Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Duży problem, nie wiem o co chodzi?
Autor Wiadomość
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 16-02-2014, 20:00   Duży problem, nie wiem o co chodzi?

Witam,
UPC wystawilo mojej mamie fakture na 160 zl. Problem jest w tym, ze podlaczono i wliczono nam jakis pakiet HBO bez naszej zgody? Bylem przy rozmowie, gdy jakas Pani probowala namowic nas na pakiet ale sie nie zgodzilismy, mimo to i tak nam to wlaczono? Co mamy teraz zrobic? pewnie UPC ma nagrywane rozmowy wiec co, mamy prosic o wyciagniecie rozmowy? prosze o pomoc

pozdrawiam
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2014, 21:50   

Było zapewne wciśnięte jako miesięczny gratis. Jeśli się tego nie wypowie przed upływem miesiąca to włączają usługę na stałe i pobierają opłatę. Co gorsza, jest to umowa na czas określony, której wypowiedzenie przed czasem skutkuje naliczeniem kary umownej.

Jeśli jesteś przekonany, że NIE WYRAZILIŚCIE zgody na darmowy miesiąc HBO to składajcie reklamację, niech przesłuchają nagrania.
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 16-02-2014, 22:33   

Dzieki za odp. Nie wyrazalismy zgody, kazalismy zadzwonic nastepnego dnia ale nikt nie dzwonil, wlaczono to bezprawnie z tego wynika. Wystarczy zadzwonic do BOKu czy gdzies indziej?

PS. na przyszłość, wyłącza to sie tez przez rozmowe telefoniczna? jezeli nie minie miesiac?
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2014, 22:57   

David1111 napisał/a:
Nie wyrazalismy zgody, kazalismy zadzwonic nastepnego dnia ale nikt nie dzwonil, wlaczono to bezprawnie z tego wynika. Wystarczy zadzwonic do BOKu czy gdzies indziej?
Można zadzwonić, ale trzeba oficjalnie złożyć reklamację na przykład przez formularz na stronie.
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 28-02-2014, 20:49   

Złożyliśmy reklamacje i UPC robi problemy. Najpierw, ze przesluchali ponownie i niby moja mama niby wszystko potwierdzila, co nie jest prawda bo jestem swiadkiem, ze sie nie zgodzila a teraz dotalm takigo emaila:

zanowna Pani,

nawiązują do przeprowadzonej przez Panią telefonicznej rozmowy z pracownikiem Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta UPC Polska w dniu 24.02.2014r. informuję, że jest możliwość odsłuchania przez Panią rozmowy, podczas której została przedstawiona dla Pani oferta Pakietu Premium Telewizji HBO HD.

Rozmowa ta została zarejestrowana w dniu 09.01.2014r. W celu umożliwienia Pani odsłuchania tej rozmowy, zapraszam Panią do jednego z Lokalnych Biur Obsługi Klienta naszej firmy. W Pani mieście niestety nie posiadamy obecnie swojego Biura, natomiast najbliższe mieszczą się w:

- Pabianicach,
- Lesznie,
- Wrocławiu.
Proszę zatem o informację zwrotną, w którym z przedstawionych przeze mnie powyżej Biur życzy sobie Pani odsłuchać telefoniczną rozmowę.

Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o ponowne skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).

to jakas kpina? jestesmy z kalisza i kazda miejscowoc jest oddalona o 100 km. Co mamy robic" kierowac na sprawe sadowa? czy mogla mi wyslac na plycie cd lub email?

pozdrawiam
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2014, 21:00   

To oni mają odsłuchać, bo Ty chyba znasz treść rozmowy. W przypadku nieuznania reklamacji muszą wysłać odmowę na piśmie z uzasadniłem, dlaczego tak się stało. Mają na to 30 dni. Jeśli nie dostaniesz takiego pisma reklamacja automatycznie jest uznana na Twoją korzyść.
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 28-02-2014, 21:31   

Odmowili, dostalismy takie pismo i co juz nic nie mozemy zrobic?
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-03-2014, 14:43   

David1111 napisał/a:
Odmowili, dostalismy takie pismo i co juz nic nie mozemy zrobic?

Nie napisałeś, jaki macie pakiet, ale prawdopodobnie skorzystałeś z którejś promocji, gdzie HBO jest obligatoryjnie włączane na 1 miesiąc na próbę i przed upływem 1 miesiąca można z niego zrezygnować bez kosztów - w Twoim przypadku należało to zrobić do 09.02.2014.

Teraz musisz jak najszybciej wypowiedz ten pakiet HBO, bo będziecie płacić za niego przez cały okres umowy. W tym celu najlepiej skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie UPC.
_________________
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 01-03-2014, 18:04   

no tak ale napisali, ze to na okres pol roku a zerwanie bedzie naliszane karą :/ co mamy zrobic? mama sie nie zgadzala podlaczyli i teraz mamy jechac 100 km w jedna strone by odsluchac? nic sie nie da zrobic? mamy placic przez pol roku?
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-03-2014, 18:52   

Zadzwoń do BOK i dowiedz się z jakiej promocji korzystacie, że zobowiązanie jest aż na pół roku. Najlepiej niech Ci prześlą na maila regulamin tej promocji. Dowiedz się też ile byłoby tej ewentualnej kary i z czego to wynika. Możesz spróbować złożyć drugą reklamację i postraszyć ich zgłoszeniem sprawy do UOKiK. Czy 9.01.2014 oprócz dodania HBO zmieniły Ci się jakieś inne usługi?
_________________
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 02-03-2014, 17:49   

Nie, tylko dodali ten pakiet hbo za 25 zl plus naliczyli koszta aktywacji itp i ze 106 zl wzroslo do 160. Co to jest te uokik? Tak jutro zrobie jak mowisz dzieki. Tak jak piszesz promocja byla na miesiac ale nikt nie mowil ze potem trzeba rezygnowac itp przez telefon. A co jesli mama sie zgodzila a nic nie powiedzieli co robic za miesiac? W koncu xhyba powinni powiadomic bo na umowie to by bylo napisane. Moze zamiast sie klocic ze sie nie zgodzikismy to sie klocic o to ze nie powiedziano o kosztach?
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-03-2014, 21:24   

UOKiK - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Być może skorzystałeś z jakiejś promocji podobnej do tej: http://www.upc.pl/pdf/upc..._hbo_2013-3.pdf więc jak najszybciej wypowiedz tą umowę. Ewentualna kara wynosi tu maksymalnie 30 zł, więc to chyba i tak lepsze niż płacić przez pół roku za pakiet którego nie chcesz.

Bez odsłuchania rozmowy trudno jest stwierdzić, o czym was poinformowali a o czym nie i kto ma rację.
_________________
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 02-03-2014, 23:37   

chyba mamy ta promocje bo mam zpaisane w fakturze takie cos Pakiet Premium HBO HD


dzieki za rady jutro napisze co nam powiedziano. Jak sprawdzic czy chodzi o ta promocje?
 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2014, 18:40   

David1111, czy w ogóle dostałeś potwierdzenie zmiany umowy wraz z Regulaminem nowej na maila z UPC (doręczenie na ten adres korespondencji rozumieją jako skuteczne doręczenie, a jeśli ktoś nie korzysta z ich maila i nie poda innego kontaktowego to, cóż...zmartwienie klienta.), a jeśli nie masz maila w UPC (brak netu) listem poleconym?
UPC powinno doręczyć Regulamin promocji, z której się skorzystało. Tam jest zapis odnośnie HBO HD i możliwości rezygnacji z niego. Jeśli UPC nie doręczyło tego Regulaminu to powołaj się na to. A jeśli doręczyli to cóż, trzeba było przeczytać, zwłaszcza, że na kartce z aktywowanymi usługami jest też wymieniony pakiet HBO.
 
 
David1111 
Klikacz

Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 18
Wysłany: 05-03-2014, 12:22   

Juz nic nie czaje. Maja podany email moj w bazie kontaktow i nie dostalem zadnego regulaminu, mam 2 emaile jeden upc drugi na gmailu na gmailu nic nie dostalem.

Rozlaczyc mi dopiero w maju
Szanowna Pani,

nawiązując do otrzymanej wiadomości potwierdzam, że rezygnacja z pakietu HBO została przyjęta. Tym samym na Pani koncie abonenckim zostało zaplanowane zlecenie odłączenia ww. usługi, zgodnie z warunkami obowiązującej Umowy, tj. z dniem 1 maja 2014 r.

Przypominam, że korzysta Pani z usługi HBO na warunkach promocji, która dobiega końca w dniu 8 lipca 2014 r., w związku z czym rozwiązanie Umowy przed upływem okresu zobowiązania skutkować będzie naliczeniem kary umownej.

czemu tak pozno? o co chodzi? nic nie rozumiem. Jak nie dotalem nic na gmaila to mam sie na to powolac?

dodatkowo dzisiaj dostalem na email powiadomienie o wystawieniu faktury na 80 zl. Nie wiem czemu tak malo, wchodze na e fakture i saldo wynosi 134 zl a nie 80 plus nie ma jeszcze do wyswietlenia zadnej faktury, o co chodzi!!?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: