Horizon GO i My Prime |
Autor |
Wiadomość |
pugilares
classic master
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 286
|
Wysłany: 29-12-2014, 14:31 Horizon GO i My Prime
|
|
|
Już się w tym gubię.
2 dni temu aktywowałem My Prime przez WWW, podem przez PIN i nadal nie działa. Za to dziś pojawiło się w Moje UPC, że mam włączone My Prime oraz Horizon GO.
Dobra, nie chcą mi dać polubić My Prime, to nie.
Ale skąd to Horizon GO? Ja sam tego nie aktywowałem. Mam dwie usługi: Select HD + FP60. Czy dobrze mi się zdaje, że w takim układzie Horizon GO powinno być płatne dodatkowo? |
_________________
|
|
|
|
|
Addamecki
Klikacz
Dołączył: 10 Gru 2014 Posty: 7
|
Wysłany: 29-12-2014, 14:43 Re: Horizon GO i My Prime
|
|
|
pugilares napisał/a: | Już się w tym gubię.
2 dni temu aktywowałem My Prime przez WWW, podem przez PIN i nadal nie działa. Za to dziś pojawiło się w Moje UPC, że mam włączone My Prime oraz Horizon GO.
Dobra, nie chcą mi dać polubić My Prime, to nie.
Ale skąd to Horizon GO? Ja sam tego nie aktywowałem. Mam dwie usługi: Select HD + FP60. Czy dobrze mi się zdaje, że w takim układzie Horizon GO powinno być płatne dodatkowo? |
Co do aktywacji My Prime - działa dokładnie do 48 godzin po aktywacji na stronie internetowej, u mnie po aktywacji na dekoderze (mediabox kanał 15 i zatwierdzeniu pin-em) dostęp uzyskałem po niespełna 3 godzinach (!)
Co do Horizon GO - już Ci wyjaśniam - najwyraźniej nie doczytałeś regulaminu MyPrime - mianowicie przy aktywnym pakiecie My Prime opcja Horizon GO jest bezpłatna i przypisana do niej automatycznie. Ponadto wszystko z My Prime możesz dzięki temu oglądać także na tablecie, komputerze i telefonie.
Tak więc w Twoim przypadku jeśli do 05.01. nie wyłączysz My Prime to będziesz za tą usługę płacił dokłądnie 20,00 zł wraz z Horizon GO która jest w ramach MyPrime.
Swoją drogą skoro w zakładce "moje upc" masz usługi jako aktywne to na bank możesz już z nich korzystać na dekoderze
Na horizon Go będziesz miał też dostępne programy z pakietu który posiadasz zgodnie z wykazem dostępności dla usługi Horizon GO. |
|
|
|
|
pugilares
classic master
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 286
|
Wysłany: 29-12-2014, 15:09
|
|
|
Dzięki za objaśnienia.
Na razie zarówno na tablecie, jak na dekoderze, przy próbie obejrzenia Akademii Pana Kleksa pokazuje się komunikat, że mój abonament tego nie obejmuje. To samo na House of Cards. Zrestartowałem dekoder i to samo. |
_________________
|
|
|
|
|
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-12-2014, 15:17
|
|
|
Zadzwoń od nich i niech Ci to poprawnie uaktywnią. Sama obecność tego na liście w Moje UPC świadczy tylko o tym, że będziesz za to płacił, a działanie usługi to inna kwestia. |
Ostatnio zmieniony przez Zygfryt 29-12-2014, 15:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PrezesOi
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 481
|
Wysłany: 29-12-2014, 15:19
|
|
|
Na razie najlepszym aspektem MyPrime jest bezproblemowa i wygodna rezygnacja-automat przez telefon (wybranie tonowe opcji rezygnacja), 10 sekund i zalatwione. Bez koniecznosci kontaktu z konsultantami. |
|
|
|
|
pugilares
classic master
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 286
|
Wysłany: 29-12-2014, 15:52
|
|
|
Zygfryt napisał/a: | Zadzwoń od nich i niech Ci to poprawnie uaktywnią. Sama obecność tego na liście w Moje UPC świadczy tylko o tym, że będziesz za to płacił, a działanie usługi to inna kwestia. |
Do działu technicznego, czy do obsługi klienta? |
_________________
|
|
|
|
|
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-12-2014, 19:44
|
|
|
Najlepiej do BOK. Spytaj się jak to u nich wygląda. |
|
|
|
|
pugilares
classic master
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 286
|
Wysłany: 29-12-2014, 20:46
|
|
|
Rozmawiałem z działem technicznym. Powiedzieli, że jutro powinno dać się korzystać. Jeden system, owszem widzi, że usługę mam aktywną, ale to jest ten od kasowania. Natomiast system od dostarczania usługi po 48 godzinach nadal nie widzi u mnie tej usługi, jako aktywnej. Czyli jest szansa, że po 72 godzinach od aktywacji będzie można zobaczyć, jak działa. Na razie nie chcę zapeszać.
[ Dodano: 30-12-2014, 14:53 ]
Dobra, parę minut po rozmowie z DT My Prime u mnie ruszyło i działa całkiem fajnie.
1. Filmy są bez zbędnych reklam przed i po - SUPER - na reszcie mogę puścić dzieciakowi bajkę bez reklamy LEGO, czy innych gumisiów przed i po i jeszcze po drodze w trakcie i jeszcze dymek i plansza i ramka (jak to jest np. na znanym portalu z filmikami). Tutaj dostaję sam, goły kontent, o który chodzi - i tak powinno być!
1a. Fajne jest to, że kiedy kończy się bajka, to zatrzymuje się na ostatniej klatce napisów końcowych i nic się nie dzieje. Dzięki temu wiem, że jak się skończy bajka, kiedy ja będę w kuchni, to dzieciak nie zacznie od razu oglądać następnego odcinka i tak w nieskończoność. Tylko jest koniec bajki i koniec oglądania. SUPER.
2. Wybór filmów/seriali/programów jest malutki, ale coś tam można znaleźć.
3. Minusem jest brak możliwości wyłączenia lektora i oglądania w wersji oryginalnej ew. z napisami. Przynajmniej na tych kilku pazycjach, na których sprawdzałem. W idealnym świecie powiniem być pełny wybór: wersja oryginalna/orygnalna z napisami polskimi/oryginalna z napisami angielskimi/lektor.
[ Dodano: 30-12-2014, 15:13 ]
Natomiast na Horizon GO nadal nie działa. Komunikat, że muszę mieć odpowieni abonament, żeby obejrzeć HoC odc. 1. |
_________________
|
|
|
|
|
matulec
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 639
|
Wysłany: 16-01-2015, 23:33
|
|
|
W Horizon GO pojawiły się zakładki TVP1 HD i TVP2 HD jednak są tam wersje SD. Niewykluczone więc, że powolutku przymierzają się do udostępnienia kanałów HD w ramach Horizon GO. |
|
|
|
|
myes
Klikacz
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 18-01-2015, 18:42
|
|
|
Posiadam tablet Overmax STEELCORE 10 GEAR Android 4.2.2). Podczas próby instalowania Horizon GO ze sklepu Google Play wyskakuję napis : Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją.
Jak można rozwiązać ten problem by móc zainstalować Horizon GO na tablecie? |
|
|
|
|
DLU
light master
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 143
|
Wysłany: 18-01-2015, 19:35
|
|
|
Ja też mam ten problem.
Jedyne rozwiązanie to poszukać w sieci aplikację i samemu zainstalować.
Wówczas bez problemu wszystko chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
myes
Klikacz
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 18-01-2015, 19:42
|
|
|
Ok, tylko jak ją samemu zainstalować? |
|
|
|
|
DLU
light master
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 143
|
|
|
|
|
myes
Klikacz
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 18-01-2015, 20:45
|
|
|
Dzięki, pomogło |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-01-2015, 14:56
|
|
|
Witam.
Podepnę się pod ten temat.
Posiadam trzy usługi od "zawsze" . 13 stycznia udało mi się przejść na WRU XX a dziś zauważyłem brak możliwości korzystania z aplikacji Horizon Go . Aplikacja działa ale pojawia się komunikat że mój pakiet nie pozwala na oglądanie tv. Widzę że od 15 stycznia jest nowy regulamin korzystania z aplikacji Horizon ale czy on powinien "kasować" wszystkie wcześniejsze umowy ? Czy Wam też zablokowano możliwość oglądania np: na smartfonie ?
Wcześniej osoby posiadające 3 usługi mogły za darmo korzystać z tej aplikacji , rozumiem że teraz ona dla wszystkich będzie płatna ?
Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|