Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
michal2237
light master
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 56
|
Wysłany: 22-11-2021, 11:26
|
|
|
zylx napisał/a: | michal2237,
Złóż wypowiedzenie w tradycyjnej formie, przez stare moje upc lub przez infolinie. Zaznacz wyraźnie daty od kiedy ma być liczony okres wypowiedzenia. |
Czyli mogę zadzwonić na infolinię i po prostu powiedzieć, że wypowiadam umowę w konkretnym dniu ?
Ostatnio jak wypowiadałem (prawie 2lata temu) to konieczne było tylko pismo w formie papierowej do Katowic.... |
|
|
|
|
cube7
Klikacz
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 4
|
Wysłany: 22-11-2021, 12:08
|
|
|
Witam,
W odniesieniu do moich wcześniejszych postów (gdyby kogoś interesowało) - dzisiaj udało mi się załatwić:
750mb/s + canal plus prestige + eleven + viaplay+ Polsat Sport premium + HBO + cinemax za 129.99.
Zadzwoniłem, że jednak chce anulować wypowiedzenie i czy mają jakąś ofertę dla mnie. Pani od razu zaoferowała takie warunki. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 22-11-2021, 14:31
|
|
|
michal2237 napisał/a: | Czyli mogę zadzwonić na infolinię i po prostu powiedzieć, że wypowiadam umowę w konkretnym dniu ? |
Też byłem zdziwiony, ale ostatnio wypowiadałem umowę przez telefon. |
_________________
|
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 22-11-2021, 14:35
|
|
|
Potwierdzam, można telefonicznie. |
|
|
|
|
Rostoff
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 342 Skąd: Mielec
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 22-11-2021, 17:24
|
|
|
Rostoff, i wymiana modemu? |
_________________
|
|
|
|
|
Rostoff
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 342 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 22-11-2021, 17:36
|
|
|
ogromny napisał/a: | Rostoff, i wymiana modemu? |
Tak |
_________________
|
|
|
|
|
Mef
Klikacz
Dołączył: 17 Lis 2021 Posty: 5
|
Wysłany: 22-11-2021, 19:38
|
|
|
Mef napisał/a: | ogromny napisał/a: | Mef napisał/a: | [Rozumiem, ze bez złożenia wypowiedzenia i "wywarcia" umownej presji cenowej, nie ma szans na powyższe stawki? |
Spróbować możesz bez wypowiedzenia, ale ze złożonym wypowiedzeniem łatwiej. |
Dzięki Działam, dam znać soon - o ile do mnie zadzwonią |
Umowa przedłużona na kolejne 24M
- HIT MIkołaja
- Canal + Prestige
- Multiroom
- wizyta instalatora i wymiana dekodera na 4k box w cenie
Wszystko zamknęło sie w kwocie ~ 145 pln. Uczciwa oferta biorąc pod uwagę zakres usług i ogrom pakietów
Do pełni szczęścia brakuje tylko netflix-a, ale i tak jest więcej niż ok. |
|
|
|
|
michal2237
light master
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 56
|
Wysłany: 23-11-2021, 11:44
|
|
|
No tak... zadzwoniłem wczoraj aby złożyć wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 15.01.2022r. Konsultant poinformował mnie, że jeżeli teraz złożę wypowiedzenie, to usługi odetną 31.12.2021 i za te pół miesiąca będę musiał zapłacić kary umowne i zwrot ulg ( <- potwierdzicie, czy miał racje? )
Ale w zaproponował, że połączy mnie z DUK, bo jest oferta dla mnie.
Obecnie mam
- net 150
- tv select z horizon nagrwarka
- multiroom mediabox nagrywarka
- polsat sport premium, 11
całośc za 95 zł
chcieli mi zaproponować:
- net 500 (nie potrzebny)
- tv max 4k
- polsat sport premium + 11
- karte CI+ 4k
całość za 135
i jeszcze mowa, że mi się to opłaca |
|
|
|
|
modoc
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 92
|
Wysłany: 23-11-2021, 18:15
|
|
|
michal2237 napisał/a: | No tak... zadzwoniłem wczoraj aby złożyć wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 15.01.2022r. Konsultant poinformował mnie, że jeżeli teraz złożę wypowiedzenie, to usługi odetną 31.12.2021 i za te pół miesiąca będę musiał zapłacić kary umowne i zwrot ulg ( <- potwierdzicie, czy miał racje? )
|
Nie, ja mam do 22 stycznia umowę i normalnie wypowiedziałem z zakończeniem okresu obowiązywania umowy. Nie miałem takiej jazdy. Pewnie, źle sformułowałeś i tyle. Musisz zaznaczyć, że z końcem obowiązywania umowy. |
|
|
|
|
lober
easy master
Dołączył: 04 Gru 2019 Posty: 25
|
Wysłany: 24-11-2021, 11:36
|
|
|
Właśnie zdałem sobie sprawę, że wkrótce kończy mi się umowa (grudzień).
Obecnie posiadam:
Pakiet Horizon Select z nagrywarką
Internet światłowodowy do 300 Mb/s
Pakiet Premium HBO HD + GO
Za całość płacę ok 95 zł.
umowa była na 24 miesiące.
Nie mam telewizora 4K
Zastanawiam się, czy możliwe jest pozostawienie tego, co mam na czas nieokreślony, ew przyspieszyć sobie internet do 500Mb/s.
Dodatkowe kanały/pakiety są dla mnie całkowicie zbędne, bo poza HBO mam jeszcze Netflix i Amazon.
Czy dalej jest tak, że trzeba złożyć rezygnację, żeby otrzymać lepszą ofertę? Widziałem na stronie ofertę dla nowych klientów "Hit Mikołaja", trochę na wyrost, ale raptem 5 zł więcej niż obecnie płacę, ale nie wiem, czy mogą z niej skorzystać obecni klienci. |
|
|
|
|
Jack777
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 115
|
Wysłany: 24-11-2021, 13:27
|
|
|
Człowieku, przeczytaj kilka , dosłownie kilka ostatnich stron tego tematu, masz wszystko podane na tacy, nawet z instrukcjami jak rozmawiać z UPC (moj post) |
|
|
|
|
tresor
easy master
Dołączył: 24 Lut 2015 Posty: 31
|
Wysłany: 24-11-2021, 15:56
|
|
|
Witam, a powiedzcie jak działa w tym VIAPLAY i HBO, czy dostaje sie login i hasło do wyżej wymienionych usług? |
|
|
|
|
Explose
Klikacz
Dołączył: 15 Maj 2015 Posty: 16
|
Wysłany: 24-11-2021, 16:20
|
|
|
tresor napisał/a: | Witam, a powiedzcie jak działa w tym VIAPLAY i HBO, czy dostaje sie login i hasło do wyżej wymienionych usług? |
w Moje UPC będą linki do poszczególnych usług |
|
|
|
|
pieron27
Klikacz
Dołączył: 30 Paź 2021 Posty: 7
|
Wysłany: 24-11-2021, 23:42
|
|
|
michal2237 napisał/a: | No tak... zadzwoniłem wczoraj aby złożyć wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 15.01.2022r. Konsultant poinformował mnie, że jeżeli teraz złożę wypowiedzenie, to usługi odetną 31.12.2021 i za te pół miesiąca będę musiał zapłacić kary umowne i zwrot ulg ( <- potwierdzicie, czy miał racje? )
Ale w zaproponował, że połączy mnie z DUK, bo jest oferta dla mnie.
Obecnie mam
- net 150
- tv select z horizon nagrwarka
- multiroom mediabox nagrywarka
- polsat sport premium, 11
całośc za 95 zł
chcieli mi zaproponować:
- net 500 (nie potrzebny)
- tv max 4k
- polsat sport premium + 11
- karte CI+ 4k
całość za 135
i jeszcze mowa, że mi się to opłaca |
Mi kończyła się umowa 07.01.22 i wczoraj zadzwoniłem do BOK. Powiedziałem, że chce rozwiązać umowę z dniem 07.01 bo olewają słabych klientów, a dobre promocje dają tylko nowym klientom. Zaraz znalazła się oferta Hit Mikołaja i dzisiaj był technik z dekoderem 4K.
Więc trzeba być stanowczym bo jak chcą to dadzą Hit Mikolaja. |
|
|
|
|
|