Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Mini poradnik] Jak otrzymać lepsze warunki...
Autor Wiadomość
Rafal 
Moderator


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 578
Wysłany: 23-11-2017, 19:40   

https://www.upc.pl/pomoc/...ja-z-uslug-upc/
 
 
lizack 
Klikacz

Dołączył: 16 Lut 2020
Posty: 5
Wysłany: 16-02-2020, 21:58   Re: [Mini poradnik] Jak otrzymać lepsze warunki...

siwyyy77 napisał/a:

Coś dla nowych abonentów;
Zamierzasz być nowym abonentem, ale chciałbyś od razu lepsze warunki... ?
Zamów sobie jedną usługę na czas nieokreślony, po kilku, kilkunastu dniach napisz wypowiedzenie, i droga do negocjacji otwarta...

Mam pare pytan odnosnie cytowanego fragmentu:
1. Rozumiem ze jak jestem nowym abonentem i zawre umowe z upc np na internet to nie ma znaczenia w jaki sposob? Internet czy stacjonarnie w salonie lub przez przedstawiciela? Po prostu to ze jest ona na czas nieokresliny daje mi prawo do jej zerwania w kazdym momencie?

2. Moze lepiej chcac uniknac oplaty aktywacyjnej bedzie zlozenie zamowienia na czas okreslony 24msc (wtedy jest oplata instalacyjna 1 zl) ale przez Internet. Zawsze jest 14 dni na odstapienie od umowy ??? Tylko nie wiem czy wtedy Dzial Utrzymania oferuje tak samo lepsze umowy przedluzeniowe, ktos moze to przerabial ?

Pozdrawiam
 
 
tellet 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 35
Wysłany: 02-07-2020, 19:08   

Ostatnio albo trafiam na beton, albo dział promocji sobie kpi - Skończyło się zobowiązanie, płacę jakieś 170 złotych za 500Mb\s+Horizon Max z nagrywarką i minuty do wszystkich, gdzie nowi mają to samo za 99, no zakładając jeszcze ten telefon, to 110 złotych.

Każdy konsultant proponuje mi najmniej jakieś 155-160 złotych, a dziś gość przeszedł sam siebie, bo powiedział, że w sumie to nie warto czekać, bo i tak nic lepszego/tańszego się nie pojawi.

Czyli mówicie, że wystarczy złożyć wypowiedzenie i magicznie konsultant zmieni zdanie?
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 02-07-2020, 19:34   

tellet, masz to jak byk napisane, albo wypowiedzenie albo prubuj do skutku może się jakiś życzliwy trafi w co wątpię
_________________
  ogromny
 
rgr 
easy master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 43
Wysłany: 04-08-2020, 12:49   

tellet napisał/a:
Ostatnio albo trafiam na beton, albo dział promocji sobie kpi - Skończyło się zobowiązanie, płacę jakieś 170 złotych za 500Mb\s+Horizon Max z nagrywarką i minuty do wszystkich, gdzie nowi mają to samo za 99, no zakładając jeszcze ten telefon, to 110 złotych.

Każdy konsultant proponuje mi najmniej jakieś 155-160 złotych, a dziś gość przeszedł sam siebie, bo powiedział, że w sumie to nie warto czekać, bo i tak nic lepszego/tańszego się nie pojawi.

Czyli mówicie, że wystarczy złożyć wypowiedzenie i magicznie konsultant zmieni zdanie?

Ostatnio sztywni są okrutnie. Mam 300Mbps+TV (chyba max)+nielimitowany stacjonarny za 145zł.
Następnym razem postraszę światełkiem od Orange :)
 
 
Ma 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 484
Wysłany: 16-09-2020, 08:29   

Czy funkcjonuje jeszcze udostępnianie formularza na ebok przez konsultanta w celu złożenia wypowiedzenia?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 16-09-2020, 12:56   

Ma, Tak
_________________
 
 
adamzas1972 
Klikacz

Dołączył: 22 Wrz 2020
Posty: 3
Wysłany: 22-09-2020, 14:50   

Ma napisał/a:
Czy funkcjonuje jeszcze udostępnianie formularza na ebok przez konsultanta w celu złożenia wypowiedzenia?

Tak. Dziś skorzystałem z tej funkcji.
 
 
tom4sz 
Klikacz

Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 15
Wysłany: 06-10-2020, 10:48   

Witam , umowę mam do 10.10.2020 złożyłem rezygnację we wrześniu .
Dostałem potwierdzenie na e-mail o rezygnacji.
Do tej pory nikt nie dzwoni z ofertą . ☹️
To normalne ?
 
 
misiek122 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 486
Wysłany: 06-10-2020, 10:59   

Przyszykuj się odpowiednio i sam dzwoń.
Zawsze tak robię i jeszcze nigdy nie zdarzyło się żebym nie dostał tego czego chcę.
Oczywiście czasem trzeba dzwonić kilkukrotnie, aż trafi się odpowiedni konsultant
  misiek122
 
Camillo 
Klikacz

Dołączył: 20 Paź 2020
Posty: 4
Wysłany: 20-10-2020, 09:22   

Oferta dla nowych klientów jest lepsza, a pewnie na Black Friday będzie jeszcze lepsza, akurat w grudniu będę kończyć obecną umowę.

Czy jeśli nic nie ugram na utrzymaniu, to potem mogę wziąć jako "nowy" klient to co oferują na stronie?
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-10-2020, 10:07   

Możesz, ale musisz wypowiedzieć umowę najpierw, bo w grudniu pewnie kończy Ci się okres promocyjnego zobowiązania, a umowa przechodzi na czas nieokreślony. Po odłączeniu usług, musisz okres karencji przesiedzieć bez usług (miesiąc czy 3 miesiąca, nie pamiętam już dokładnie), bo nie możesz od razu wziąć usługi jako nowy klient.
Wtedy po tym okresie możesz zamówić usługi jako nowy klient.
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 17-12-2020, 20:35   

Ma napisał/a:
Czy funkcjonuje jeszcze udostępnianie formularza na ebok przez konsultanta w celu złożenia wypowiedzenia?
Funkcjonuje, zamieszczam zrzut dla mniej zorientowanych, gdzie potem tego szukać.

tom4sz napisał/a:
Dostałem potwierdzenie na e-mail o rezygnacji.
Do tej pory nikt nie dzwoni z ofertą . ☹️
To normalne ?
Normalne, ale jeśli wygenerujesz kod do zwrotu sprzętu możesz jeszcze tego samego dnia dostać ofertę telefonicznie albo maila z DUK:
Cytat:
Szanowny Kliencie,
Otrzymaliśmy Twoją rezygnację z usług UPC. Przyjęliśmy ją do realizacji.
Zanim się jednak pożegnamy, chcielibyśmy zająć Ci chwilę,
bo przygotowaliśmy dla Ciebie bardzo korzystną propozycję.
(...) czekamy na Ciebie pod numerem 813 813 813.
Porozmawiaj z nami i przekonaj się, dlaczego warto z nami zostać.
Pozdrawiamy
Dział Utrzymania Klienta UPC


rezygnacja-formularz.png
Plik ściągnięto 470 raz(y) 138,28 KB

_________________
  -Zuzia
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 07-12-2021, 18:04   

Mam takie pytanie jak to wygląda przy wycofaniu rezygnacji? Dostaje się jakieś potwierdzenie?
_________________
  ogromny
 
szunaj 
light master

Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 87
Wysłany: 07-12-2021, 18:14   

Dzwoniłem 3.12.21 z wycofaniem i dostałem informację że rozmowa jest nagrywana. Dla własnego spokoju zapisałem sobie godzinę oraz z kim rozmawiałem. A dziś dostałem ankietę do tej rozmowy więc też mam coś tam na emailu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: