Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC Wi-Free
Autor Wiadomość
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 07-06-2019, 09:33   

W takim razie dzwoń do upc, powiedz jaki masz komunikat itd i niech sprawdzą logi na radiusie :|
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 07-06-2019, 13:29   

kamail86, chyba tylko Ty masz takie problemy z WiFree. Zuzia jasno napisała instrukcję, a i bez niej już dawno bez większych problemów udało mi się połączyć z tą siecią na iPhonie i iPadzie. Może problem tkwi w Twoim koncie w UPC. Zamiast narzekać, skontaktuj się z nimi i zgłoś problem.
 
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 07-06-2019, 14:37   

Na stronie mojego konta UPC widnieje, że mój modem udostępnia Wi-Free.
Na podglądzie sieci w Androidzie np. WiFi max nie ma sygnału poza moim podstawowym, sąsiedzkie UPC Wi-Free widać. :P
_________________
  Yar13
 
kamail86 
easy master

Dołączył: 19 Paź 2017
Posty: 36
Wysłany: 07-06-2019, 14:53   

przewaks, chyba nie tylko ja skoro wystarczy wpisać w google "WiFree problem" i wyskakuje tego pełno i nigdzie skutecznego rozwiązania. Z resztą nawet w tym temacie wystarczy się tylko cofnąć parę stron do tyłu.
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2019, 15:13   

kamail86, już na poprzedniej stronie są posty sprzed kilku lat, a zdaje się, że Wi-Free poszło do przodu, bo w większości nadają je obecnie Compale, które nie mają złego zasięgu i prędkość zwiększyli do 50/5 Mbps. Usługa darmowa więc wiesz, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby :) Ja o Wi-Free złego słowa nie powiem, bo nieraz mnie poratowało jak była awaria prądu, bardzo przydatna usługa i na tablecie można zdecydowanie dłużej pracować niż przy prądożernym LTE. Zrób zgłoszenie jeśli nadal masz problem, może coś nie tak z danymi do logowania albo jakaś awaria w Twojej lokalizacji.
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 07-06-2019, 15:18   

kamail86, ale to czego oczekujesz tutaj na forum zostało już wszystko podane, a jak nie działa to tylko i wyłącznie kontakt z upc pozostaje i niech to zweryfikują.

JANUARY, z tego co wiem to ten komunikat o tym, że modem udostępnia Wi-Free pokazuje się zawsze, jeśli nie zrezygnowałeś z wifi free. A wystarczy, że posiadasz sprzęt, który nie ma możliwości emisji wiifi-free, wtedy owszem możesz z tej sieci korzystać, ale Twój modem tego nie emituje :) Jak dobrze pamiętam to horizony nie mają wifi-free
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2019, 15:19   

Nieznajomy napisał/a:
W takim razie dzwoń do upc, powiedz jaki masz komunikat itd i niech sprawdzą logi na radiusie :|
A moją tam dostęp? Bo serwer autoryzacyjny jest poza Polską. Tak w ogóle to połączenie tego typu da się debbugować i wychwycić samodzielnie w czym problem, pod Linuksem jest to dość proste. Pod Windows też pewnie są jakieś narzędzia.
 
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 07-06-2019, 15:41   

Jedyna obecnie dostępna opcja na stronie, to "wyłącz Wi-Free" , więc kliknąłem aby sprawdzić co się dzieje.
Nic się nie zmieniło i ta jedyna opcja jest nadal.
_________________
  Yar13
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 07-06-2019, 15:47   

JANUARY, sprawdzasz w zakładce usługi czy profil ?
 
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 07-06-2019, 15:55   

W zakładce "usługi" , po pierwszym kliknięciu (wyłączeniu) przyszło potwierdzenie na pocztę o dezaktywacji, po drugim - o aktywacji.
A sieci tak samo nie widać, jak wcześniej.
Póki co, na razie dam sobie spokój.
_________________
  Yar13
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2019, 16:25   

Jak coś zmieniam z Wi-Free zawsze dostaję maila pt. "Potwierdzenie zmiany ustawień usługi WiFi" albo "Potwierdzenie zmiany hasła do usługi Wi-Free" więc rejestrują zmiany w systemie i wysyłają powiadomienia. W przeglądarce również są komunikaty. Nigdy nie musiałam czekać 24h, tylko co najwyżej kilka minut. Chyba, że akurat MOJE UPC nie działa co czasami się zdarza. Po każdej zmianie warto wylogować się i zalogować ponownie, wtedy jest widoczna.

JANUARY, po aktywacji (włączeniu Wi-Free), zaraz po wyświetleniu się komunikatu na zielono modem powinien sam się zrestartować o ile jest przewidziany do obsługi Wi-Free. Jeśli tak nie dzieje się to zrestartuj go ręcznie i zobacz, czy nadaje sieć.

[ Dodano: 07-06-2019, 17:18 ]
Muszę przyznać Wam rację :) Sprawdziłam, kolejno jak na zrzutach i obecnie taka procedura nie działa. Wyrzuca błąd: "EAP Session-Id not available". Odczekam 24h i dam znać, czy ruszyło.
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 08-06-2019, 19:08   

Jaki wniosek? Jak cos dziala, nie ruszac, ciekawosc to pierwszy stopien do piekla :D Teraz pozostaje telefon i wysluchiwanie porad, zeby zresetowac haslo, co tez moze nic nie dac jak synchro z baza nawala.
 
 
JANUARY 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 303
Skąd: IIImiasto
Wysłany: 09-06-2019, 19:52   

A jak nie działa, to też nie ma po co ruszać, bo nadal nie będzie działało, tak jak u mnie. :mrgreen:
_________________
  Yar13
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2019, 20:15   

antyjupisi napisał/a:
Jak cos dziala, nie ruszac, ciekawosc to pierwszy stopien do piekla :D Teraz pozostaje telefon i wysluchiwanie porad, zeby zresetowac haslo, co tez moze nic nie dac jak synchro z baza nawala.
Bez ciekawości nie ma mądrości :)
Zgłoszenie poszło przez czat. Usługa nie jest dla mnie krytyczna, spokojnie poczekam, aż naprawią.

Problem jest w złych danych logowania mimo, że podane poprawnie, tzn. łączy się z serwerem, ale odrzuca login/hasło. Na smartfonie widać to jako komunikat "błąd uwierzytelnienia".

[ Dodano: 14-06-2019, 21:16 ]
Niestety sprawa jeszcze nie wyjaśniała się.
 
 
jlos 
Klikacz

Dołączył: 28 Cze 2019
Posty: 1
Skąd: Wawa
Wysłany: 28-06-2019, 15:09   

Wyjaśniło się coś z tym hasłem?

Ja zmieniłem niestety hasło z dwa tygodnie temu i od tego czasu przestało działać.

Zgłaszałem już dwa razy na czacie i raz dostałem sms, że już naprawili, ale nadal nie działa?

Na loginie szwagra to samo :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: