UPC Wi-Free |
Autor |
Wiadomość |
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 07-06-2019, 09:33
|
|
|
W takim razie dzwoń do upc, powiedz jaki masz komunikat itd i niech sprawdzą logi na radiusie |
|
|
|
|
przewaks
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 148
|
Wysłany: 07-06-2019, 13:29
|
|
|
kamail86, chyba tylko Ty masz takie problemy z WiFree. Zuzia jasno napisała instrukcję, a i bez niej już dawno bez większych problemów udało mi się połączyć z tą siecią na iPhonie i iPadzie. Może problem tkwi w Twoim koncie w UPC. Zamiast narzekać, skontaktuj się z nimi i zgłoś problem. |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 07-06-2019, 14:37
|
|
|
Na stronie mojego konta UPC widnieje, że mój modem udostępnia Wi-Free.
Na podglądzie sieci w Androidzie np. WiFi max nie ma sygnału poza moim podstawowym, sąsiedzkie UPC Wi-Free widać. |
_________________
|
|
|
|
|
kamail86
easy master
Dołączył: 19 Paź 2017 Posty: 36
|
Wysłany: 07-06-2019, 14:53
|
|
|
przewaks, chyba nie tylko ja skoro wystarczy wpisać w google "WiFree problem" i wyskakuje tego pełno i nigdzie skutecznego rozwiązania. Z resztą nawet w tym temacie wystarczy się tylko cofnąć parę stron do tyłu. |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2019, 15:13
|
|
|
kamail86, już na poprzedniej stronie są posty sprzed kilku lat, a zdaje się, że Wi-Free poszło do przodu, bo w większości nadają je obecnie Compale, które nie mają złego zasięgu i prędkość zwiększyli do 50/5 Mbps. Usługa darmowa więc wiesz, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby Ja o Wi-Free złego słowa nie powiem, bo nieraz mnie poratowało jak była awaria prądu, bardzo przydatna usługa i na tablecie można zdecydowanie dłużej pracować niż przy prądożernym LTE. Zrób zgłoszenie jeśli nadal masz problem, może coś nie tak z danymi do logowania albo jakaś awaria w Twojej lokalizacji. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 07-06-2019, 15:18
|
|
|
kamail86, ale to czego oczekujesz tutaj na forum zostało już wszystko podane, a jak nie działa to tylko i wyłącznie kontakt z upc pozostaje i niech to zweryfikują.
JANUARY, z tego co wiem to ten komunikat o tym, że modem udostępnia Wi-Free pokazuje się zawsze, jeśli nie zrezygnowałeś z wifi free. A wystarczy, że posiadasz sprzęt, który nie ma możliwości emisji wiifi-free, wtedy owszem możesz z tej sieci korzystać, ale Twój modem tego nie emituje Jak dobrze pamiętam to horizony nie mają wifi-free |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2019, 15:19
|
|
|
Nieznajomy napisał/a: | W takim razie dzwoń do upc, powiedz jaki masz komunikat itd i niech sprawdzą logi na radiusie | A moją tam dostęp? Bo serwer autoryzacyjny jest poza Polską. Tak w ogóle to połączenie tego typu da się debbugować i wychwycić samodzielnie w czym problem, pod Linuksem jest to dość proste. Pod Windows też pewnie są jakieś narzędzia. |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 07-06-2019, 15:41
|
|
|
Jedyna obecnie dostępna opcja na stronie, to "wyłącz Wi-Free" , więc kliknąłem aby sprawdzić co się dzieje.
Nic się nie zmieniło i ta jedyna opcja jest nadal. |
_________________
|
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 07-06-2019, 15:47
|
|
|
JANUARY, sprawdzasz w zakładce usługi czy profil ? |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 07-06-2019, 15:55
|
|
|
W zakładce "usługi" , po pierwszym kliknięciu (wyłączeniu) przyszło potwierdzenie na pocztę o dezaktywacji, po drugim - o aktywacji.
A sieci tak samo nie widać, jak wcześniej.
Póki co, na razie dam sobie spokój. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2019, 16:25
|
|
|
Jak coś zmieniam z Wi-Free zawsze dostaję maila pt. "Potwierdzenie zmiany ustawień usługi WiFi" albo "Potwierdzenie zmiany hasła do usługi Wi-Free" więc rejestrują zmiany w systemie i wysyłają powiadomienia. W przeglądarce również są komunikaty. Nigdy nie musiałam czekać 24h, tylko co najwyżej kilka minut. Chyba, że akurat MOJE UPC nie działa co czasami się zdarza. Po każdej zmianie warto wylogować się i zalogować ponownie, wtedy jest widoczna.
JANUARY, po aktywacji (włączeniu Wi-Free), zaraz po wyświetleniu się komunikatu na zielono modem powinien sam się zrestartować o ile jest przewidziany do obsługi Wi-Free. Jeśli tak nie dzieje się to zrestartuj go ręcznie i zobacz, czy nadaje sieć.
[ Dodano: 07-06-2019, 17:18 ]
Muszę przyznać Wam rację Sprawdziłam, kolejno jak na zrzutach i obecnie taka procedura nie działa. Wyrzuca błąd: "EAP Session-Id not available". Odczekam 24h i dam znać, czy ruszyło. |
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 08-06-2019, 19:08
|
|
|
Jaki wniosek? Jak cos dziala, nie ruszac, ciekawosc to pierwszy stopien do piekla Teraz pozostaje telefon i wysluchiwanie porad, zeby zresetowac haslo, co tez moze nic nie dac jak synchro z baza nawala. |
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 09-06-2019, 19:52
|
|
|
A jak nie działa, to też nie ma po co ruszać, bo nadal nie będzie działało, tak jak u mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2019, 20:15
|
|
|
antyjupisi napisał/a: | Jak cos dziala, nie ruszac, ciekawosc to pierwszy stopien do piekla Teraz pozostaje telefon i wysluchiwanie porad, zeby zresetowac haslo, co tez moze nic nie dac jak synchro z baza nawala. | Bez ciekawości nie ma mądrości
Zgłoszenie poszło przez czat. Usługa nie jest dla mnie krytyczna, spokojnie poczekam, aż naprawią.
Problem jest w złych danych logowania mimo, że podane poprawnie, tzn. łączy się z serwerem, ale odrzuca login/hasło. Na smartfonie widać to jako komunikat "błąd uwierzytelnienia".
[ Dodano: 14-06-2019, 21:16 ]
Niestety sprawa jeszcze nie wyjaśniała się. |
|
|
|
|
jlos
Klikacz
Dołączył: 28 Cze 2019 Posty: 1 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28-06-2019, 15:09
|
|
|
Wyjaśniło się coś z tym hasłem?
Ja zmieniłem niestety hasło z dwa tygodnie temu i od tego czasu przestało działać.
Zgłaszałem już dwa razy na czacie i raz dostałem sms, że już naprawili, ale nadal nie działa?
Na loginie szwagra to samo |
|
|
|
|
|