Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 19-06-2019, 23:58   

Raczej pozostaje tylko zmiana na ipv4 :)
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-07-2019, 15:14   

Dzień dobry. Mam pytanie o sygnał do Compala. Czy jest on dobry?

Instalację mam trochę pociągniętą przez siebie ponieważ przełożyłem router do innego pokoju. W puszce mam 3 wyjścia (2x DATA i 1xRTV).
Z wyjścia DATA jest położony kabel 19 metrów do pokoju i tam rozdzielony do Compala i do tv modułu CI+ (za tv jest filtr kanału zwrotnego).

Zastanawiam się czy nie położyć kabla nowego Triset-113, 20 metrowego.

Compal działa od 2h

Zrzut ekranu 2019-07-16 15.11.05.png
Plik ściągnięto 101 raz(y) 77,6 KB

Zrzut ekranu 2019-07-16 15.07.47.png
Plik ściągnięto 126 raz(y) 228,31 KB

Zrzut ekranu 2019-07-16 15.05.57.png
Plik ściągnięto 45 raz(y) 39,18 KB

 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 16-07-2019, 15:21   

Sygnał wygląda ok, jedynie na pierwszym kanale coś dużo błedów po korekcji, ale to jeszcze o niczym nie świadczy. Obserwuj po prostu czy szybko nie rośnie i czy nie ma jakiś problemów z netem. Na przyszłość:



źróło
_________________
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-07-2019, 18:58   

Dzięki za link.
Tutaj mam tyle błędów po korekcji po 1d i 5h działania modemu

21 Zablokowany 36.387 3631774663 30840

Zauważyłem też, że sygnał mam gorszy z KZ założonym szczególnie na TV4, Polsat i TVN7 gdzie Jakość mam 60 a Siła 54.

Gdzie wykonać speedtest?
Ponieważ na Ookla maks co mi wychodzi to 200mbit.
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2019, 19:24   

http://www.speedtest.pl/ a najlepiej https://pro.speedtest.pl/ ten drugi wymaga rejestracji.
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-07-2019, 14:48   

Chyba będzie trzeba poprowadzić kabel bezpośrednio do Compala

Zrzut ekranu 2019-07-18 14.46.35.png
Plik ściągnięto 94 raz(y) 130,52 KB

 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 18-07-2019, 18:06   

bgalka, Jaki jest Uptime tego modemu. Naprawdę nie widzę tutaj nic nieprawidłowego. Na kanale 21 być może coś łapie z LTE, ale nie widać by coś strasznego się działo. Jakie masz wyniki speedtestu?
_________________
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-07-2019, 18:15   

2day(s)4h:53m:39s

po kablu 305mbit z tego speedtest pro
po wifi 280 mbit ale tyle jest jak się na nowo połączę z 5GHz.
Jak już trochę pochodzi to potrafi być 45mbit albo jak przed chwilą 112mbit. A nawet 18mbit.
Rozłączyłem się i połączyłem to zaskoczyło 280mbit.

karta wifi intel 8260 AC
kanał 40 na sztywno przydzielony
Ostatnio zmieniony przez bgalka 18-07-2019, 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 18-07-2019, 18:21   

Problem z prędkością po WiFi to inna sprawa, całkiem nie związana z sygnałem w kablu koncentrycznym, jeśli tylko po eth jest szybciej niż po WiFi. Jaką masz prędkość na umowie, 300mbs?
_________________
 
 
bgalka 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-07-2019, 18:23   

Tak 300mbs.
Przez jakiś czas było ok z prędkością i szło ze speedtesta 300mbs przez wifi
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 18-07-2019, 18:38   

bgalka, No ok, ale to kwestia ustawienia WiFi, a nie sygnału w kablu. Tam wszystko wygląda ok.
_________________
 
 
Kari 
Klikacz

Dołączyła: 24 Lip 2019
Posty: 2
Wysłany: 28-07-2019, 13:17   Niski transfer i brak internetu

Witajcie
Kilka dni temu wrzucałam posta, ale na ogólna tablicę, zamiast umieścić go tutaj, bo dotyczył Compala, ale tego posta już nie ma, administrator go chyba skasował, no trudno napisze jeszcze raz. Od dłuższego czasu mam problem z Compalem mam zaniżone transfery i router potrafi kilka razy dziennie się zrestartować mam wtedy brak internetu. W poprzednim poście Zuzia doradziła, żebym zrobiła speedtest na stronie Pro speed Test, co też uczyniłam, jest masakra. Zanim tu napisałam kontaktowałam się z działem technicznym UPC i facet powiedział, że nie wymieni mi sprzętu, bo on widzi, że jest ok, nie wysle technika, bo dodał, że w moim rejonie jest awaria i nie tylko ja mam problem z internetem, ale moi sąsiedzi również, dodał, że ta niby awaria trwa od 17.06 i będzie do 02.08.2019 i za ten okres zamieścił informacje dostane rekomensatę, ale co mi po niej jak internet jest do kitu. A u sąsiadów byłam 2 i u nich internet chula. Dołączam logi i wyniki speedtestu. Dodam, że pare dni temu przedłuzyłam umowę na internet do 300mb i zastanawiam sie co robić.

[ Dodano: 28-07-2019, 13:19 ]
cd. dzisiaj robiłam dwa speedtesty i jest to samo.

[ Dodano: 28-07-2019, 13:23 ]
teraz internet jest predkosc pobierania danych 13,76 mb/s a prędkość wysyłania 20,05 mb/s i tak od rana.

Wyniki speedtest 1.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 312,71 KB

Bez tytułu6.jpg
Plik ściągnięto 37 raz(y) 232,17 KB

Bez tytułu5.jpg
Plik ściągnięto 43 raz(y) 217,42 KB

Bez tytułu4.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 224,55 KB

Bez tytułu3.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 219,85 KB

Bez tytułu2.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 245,02 KB

Bez tytułu1.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 219,44 KB

 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2019, 13:45   

Napiszę jeszcze raz :) Masz problem z sygnałem więc ze stabilnością łącza też będzie nieszczególnie. Skoro jest jakaś awaria w rejonie nic dziwnego, że usługa sypie się.

Skorzystaj z prawa do wypowiedzenia w ciągu 14 dni i najlepiej nie wiąż się długą umową z modemem Connect Box. Do łącza 1 Gb/s dają już lepsze urządzenie, jeśli jesteś w zasięgu oferty rozważ wzięcie tej prędkości. O ile sygnał zostanie doprowadzony do porządku w Twojej lokalizacji.
Ostatnio zmieniony przez Zuzia 28-07-2019, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kari 
Klikacz

Dołączyła: 24 Lip 2019
Posty: 2
Wysłany: 28-07-2019, 15:21   

Dzięki za pomoc jeszcze raz. Przemyśle sprawę.
 
 
Juras 
easy master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2019, 08:45   

Dzień dobry
Wczoraj dostałem nowe oprogramowanie do Compala, ma jeszcze ktoś?
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Na Forum UPC nikt nic nie pisze o zmianach.
  Juras
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,43 sekundy. Zapytań do SQL: 17
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: