Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana na modem Cisco EPC 3208 / 3212
Autor Wiadomość
radomir 
easy master

Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 37
Wysłany: 25-06-2014, 15:55   

Moja wymiana dzisiaj doszla do skutku.
Cisco3212 maja na bank poniewaz technik sam powiedzial ze dostal dzisiaj 5 sztuk w tym jeden dla mnie.
 
 
ebolla 
Klikacz

Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 11
Wysłany: 25-06-2014, 17:40   

Witam

Gratuluje pozytywnego załatwienia sprawy.

Mi niestety nie udało się i czekam na odłączenie sygnału.

Więcej opisałem w wątku "Niski transfer na WiFi".
 
 
Zack 
Klikacz

Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 5
Wysłany: 26-06-2014, 13:22   

Cześć wszystkim!

Właśnie dzisiaj udało mi się wywalczyć modem CISCO 3212, jestem z siebie niesamowicie dumny i przeszczęśliwy, ha ha! :D

Miałem do tej pory net 10 Mb/s z Technicolorem TC7200, lecz postawiłem na poważny upgrade i podniesienie do 250 Mb/s + własny router Netgear WNR3500L.

Może się komuś przyda, więc opiszę moją krótką przygodę z UPC:
Kończyła mi się umowa, więc zadzwoniłem do DUK (dział utrzymania klienta, numer 324 94 99 33). Powiedziałem po dobroci, że chętnie przedłużę i podniosę nawet do 250, ale TYLKO jeśli zainstalują mi CISCO. Niestety pani konsultantka, która mi się trafiła "nie uzyskała zgody od przełożonego". Zadzwoniłem jeszcze raz i trafiłem na bardzo życzliwego pana konsultanta, który powiedział że "zobaczy co się da zrobić". Zadzwonił do mnie następnego dnia, że jest zgoda i dostanę CISCO 3208 lub 3212. Niestety moje szczęście nie trwało długo, umówiłem się z technikiem, który przyszedł z... Cisco EPC3925 czyli modemo-routerem. Technik był bardzo miły, ale próbował mi wcisnąć kit, że Dział Obsługi Klienta polecił mu zainstalować jeden z trzech modemów - 3208, 3212 lub 3925. Powiedziałem mu bardzo życzliwie, że na co innego się umawiałem i poczekam aż przyjdzie z 3208 lub 3212, bo o tym trzecim nie było mowy. Trochę pomarudził, że "nie ma obecnie tych modemów", ale następnego dnia pojawił się z 3212 :)

Jednym słowem - na każdym kroku będą próbowali Was odwieść lub oszukać korzystając z niewiedzy. Wszyscy byli bardzo mili, ale gdybym się nie upominał i nie użył łagodnej groźby, to by za nic nie spełnili mojego życzenia.
 
 
ebolla 
Klikacz

Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 11
Wysłany: 26-06-2014, 15:41   

Witam

Hmm, DUK ma taki numer, no proszę.

A ja cały czas myślałem, że dzwonią do mnie z DUK:)

A to ze "zwykłego" biura (32 4949480).

W ogóle dzwonią do klientów, którzy rezygnują z usług w trybie 10 dni z DUK?

Pozdrawiam
 
 
wojkor 
Klikacz

Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 27-06-2014, 15:44   

Witam
Do mnie zadzwonili następnego dnia po złożeniu rezygnacji (kończąca się umowa). Skorzystałem z oferty Rewia z internetem VI - 60Mb/s /50zł /18 mies. i ustaliłem z miłą Panią, że dostanę modem...nie modemo-router. Umówiłem się na wizytę technika do wymiany modemu (mam stary EXP2203) na dziś. Przyszedł, owszem...ale z Technicolorem. Niestety nie podpisałem umowy...zobaczymy co będzie dalej.
 
 
Kondorro 
light master

Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 128
Wysłany: 10-07-2014, 08:09   

Który z tych dwóch modeli jest lepszy? Czy oba uciągną prędkość łącza 120Mb?
 
 
zenon 
light master

Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 76
Wysłany: 10-07-2014, 08:47   

Porównanie na forum: viewtopic.php?t=7928
Oba uciągną 250Mb/s, wg specyfikacji maksimum to ok 440Mb/s.
 
 
adrins 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-07-2014, 19:56   

Podepnę się pod temat. Obecnie posiadam modem Motorola SBV6120E i na nim mam łącze 60Mb/s do niego podpięty swój router z którym po WiFi mam połączenie 130 Mb/s, chcę sobie podwyższyć łącze od UPC do 120 Mb/s. Moje pytanie jest takie jak sobie poradzi ten modem z taką prędkością niby jest wstanie to obsłużyć tylko jak to w praktyce wygląda, czy lepiej poprosić o wymianę? wolał bym sobie go zostawić ponieważ jestem bardzo zadowolony z jego działania, a musi pracować w bardzo gorących warunkach :P
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2014, 20:07   

adrins, Twoja Motorola sobie jak najbardziej poradzi i z 120Mb/s i z 250Mb/s. Obsługuje standard ED 3.0 a więc prędkość max ~400Mb/s. Nalegaj na pozostawienie tego modemu i zaznacz, że nie potrzebujesz WiFi od UPC gdyż masz własny dobry router.
Na pewno będą chcieli Ci wcisnąć Technicolora lub Ubee ze względu na darmowe WiFi w pakiecie.
 
 
Misiek999 
classic master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-07-2014, 11:55   

O ile mnie pamięć nie myli ta Motorola ma tylko 4 kanały download, wiec o ile 120Mbps nie niej od biedy pójdzie to o 250Mbps można zapomnieć...
 
 
adrins 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 25
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-07-2014, 19:40   

Znalazłem specyfikacje techniczną do modemu i faktycznie ma tylko 4 kanały pobierania, jednak pisze w niej że obsługuje zarówno DOCSIS 3.0 160Mb/s jak i EuroDOCSIS 3.0 powyżej 200 Mb/s czyli 120 Mb/s mi spokojnie pójdzie, a wyższa prędkość mnie na razie nie interesuje.

Link do specyfikacji Motorola SBV6120E
 
 
kip1986 
Klikacz

Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 1
Wysłany: 17-07-2014, 20:12   

Witam wszystkich, bo to mój pierwszy post na forum! :)

Po wielu szczęśliwych latach w Aster i potem w UPC ostatnio zachciało mi się szybszego internetu... i niestety wraz z FP60 dostałem ubee :( Dodam, że mam swój router i oczywiście zależy mi na możliwości używania go - z różnych powodów.

Jestem już po kilku głupkowatych rozmowach z UPC i na razie mnie olewają.
Jakiego rodzaju pismo im napisać żeby dostać normalny modem? Wniosek? Prośbę - to chyba za delikatne? Wolałbym nie zaczynać od wypowiedzenia, chociaż jeśli będzie trzeba...

Jak Wy robiliście że się udało? :)
Z góry dzięki :)
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2014, 21:49   

Misiek999 napisał/a:
O ile mnie pamięć nie myli ta Motorola ma tylko 4 kanały download

A to sorry za wprowadzenie w błąd. :)
 
 
sojer2005 
Klikacz

Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 9
Wysłany: 17-07-2014, 22:50   

Witam,
Niestety nie udalo mi sie wywalczyc modemu cisco jako klient indywidualny. Rezygnacja weszla w zycie - modemorouter oddalem do BOK w Gdyni ...
... i zalozylem internet w upc biznes (dzialanosc gosp.) - prawie bez problemow, bo technik przyniosl router wifi cisco :) odeslany z kwitkiem. Nastepny raz byl juz ze zwyklym modemem.
 
 
seal 
easy master

Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 36
Wysłany: 18-07-2014, 09:55   

sojer: pytanie czy 10 dniowy okres rezygnacji Cię obowiązuje jak jest na działalności... tego nie wiem ale jeśli tak to bym składał rezygnację i potem w DUK zawalczył o dobrą ofertę prywatną i pozostawienie modemu :) chyba że oferta biznesowa nie jest o wiele droższa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: