. Nie będę dawać pełnego wzoru na forum z oczywistych względów. Chodzi o to, żeby prawnik w danej delegaturze UKE skierował skargę do konsultacji technicznej. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-12-2019, 14:33
|
|
|
Zuzia, Widzisz ja napisałem w sprawie modemu oni odpisali w sprawie dekodera tacy ludzie pracują w urzędach....
To napisze jeszcze raz reklamację do UPC a potem znowu od UKE ale widzę że nie da rady tego przeskoczyć. |
_________________
|
|
|
|
|
|