Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana na modem Cisco EPC 3208 / 3212
Autor Wiadomość
vito007 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-07-2014, 09:52   

seal napisał/a:
czy 10 dniowy okres rezygnacji Cię obowiązuje jak jest na działalności.


NIE!
_________________
 
 
wojkor 
Klikacz

Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-07-2014, 11:22   

wojkor napisał/a:
Witam
Do mnie zadzwonili następnego dnia po złożeniu rezygnacji (kończąca się umowa). Skorzystałem z oferty Rewia z internetem VI - 60Mb/s /50zł /18 mies. i ustaliłem z miłą Panią, że dostanę modem...nie modemo-router. Umówiłem się na wizytę technika do wymiany modemu (mam stary EXP2203) na dziś. Przyszedł, owszem...ale z Technicolorem. Niestety nie podpisałem umowy...zobaczymy co będzie dalej.


A więc ciąg dalszy nastąpił...po wymianie kilku maili z UPC (w stylu przepychanek) zjawił się technik z modemem Cisco EPC3212 :) . Od wczoraj mam nową umowę :) .
 
 
mr_white 
Klikacz

Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 18
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-08-2014, 09:38   

Witam

Niedawno (tj. 7.08) zainstalowano mi jako nową usługę Fiber Power 120Mb/s.
Od samego początku kłóciłem się, żeby zainstalowali mi modem Cisco.
Niestety w dniu instalacji technik zjawił się z (niesławnym już ) Ubee EVW3226.

Przed instalacją zadzwoniłem na infolinię i przedstawiłem swoją sytuację.
Opowiedziałem, że prosiłem o zwykły modem gdyż mam swój router i chcę na nim widzieć publiczny adres IP, etc . Konsultant zapewnił mnie, że na Ubee mogę włączyć tryb bridge i wtedy na swoim routerze zobaczę publiczny adres. Przystałem na tę propozycję i pozwoliłem zainstalować Ubee.

I tu zaczyna się epopeja ;) .

Router logował się ponad 20 minut. Nawet technik przyznał że to idiotycznie długo.
Od razu po wyjściu technika pogrzebałem w ustawieniach i włączyłem tryb bridge.
Przez pierwszy dzień było wszystko w porządku. Problemy zaczęły się na drugi dzień i trwają do dziś.
Router Ubee ciągle się zawiesza i to bez żadnego powodu. Potrafi zawiesić się nawet gdy łącze nie jest wcale obciążone. W związku z tym złożyłem reklamację i czekałem na rozwój wydarzeń. W reklamacji jak i w odpowiedziach na maile dołączałem konsekwentnie formułkę, że proszę o wymianę routera na modem Cisco EPC3208 lub EPC 3212 i że jeśli to się nie stanie to będę zmuszony zerwać umowę z powodu nie dotrzymania jej warunków przez UPC. ( wiem, lekko przesadziłem, ale o tym niżej ;) )

Najpierw zbyli mnie na zasadzie "kopiuj-wklej" wysyłając mi standardową odpowiedź o sprawdzenie kilku czynników, z których połowa w ogóle nie dotyczyła mojej sytuacji ( np linia telefoniczna ) ;) . Później kilka dni ciszy. Po kilku dniach dostałem informację, że moje zgłoszenie zostało przekazane do "działu technicznego".
Kolejne kilka dni czekania. Wczoraj telefon z działu technicznego.
Kilka formułek o tym, że funkcja bridge nie jest do końca przetestowana i chcieliby uzyskać więcej danych dotyczących problemu. Zgodziłem się na ich procedurę testową ( nie wiedząc nawet jak miałaby ona wyglądać. informacje mieli przesłać osobno).
Cisza.
Dziś kolejny telefon, żebym zignorował przesłaną procedurę testową (która, notabene, przyszła w połowie rozmowy z konsultantem). Po chwili konsultant poinformował mnie, że podjęto decyzję o wymianie routera Ubee na modem Cisco. Konsultant nie wiedział jaki konkretnie model dostanę ( coś wspomniał o stanach magazynowych ), więc poprosiłem go by zaznaczył, że proszę o model EPC3208 :) .

Jak już wreszcie wymienią mi ten sprzęt to się jeszcze tu odezwę, żeby nie wyglądało na to, że zarejestrowałem się tylko po to, żeby się pochwalić :D .

Podsumowując, zachęcam wszystkich do walki o modemy Cisco. Najwyraźniej UPC dobrze wie, że Ubee EVW3226 to kolejny bubel, którego beta-testerami będą niewinni klienci. Szkoda, że takie mają podejście.

Pozdrawiam was serdecznie i przepraszam za trochę chaotyczną i rozwlekłą opowieść :)
_________________
 
 
adasch 
light master

Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 61
Wysłany: 26-08-2014, 12:26   

nie potrzebnie podpisałeś i odebrałeś, trzeba było odesłać instalatora
_________________
 
 
 
mr_white 
Klikacz

Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 18
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-08-2014, 13:44   

adasch napisał/a:
nie potrzebnie podpisałeś i odebrałeś, trzeba było odesłać instalatora


Oczywiście. Do tej pory sobie pluję w brodę :) .

Ale całe szczęście, że jest szansa na to by to w miarę szybko odkręcić.
Już nie liczę ile nerwów mi to zjadło.

Ubee EVW3226 w trybie bridge wiesza się jak szalony. Bywały dni, że musiałem go 5-6 razy na dobę uruchamiać ponownie. Ponadto, w kilku przypadkach po takich restartach sypała się konfiguracja i przechodził z powrotem w tryb router.

Zresztą, przy każdym restarcie się dziwnie zachowuje.
Uruchamiam go ponownie, wstaje 5 minut po czym na chwile na moim routerze widzę adres z puli prywatnej (najczęściej jest to chyba 192.168.100.104). Dopiero jak ręcznie zwolnię ten adres i zapytam o nowy to dostaję publiczny.

Krótko mówiąc, soft w tym wynalazku to tragedia.


EDIT (27.08.2014, 20:55) :
Dziś wreszcie pozbyłem się Ubee :) .
Technik wymienił mi go na Cisco EPC3212 :) .

Przy okazji mam trzy pytania na które nie udało mi się odnaleźć odpowiedzi:
1. Czy panel Cisco jest dostępny od strony internetu?
2. Czy są jakieś ukryte opcje w tym panelu? Bo jak się zaloguję to jest goło.
3. Da się jakoś zmienić domyślne hasło?
_________________
 
 
didisoft 
light master


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 60
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-09-2014, 17:37   

Z zamiarem napisania reklamacji i wymiany EPC3925 na modem nosiłem się kilka miesięcy. Na sam modemo-router Cisco jakoś strasznie narzekać nie mogłem oprócz strasznie słabego wifi.
Dopiero po kupnie nowego routera Asus'a AC68U postanowiłem, że napiszę kilka zdań do UPC. Oczywiście tak jak wszyscy radzą w formie reklamacji z formularza z ich strony.
Po kilku dniach standardowa odpowiedź "kopiuj-wklej" z odmową tak jakby nikt tego nawet nie czytał. W piątek po południu moja odpowiedź w której przede wszystkim poruszyłem temat zewnętrznego IP na moim routerze i zablokowanego trybu "bridge" w EPC3925. Dziś rano telefon od UPC, że mogą mi zaproponować urządzenie, które ma tryb bridge. Oczywiście chcieli mi wcisnąć Ubee :-) . Grzecznie kilku krotnie odmówiłem prosząc jednocześnie o ustosunkowanie się drogą mailową na odmowę wymiany na sam modem.
I właśnie w tym momencie uderzyłem chyba w słaby punkt. Pytania po co i na co mi, taka odpowiedź itp.... Więc powiedziałem, że za pół roku kończy mi się umowa i chcę tą korespondencje mieć jak będę nękany przez UPC o pozostanie. W tej chwili zapewnienie konsultanta, że spróbuje spytać się jeszcze przełożonego o modem dla mnie.
Po godzinie ponownie telefon od UPC, że modem dla mnie się znalazł i umówienie wizyty technika na następny dzień :-) Jutro się okaże czy będzie to 3208 czy 3212.
Myślałem, że będę się wymieniał mailami z UPC przez miesiąc i nic nie uda się ugrać. A tu taka niespodzianka. Reklamacja złożona w środę, w piątek mail z UPC o odmowie, a w poniedziałek telefon od UPC i wypisane zlecenie na montaż modemu :-)
Bardzo pomocne okazały się dla mnie wskazówki jakie wcześniej przeczytałem na forum i w jakiej formie rozmawiać z UPC. W 90% to dzięki temu udało mi się to wszystko tak szybko załatwić, więc w ramach rewanżu ja też zostawiam taką informację, może komuś się przyda.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 16-09-2014, 01:09   

Cytat:
Przy okazji mam trzy pytania na które nie udało mi się odnaleźć odpowiedzi:

1. Czy panel Cisco jest dostępny od strony internetu?

2. Czy są jakieś ukryte opcje w tym panelu? Bo jak się zaloguję to jest goło.

3. Da się jakoś zmienić domyślne hasło?

1 nie.
2 jest goło.
3 nie, bo go nie ma przecież.
_________________
 
 
backlit 
plus master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 427
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16-09-2014, 07:29   

KOCUREK1970 napisał/a:
Cytat:
Przy okazji mam trzy pytania na które nie udało mi się odnaleźć odpowiedzi:

1. Czy panel Cisco jest dostępny od strony internetu?

2. Czy są jakieś ukryte opcje w tym panelu? Bo jak się zaloguję to jest goło.

3. Da się jakoś zmienić domyślne hasło?

1 nie.
2 jest goło.
3 nie, bo go nie ma przecież.


1. Oczywiście, że może być dostępny z zewnątrz (tak samo jak można z zewnątrz zrestartować modem w celu zmiany IP)

2,3 - pełna zgoda

P.S. jak odłączysz kabel koncentryczny to pojawi Ci się jeszcze zakładka channel selection - ale żadnego praktycznego znaczenia z tego nie uzyskasz.
 
 
ManiusNG 
Klikacz

Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-09-2014, 16:06   

UPC chyba faktycznie zmieniło swoją politykę dostępności urządzeń.

Mój przykład:
Dziś wysłałem (przez formularz kontaktowy) prośbę o wymianę TC7200 na Cisco 3208 lub 3212 ponieważ posiadam własny router i chciałbym mieć na nim publiczne IP.

Po 2(!) godzinach telefon z informacją, że "oczywiście wymienimy na jeden z powyższych sprzętów". Technik przyjedzie jutro. Na wymianę :)
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 16-09-2014, 16:36   

ManiusNG napisał/a:
UPC chyba faktycznie zmieniło swoją politykę dostępności urządzeń.

Mój przykład:
Dziś wysłałem (przez formularz kontaktowy) prośbę o wymianę TC7200 na Cisco 3208 lub 3212 ponieważ posiadam własny router i chciałbym mieć na nim publiczne IP.

Po 2(!) godzinach telefon z informacją, że "oczywiście wymienimy na jeden z powyższych sprzętów". Technik przyjedzie jutro. Na wymianę :)


Lepiej się cieszyć jak już technik wyjdzie i faktycznie zostawi Cię ze sprzętem o który wnioskujesz.
Jutro się może okazać, że technik przyniesie Ubee... ;)
 
 
didisoft 
light master


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 60
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16-09-2014, 20:31   

MBHunter napisał/a:
Lepiej się cieszyć jak już technik wyjdzie i faktycznie zostawi Cię ze sprzętem o który wnioskujesz.
Jutro się może okazać, że technik przyniesie Ubee...

U mnie już śmiga EPC3212 :-) Wszystko tak jak było umówione z konsultantem. Obyło się bez wciskania Ubee itp.
_________________
 
 
ManiusNG 
Klikacz

Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-09-2014, 17:31   

I u mnie 3212 :) Szybka zamiana, aktywacja raz-dwa i bryka.

3766970421.png
Plik ściągnięto 12289 raz(y) 30,32 KB

 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-09-2014, 18:24   

ja takie parametry mam ale po swoim routerze po wi-fi. Czekam tylko na koniec umowy i powalczę o zwykły modem.
_________________
 
 
pawelcd 
light master


Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 81
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2014, 10:57   

dla poprawy humoru odpowiedź UPC na moją prośbę o wymiane modemu na Cisco

Cytat:
03-10-2014

Szanowny Panie,


W odpowiedzi na Pana zapytanie utrzymuję, że na bazie Pana zgłoszenia nie mamy możliwości zaproponowania Panu wymiany sprzętu.


Funkcja Bridge mode w modemie Ubee EVW3226 jest jedynie usługą dodatkową. W chwili obecnej funkcjonalność jest w fazie testów – faktycznie obserwujemy brak stabilności pracy urządzenia. Zapewniam, że nasi specjaliści pracują nad poprawieniem stanu rzeczy. Proszę Pana o odrobinę cierpliwości w sprawie i przepraszam w imieniu UPC Polska za powstałe niedogodności.


ps: umowę mam do czerwca 2015 ktoś orientuję się, czy jeżeli już teraz podpiszę nową z np. szybszym internetem mogę powalczyć o Cisco ?
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 04-10-2014, 11:32   

pawelcd napisał/a:
umowę mam do czerwca 2015 ktoś orientuję się, czy jeżeli już teraz podpiszę nową z np. szybszym internetem mogę powalczyć o Cisco ?

Powalczyć zawsze możesz.
Możesz też zrobić tak, że bierzesz tego szybszego neta, i w 10 dni z niego rezygnujesz, wskazując, że powodem rezygnacji jest sprzęt, który aktualnie posiadasz. I, że bardzo chętnie zostaniesz jednak z nimi, kiedy dostaniesz Cisco.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,46 sekundy. Zapytań do SQL: 17
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: