Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 15-03-2021, 13:23   

Ja mam stare cisco i swój router Asus i śmiga aż miło. Masz tu na forum o connect box i tam też z wifi jest różnie. Może się okazać że lepiej ci wyjdzie kupić swój router
_________________
  ogromny
 
działek 
easy master

Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-03-2021, 19:27   

Cześć, podrzuci ktoś linka do tego excela z aktualnymi promocjami?
_________________
 
 
M@ły 
light master

Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-03-2021, 21:03   

działek bardzo proszę
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/edit#gid=427267084
_________________
 
 
 
jahcob 
Klikacz

Dołączył: 16 Mar 2021
Posty: 8
Wysłany: 16-03-2021, 20:15   

Cześć Wam,

Zerkam od czasu do czasu na ten wątek ponieważ kończy mi się umowa 21.05.2021 r.
Obecnie, to co posiadam to:
- Horizont Select (TV)
- Fiber Power 150 Mb/s
- Canal Plus Prestige
- Pakiet Mega Sport
- Pakiet Polsat Sport Premium

Obecna cena jaką płacę, za powyższe, to 94 zł.
Będe składał wypowiedzenie by negocjować warunki lepsze itd. Jeśli chodzi o TV to nie chciałbym niczego zmieniać w zasadzie. Wiem, że dużo zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi akurat w BOK czy DUK ale chciałbym poprosić bardziej doświadczonych o porady, w sensie czy jestem w stanie coś więcej ugrać, czy ta powyższa cena jest za duża itd. Cięzko mi ogarnąć tak naprawdę o co chodzi w tym excelu tak dokładnie :)

I ostatnie pytanie, może się wydawać banalne, ale, gdy umowę mam do 21.05.2021 kiedy jest pierwszy dzień gdy mogę złożyć wypowiedzenie (z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzienia czyli bez płacenia kar itd). Czy to jest 21.04.2021?

Dzięki!
 
 
kacperek84 
Klikacz

Dołączył: 13 Lut 2018
Posty: 6
Wysłany: 18-03-2021, 14:13   Wymiana dekodera na 4K

Witam, posiadam obecnie dekoder Horizon i Interner 200 Mb/s. Umowa biznesowa na jeszcze 15 miesięcy.... mam propozycję nowego dekodera 4K + Internet 300 Mb/s za dodatkowe 10 zł netto... instalacja 44,50 netto. Czy to dobra oferta, czy ktoś podobnie zmieniał?
 
 
Explose 
Klikacz

Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 16
Wysłany: 18-03-2021, 14:21   

Witam,

Tydzień temu skończyła mi się umowa.

Obecnie posiadam:

- Horizont Select (TV)
- Fiber Power 300 Mb/s
- Multiroom
- Pakiet Mega Sport
- Pakiet Polsat Sport Premium
- Cinemax
- Filmbox
- Telefon (teoretycznie) - 1 zł

Za całość płacę ok. 84 zł. Ze względu na to, że minął okres promocji na tv i eleveny cena została podniesiona o 10 zł czyli teraz będę płacił 94 zł.
Po 3 rozmowach telefonicznych stanęło, że niżej niż 97 zł za to co mam nie są w stanie mi zaproponować ...
czyli i tak drożej niż to co mam bez umowy czasowej.
Złożyłem wypowiedzenie, powiedzcie proszę czy ta kwota 84 zł za to co mam to jest wciąż osiągalna? Z niczego nie chce rezygnować (no może poza telefonem ale i tak pewnie się nie da) ani nic dokładać (ewentualnie net 500 mb/s ale to nie deal breaker).

Dzięki!
 
 
m4g3r 
Klikacz

Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 5
Wysłany: 18-03-2021, 19:36   

Parę stron temu pytałem o aktualną ofertę w UPC i o to, czy HBO-KI można dalej dostać mimo teoretycznego wygaśnięcia regulaminu. Otóż za pierwszym wypowiedzeniem trafiłem na mega dziwnego gościa, aroganckiego, który twierdził, że nic się nie da lepszego na tym adresie zrobić, że proponuje mi to co mam dotychczas (Horizon Max, Multiroom, 300 Mb/s i telefon za 1zł w cenie 85 pln). Umawiał się ze mną, po czym nie dzwonił. Olałem więc typa, cofnąłem rezygnację i złożyłem ją ponownie po paru dniach.

Tym razem sami do mnie zadzwonili po paru dniach, gostek zaoferował mi to samo co ten pierwszy, na co się nie zgodziłem i uprzejmie podziękowałem, mówiąc, że u konkurencji w podobnych pieniądzach dostanę to samo + HBO. Po paru dniach dostałem znowu telefon, okazało się, że kierownik wyraził zgodę by zaoferować mi HBO K-I. Tym samym mam Horizona Max PVR, 300 Mb/s, Multiroom, HBO HD/GO w cenie 84,98 na dwa lata. Jak dla mnie spoko, tego chciałem.

W regulaminie promocji zapisane jest, że obowiązuje ona od 1 lutego do 30 kwietnia, więc jeśli by Wam na niej zależało, to śmiało walczcie, nieprawdą jest, że już jej nie ma, a przynajmniej na to wskazuje mój przypadek.
 
 
kolka 
Klikacz

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 5
Wysłany: 19-03-2021, 20:47   

Cześć,
Po chyba 8 latach na bezterminówce w UPC z samym netem (150Mbit za 49zł) przyszedł czas na aneks do umowy. Poszło wypowiedzenie i bez niespodzianek, oferta 150Mbit za 35zł lub 300Mbit za 45zł. Pojawił się tylko jeden problem z urządzeniem.
Posiadam Cisco 3212 z którego jestem bardzo zadowolony i nie chce się z nim rozstawać.
Oczywiście w DUK nie ma możliwości pozostawienia modemu, tylko wymiana na Compala. Podobno nie przepuści już tego system.

Padła nieśmiała sugestia od konsultanta, aby przy instalacji technik zostawił Cisco i nie podłączał Compala. Czyli jest to zależne od łaski technika.
Pytanie jak to obecnie wygląda w praktyce?
Czy jak nawet nie zamontuje Compala to stary modem będzie nadal działał?
W przypadku jak technik podłączy Compala to mogę później podmienić na modem i ruszy od kopa?
Jest sporo tematów o rejestracji starego modemu ale czy nic się w tej sprawie nie zmieniło? Nie chciał bym zostać na lodzie w komplecie z Compalem.

Ps. nie znalazłem tego w ostatnich wątkach ale podobno w nowej umowie na net 150Mbit jest zapis o uploadzie wynoszącym 25Mbit a w przypadku 300Mbit jest podana wartość 30Mbit. Niewielka różnica ale zawsze w stosunku do w obecnych 24,5Mbit.
 
 
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 19-03-2021, 22:29   

kolka napisał/a:
Cześć,

Padła nieśmiała sugestia od konsultanta, aby przy instalacji technik zostawił Cisco i nie podłączał Compala. Czyli jest to zależne od łaski technika.
Pytanie jak to obecnie wygląda w praktyce?
Czy jak nawet nie zamontuje Compala to stary modem będzie nadal działał?
W przypadku jak technik podłączy Compala to mogę później podmienić na modem i ruszy od kopa?
Jest sporo tematów o rejestracji starego modemu ale czy nic się w tej sprawie nie zmieniło? Nie chciał bym zostać na lodzie w komplecie z Compalem.



W przypadku rezygnacji Cisco nie jest na liście do zwrotu... wiec gdybyś rezygnował wychodzi że mógłbyś go sobie nawet zostawić... Wiec technik nie powininen być szczególnie zasadniczy... nie jest raczej zobligowany... a co do kompatybilnosci przedłużając umowe nie zmienia sie standard czy protokoły... oni po prostu aktualizują sprzęt by ujednolicic obsługę... i mimo że teraz Ci będzie jeszcze działał... kiedyś wciągu nowej umowy wypadnie ze wspieranie i może przestać działać. Ale wszystko zalelży na kogo trafisz.

Ps. Sam kiedyś miałem tego cisco ale teraz mam compala i nie działa wcale gorzej... a jeśli chodzi o wifi to bym powiedział że i mniej problematycznie.
_________________
Ostatnio zmieniony przez marioking 19-03-2021, 22:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
manieku 
Klikacz

Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-03-2021, 22:30   

Nawet jak będziesz miał Compala, to przecież można ustawić go w trybie Bridge i używać swojego routera.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 20-03-2021, 00:27   

marioking napisał/a:
[.Ps. Sam kiedyś miałem tego cisco ale teraz mam compala i nie działa wcale gorzej... a jeśli chodzi o wifi to bym powiedział że i mniej problematycznie.

Nieporównój Cisco do connect box ten drugi wygląda tylko trochę ładniej i na tym + się kończą. Miałem kilka sztuk wymienionych na nowe i każda jedna sztuka nadawała się na smietnik
_________________
  ogromny
 
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 20-03-2021, 08:28   

ogromny napisał/a:
marioking napisał/a:
[.Ps. Sam kiedyś miałem tego cisco ale teraz mam compala i nie działa wcale gorzej... a jeśli chodzi o wifi to bym powiedział że i mniej problematycznie.

Nieporównój Cisco do connect box ten drugi wygląda tylko trochę ładniej i na tym + się kończą. Miałem kilka sztuk wymienionych na nowe i każda jedna sztuka nadawała się na smietnik


Horizon zło mogę sie zgodzić... Ale tego Connect Boxa mam ponad 2 lata i jest bezproblemowy. Necik mi na 300 smiga no problemo... pół tuzina urządzen wifi również, to co mam mówić?? Mam sobie robić pod góre.... podłaczać własny router, bridge i sie robią problemy :P
_________________
 
 
verso 
classic master

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 251
Wysłany: 20-03-2021, 09:32   

kolka napisał/a:
Cześć,
Po chyba 8 latach na bezterminówce w UPC z samym netem (150Mbit za 49zł) przyszedł czas na aneks do umowy. Poszło wypowiedzenie i bez niespodzianek, oferta 150Mbit za 35zł lub 300Mbit za 45zł. Pojawił się tylko jeden problem z urządzeniem.
Posiadam Cisco 3212 z którego jestem bardzo zadowolony i nie chce się z nim rozstawać.
Oczywiście w DUK nie ma możliwości pozostawienia modemu, tylko wymiana na Compala. Podobno nie przepuści już tego system.

Padła nieśmiała sugestia od konsultanta, aby przy instalacji technik zostawił Cisco i nie podłączał Compala. Czyli jest to zależne od łaski technika.
Pytanie jak to obecnie wygląda w praktyce?
Czy jak nawet nie zamontuje Compala to stary modem będzie nadal działał?
W przypadku jak technik podłączy Compala to mogę później podmienić na modem i ruszy od kopa?
Jest sporo tematów o rejestracji starego modemu ale czy nic się w tej sprawie nie zmieniło? Nie chciał bym zostać na lodzie w komplecie z Compalem.

Ps. nie znalazłem tego w ostatnich wątkach ale podobno w nowej umowie na net 150Mbit jest zapis o uploadzie wynoszącym 25Mbit a w przypadku 300Mbit jest podana wartość 30Mbit. Niewielka różnica ale zawsze w stosunku do w obecnych 24,5Mbit.


Wczytaj się w ten wątek, jest tam rozwiązanie :P https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10114&start=0
 
 
kolka 
Klikacz

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 5
Wysłany: 20-03-2021, 16:55   

Dzięki wszystkim za pomoc.

Wątek czytałem wcześniej i właśnie ostatnie wpisy mnie zaniepokoiły, że UPC wyrejestrowuje stare modemy.
Czy dobrze rozumiem, że nawet jak technik nie podłączy Compala lub sam sobie zarejestruje Cisco, to modem może w każdej chwili przestać działać jak go wyrzucą z sieci? Jedynie co wtedy zostanie to zarejestrować sobie Compala.

W domu potrzebuje mojego routera (Synology) więc Compal tylko w trybie bridge ale wolał bym zostać przy samym modemie.

Jak w ciągu 14 dni od podpisania umowy zrezygnuję z usług to wracam do bezterminówki czy zostaje bez neta?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 22-03-2021, 00:08   

kolka napisał/a:
Jak w ciągu 14 dni od podpisania umowy zrezygnuję z usług to wracam do bezterminówki czy zostaje bez neta?

Wracasz do bezterminówki, ale jeśli technik zabierze modem to nikt Ci go już nie odda - zostaniesz z Compalem.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,81 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: