Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-12-2013, 00:33   

GDA, czas na rozwiązanie umowy liczy się od momentu gdy abonent zostanie pisemnie powiadomiony o zmianach (czyli muszą mu wysłać list polecony). Tak mówi prawo które stoi ponad regulaminem.

Jeśli nie zostanie powiadomiony nie może od tak złożyć wypowiedzenia musi najpierw zgłosić, że mu nie działa i zapytać dlaczego, jeśli powiedzą że wyłączyli bo tak - to od tego momentu ma 30 dni na rezygnację (bo właśnie został powiadomiony).

Jeśli mu powiedzą, że nie działa bo jest jakaś usterka to dopiero w tym momencie należy zobaczyć co mówi o tym regulamin.
A regulamin mówi, że jeśli UPC nie poda mu terminu do kiedy naprawi usterkę to abonent musi poczekać 5 dni na jej naprawienie i wtedy dopiero może złożyć wypowiedzenie. Jeśli przy zgłoszeniu UPC poda konkretny termin do którego kanał przywróci trzeba z wypowiedzeniem czekać aż do tego terminu (oczywiście za czas kiedy nie działało liczony od momentu zgłoszenia do naprawienia albo rozwiązania umowy należy się zwrot abonamentu).
  marekd@jabberpl.org
 
eLBeG 
chello master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1854
Wysłany: 29-12-2013, 00:45   

Marek napisał/a:
oczywiście za czas kiedy nie działało liczony od momentu zgłoszenia do naprawienia albo rozwiązania umowy należy się zwrot abonamentu

I tu jest problem, bo UPC twierdzi,że znikoma część nie działa usługi i to odszkodowanie nie przysługuje i napisali mi, że mogę sobie do sądu iść... poza tym Rzecznik Praw Konsumenta mądry był tylko przez tel, a z UKE już miesiąc czekam na odp. więc robią co chcą.
 
 
adiko 
plus master


Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 330
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-12-2013, 00:46   

Marek czyli jak upc odpisze standardowo że to nie ich wina to mam prawo 5 dni po wypowiedzieć umowę+ dostać zwrot za abonament za telewizje za cały okres braku kanału ?,jeśli tak z 30 dniowym okresem wypowiedzenia czy też bez w tym przypadku.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-12-2013, 17:57   

adiko napisał/a:
?,jeśli tak z 30 dniowym okresem wypowiedzenia czy też bez w tym przypadku

okres wypowiedzenia powinien zostać mimo wszytko zachowany - tyle że jak w tym okresie usługa nie będzie działała właściwie to możesz napisać kolejną reklamację i nie płacić za ten okres kiedy nie działało.

Na upartego można i bez okresu wypowiedzenia - skoro nie dotrzymali umowy to można potraktować tak jak jej zerwanie.
eLBeG, opcje są dwie:
1 wysłać im przed sądowe wezwanie do zapłaty i jak nie zapłacą to pisać do sądu o wyrok nakazowy (jeśli się nie odwołają od wyroku to wszytko odbywa się korespondencyjnie).

2 Pisząc reklamację podać, że zaliczysz tę kwotę jaką maja zwrócić na poczet przyszłych płatności i wtedy możesz przestać im płacić a na wszelkie narzekania o kasę spławiać ich w ten sam sposób jak się nie podoba to mniej pozwijcie.
  marekd@jabberpl.org
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 30-12-2013, 01:16   

Marek napisał/a:
na wszelkie narzekania o kasę spławiać ich w ten sam sposób jak się nie podoba to mniej pozwijcie.

UPC nie pozwie go na 100% do sądu, odłączą mu sygnał z powodu nie opłacenia rachunku....
_________________
 
 
eLBeG 
chello master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1854
Wysłany: 30-12-2013, 02:41   

Też jestem tego zdania, nie płacenie części abo poskutkuje tym, że jakiejś kolejki Premier League nie zobaczę, a tego nie przeżyje :mrgreen: hehe. Wydaje mi się, że jedynie mogę rozwiązać umowę w związku z nie naprawieniem usługi w ciągu 5 dni i braku podania terminu naprawy, ale ja rozwiązywać nie chcę. Napisałem ponowną reklamację tym razem z miesiącem grudniem wliczonym, zobaczymy co teraz napiszą.
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2013, 13:05   

Mam pytanie. Po jakim czasie aktywują usługi zamówione przed Mediaboxa? Chce zamówić Cinemax i zależy mi, żeby na 1 stycznia już było (zaczyna sie Prawo Ulicy).
 
 
eLBeG 
chello master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1854
Wysłany: 30-12-2013, 14:17   

Pawop, Z tego co pamiętam to do 24 godzin ma się pojawić, ale chyba jakoś zaraz się włączy, zadzwoń do BOK powinni wiedzieć.
 
 
Canada 
light master

Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 128
Wysłany: 30-12-2013, 16:14   

Na moim przykladzie moge powiedziec ze najlepiej jest wlaczac uslugi przez telefon.Zawsze mialem wlaczone jak dzwonilem,do 5 minut a nawet szybciej.
_________________
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2013, 16:29   

Wiem, że najszybciej przez telefon, ale nie chciało mi się dzwonić i czekać.

Cinemax pojawił się u mnie po ok 2 godzinach, ale na jednym dekoderze. Poczekam do jutra i jeśli nic się nie zmieni, będę musiał do nich zadzwonić.
 
 
Canada 
light master

Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 128
Wysłany: 30-12-2013, 16:32   

A to sie zgadza ze inna sprawa jest czekanie na polaczenie,ktore moze trwac.
_________________
 
 
eLBeG 
chello master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1854
Wysłany: 30-12-2013, 19:28   

Pawop napisał/a:
Cinemax pojawił się u mnie po ok 2 godzinach, ale na jednym dekoderze. Poczekam do jutra i jeśli nic się nie zmieni, będę musiał do nich zadzwonić.
Coś mi się wydaje, że jak się od razu nie zapaliło na 2, to już się samo nie zrobi... napisz im na fejsie, nie trzeba będzie czekać na połączenie...
 
 
grundol2 
light master

Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 66
Wysłany: 30-12-2013, 22:58   

Ja jak mam problem to dzwonia do duk i mnie przełacza albo sami sie tym zajmują :-) i nic nie czekam
 
 
mkrobert 
light master

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 62
Wysłany: 30-12-2013, 23:30   

eLBeG pomimo że sie scielismy niedawno, dziekuje Ci serdecznie za dział z aktualnymi regulaminami promocji.
Dzieki Tobie wyrwałem dzisiaj maxa tzn Rewia z internetem IV ,chociaz do konca umowy miałem ponad 2 miesiace. :D
 
 
eLBeG 
chello master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1854
Wysłany: 30-12-2013, 23:51   

mkrobert, Jest jeszcze "piątka" z 4 miesiącami gratis... ale ważne, że jesteś zadowolony... :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,9 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: