Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-01-2018, 21:46   

Bałagan do kwadratu, wybierając 120 Mb/s bez PVRa, nie ma śladu o Eleven:

Twoje Usługi
107 kanałów + 120 Mb/s 59 zł
Internet Fiber Power 120 (Prędkość pobierania do 120 Mb/s)
Telewizja Select - 106 kanałów (68 HD)
Replay TV - oglądaj do 7 dni wstecz
Telewizja mobilna - Horizon GO
Dekoder Horizon z Wi-Fi
Okres zobowiązania: 24 miesiące


A :arrow: tu jest:

Twoje Usługi
107 kanałów + 120 Mb/s 69 zł
Internet Fiber Power 120 (Prędkość pobierania do 120 Mb/s)
Telewizja Select - 106 kanałów (68 HD)
Replay TV - oglądaj do 7 dni wstecz
Telewizja mobilna - Horizon GO
Pakiet Mega Sport - 3 kanały Eleven
Dekoder Horizon z nagrywarką i Wi-Fi
Okres zobowiązania: 24 miesiące
_________________
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 04-01-2018, 21:49   

Eeee tam. To są oferty dla nowych, niech oni się martwią. Pytanie jakie będą nowe oferty dla obecnych ;)
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-01-2018, 21:51   

No tak, ale Kasia :) ;) :P jak będzie chciała doradzić nowemu klientowi to musi być zorientowana.

[ Dodano: 04-01-2018, 21:53 ]
atomix napisał/a:
Pytanie jakie będą nowe oferty dla obecnych
No, to zobaczymy w regulaminie:
https://www.upc.pl/pdf/up..._od20180201.pdf :) ;) :D :lol: :P :mrgreen:
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 04-01-2018, 21:59   

ahahaha 😂
_________________
 
 
dgim 
light master

Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 94
Wysłany: 04-01-2018, 22:45   

Udalo sie komus w miare ostatnio przedluzyc umowe na 12 miesiecy ? Za dlugi kaganiec ciut w mojej sytuacji obecnej.
  dgim
 
lexer
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2018, 23:02   

Mam pytanie?
Korzystam z następujących promocji-takie dokumenty mam podpięte do umowy:

Warunki Promocji Happy Home 120 z bonusem-IV (2017-1)-w dodatkowych korzyściach możliwość rezygnacji z Umowy abonenckiej w terminie do 30 dni od podpisania umowy

Warunki Promocji Letnie Emocje z Canal+ I (2016-1)-tu zgodziłem się na 2 miesiące gratis , reszta po 59 zł-zgoda z panią z infolinii podczas instalacji usługi

Warunki Promocji Najlepsze kino z HBO II (2016-1)
Warunki Promocji Mega Emocje z Cinemax (2017-1)

Podczas rozmowy dzisiaj z konsultantką z ciekawośći zapytałem o ew możliwość rezygnacji. Pani stwierdziła ,ze owszem mogę zrezygnować z terminem do 30 dni, ale wtedy by musiał ponieść karę za zerwanie umowy na C+, Cinemax i HBO-to prawda??

Gdybym jednak powiedzmy się uparł, to dostane lepsze warunki ;-) ?W przypadku podmiany Horizona (akurat tu nie mam zastrzeżeń a chodzi mi o m.in własną listę kanałów)na moduł C I+ musiałbym dopłacić do pakietu Eleven?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-01-2018, 08:00   

Cytat:
Podczas rozmowy dzisiaj z konsultantką z ciekawośći zapytałem o ew możliwość rezygnacji. Pani stwierdziła ,ze owszem mogę zrezygnować z terminem do 30 dni, ale wtedy by musiał ponieść karę za zerwanie umowy na C+, Cinemax i HBO-to prawda??
Konsultantka ma rację, bo dodatkowe pakiety są z zobowiązaniem.
1. Warunkiem przyznania ulg określonych w pkt. II Twoje opłaty abonamentowe jest zobowiązanie się Uczestnika Promocji do pozostania Abonentem Organizatora Promocji w zakresie Usługi...

Możesz skorzystać za to z 14-dniowego odstąpienia od umowy.
Po tym manewrze może udałoby Ci się wynegocjować lepsze warunki.

Niestety rezygnując z Horizona tracisz Eleven musiałbyś go próbować brać za 9,90 zł.
_________________
 
 
lexer
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2018, 09:12   

Dziękuję za odowiedź.
Minął już okres 14 dni.Chyba nie będę juz kombinował, zwłaszcza ,ze w sumie dekoder dobrze się sprawuje. Z modułem to byłaby troszkę loteria . Mojego XD 9305 nie ma na liście telewizorów a gdyby się okazało ,ze nie mogę ulożyć własnej listy kanałów to nie byłoby warte zachodu.

Jeszcze jedno :-) W listopadzie powinienem złożyć rezygnację z C+ i Cinemax? Otrzymałem promocję 2 m-ce gratis a potem 59 zł, czy sa lepsze promocje na ten pakiet? To jakie dostanę warunki zależy od widzi mi sie konultanta/ki? :?:
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 05-01-2018, 10:42   

lexer napisał/a:
W listopadzie powinienem złożyć rezygnację z C+ i Cinemax?

Jeśli nie będziesz chciał kontynuować umowy na w/w pakiety dodatkowe po okresie zobowiązania, to zasady rezygnacji z usług są te same co w przypadku innych umów i obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia, więc oblicz sobie do kiedy masz zobowiązanie i z minimum miesięcznym wyprzedzeniem złóż rezygnację...pamiętając że okres rozliczeniowy trwa od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.

lexer napisał/a:
Otrzymałem promocję 2 m-ce gratis a potem 59 zł, czy sa lepsze promocje na ten pakiet?

Najniższe ceny (z ewentualnie najdłuższym okresem za free) za ten pakiet są do sprawdzenia w arkuszu.
Jaką najniższą cenę (z najdłuższym okresem za free) za ten pakiet widzisz w arkuszu :?: ...bo ja 2 m-ce za free, a potem 59 zł...

lexer napisał/a:
To jakie dostanę warunki zależy od widzi mi sie konultanta/ki?

Oraz od Twoich umiejętności negocjacyjnych, ale jak się konsultant uprze by Ci w danej cenie promocji nie dać- to jej nie dostaniesz :evil: niestety...bo to promocje UZNANIOWE.


lexer napisał/a:
]Mojego XD 9305 nie ma na liście telewizorów a gdyby się okazało ,ze nie mogę ulożyć własnej listy kanałów to nie byłoby warte zachodu.

Mojego TV też nie ma, a Cl+ śmiga.
Czy u Ciebie Mediamoduł by zadziałał :arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=192276#192276
_________________
 
 
Yassin 
light master

Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 60
Wysłany: 05-01-2018, 12:20   

Moja sytuacja wygląda tak. Umowa do wakacji 2018 r. Złożyłem wypowiedzenie ze świadomością naliczenia kary umownej. Czy w będą do mnie dzwonić w tej sprawie czy chętnie przygarną kasę i mają mnie gdzieś?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 05-01-2018, 12:48   

Morthen

Tak na szybko co dostrzegłam to:
1.
Dla obecnych
nazwa powinna być
'Twój Happy Home XIV (2017- 2)'
2.
Dla nowych
w 'Super Internet od UPC (2018-4)'
Na sam net oraz z net z telefonem, powinno być
60Mbs -50,01
120Mbs -60,01
250Mbs -70,01
_________________
 
 
Morin 
easy master

Dołączył: 04 Sty 2018
Posty: 32
Wysłany: 05-01-2018, 14:25   

Kasia napisał/a:
Morin napisał/a:

Czy z poniższej oferty mogę więcej wycisnąć?

Na podstawie obecnie obowiązujących promocji- 243 zł miesięcznie.
Morin napisał/a:

Co o niej myślicie? 

Bogato :mrgreen:

W stopce mam arkusz, zobacz THH XI i ceny innych usług.


Dziękuję za odpowiedź!
Czyli wg Ciebie już nie udałoby się wynegocjować niżej ceny za ową ofertę lub dodać coś za 1zł np. Filmboxa lub zredukować ceny za multiroomy? 8)

Pani z UPC zaproponowała mi w razie co, Internet 500-tkę za dodatkową opłatę 10zł... ale wg mnie nie odczuje się różnicy bo upload jest plus minus podobny 20-25 maksymalnie


Serdecznie pozdrawiam!

--------------------------------------

Dla przypomienia:
Cytat:
Witam!

Jestem wieloletnim abonentem UPC. ;)
Czy z poniższej oferty mogę więcej wycisnąć? Co o niej myślicie?

--> Internet 250 Mb/s
--> Telefon: Minuty do wszystkich Max
--> Telewizja MAX, Horizon z nagrywarką

+ Pakiety:
Mega Sport
C+ Prestige
HBO HD + HBO GO
Cinemax HD
2x Multiroom HD

Opłata przez pierwsze 4 miesiące: 219zł a później 249zł. // Brutto //
Instalacja: 49zł


Z góry najmocniej dziękuję za odpowiedź.
Serdecznie pozdrawiam!
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 05-01-2018, 15:24   

Morin,

A nie zauważyłeś że teraz te usługi są dostępne w najwyższej promocji, bo pojawił się nowy regulamin THH XIV w arkuszu ?

Teraz cena za te usługi główne wynosi 109 zł

+ dodatki
•Canal+ Prestige (2m-ce/0zł i 10 m-cy/59zł ) z "Mega Emocje z Canal +II (2016-2)" na 12 m-cy
•HBO HD + HBO GO na 12 m-cy (2mce/ 0zł i 10mcy/ 30zł) z "Najlepsze kino z HBO I (2016-1)"
lub na 24 m-ce
(4mce/0zł i 20mcy/30 zł ) z "Najlepsze kino z HBO II (2016-1)"
•Cinemax HD (2mce/ 1zł i 10 m-cy/ 5 zł ) na 12 m-cy
•2x Multiroom HD (2x10 zł) na 12 m-cy

Średnia miesięczna za dodatki przez 12 m-cy wychodzi 98.50 zł
Jak dodasz do tego usługi główne to wyjedzie śr. 207,50 zł miesięcznie....o ile się nie pomyliłam.

Jeśli wcześniej miałeś Filmbox, Cinemax czy MR za 1 zł- to staraj się zachować tę cenę przedłużając umowę.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-01-2018, 17:03   

siwyyy77 napisał/a:
Jaki jest aktualny numer do DUK,
Kończy mi się umowa WRUXX za 4 tygodnie i posłuchałbym co mają mi do zaoferowania :)
Choć zapewne zostanę z tym co mam :)

No i dodatkowe pytanie czy wifi po zakończeniu zobowiązania staje się płatne...

Regulamin mówi o uldzie, przez cały okres zobowiązania.

Numery :arrow: BUK (daw. DUK)
Nic nie przebije WRU XX, możesz zajrzeć do Arkusza Morthena.
Wi-Fi zostaje darmowe.
2. Po upływie Okresu Zobowiązania ulgi wskazane w pkt. II TWOJE OPŁATY oraz w pkt. V TWOJE KORZYŚCI DODATKOWE będą nadal stosowane.
_________________
 
 
Vendeur 
light master


Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-01-2018, 17:11   

Witam,

obecnie posiadam MB Select PVR + 120MB + minuty 240 + Eleven, płacę za to horrendalne 140 zł...

Na wstępie 2 pytania zasadnicze:

1. Umowę mam do 22 lutego... Czy zatem wypowiedzenie powinienem złożyć do 22 stycznia? I czy nie ma możliwości wysłania go na adres mailowy, tylko listownie lub w salonie? Jedynie o takich opcjach wspomina UPC na WWW...

2. Nowy klient a obecny klient... Zauważyłem, że dla nowych klientów są znacznie lepsze oferty niż dla obecnych. Czy nowy klient to zatem nowa osoba fizyczna, która nie widnieje w ewidencji klientów UPC? Zakładam, że wypowiedzenie umowy i podpisanie nowej na tę samą osobę nie będzie tożsame z nowym klientem. A jeśli umowa byłaby na inną osobę zameldowaną pod tym samym adresem? Czy wtedy to przejdzie? AKTUALIZACJA: dzwoniłem do handlowca, który zakłada UPC i stwierdził, że lepiej, aby była to nowa osoba (co teoretycznie nie wyklucza, że mogłaby pozostać ta sama...) i podobno nie musi być zameldowana pod zakładanym adresem, który może pozostać ten sam jak w poprzedniej umowie. Natomiast traci się wtedy obecny nr telefonu i otrzymuje nowy, co znacznie komplikuje sprawę :/

Czy ktokolwiek może napisać coś więcej w tej sprawie?



Interesuje mnie taki sam pakiet jak miałem poprzednio, czyli Select PVR, tym razem Horizon + 120MB + telefon MAX. Dla stałych klientów najtańszą opcją jest THH XI, co daje 65 + 33 + 6 + 5 – 10 = 99 zł. Co ciekawe i co jest moim zdaniem kompletną głupotą... to jeśli zrezygnuję z telefonu, to ceny znacznie spadają dla 2 usług i mamy wtedy 49 + 25,02 + 5 – 10 = 69,02 zł. Kompletnie nie rozumiem dlaczego nagle dla 2 usług są niższe ceny niż dla 3, podobnie jak dlaczego przy wyborze 250MB cena za TV rośnie o 10 zł, w porównaniu do 120MB. Bzdura i brak logiki.

Natomiast dla nowego klienta byłoby to 58 (Tak Kasiu, sprawdzam formularz co kilka godzin i zauważyłem zmianę z 53 zł :P ) + 21,02 + 6 + 5 – 10 = 80,02 zł – czyli 20 zł taniej niż dla obecnego... To moim zdaniem sporo i bardzo niesprawiedliwe.

Tu w ogóle nasuwa się kolejne pytanie, czy po skończeniu umowy promocyjnej będę w stanie utrzymać takie ceny, czy nie będzie szans i nawet przy wyborze najlepszej opcji dla stałego klienta, ceny i tak wzrosną? Bo może w takim przypadku warto próbować podpisać dłuższą umowę, np 36 mies?

Natomiast podpisujący umowy stwierdził, że tak dobra promocja dla nowych klientów jest dostępna w zasadzie wyłącznie w miejscach, w których dopiero założono sieć i absolutnie nikt tego nie przeskoczy, choćby nie wiadomo co robić...


Pozostały 3 kwestie na koniec:

1. Jak z opłatą instalacyjną? Nie chcę płacić niczego, skoro jest u mnie cała infrastruktura już, czy można to jakoś ugrać?

2. Posiadam obecnie dekoder osobno i modem osobno i taka forma musi pozostać, gdyż tak są pociągnięte przewody. Dekoder byłby wymieniony na Horizon, natomiast modem mam jakiś stary, czasami szwankuje. Kiedyś czytałem tu na forum, że jest nowy modem Compal i warto taki wywalczyć. Pytanie zatem, czy nadal jest on tak polecany i w jaki sposób argumentować chęć wymiany na niego? Oczywiście bezpłatnie.

3. MyPrime – czy warto to mieć? Przeglądałem te niby 2000 pozycji i raczej oferta jest bardzo biedna, jeśli to jest wszystko. Seriale i bajki mało znane, nic szczególnego, filmy podobnie. Choć w filmach znalazłem kilka genialnych perełek jak choćby Nieustraszony i Jeden Dzień. Ale jeśli to ma być ich pełna oferta, stała i niezmieniana, to jest delikatnie mówiąc mało interesująca...

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i odpowiedzi :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,64 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: