Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-07-2020, 21:11
|
|
|
Skrzydlaty napisał/a: | standardowy pakiet tv który jest dodawany i tak |
Czyli kontynuacja pakietów premium (PSP i Eleven) będzie polegała na oglądaniu ich wyłącznie poprzez Horizon Go? |
|
|
|
|
hellboyek
light master
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 15-07-2020, 08:22
|
|
|
Witajcie, który z numerów na DUK jest aktualny? Pamiętam, że gdy jakiś czas temu korzystałem z tych z mini poradnika "324949930, 324949935, 324949938" to żaden nie był właściwym, a przynajmniej tak twierdził konsultant... |
|
|
|
|
LNR
chello master
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 1508 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-07-2020, 10:13
|
|
|
Ja ostatnio dzwoniłem pod 324949548 |
_________________
|
|
|
|
|
avathar
Klikacz
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-07-2020, 10:42
|
|
|
Czy komuś udało się obecnie przedłużyć internet z modemem Cisco ?
Jestem po pierwszej rozmowie, obecnie nie ma podobno oferty 150MB za 30, widziałem, że ta oferta była w maju i konsultantka powiedziała mi, że w maju rzeczywiście była taka oferta.
Obecnie oferuje mi 150 za 35 z zachowaniem telefonu, bez telefonu byłoby 39,99...
W arkuszu zbiorczym ofert tutaj rzeczywiście nie ma aktywnej aktualnej promocji na 30.
Już zgodziłem się na 35, ale problemem dla mnie jest fakt, że chcą zabrać mi stabilne Cisco i wymienić na compala...
Jeszcze drugie pytanie, kiedy ewentulanie mozna spodziewać się zmian ofert? dopiero na święta ? |
Ostatnio zmieniony przez avathar 15-07-2020, 10:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15-07-2020, 10:48
|
|
|
Niestety nikt nie wrzucił aktualnego regulaminu na internet 150 za 30 zł więc możliwe że była to chwilowa promocja. Jeśli chodzi o Cisco to musisz się upierać do końca że bez niego nie przedłużysz umowy. |
_________________
|
|
|
|
|
icemen9900
Klikacz
Dołączył: 15 Lip 2020 Posty: 1
|
Wysłany: 15-07-2020, 18:45
|
|
|
jak teraz najlepiej zrezygnować kończy mi się umowa z końcem następnego miesiąca i dzwoniłem do duku teraz mam 120 mb+ select + telefon za 60 PLN [ po to ze byc ograniczyć cos chyba instalacja była za 1 pln nie potrzebny ] >>> teraz dzwoniłem konsultant zaproponował mi 89 pln za 300mb + select hd czyli szybszy internet tylko nie chciał zejść nic czyli teraz jakiś numer do duku ktoś ma czy nic nie da trzeba rezygnacje zrobić ? i za ile mogę dostać 300 mb + jakaś tv select HD bo 4k nie mam i jak wejdzie za rozsądne pieniądze to morze wezmę ale teraz trzeba coś wsiąść a nie chce płacić więcej najlepiej .
----------------------------------------------------------------------
PS stare konto mi znikło wiedz nowe jestem tu z 12-15 lat |
|
|
|
|
seba09
Klikacz
Dołączył: 16 Lip 2020 Posty: 1
|
Wysłany: 16-07-2020, 14:56
|
|
|
Hej
Przeglądałem arkusz z promocjami i nie znalalem takiej oferty jaką otrzymałem
Internet 300mb + Horizon Max z nagrywarka+ Canal+ Prestige + telefon na start = 105 zł na 24M (70zł+35zł C+) brak opłaty instalacyjnej
oferta uzyskana po wysłaniu rezygnacji . Myślę że oferta dobra. Minus jest taki ze chca mi zabrać modem cisco, i niema mowy o jego zostawieniu.
pytanko:
1) coś jeszcze ugram ?
2) walczyć o cisco? tak czy siak mam własny router. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 16-07-2020, 15:27
|
|
|
seba09, to że masz swój ruter to nic nie zmienia, zostaw cisco, bo compal jest kapryśny i to mocno |
_________________
|
|
|
|
|
ajk
Klikacz
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 18
|
Wysłany: 16-07-2020, 17:20
|
|
|
Miałem właśnie podobny przypadek jak seba09 - po złożeniu wypowiedzenia przez formularz online, przy pierwszym telefonie z pytaniem czy podtrzymuję wypowiedzenie (??) zaproponowano mi ofertę, której tutaj nie widziałem. Dodatkowo konsultant nie chciał podać nazwy twierdząc, że to jednorazowa propozycja, której już mi nigdy nie przedstawią (ponownie ?? w mojej głowie). Wydała mi się mało atrakcyjna i nie byłem zainteresowany.
Była to jedyna propozycja jaką otrzymałem, o żadnej z ofert z wiadomego arkusza nie udało mi się nawet wstępnie porozmawiać a cała rozmowa przebiegała w tonie jakbym chciał kogoś okraść. Generalnie zirytował mnie ten konsultant i od wypowiedzenia nie odstąpiłem na co konsultant poinformował mnie tonem jakbym wydał na siebie wyrok, że ostatecznie (przy czym to był pierwszy kontakt w ogóle) rejestruje moje wypowiedzenie, poinformował mnie o dacie odłączenia usług i koniec rozmowy.
Czy w takim przypadku jak mój jakby co mogę nadal odstąpić od wypowiedzenia?
To co chciałem uzyskać przede wszystkim to oferta na 12 mscy na internet typu darmowe wakacje, tam najniższa prękość obecnie to 300 Mb/s i tyle mi wystarczy jednak jeśli będę miał jeszcze możliwość o tym w ogóle rozmawiać to czy słyszał ktoś żeby udało się również do takiej prędkości uzyskać Giga Connect Box? |
Ostatnio zmieniony przez ajk 16-07-2020, 17:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
avathar
Klikacz
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-07-2020, 17:23
|
|
|
Negocjowałem właśnie sam internet i głównie chciałem zachować Cisco. Niestety muszę dostać compala, tak przynajmniej się upierała osoba z którą negocjowałem. Pani zaproponowała, żeby zapytać technika czy nie może pozostać cisco, bo cisco zwrócić nie muszę. Ale z tego co ja kojarzę, to nie można tak sobie żonglować modemami i technik musi zainstalować w takim przypadku nowe urządzenie, które przypuszczam że jest identyfikowane po mac adresie i pewnie wpisywane jest przez technika do konfiguracji.
Zgadza się ?
Czyli przypuszczam, że negocjatorka wypuściła mnie, że może mi się odechce anulować umowę jak już będę mieć technika w domu. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16-07-2020, 18:00
|
|
|
Skrzydlaty napisał/a: | 200 z groszami wyniosła i byłem gotów zapłacić I się tego pozbyć. Przystałem jednak ofertę prędkość do 1gb oraz kontynuacja psp oraz eleven za 84 zeta. Potem zostanie mi sam net za 60 i to mi pasuje;) |
Tak z czystej ciekawości. To są Twoje wyliczenia,czy UPC ? |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 16-07-2020, 18:02
|
|
|
avathar, sam się wpusciłeś, a nie negocjatorka- mówisz, że jak nie to nie. Żonglować możesz tylko czym? Jak technik zamontuje compal, to MUSI ZABRAĆ STARY MODEM. Technikowi możesz powiedzieć, że jak wymienia modem to niech spada i że miało być bez wymiany. |
_________________
|
|
|
|
|
freese
Klikacz
Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 9
|
Wysłany: 16-07-2020, 21:15
|
|
|
ogromny napisał/a: | avathar, sam się wpusciłeś, a nie negocjatorka- mówisz, że jak nie to nie. Żonglować możesz tylko czym? Jak technik zamontuje compal, to MUSI ZABRAĆ STARY MODEM. Technikowi możesz powiedzieć, że jak wymienia modem to niech spada i że miało być bez wymiany. |
Modemów Cisco nie trzeba oddawać, sam jestem tego przykładem - moje stare 3212 leży w szafie . |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 16-07-2020, 22:01
|
|
|
freese, większość przypadków na forum kończyła się zabraniem modemu. Kolega musi sam dokonać wyboru, ja bym się nie pchał w zobowiązania z compalem |
_________________
|
|
|
|
|
freese
Klikacz
Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 9
|
Wysłany: 17-07-2020, 07:31
|
|
|
ogromny, ja wymieniłem Cisco na Compala, bo padł mi prywatny router, gdyby nie to, pewnie nadal korzystałbym z Cisco.
Z tego, co pamiętam, to uzgodniłem na infolinii, że modem zostaje u mnie, technik, który przyniósł Compala, gdzieś zadzwonił, żeby to potwierdzić i modem został. Ale i tak mieli go zablokować w UPC, więc pewnie nie byłoby z niego dużego pożytku. |
|
|
|
|
|