Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-05-2020, 07:47   

Tak, można ją wypowiedzieć w ciągu 14 dni.
_________________
 
 
JACKo 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 275
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-05-2020, 13:33   

Ach ten UPC... utrudniają wypowiedzenie. Na koniec kwietnia odblokowali mi formularz rezygnacji przez chat, ale nie miałem pisemka i później czasu. Gdy bardziej gotowy byłem to możliwość znikła. Teraz nie chcą odblokować. Piszą tylko, że nie mogą i tylko DUK może. To kto mi wcześniej odblokował, a może mi się przyśniło. Oczywiście mógłbym zadzwonić pod 813..., lecz nie mam obecnie środków na telefonie. A pisemka w salonach/biurach podobno nie przyjmują od roku. Tylko listownie. Fajnie w czasach korony.
Termin zobowiązania minął wczoraj. Na stronie oferują tylko THH XIV /horizon select + net 300mb/ za 70zł. Obecnie mam z netem 120 za 60... Fajnie by było trafić na THH XVII z netem 300 + ew. multi ci+ i tel. kom. smart jak osoba parę postów wyżej. Nie pozostaje mi jednak jakoś zadzwonić do nich i czekać na infolinii 30 min. :) Lub/i jeszcze dokładniej zająć się konkurencją - Vectra/Orange. Może trzeba było odebrać spam przed Wielkanocą - chyba 10 połączeń w jeden dzień, a telefon ładował się. Od tamtego czasu przestali dzwonić.
P.S. Na stronie również nie można zweryfikować certyfikacji tv /samsung eu32j5600/. Wprawdzie w instrukcji pisze... CI/CI+/2CI+ : CI+ (1.3), więc powinno złapać możliwość.
_________________
  JACKo
 
M@ły 
light master

Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2020, 16:13   

JACKo, formularz jest aktywny przez 48H po uruchomieniu przez konsultanta.
Dziś sam wysłałem w ten sposób wypowiedzenie umowy, a ważna jest do 05.07.2020
Od wielu lat jestem klientem UPC, a w tej chwili chcę zmienić na Vectre i czekam na ich ofertę.

Przy okazji zapytam, co teraz jest ciekawego w ofercie UPC z biura utrzymania?|
W tej chwili mam to co w sygnaturce i płacę 114,99 ,-
_________________
 
 
 
JACKo 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 275
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-05-2020, 17:10   

Normalnie chat ze strony aktywował? Czy telefonicznie DUK?
Obecnie to THH XVII, w ostatnich stronach omawiane + usługa kom. nielimitowana za 10zł
_________________
  JACKo
 
M@ły 
light master

Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-05-2020, 19:32   

Przez Chat nie próbowałem, dzwoniłem na 813813... po krótkiej rozmowie uruchomili formularz do wysyłki.
_________________
 
 
 
Skrzydlaty 
easy master

Dołączył: 01 Lip 2018
Posty: 36
Wysłany: 25-05-2020, 16:53   

Dzisiaj w rozmowie z utrzymaniem dostałem ofertę neta 500, tv podstawy z eleven i psp z horizonem za 114. Waszym zdaniem ujdzie?
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 26-05-2020, 09:10   

Płacę 136 zł za neta 500 Horizon Max i telefon.
_________________
  jedrek
 
JACKo 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 275
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-05-2020, 13:05   

Łączymy się w bólu...
THH XVII problemu nie było dostać po dzisiejszej rozmowie z DUK. Telefon kom. smart za 10 zł. też dają bez problemu. W emailu potwierdzającym mam Multiroom HD, a miał być Multiroom CI+... na chacie potwierdzili że będzie co ma być w dostawie od kuriera.
_________________
  JACKo
 
Skrzydlaty 
easy master

Dołączył: 01 Lip 2018
Posty: 36
Wysłany: 26-05-2020, 14:56   

No nic, Pani nieszczególnie zależało a ja na kolanach prosił nie będę:) złoże wypowiedzenie, może jakaś promka wjedzie w międzyczasie.
 
 
Lelumpolelum 
light master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 131
Skąd: Służew nad Dolinką
Wysłany: 26-05-2020, 17:06   

"Telefon kom. smart za 10 zł. też dają bez problemu"

Zgadza sie, ale drugiego numeru nie chcieli mi dac za 10zl. W regulaminie nie ma informacji, ze mozna brac tylko jeden w promocji.
Powalcze z nimi a jak nie, to jak zwykle reklamacja poleci.
Oczywiscie, nic lepszego niz obecnie posiadane WRU XX nie zaproponowali.
_________________
 
  Lelumpolelum
 
clf 
classic master

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 279
Wysłany: 27-05-2020, 09:45   

Dostałem dziś mej o zmianach w umowie i regulaminie
Też dostaliście? 😁
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-05-2020, 09:48   

Nie. Możesz wrzucić treść tego e-maila ?
_________________
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-2020, 10:01   

Ja wczoraj otrzymałem taką wiadomość:

Cytat:
Dotyczy Klienta nr XXXXXXX



Szanowny Kliencie,

Cały czas wprowadzamy dla Ciebie nowe usługi, rozwijamy technologie, aby ich jakość i funkcjonalności były jak najlepsze.

Zmiany w ofercie mają wpływ na treść naszych dokumentów abonenckich. W związku z tym ostatnio zaktualizowaliśmy Regulamin świadczenia usług przez UPC i Ogólne Warunki Umowy Abonenckiej.


Nowe dokumenty:

Są bardziej precyzyjne – wskazaliśmy sytuacje, w których UPC może zmienić Umowę Abonencką, np. w zakresie ceny lub produktu, m.in. gdy rozszerzymy funkcjonalność usługi lub wycofamy usługę opartą na przestarzałej technologii, definiują ważne zasady dotyczące nowości w naszej ofercie – wprowadziliśmy zapisy o usługach komórkowych, m.in. o możliwości przyznania rabatu na urządzenie, utrzymują wysokie standardy, na podstawie których chronimy Twoje dane – brak zmian w Polityce Prywatności,

Pełną treść dokumentów znajdziesz w załączeniu. Klienci akceptują je przy zawarciu nowej Umowy, jej zmianie lub przedłużeniu.

Zachęcamy Cię do przejścia na nowe dokumenty. Możesz z nimi zyskać. I możesz je zaakceptować teraz bez zmiany parametrów Twoich usług.

Wystarczy kliknąć przycisk „Tak chcę”, co będzie oznaczać, że akceptujesz nowe Ogólne Warunki Umowy Abonenckiej i Regulamin świadczenia usług przez UPC.


A regulaminy jakie otrzymałem są na stronie UPC:
Regulamin świadczenia usług UPC Polska
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kronin 27-05-2020, 10:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gabrychu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 196
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 27-05-2020, 10:06   

Też to dostałem.
Czy jeśli nie wyrażam zgody mogę rozwiązać umowę, bez ponoszenia jakiś kosztów?

Do mejla załączony jest formularz_odstapienia_od_zmian_umowy.
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-2020, 10:36   

gabrychu napisał/a:

Czy jeśli nie wyrażam zgody mogę rozwiązać umowę, bez ponoszenia jakiś kosztów?

Do mejla załączony jest formularz_odstapienia_od_zmian_umowy.


Tak to nie działa :) Formularz odstąpienia jest do nowego regulaminu, jeśli klikniesz TAK, to możesz jeszcze w ciągu 14 dni odstąpić od zmiany regulaminu i powrócić do poprzedniego.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,61 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: