Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie (promocjach) w UPC - część 6
Autor Wiadomość
harat666 
Klikacz

Dołączył: 18 Gru 2016
Posty: 14
Wysłany: 19-12-2016, 13:13   

katowicer napisał/a:
Ja mam za 118 to wszystko plus maxa zamiast selecta , cinemax, filmbox oraz eleveny wiec oferta taka sobie


Wychodzi na to, że jesteś na starym zobowiązaniu z WRU, albo jesteś *ujonedesem negocjacji :D albo jedno i drugie ;) Mnie taki bogaty zestaw był zbędny, czasem lubie wyjść z domu :lol:
 
 
d107 
classic master

Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 156
Wysłany: 19-12-2016, 14:08   

GDA napisał/a:
Naprawdę pytasz?

po 14 dniach od podpisania umowy, do końca 3 miesiąca możesz zmienić zakres usługi telewizyjnej

pewnie zapytasz dlaczego dopiero po 14 dniach - otóż w ciągu pierwszych 14 dni możesz zrezygnować całkowicie z usług więc nie ma sensu robić zmian na koncie


Tak, pytam, gdyż co innego powiedział mi konsultant, że najlepiej wyłączyć, zasugerował po 5 dniach i mówił, że pakiet wyżej będzie liczony za 0,- tylko przez miesiąc, a od drugiego juz o 20,- wiecej. To też gryzie mi się to co wyczytałem w regulaminie. Ok dzięki za odpowiedz
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 210 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-12-2016, 14:44   

d107 napisał/a:
... pakiet wyżej będzie liczony za 0,- tylko przez miesiąc, a od drugiego juz o 20,- wiecej. To też gryzie mi się to co wyczytałem w regulaminie.

Nic się nie gryzie, tak jest.
Na przykład:
Pakiet Max Extra HD : z ulgą w wysokości 44,00 zł (słownie: czterdzieści cztery złote 00/100) brutto przez pierwszy miesiąc, następnie z ulgą w wysokości 24,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery złotych 00/100) brutto do końca Okresu Zobowiązania

Polecam przestudiować tabelę:
VI. TWOJE OSZCZĘDNOŚCI

Zależy kiedy zmienimy na Selecta, jeżeli w trzecim okresie, to pierwszy miesiąc taniej (Max z ulgą), drugi i trzeci drożej (Max bez ulg), a dalej taniej (już sam Select).

Więc jeżeli jesteśmy zdecydowani na Selecta, to najlepiej zrezygnować po 14 dniach.
_________________
 
 
buba12345 
easy master

Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 43
Wysłany: 19-12-2016, 18:22   

Promocja pod adres Gdańsk Cedrowa 27 daje to samo co wpisanie Świętochłowic, czyli Pakiety Srebrny/Złoty/Platynowy.

GDA napisał/a:
mati12 napisał/a:

Na jakiej ulicy jest to osiedle?


Osiedle Wolne Miasto


Dzięki, a co do drugiego pytania?

Orientujesz się może, czy w Gdańsku na Zaspie w blokach z wielkiej płyty jest możliwość instalacji kabli UPC od strony klatki schodowej? Wiem, ze maja kabel od balkonu, ale czy da się od klatki?

Ciekawe czy w salonie UPC daliby mi nr do technika odpowiadającego za tę dzielnicę? Wolę się dowiedzieć przed zamówieniem instalacji.
 
 
TeDY 
easy master

Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 25
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 19-12-2016, 19:43   

Adamus_ napisał/a:
Nie bawem kończy mi sie umowa na PAKIET HORIZON MAX i chciałbym coś ugrać żeby płacić mniejszy abonament w tej chwili mam za 118 zl ten pakiet czy jest szans ugrania niższego abonametu czy raczej są nie wielkie szanse bo z kolei mam problemy z Dekoderem Horizone kilka razy w miesiacu sie wiesze sam sie resetuje lub znikają kanaly po prostu czarne dziury się robią i muszę za każdym razem wydzwianiac do Działu technicznego moje pytanie jest takie czy można zrezygnować z dekodera Horizone i dostać spowrotem Dekoder Mediabox ?


Najlepsze będzie moim zdaniem RUM VIII - mediabox + compal 140 pare kanałów net 250 mb z 99 zł/msc ten pakiet który ja mam
_________________
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 218
Wysłany: 20-12-2016, 01:39   

katowicer napisał/a:
Ja mam za 118 to wszystko plus maxa zamiast selecta , cinemax, filmbox oraz eleveny wiec oferta taka sobie. Ale


Proponuję Ci za kolejne kilka miesięcy kiedy oferta znów się zmieni ponownie wyskoczyć z Twoją :!: Po pierwsze pisałem w kontekście przede wszystkim Canal+ Select dla nowego klienta za 39,90zł. Ty masz Canal+ ze starej promocji za 25zł, opcje złotówkowe także. Twój post nic nie wnosi w temacie.
 
 
kokakok 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 36
Wysłany: 20-12-2016, 11:38   

Czy teraz coś lepszego można ugrać za porównywalną kwotę?

Płacę 155 zł miesięcznie, niedługo mi się kończy umowa i jest szansa coś ugrać, aby płacić mniej, a było to samo lub lepiej?

Pakiet Select Extra HD
Pakiet Canal+ SELECT
Pakiet Mega Sport
Fiber Power 30 Mb/s
Minuty do wszystkich 240
+
Dekoder starego typu bez nagrywarki.
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 218
Wysłany: 20-12-2016, 12:10   

@up

W "RUMix X" miałbyś następujące opcje:

Horizon Select 37zł + Fiber Power 120 Mb/s 21,02 zł + Minuty do wszystkich Max 11zł +MyPrime 10zł - ulga za zgodę marketingową i rachunek elektroniczny 10,02 zł = 69 zł

Do tego trzeba jeszcze doliczyć Canal+ Select (39,90zł) i Eleven(16zł). Czyli łącznie wychodzi 124,90zł.
 
 
kokakok 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 36
Wysłany: 20-12-2016, 12:12   

mati12 napisał/a:
@up

W "RUMix X" miałbyś następujące opcje:

Horizon Select 37zł + Fiber Power 120 Mb/s 21,02 zł + Minuty do wszystkich Max 11zł +MyPrime 10zł - ulga za zgodę marketingową i rachunek elektroniczny 10,02 zł = 69 zł

Do tego trzeba jeszcze doliczyć Canal+ Select (39,90zł) i Eleven(16zł). Czyli łącznie wychodzi 124,90zł.


Te 124,90zł przez pierwszy miesiąc czy zawsze?
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 218
Wysłany: 20-12-2016, 12:14   

Na zawsze tylko po 14 dniach zrezygnuj z pakietu Max. Eleven można wynegocjować w niższej kwocie niż 16 zł.
 
 
kokakok 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 36
Wysłany: 20-12-2016, 12:25   

A w którym to jest miejscu na stronie UPC?
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 218
Wysłany: 20-12-2016, 12:29   

@up

https://www.upc.pl/pdf/up..._od20161013.pdf
https://www.upc.pl/pdf/up..._od20160617.pdf
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 210 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20-12-2016, 12:34   

mati12 napisał/a:
Eleven można wynegocjować w niższej kwocie niż 16 zł.
kokakok napisał/a:
A w którym to jest miejscu na stronie UPC?
Jeżeli ten regulamin nadal obowiązuje.
https://www.upc.pl/pdf/up..._od20160310.pdf
_________________
 
 
kokakok 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 36
Wysłany: 20-12-2016, 12:39   

dz
 
 
morro76 
Klikacz

Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 3
Wysłany: 20-12-2016, 15:48   

Witam
Narobiło sie tyle tych ofert pakietowych ze czuje sie jak w dżungli, możne ktoś z forumowiczów mi pomoże.

Obecnie posiadam sam internet w UPC Firma prędkość 40 MBbips
Wypowiedziałem umowę na internet w UPC i TV Cyfrowego Polsatu. Od stycznia zostaje albo telewizja naziemna albo coś u jednego operatora żeby skorzystać z upustów łączenia pakietu.
Może ktoś coś podpowie - dla osoby na wypowiedzeniu może są lepsze warunki.
Co mnie interesuje: Mam TV 55" dlatego chyba HORIZON z powodu lepszego tunera

chciałbym do tego internet na firmę (chyba musi być 80MBips pod Horizona)
Canal+, Polsaty Sport - ewentualnie jeszcze HBO,

Słyszałem tez ze w przypadku firmy istnieje możliwość instalacji modemu oddzielnie co zmniejsza zawieszanie się Horizona, czy to coś daje??Ktoś mam doświadczenia??

Pozdrawiam
Morro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: