Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
michal2237 
light master

Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 56
Wysłany: 22-11-2021, 11:26   

zylx napisał/a:
michal2237,
Złóż wypowiedzenie w tradycyjnej formie, przez stare moje upc lub przez infolinie. Zaznacz wyraźnie daty od kiedy ma być liczony okres wypowiedzenia.


Czyli mogę zadzwonić na infolinię i po prostu powiedzieć, że wypowiadam umowę w konkretnym dniu ?

Ostatnio jak wypowiadałem (prawie 2lata temu) to konieczne było tylko pismo w formie papierowej do Katowic....
 
 
cube7 
Klikacz

Dołączył: 19 Lis 2021
Posty: 4
Wysłany: 22-11-2021, 12:08   

Witam,

W odniesieniu do moich wcześniejszych postów (gdyby kogoś interesowało) - dzisiaj udało mi się załatwić:
750mb/s + canal plus prestige + eleven + viaplay+ Polsat Sport premium + HBO + cinemax za 129.99.

Zadzwoniłem, że jednak chce anulować wypowiedzenie i czy mają jakąś ofertę dla mnie. Pani od razu zaoferowała takie warunki.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 22-11-2021, 14:31   

michal2237 napisał/a:
Czyli mogę zadzwonić na infolinię i po prostu powiedzieć, że wypowiadam umowę w konkretnym dniu ?

Też byłem zdziwiony, ale ostatnio wypowiadałem umowę przez telefon.
_________________
 
 
f0ku5 
classic master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 173
Wysłany: 22-11-2021, 14:35   

Potwierdzam, można telefonicznie.
 
 
Rostoff 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 342
Skąd: Mielec
Wysłany: 22-11-2021, 16:58   

Poszło bez problemu po jednym telefonie
Do tego multiroom za 10zł

https://naforum.zapodaj.net/690b6646c847.jpg.html

_________________
  rostoff
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 22-11-2021, 17:24   

Rostoff, i wymiana modemu?
_________________
  ogromny
 
Rostoff 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 342
Skąd: Mielec
Wysłany: 22-11-2021, 17:36   

ogromny napisał/a:
Rostoff, i wymiana modemu?

Tak
_________________
  rostoff
 
Mef 
Klikacz

Dołączył: 17 Lis 2021
Posty: 5
Wysłany: 22-11-2021, 19:38   

Mef napisał/a:
ogromny napisał/a:
Mef napisał/a:
[Rozumiem, ze bez złożenia wypowiedzenia i "wywarcia" umownej presji cenowej, nie ma szans na powyższe stawki?

Spróbować możesz bez wypowiedzenia, ale ze złożonym wypowiedzeniem łatwiej.


Dzięki :) Działam, dam znać soon - o ile do mnie zadzwonią :)


Umowa przedłużona na kolejne 24M
- HIT MIkołaja
- Canal + Prestige
- Multiroom
- wizyta instalatora i wymiana dekodera na 4k box w cenie

Wszystko zamknęło sie w kwocie ~ 145 pln. Uczciwa oferta biorąc pod uwagę zakres usług i ogrom pakietów :)
Do pełni szczęścia brakuje tylko netflix-a, ale i tak jest więcej niż ok.
 
 
michal2237 
light master

Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 56
Wysłany: 23-11-2021, 11:44   

No tak... zadzwoniłem wczoraj aby złożyć wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 15.01.2022r. Konsultant poinformował mnie, że jeżeli teraz złożę wypowiedzenie, to usługi odetną 31.12.2021 i za te pół miesiąca będę musiał zapłacić kary umowne i zwrot ulg ( <- potwierdzicie, czy miał racje? )

Ale w zaproponował, że połączy mnie z DUK, bo jest oferta dla mnie.

Obecnie mam
- net 150
- tv select z horizon nagrwarka
- multiroom mediabox nagrywarka
- polsat sport premium, 11
całośc za 95 zł

chcieli mi zaproponować:
- net 500 (nie potrzebny)
- tv max 4k
- polsat sport premium + 11
- karte CI+ 4k
całość za 135

i jeszcze mowa, że mi się to opłaca :lol:
 
 
modoc 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 92
Wysłany: 23-11-2021, 18:15   

michal2237 napisał/a:
No tak... zadzwoniłem wczoraj aby złożyć wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 15.01.2022r. Konsultant poinformował mnie, że jeżeli teraz złożę wypowiedzenie, to usługi odetną 31.12.2021 i za te pół miesiąca będę musiał zapłacić kary umowne i zwrot ulg ( <- potwierdzicie, czy miał racje? )


Nie, ja mam do 22 stycznia umowę i normalnie wypowiedziałem z zakończeniem okresu obowiązywania umowy. Nie miałem takiej jazdy. Pewnie, źle sformułowałeś i tyle. Musisz zaznaczyć, że z końcem obowiązywania umowy. :D
  modoc
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 24-11-2021, 11:36   

Właśnie zdałem sobie sprawę, że wkrótce kończy mi się umowa (grudzień).
Obecnie posiadam:
Pakiet Horizon Select z nagrywarką
Internet światłowodowy do 300 Mb/s
Pakiet Premium HBO HD + GO
Za całość płacę ok 95 zł.
umowa była na 24 miesiące.
Nie mam telewizora 4K
Zastanawiam się, czy możliwe jest pozostawienie tego, co mam na czas nieokreślony, ew przyspieszyć sobie internet do 500Mb/s.

Dodatkowe kanały/pakiety są dla mnie całkowicie zbędne, bo poza HBO mam jeszcze Netflix i Amazon.

Czy dalej jest tak, że trzeba złożyć rezygnację, żeby otrzymać lepszą ofertę? Widziałem na stronie ofertę dla nowych klientów "Hit Mikołaja", trochę na wyrost, ale raptem 5 zł więcej niż obecnie płacę, ale nie wiem, czy mogą z niej skorzystać obecni klienci.
 
 
Jack777 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 115
Wysłany: 24-11-2021, 13:27   

Człowieku, przeczytaj kilka , dosłownie kilka ostatnich stron tego tematu, masz wszystko podane na tacy, nawet z instrukcjami jak rozmawiać z UPC (moj post)
 
 
tresor 
easy master

Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 31
Wysłany: 24-11-2021, 15:56   

Witam, a powiedzcie jak działa w tym VIAPLAY i HBO, czy dostaje sie login i hasło do wyżej wymienionych usług?
 
 
Explose 
Klikacz

Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 16
Wysłany: 24-11-2021, 16:20   

tresor napisał/a:
Witam, a powiedzcie jak działa w tym VIAPLAY i HBO, czy dostaje sie login i hasło do wyżej wymienionych usług?


w Moje UPC będą linki do poszczególnych usług
 
 
pieron27 
Klikacz

Dołączył: 30 Paź 2021
Posty: 7
Wysłany: 24-11-2021, 23:42   

michal2237 napisał/a:
No tak... zadzwoniłem wczoraj aby złożyć wypowiedzenie. Umowa kończy mi się 15.01.2022r. Konsultant poinformował mnie, że jeżeli teraz złożę wypowiedzenie, to usługi odetną 31.12.2021 i za te pół miesiąca będę musiał zapłacić kary umowne i zwrot ulg ( <- potwierdzicie, czy miał racje? )

Ale w zaproponował, że połączy mnie z DUK, bo jest oferta dla mnie.

Obecnie mam
- net 150
- tv select z horizon nagrwarka
- multiroom mediabox nagrywarka
- polsat sport premium, 11
całośc za 95 zł

chcieli mi zaproponować:
- net 500 (nie potrzebny)
- tv max 4k
- polsat sport premium + 11
- karte CI+ 4k
całość za 135

i jeszcze mowa, że mi się to opłaca :lol:


Mi kończyła się umowa 07.01.22 i wczoraj zadzwoniłem do BOK. Powiedziałem, że chce rozwiązać umowę z dniem 07.01 bo olewają słabych klientów, a dobre promocje dają tylko nowym klientom. Zaraz znalazła się oferta Hit Mikołaja i dzisiaj był technik z dekoderem 4K.
Więc trzeba być stanowczym bo jak chcą to dadzą Hit Mikolaja.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,67 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: