Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Ksiaze441 
plus master

Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 351
Wysłany: 08-12-2020, 12:06   

Czemu w Upc jest taki bałagan? Mam potwierdzoną umowę, a nadal widnieje ta stara :( ponoć jest błąd.
_________________
 
 
invictus 
light master

Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 124
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2020, 14:44   

Hej,
Jako że prowadzę JDG dzwonił dzisiaj do mnie prcownik UPC z propozycją oferty biznesowej, przyznam szczerze że nigdy nie zagłębiałem tematu czy to się w ogóle opłaca i jakie daje korzyści. TV + internet używam tylko na potrzeby domowe i tak też zostaje (nie zależy mi na stałym IP, itp.).

Obecnie posiadam poniższą ofertę:

Horizon Max z nagrywarką - 63,99 zł
Internet 150Mb/s - 11 zł
Multiroom - 2x 10 zł
Canal+ Prestige - 39,99 zł
Mega Sport - 5 zł
Polsat Sport Premium - 4,99 zł
Cinemax - 1 zł
Filmbox - 1 zł

Za całośc płacę 146,97 zł - zobowiązanie mam jeszcze rok czasu (grudzień 2021)

Rozważam opcję zmiany dekodera na 4K (znaj jego pewnie braki/niedogośności), a przede wszystkim zwiększenie internetu do 500/1000 (praca zdalna, dużo urządzeń wifi, dzieciaki na teams'sach, itp.)

Poniżej wstępne opcję które podesłał gość z oferty biznesowej (nie wiem jaki okres zobowiązania):

Opcja z 4k - 160 zł netto

Internet jest automatycznie przyśpieszany do 400 Mbit
Pozostałe elementy multiroom bez zmian- jednorazowa wizyta technika w celu rekonfiguracji 22.5 zł netto

Opcja z 1 Gbit - 174 zł netto

1 Gigabit wymiana routera pozostałe elementy bez zmian
Pozostałe elementy multiroom bez zmian - jednorazowa wizyta technika w celu rekonfiguracji bezpłatnie

Opcja 3

1 gigabit +4k - 179 zł netto

Wymiana HZN na 4 k i przyśpieszenie Internetu do 1 gigabit (w cenie wliczony jest nowy router)
Pozostałe elementy multiroom bez zmian - jednorazowa wizyta technika w celu rekonfiguracji bezpłatnie

Opcja 4

139 zł netto

Przyśpieszenie Internetu do 600 Mbit całkowicie zdalnie bez udziału technika
Pozostałe elementy multiroom bez zmian

Powyższe opcje dostępne w przypadku przejścia na usługi biznesowe

Coś takiego.. no i teraz pytanie czy coś jest warte uwagi, jak to wygląda w taryfach indywidualnych, jeśli chciałbym wszystko to samo (jeśli chodzi o TV), tylko z dekoderem 4K i interenetgem 500/1000. Czy lepsze ceny jednak będą na ofertach biznesowych.

Dodam że nie jestem płatnikiem VAT, więc jeśli wrzucę fakturę w koszta to i tak będę mógł odliczyć tylko (chyba) 19%
 
 
Fartek 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2020
Posty: 5
Wysłany: 08-12-2020, 16:44   

Kończy mi się umowa na ofertę 'Kosmiczne Święta z Happy Home 500 (2018-2)'. Złożyłem wypowiedzenie, negocjuję, ale na razie twierdzą, że to co mnie interesuje, czyli THH K-I z HBO nie jest dostępna na moim terenie :D
W związku z tym mam pytanie, jakie opłaty i pakiety będę miał po przejściu na czas nieokreślony ? W regulaminie jest tylko info, że za pakiet PAKIET HORIZON MAX Z NAGRYWARKĄ od 25 miesiąca zapłacę 10 zł więcej, ale co z resztą tj. Pakiet Polsat Sport Premium, Pakiet Premium MEGA SPORT, FIBER POWER 500 Mb/s ?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 08-12-2020, 16:46   

invictus, Masz na forum tabelkę z cennikami, wiesz ile podatku będziesz mógł odliczyć to łatwo możesz to sobie skalkulować. Skoro nie jesteś Vatowcem to liczysz od cen brutto.
_________________
 
 
dekiel 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 200
Wysłany: 08-12-2020, 18:39   

Do ilu da się zejść na 2 usługach net 300 + telefon minuty do wszystkich max na przedłużeniu umowy?
Z tego co widzę w wiszących obecnie promocjach, telefon zawsze trzyma stałą cenę bez względu na promocję, czyli 10zł, ale sam net tańcuje ceną w zależności od ilości łączonych składników i potrafi zejść do 30zł w pakietach 3 usług.
Skoro obecnie przychodząc z ulicy jako nowy można mieć 300Mb za 49,99zł.
W zestawie jest tam TV na start i komórka 100minut. Da się to jakość pozamieniać aby w miejsce tego czego się nie chce (czyli tej SIM komórkowej z 15GB) wstawić telefon max? Czyli złożyć 2 usługową umowę. A jak jest problem to wskoczyć z tą TV na start niech będą 3 usługi net300+TV na start + stacjonarny max. Rozmowy o ofercie generalnie po drugiej stronie ze ścianą :) A już dla mnie kompletnym pomieszaniem jest to, że jakbym chciał brać sam net 300 jako tylko 1 usługę bez telefonu to za 59,99zł mogą mi ją zaoferować - czyli wszystko na opak. Mając obecną umowę z 2018 na 2 usługi za 59.99zł. Oczywiste jest, że się bierze więcej za mniej nawet jak się z tego nie będzie korzystać. Cena kluczem wyboru. Czy rzeczywiście jak nie mają po drugiej stronie czegoś ze zdefiniowanych "gotowców" zestawów usług, dostępnych w obowiązujących promocjach, to nic sami od siebie nie mogą złożyć na zamówienie "wirtualnej oferty" chcącego przedłużyć umowę na kolejne 2 lata? Zawsze trzeba się podpierać istniejącą w obiegu ofertą? Czy jakąś elastyczność da się dziś wypracować? Obecna ogólnodostępna oferta 300Mb jest tańsza o 10zł niż 2 lata temu.
 
 
Diablo_AS 
easy master

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 22
Wysłany: 08-12-2020, 19:49   

Fartek napisał/a:
Kończy mi się umowa na ofertę 'Kosmiczne Święta z Happy Home 500 (2018-2)'. Złożyłem wypowiedzenie, negocjuję, ale na razie twierdzą, że to co mnie interesuje, czyli THH K-I z HBO nie jest dostępna na moim terenie :D
W związku z tym mam pytanie, jakie opłaty i pakiety będę miał po przejściu na czas nieokreślony ? W regulaminie jest tylko info, że za pakiet PAKIET HORIZON MAX Z NAGRYWARKĄ od 25 miesiąca zapłacę 10 zł więcej, ale co z resztą tj. Pakiet Polsat Sport Premium, Pakiet Premium MEGA SPORT, FIBER POWER 500 Mb/s ?

Mamy ten sam pakiet, tylko neta mam 300M
U Ciebie chociaż cos negocjują po wypowiedzeniu, u mnie jeden telefon i tekst że przy przedłużeniu umowy 10 zl bedzie drożej.
Nie bylem tym zainteresowany wiec grzecznie mi powiedział Pan jak mam zwrócić sprzęt i w jakim terminie.
Koniec rozmów 😣
 
 
Fartek 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2020
Posty: 5
Wysłany: 08-12-2020, 19:58   

Może słowo "negocjacje" jest tutaj na wyrost bo najlepsza propozycja na tą chwilę to 99 zł za Internet 500 + MAX z nagrywarką :D Szału nie ma więc zastanawiam się, czy jeżeli przejdę na bezterminową to opłata miesięczna wzrośnie "tylko" o 10 zł, ale WSZYSTKIE dotychczasowe pakiety pozostaną ?
 
 
d107 
classic master

Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 171
Wysłany: 09-12-2020, 06:53   

Witam. Pytanie do zorientowanych. Umowa skończyła się parę dni temu na 3 usługi. Tv, net i telefon na start. Teraz przy negocjacjach wciskają mi pakiet dalej z telefonem pomimo, że go nie chce w ogóle. Argumentują faktem że z telefonem jest taniej.
Wszyscy wiemy że po arkuszu motherna tak nie jest.
Naprawdę tak ciężko wyłączyć w systemie cholerny telefon i dostać ofertę na 2 usługi Tv + net?
 
 
piotmac 
easy master

Dołączył: 20 Paź 2020
Posty: 49
Wysłany: 09-12-2020, 09:29   

Diablo_AS napisał/a:
Fartek napisał/a:
Kończy mi się umowa na ofertę 'Kosmiczne Święta z Happy Home 500 (2018-2)'. Złożyłem wypowiedzenie, negocjuję, ale na razie twierdzą, że to co mnie interesuje, czyli THH K-I z HBO nie jest dostępna na moim terenie :D
W związku z tym mam pytanie, jakie opłaty i pakiety będę miał po przejściu na czas nieokreślony ? W regulaminie jest tylko info, że za pakiet PAKIET HORIZON MAX Z NAGRYWARKĄ od 25 miesiąca zapłacę 10 zł więcej, ale co z resztą tj. Pakiet Polsat Sport Premium, Pakiet Premium MEGA SPORT, FIBER POWER 500 Mb/s ?

Mamy ten sam pakiet, tylko neta mam 300M
U Ciebie chociaż cos negocjują po wypowiedzeniu, u mnie jeden telefon i tekst że przy przedłużeniu umowy 10 zl bedzie drożej.
Nie bylem tym zainteresowany wiec grzecznie mi powiedział Pan jak mam zwrócić sprzęt i w jakim terminie.
Koniec rozmów 😣


Zadzwoń sam do nich. Ja też za pierwszym razem trafiłam na jakiegoś gbura co nie chciał rozmawiać i też powiedział jak zwrócić sprzęt (czyli to co wiedziałem z maila otrzymanego od nich) dopiero jak sam zadzwoniłem to trafiłem na Pana Iwo i on mi dał pakiet jaki chciałem.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 09-12-2020, 09:35   

d107 napisał/a:
Witam. Pytanie do zorientowanych. Umowa skończyła się parę dni temu na 3 usługi. Tv, net i telefon na start. Teraz przy negocjacjach wciskają mi pakiet dalej z telefonem pomimo, że go nie chce w ogóle. Argumentują faktem że z telefonem jest taniej.
Wszyscy wiemy że po arkuszu motherna tak nie jest.
Naprawdę tak ciężko wyłączyć w systemie cholerny telefon i dostać ofertę na 2 usługi Tv + net?

A wypowiedzenie jest złożone? Bez wypowiedzenia nie pozbędziesz się telefonu.
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-12-2020, 09:37   

d107 napisał/a:
Witam. Pytanie do zorientowanych. Umowa skończyła się parę dni temu na 3 usługi. Tv, net i telefon na start. Teraz przy negocjacjach wciskają mi pakiet dalej z telefonem pomimo, że go nie chce w ogóle. Argumentują faktem że z telefonem jest taniej.
Wszyscy wiemy że po arkuszu motherna tak nie jest.
Naprawdę tak ciężko wyłączyć w systemie cholerny telefon i dostać ofertę na 2 usługi Tv + net?

Niestety - ciężko.
Dwa miesiące bujałem się z telefonem na start ,po zmianie umowy. Nagle wypowiedzenie 3 usług, telefonu przestało obowiązywać. Musiałem przez formularz wysłać osobne wypowiedzenie na telefon i jeszcze próbowano mnie straszyć karami.
_________________
  nordof
 
Fartek 
Klikacz

Dołączył: 30 Lis 2020
Posty: 5
Wysłany: 09-12-2020, 10:10   

piotmac napisał/a:
Diablo_AS napisał/a:
Fartek napisał/a:
Kończy mi się umowa na ofertę 'Kosmiczne Święta z Happy Home 500 (2018-2)'. Złożyłem wypowiedzenie, negocjuję, ale na razie twierdzą, że to co mnie interesuje, czyli THH K-I z HBO nie jest dostępna na moim terenie :D
W związku z tym mam pytanie, jakie opłaty i pakiety będę miał po przejściu na czas nieokreślony ? W regulaminie jest tylko info, że za pakiet PAKIET HORIZON MAX Z NAGRYWARKĄ od 25 miesiąca zapłacę 10 zł więcej, ale co z resztą tj. Pakiet Polsat Sport Premium, Pakiet Premium MEGA SPORT, FIBER POWER 500 Mb/s ?

Mamy ten sam pakiet, tylko neta mam 300M
U Ciebie chociaż cos negocjują po wypowiedzeniu, u mnie jeden telefon i tekst że przy przedłużeniu umowy 10 zl bedzie drożej.
Nie bylem tym zainteresowany wiec grzecznie mi powiedział Pan jak mam zwrócić sprzęt i w jakim terminie.
Koniec rozmów 😣


Zadzwoń sam do nich. Ja też za pierwszym razem trafiłam na jakiegoś gbura co nie chciał rozmawiać i też powiedział jak zwrócić sprzęt (czyli to co wiedziałem z maila otrzymanego od nich) dopiero jak sam zadzwoniłem to trafiłem na Pana Iwo i on mi dał pakiet jaki chciałem.


Dzwonicie na 813813813 i automat pyta, czy dzwonisz w sprawie wypowiedzenia, czy bezpośrednio do DUK ?
Ja wczoraj dzwoniłem na 813... i w zasadzie nic nie dostałem. Gość powiedział, że w mojej okolicy nie ma konkurencji (to prawda) i nie ma dla mnie żadnych ofert przedłużeniowych.
 
 
piotmac 
easy master

Dołączył: 20 Paź 2020
Posty: 49
Wysłany: 09-12-2020, 10:18   

Fartek napisał/a:
Dzwonicie na 813813813 i automat pyta, czy dzwonisz w sprawie wypowiedzenia, czy bezpośrednio do DUK ?

Pisałem parę stron wcześniej, że należy zadzwonić 813813813 i tam wybierasz 1(język polski), potem 2 (porozmawiać o swojej ofercie), potem 3 (logowanie po nr pesel) i jak wpiszesz pesel a wysłałeś wypowiedzenie to przełączy Cię od razu do DUK.
_________________
 
 
invictus 
light master

Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 124
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2020, 10:35   

zylx napisał/a:
invictus, Masz na forum tabelkę z cennikami, wiesz ile podatku będziesz mógł odliczyć to łatwo możesz to sobie skalkulować. Skoro nie jesteś Vatowcem to liczysz od cen brutto.


Tylko w tym arkuszu nie bardzo widzę oferty z dekoderem 4K (albo źle patrzę).
 
 
Diablo_AS 
easy master

Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 22
Wysłany: 09-12-2020, 11:19   

piotmac napisał/a:
Fartek napisał/a:
Dzwonicie na 813813813 i automat pyta, czy dzwonisz w sprawie wypowiedzenia, czy bezpośrednio do DUK ?

Pisałem parę stron wcześniej, że należy zadzwonić 813813813 i tam wybierasz 1(język polski), potem 2 (porozmawiać o swojej ofercie), potem 3 (logowanie po nr pesel) i jak wpiszesz pesel a wysłałeś wypowiedzenie to przełączy Cię od razu do DUK.

Wszystko się zgadza, tylko liczyłem na Twój Happy Home K-I z HBO (2020-2) a z tego co czytam juz tego nie ma.
Zadzwonię pod koniec tygodnia i zobaczę co zaoferują
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,81 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: