Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Browar 
easy master

Dołączył: 07 Sty 2021
Posty: 49
Wysłany: 20-01-2021, 20:14   

Ja juz od kilku dni nie dostalem telefonu z DUK, a odstapilem od umowy.
Gdy zadzwonilem to nie maja dla mnie ofert.
Nawet gdy pytalem sie jak zwrocic sprzet.

Widac, ze nie sa zainteresowani juz takim czyms jak oferowanie uslug klientom ktorzy odstepuja od umowy.

Pytalem sie czy w systemie jest moja rezygnacja i tyle. Nie moga mi nic zaoferowac. Poza tym u mnie upc nie ma konkurencji.
 
 
czenjo 
Klikacz

Dołączyła: 14 Sty 2021
Posty: 6
Wysłany: 20-01-2021, 20:59   

Browar jesteś niecierpliwy. A nie otrzymałeś maila z formułką, że..... i skontaktujemy się panem w celu przedstawienia nowych ofert? W mailu jest też informacja o zwrocie sprzętu.
_________________
 
 
Browar 
easy master

Dołączył: 07 Sty 2021
Posty: 49
Wysłany: 20-01-2021, 21:19   

czenjo napisał/a:
Browar jesteś niecierpliwy. A nie otrzymałeś maila z formułką, że..... i skontaktujemy się panem w celu przedstawienia nowych ofert? W mailu jest też informacja o zwrocie sprzętu.


Nie.
Mam tylko potwierdzenie wyslania zgloszenia.

W systemie jest, wczoraj mi z duk mowily 2 osoby. Nie maja ofert dla mnie. Nie byli mna zainteresowani nawet. Nawet mowili jak sprzet wyslac jak bym nie byl im potrzebny.
 
 
czenjo 
Klikacz

Dołączyła: 14 Sty 2021
Posty: 6
Wysłany: 20-01-2021, 23:02   

Najpierw otrzymałam potwierdzenie dostarczenia wiadomości, a po tygodniu otrzymałam odpowiedź m. in. w kwestii zwrotu sprzętu.(z tym, że ja wysłałam wypowiedzenie 2 dni przed końcem miesiąca) Złożenie rezygnacji w styczniu skutkuje miesięcznym wypowiedzeniem w lutym. Dopiero od 1 marca masz 2 tygodnie na zwrot sprzętu. Tę odpowiedź możesz otrzymać dopiero na początku lutego, jeżeli wysłałeś rezygnację w styczniu. Po złożeniu wypowiedzenia nie należy dzwonić w sprawie nowych ofert. :D
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2021, 23:16   

A ja złożyłem wypowiedzenie i po 2h zadzwoniłem i dostałem od razu co chciałem. Tu nie ma reguły, najważniejsze to trafić na odpowiedniego konsultanta.
 
 
Browar 
easy master

Dołączył: 07 Sty 2021
Posty: 49
Wysłany: 20-01-2021, 23:27   

brtk napisał/a:
A ja złożyłem wypowiedzenie i po 2h zadzwoniłem i dostałem od razu co chciałem. Tu nie ma reguły, najważniejsze to trafić na odpowiedniego konsultanta.


Tylko u Was syruacja jest inna.
Oni w systemie maja
A) tych co zlozyli wypowiedzenie, byli klientami rok, dwa czy 10 lat
B) odstepuja od umowy - nigdy klientem upc nie bylem. Jedynie kilka dni.

Podaj pod jaki nr dzwoniles to i ja sprobuje. Moze cos ugram.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2021, 23:33   

Ja zadzwoniłem pod 813 813 813 i poprosiłem o przełączenie do działu utrzymania klienta.
Też jest łatwiej negocjować osobie co miała już dobre warunki poprzedniej umowy. Wtedy konsultant widzi, że nie trafił na jelenia.
 
 
Madri90 
easy master

Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 46
Wysłany: 21-01-2021, 06:27   

Azar napisał/a:
To zadzwoń do nich i zapytaj czy dotarło do nich wypowiedzenie i przy okazji pewnie sami coś zaproponują ;)

Jeszcze mam czas to się wstrzymam, myślę że to im powinno bardziej zależeć na kliencie niż mi na nich, bynajmniej lepiej nie okazywać tego że robię to specjalnie dla lepszych warunków. Będę grał do końca nie zadowolonego z ich ofert i mega zadowolonego z ofert konkurencji. Myślę że na dniach się odezwa, a jak nie to pod koniec umowy już będą musieli coś napisać
 
 
Browar 
easy master

Dołączył: 07 Sty 2021
Posty: 49
Wysłany: 21-01-2021, 15:51   

Oferta.
Horizon Select bez nagrywarki + 300 mb/s + sim za 60 zł na 24 miesięce.
Z internetem 150 ms/s 10 zł taniej.

Nie ma oferty już za 50 zł.

Powie mi ktos odnosnie sim.
Czy po 24 miesiącach łatwo z tego zrezygnowac? Jest mi kompletnie niepotrzebna ta sim, bez niej nie da rady. Jak wtedy umowa bez zobowiązania z karta sim wyglada? Dezaktywuje sie?

Ogólnie oferta w/w za 60 zł jest dobra? Lepiej brać 300 czy 150 ms/s?
Mi po wifi internet osiąga max 160 mb/s. Teraz mam 80 mb/s
W sumie więcej mi nie trzeba.
 
 
sebagit 
classic master

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 172
Wysłany: 21-01-2021, 17:11   

Jak Ci wystarczy 150 mega to po co przepłacać... Ja mam obecnie 300 mega. Takie prędkość mi wystarcza od 5 lat. Wtedy Orange dostarczyło mi FTTH, jak w UPC prędkość była do 60 czy moze 120 mega. Korzystam z takiego łącza i nie widzę potrzeby zmiany. Od lutego zwiększa mi internet do 500 mega na 3 miesiące. Ale.... nie czuję, że taka prędkość coś zmieni.
 
 
Browar 
easy master

Dołączył: 07 Sty 2021
Posty: 49
Wysłany: 21-01-2021, 17:44   

A jak to jest z upgrade?
UPC robi darmową co jakoś czas?
Bo gdyby zrobili za 10 zł A ja bym się nie zgodził? Gdzieś czytałem ze upc czasem sama podnosi neta w cenie.

Ale najważniejsze co z kartą sim? Po 2 latach z karty da radę zrezygnowac, dezaktywowac?
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-01-2021, 17:47   

Madri90 napisał/a:
Azar napisał/a:
To zadzwoń do nich i zapytaj czy dotarło do nich wypowiedzenie i przy okazji pewnie sami coś zaproponują ;)

Jeszcze mam czas to się wstrzymam, myślę że to im powinno bardziej zależeć na kliencie niż mi na nich, bynajmniej lepiej nie okazywać tego że robię to specjalnie dla lepszych warunków. Będę grał do końca nie zadowolonego z ich ofert i mega zadowolonego z ofert konkurencji. Myślę że na dniach się odezwa, a jak nie to pod koniec umowy już będą musieli coś napisać


Jak się pod koniec umowy nie odezwą to Ty ich atakuj.

Browar najczęściej za darmo podnoszą tylko tym co mają najniższą prędkość np. teraz 150Mb/s i mają nadal umowę terminową a po okresie zobowiązania i tak wysyłają informację o podwyżce.
_________________
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 21-01-2021, 19:53   

Browar napisał/a:
Ja juz od kilku dni nie dostalem telefonu z DUK, a odstapilem od umowy.
Gdy zadzwonilem to nie maja dla mnie ofert.
Nawet gdy pytalem sie jak zwrocic sprzet.

Widac, ze nie sa zainteresowani juz takim czyms jak oferowanie uslug klientom ktorzy odstepuja od umowy.

Pytalem sie czy w systemie jest moja rezygnacja i tyle. Nie moga mi nic zaoferowac. Poza tym u mnie upc nie ma konkurencji.


U mnie też nikt się nie kontaktował, ale podałem jaka firma i jaką ma ofertę i bez problemu wynegocjowałem super warunki.
 
 
Browar 
easy master

Dołączył: 07 Sty 2021
Posty: 49
Wysłany: 21-01-2021, 21:13   

grzech1991 napisał/a:
Browar napisał/a:
Ja juz od kilku dni nie dostalem telefonu z DUK, a odstapilem od umowy.
Gdy zadzwonilem to nie maja dla mnie ofert.
Nawet gdy pytalem sie jak zwrocic sprzet.

Widac, ze nie sa zainteresowani juz takim czyms jak oferowanie uslug klientom ktorzy odstepuja od umowy.

Pytalem sie czy w systemie jest moja rezygnacja i tyle. Nie moga mi nic zaoferowac. Poza tym u mnie upc nie ma konkurencji.


U mnie też nikt się nie kontaktował, ale podałem jaka firma i jaką ma ofertę i bez problemu wynegocjowałem super warunki.


Co otrzymales i za ile?

Mi zalezy na select i 300 mb/s za 50 zl.
 
 
Madri90 
easy master

Dołączył: 25 Lut 2019
Posty: 46
Wysłany: 22-01-2021, 06:49   

Wczoraj miałem pierwszy telefon. Niewiem czy z DUK czy nie, ale rozmowa nie trwała zbyt długo.
Na wstępie oczywiście pytanie dlaczego wypowiadam umowę? Więc mówię że zależy mi na troszkę szybszym internecie i że sprawdzałem co ma do zaoferowania konkurencja i u nich w cenie 49,99 mam taką samą telewizję tylko że internet nie 150 a 300mb. I że mam ochotę dobrać jeszcze HBO. Pan na to że w Orange tv jest internetowa w Netii tak samo i dodaje, że oni nie mają takiej oferty w której będzie Select + 300mb za 50zl. Więc mówię że rozumiem i że dziękuję. Powiedział mi jeszcze kiedy będzie odłączenie usług i jak zwrócić sprzęt i w sumie koniec rozmowy. Osobiście chcę ugrać Select +300mb za 50zl + HBO za 20zl plus eleven 10zl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,6 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: