Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 29-11-2020, 14:26
|
|
|
Złóż wypowiedzenie. Będą dzwonić z propozycjami. Jeśli masz możliwość wyboru innego operatora to powiedz że tam masz lepsze warunki. Ja mam MAX z elevenami, dwie karty CI+ i internet za niecałe 70zł. Więc wydaje mi się że 175zł to ciut za dużo. W każdym bloku masz możliwość instalacji talerza. Jeśli chcesz wiedzieć więcej to pisz do mnie. Przechodziłem to ze swoją spółdzielnią i polegli. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 29-11-2020, 19:55
|
|
|
quote]jednak na nowym mieszkaniu praktycznie brak szans na montaż talerza[/quote]
Jeśli to nowe mieszkanie, deweloperskie to upewnij się, że nie ma tam zbiorczej instalacji satelitarnej. Zgodnie z przepisami musi być i możesz o to cisnąć dewelopera. |
_________________
|
|
|
|
|
jaswir
easy master
Dołączył: 20 Lip 2019 Posty: 49
|
Wysłany: 29-11-2020, 21:08
|
|
|
brtk napisał/a: | Jak chcesz dobrą ofertę to tylko wypowiedzenie. |
nie mogę się zgodzić, jeszcze ani razu nie składałem wypowiedzenia a jestem w UPC z 10lat
wystarczy dobrze gadać i znać promocje, ja dostałem K-I z HBO jakiś czas temu bez wypowiadania, mało tego dostałem rabat bo się nie wywiązali z umowy do końca
a tak poza tym to podobno są 2 kanały DUK (Wawa i Kato) stolica nie dała HBO bo niby nie widziała takiej promki ale w Kato ziomek już bez problemu dał co chciałem |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-11-2020, 21:44
|
|
|
Mi babeczka z DUK otwarcie powiedziała, że jak złożę wypowiedzenie, to otworzą jej się nowe możliwości w oferowaniu.. |
|
|
|
|
Mussk
Klikacz
Dołączyła: 27 Lis 2020 Posty: 7
|
Wysłany: 29-11-2020, 23:03
|
|
|
Żaden z 4 konsultantów nie chce dać mi umowy na internet 150Mb/s z promocji w cenie 34.99 zł. Mimo złożonej rezygnacji z przedłużenia aktualnej umowy.
Co polecacie, reklamacja bez nazwisk tych osób coś pomoże? Czy najlepiej od razu do Uokik, że odmawiają mi ogólnodostępnej oferty? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 29-11-2020, 23:35
|
|
|
Mussk, napisz reklamację |
_________________
|
|
|
|
|
Diablo_AS
easy master
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 22
|
Wysłany: 30-11-2020, 08:45
|
|
|
jaswir napisał/a: | brtk napisał/a: | Jak chcesz dobrą ofertę to tylko wypowiedzenie. |
nie mogę się zgodzić, jeszcze ani razu nie składałem wypowiedzenia a jestem w UPC z 10lat
wystarczy dobrze gadać i znać promocje, ja dostałem K-I z HBO jakiś czas temu bez wypowiadania, mało tego dostałem rabat bo się nie wywiązali z umowy do końca
a tak poza tym to podobno są 2 kanały DUK (Wawa i Kato) stolica nie dała HBO bo niby nie widziała takiej promki ale w Kato ziomek już bez problemu dał co chciałem |
Noo możliwe że są dwa DUK.
Do mnie dzwonili z W-wy 22/1140275 i tu nic a nic nie można było sie dogadać |
|
|
|
|
Pagnite
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lis 2020 Posty: 30 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-11-2020, 10:36
|
|
|
Hej, posiadam aktualnie 500Mb/s + TV Select z Horizonem i nagrywarką za które płaciłem 89,99zł, od miesiąca przeszło na bezterminową i podwyższyli do 94,99zł. Chciałbym wynegocjować szybszy internet, telewizja mi obojętnie jaka będzie, byle nagrywarka była. Nic nie potrafili mi zaproponować ciekawego więc wysłałem wczoraj wypowiedzenie. Szukałem w arkuszu z tego wątku ale tam nie ma żadnej oferty wyższej niż 500 dla obecnych klientów. Czy jest szansa abym wynegocjował 750Mb/s za 90 lub 95zł, bo zgaduję że na 1000Mb/s nie ma szans? |
|
|
|
|
ayano
Klikacz
Dołączyła: 30 Lis 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 30-11-2020, 13:43
|
|
|
Cześć.
Złożyłam wypowiedzenie i czekam na kontakt z DUK. Chcę przedłużyć umowę na Internet. Obecnie mam Fiber Power 250 Mb/s za 52,99.
Która z ofert utrzymaniowych jest aktualna? Jakiej oferty mogę się spodziewać?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Zordon
easy master
Dołączył: 12 Lis 2014 Posty: 31
|
Wysłany: 30-11-2020, 17:53
|
|
|
Dobry wieczór,
dwa pytania:
1. czy jeśli przedłużę umowę przez telefon od jutra, ale się rozmyślę i w przeciągu 14 dni zrezygnuję z przedłużenia, to czy mam złożyć wypowiedzenie czy zadzwonić na infolinie i zrezygnować telefonicznie?
2. Czy jeśli zrezygnuję np 7. dnia od przedłużenia umowy to od razu mi odłączą usługi czy będą się zemną kontaktować i próbować jeszcze coś uratować tą umowę i dopiero 14. dnia mi odłączą usługi jeśli się nie dogadamy. |
|
|
|
|
rafal180
Klikacz
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 10
|
Wysłany: 30-11-2020, 22:54
|
|
|
A ja mam pytanie, która z obecnie obowiązujących opcji jest dostępna w pakiecie internet + TV na module CI+. Na stronie widzę tylko opcje Internet + TV z dekoderem horizon lub 4K.
Chcę podpisać drugą nową umowę na nowy adres więc nie przysługuje mi możliwość korzystania z DUK lub innych promocji dostępnych dla obecnych klientów, co wydaje mi się głupie bo biorąc pod uwagę literalne brzmienie przepisu z regulaminów promocji to przecież jestem klientem UPC korzystającym w trakcie obowiązywania promocji z conajmniej 1 usługi itd... ale opiekun bloku pod nowym adresem uważa, że nie mogę na nowym adresie korzystać z promocji typu THHXVI czy K-I (jak się wkurzę to przeniosę usługi na nowy adres, a pod starym adresem nie będzie nic i tak UPC zamiast 2 umów będzie miało tylko 1 umowę) |
|
|
|
|
przykladowyuser
Klikacz
Dołączył: 01 Gru 2020 Posty: 1
|
Wysłany: 01-12-2020, 15:49
|
|
|
Cześć, jestem klientem UPC od wielu lat i jeszcze razu nie negocjowałem warunków. Aktualnie mam Pakiet Max Extra HD+Fiber Power 300mb/s+240 min za 104 zł miesięcznie (umowa na czas nieokreślony). Ten zakres usług mi odpowiada, ale potrzebny mi jest dodatkowo multiroom. Kontaktowałem się z UPC w tej sprawie, ale jedyne co mi zaproponowali, to dokupienie multiroomu za 20 zł i podpisanie nowej umowy. Czy myślicie, że po złożeniu wypowiedzenia mam szansę na lepszą cenowo ofertę (z uwzględnieniem multiroomu)?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
swordfish
classic master
Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 209
|
Wysłany: 01-12-2020, 16:57
|
|
|
Mussk napisał/a: | Żaden z 4 konsultantów nie chce dać mi umowy na internet 150Mb/s z promocji w cenie 34.99 zł. Mimo złożonej rezygnacji z przedłużenia aktualnej umowy.
Co polecacie, reklamacja bez nazwisk tych osób coś pomoże? Czy najlepiej od razu do Uokik, że odmawiają mi ogólnodostępnej oferty? |
Promocje są dla wybranych, a nie dla wszystkich. Już dawno było wałkowane o tym. Biorą pod uwagę jaką masz konkurencję pod swoim adresem, ile płaciłeś do tej pory (jeśli już dużo na Tobie zarobili, mogę obniżyć Tobie cenę), staż w sieci, czy faktury były regulowane terminowo (nie miałeś zaległości i windykacji) itd.
Gdzieś rzucił mi się artykuł w oczy, że w dobie pandemii mogą zaoferować usługi taniej lub nawet gratis, jeśli jesteś na pierwszej linii frontu w walce z Covidem ( lekarze i pielęgniarki w szpialach zakaźnych). |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 01-12-2020, 18:22
|
|
|
swordfish napisał/a: | Promocje są dla wybranych, |
Nie jest to prawda, promocje są ofertami w rozumieniu KC art 63. |
_________________
|
|
|
|
|
GD.karol
classic master
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 173
|
Wysłany: 02-12-2020, 17:54
|
|
|
Czy ktoś z was korzystał z bonusu? I miał może włączony wyzszy pakiet telewizji w zawiązku z Decyzją UOKiK?
Pytam ponieważ wczoraj UPC miało mi ten pakiet aktywować, ale nie włączyli. Dodatkowo na infolinii nikt nic nie wie. Czeski film |
|
|
|
|
|