Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
jarek0123
Klikacz
Dołączył: 01 Maj 2021 Posty: 12
|
Wysłany: 22-06-2022, 23:30
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Właśnie złożyłem.
Teraz poczekam na ruch z ich strony.Dziękuję. | To napisz w jakiej formie jak złożyłeś.
Wysyłałeś listownie wypowiedzenie czy w Nowym Moim UPC poprzez formularz. Znalazłem w formularzu rezygnacja - tylko tam nie ma okresu na kiedy wypowiadam a nie chcę aby to było potraktowane jak przedwczesne zerwanie umowy - z późniejszymi karami umownymi czy coś takiego. Nie wiem czy się jeszcze zmieni lista dostępnych opcji bo ja mam umowę do 15 sierpnia więc teraz chyba za wcześnie abym złożył wypowiedzenie. No i daj znać co będą proponować. |
|
|
|
|
kaykay
light master
Dołączył: 19 Kwi 2019 Posty: 77
|
Wysłany: 23-06-2022, 07:07
|
|
|
kamzi120 napisał/a: | kaykay napisał/a: | Obecnie posiadam 150mb/Select/Eleven i płace 55zł a na rachunku widnieje, że za internet płace 10zł. Jaką kwotę za internet mają na rachunku ludzie z internetem i "telewizją na start"? Bo rozumiem, że posiadając sam internet całość opłaty na rachunku widnieje jako internet, czy może każdemu wciskają tą telewizję na start"?. Pytam w kontekście odliczenia internetu przy PIT. |
TV Start zawsze 29.00zl
Dla przykładu teraz net 300mbs 49.99, czyli 29.00zl tv start, 20.99 net 300 |
Czyli nie ma takiej opcji, żeby na rachunku był sam internet? Jak ktoś zamawia sam internet to i tak każdemu dodają tą telewizję na start i widnieje ona na rachunku? |
|
|
|
|
kamzi120
easy master
Dołączył: 04 Kwi 2021 Posty: 35
|
Wysłany: 23-06-2022, 09:18
|
|
|
kaykay napisał/a: | ]
Czyli nie ma takiej opcji, żeby na rachunku był sam internet? Jak ktoś zamawia sam internet to i tak każdemu dodają tą telewizję na start i widnieje ona na rachunku? |
Nie ma opcji. Solo net dostępny jest tylko dla biznesu. Nawet jak zamówisz "sam internet" to TV Start zawsze będzie, bo każdy ma do niej dostęp i jest widoczna w cenie cennikowej na fakturze. |
|
|
|
|
kaykay
light master
Dołączył: 19 Kwi 2019 Posty: 77
|
Wysłany: 23-06-2022, 11:05
|
|
|
Dzięki za potwierdzenie. |
|
|
|
|
Danieloss34
Klikacz
Dołączył: 23 Cze 2022 Posty: 2
|
Wysłany: 23-06-2022, 16:51
|
|
|
Cześć,
może kogoś zainteresuje. Taka ofertę przedłużeniową otrzymałem. Mi wystarczy
Pakiet Horizon Select 24 miesiące od 1 do 24 mies. 38,99 zł | od 25 mies. 43,99 zł
Usługa UPC TV Go 24 miesiące od 1 mies. 0,00 zł
INTERNET do 150 Mb/s 24 miesiące od 1 mies. 11,00 zł
Razem 49,99
upc_regulamin_promocji_twoj_happy_home_xvi_2021-4_od20220526.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 107 raz(y) 342,24 KB |
|
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 23-06-2022, 19:42
|
|
|
jarek0123 napisał/a: | slawek1219 napisał/a: | Właśnie złożyłem.
Teraz poczekam na ruch z ich strony.Dziękuję. | To napisz w jakiej formie jak złożyłeś.
Wysyłałeś listownie wypowiedzenie czy w Nowym Moim UPC poprzez formularz. Znalazłem w formularzu rezygnacja - tylko tam nie ma okresu na kiedy wypowiadam a nie chcę aby to było potraktowane jak przedwczesne zerwanie umowy - z późniejszymi karami umownymi czy coś takiego. Nie wiem czy się jeszcze zmieni lista dostępnych opcji bo ja mam umowę do 15 sierpnia więc teraz chyba za wcześnie abym złożył wypowiedzenie. No i daj znać co będą proponować. |
Poprzez Moje UPC.
Formularz tak jak piszesz.u mnie umowa kończy się 22 lipca więc wypowiedziałem wczoraj 22 czerwca.Teraz czekam na ruch z ich strony.Jak oni nie zadzwonią to ja spróbuję.Szukam telefonu do działu utrzymania. |
Ostatnio zmieniony przez slawek1219 23-06-2022, 19:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 23-06-2022, 19:48
|
|
|
Danieloss34 napisał/a: | Cześć,
może kogoś zainteresuje. Taka ofertę przedłużeniową otrzymałem. Mi wystarczy
Pakiet Horizon Select 24 miesiące od 1 do 24 mies. 38,99 zł | od 25 mies. 43,99 zł
Usługa UPC TV Go 24 miesiące od 1 mies. 0,00 zł
INTERNET do 150 Mb/s 24 miesiące od 1 mies. 11,00 zł
Razem 49,99 |
Masz może nr do utrzymaniówki.ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich |
|
|
|
|
Danieloss34
Klikacz
Dołączył: 23 Cze 2022 Posty: 2
|
Wysłany: 24-06-2022, 16:19
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Danieloss34 napisał/a: | Cześć,
może kogoś zainteresuje. Taka ofertę przedłużeniową otrzymałem. Mi wystarczy
Pakiet Horizon Select 24 miesiące od 1 do 24 mies. 38,99 zł | od 25 mies. 43,99 zł
Usługa UPC TV Go 24 miesiące od 1 mies. 0,00 zł
INTERNET do 150 Mb/s 24 miesiące od 1 mies. 11,00 zł
Razem 49,99 |
Masz może nr do utrzymaniówki.ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich |
Ja pierwszy tel otrzymałem gdzieś dwa tygodnie po wypowiedzeniu. A dzwonili z tego ogólnego +48813813813. |
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 24-06-2022, 18:20
|
|
|
Dzisiaj do mnie dzwonił konsultant.Oferował mi internet 750 pakiet tv mega premium 176 kanałów w tym Viaplay ale pakiety sportowe na których mi najbardziej zależy osobno.Mutirum i telef.stacjionarny za 135 zł
Powiedziałem mu że mam ulotkę tórą roznosił opiekun domu i tam jest pakiet Max premium włącznie z viaplay i paczką sportową PSP I Eleveny za 99,99 zł to on ze on tego nie ma.Tłumaczyłem że inne mnie nie interesują.Ten pakiet plus mutirum i tel. to razem 120 zł chyba..Dałem sobie spokój i podziękowałem. |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 24-06-2022, 19:38
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Masz może nr do utrzymaniówki.ja wczoraj złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich
|
Milion razy pisane, że tam nie ma już nr. telefonu |
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 624 Skąd: 3City
|
Wysłany: 25-06-2022, 10:12
|
|
|
Czy ktoś wie co to jest za cudowna oferta, że jest zamaskowana i trzeba aż dzwonić?
|
_________________
|
|
|
|
|
JACKo
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 275 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 624 Skąd: 3City
|
Wysłany: 25-06-2022, 10:39
|
|
|
Informacje czytałem, spoko
Zastanawiałem się dlaczego trzeba aż dzwonić?
Czy są spersonalizowane dla danego klienta czy lecą z klucza?
Jeśli to drugie, to dlaczego trzeba aż dzwonić? |
_________________
|
|
|
|
|
JACKo
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 275 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 25-06-2022, 11:11
|
|
|
Pewnie szukają jeleni. I cytując klasyka... i frytki do tego? Sami nie zadzwonią do miliona klientów, niech sami dzwonią. Tylko po co mają ludzie sprawdzić ofertę przed dzwonieniem? Pewnie to automat dla tych co nie mają komórki z upc. I łatwiej stworzyć jedną wiadomość, niż dziesiąt zależnej od konfiguracji indywidualnej. Choć tylko 3 plany mają z playa... a jak pisałem, to inne pakiety premium będą proponować.
Wczoraj pisałem do nich na chacie, bo mi usługa komórkowa przestała działać. Po 3 dniach od zmiany usług chyba przepinali smarta 10 na super 5g 25gb. Próbowali mi wcisnąć hbo max.. po chwili pakiet sport... ale telefonu od ręki nie mogli. |
_________________
|
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 25-06-2022, 19:18
|
|
|
Dzisiaj odnowiłem umowę z UPC między innymi jest pakiet Viaplay.
Pakiety są aktywne ale nie mogę ich znależć na dekoderze Horizon.macie jakiś pomysł jak je znależć ?
Internetowo jest a na dekoderze Horizon nie ma. |
|
|
|
|
|