Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
piowor
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 252 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21-05-2020, 08:47
|
|
|
Tak, można ją wypowiedzieć w ciągu 14 dni. |
_________________
|
|
|
|
|
JACKo
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 275 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 21-05-2020, 14:33
|
|
|
Ach ten UPC... utrudniają wypowiedzenie. Na koniec kwietnia odblokowali mi formularz rezygnacji przez chat, ale nie miałem pisemka i później czasu. Gdy bardziej gotowy byłem to możliwość znikła. Teraz nie chcą odblokować. Piszą tylko, że nie mogą i tylko DUK może. To kto mi wcześniej odblokował, a może mi się przyśniło. Oczywiście mógłbym zadzwonić pod 813..., lecz nie mam obecnie środków na telefonie. A pisemka w salonach/biurach podobno nie przyjmują od roku. Tylko listownie. Fajnie w czasach korony.
Termin zobowiązania minął wczoraj. Na stronie oferują tylko THH XIV /horizon select + net 300mb/ za 70zł. Obecnie mam z netem 120 za 60... Fajnie by było trafić na THH XVII z netem 300 + ew. multi ci+ i tel. kom. smart jak osoba parę postów wyżej. Nie pozostaje mi jednak jakoś zadzwonić do nich i czekać na infolinii 30 min. Lub/i jeszcze dokładniej zająć się konkurencją - Vectra/Orange. Może trzeba było odebrać spam przed Wielkanocą - chyba 10 połączeń w jeden dzień, a telefon ładował się. Od tamtego czasu przestali dzwonić.
P.S. Na stronie również nie można zweryfikować certyfikacji tv /samsung eu32j5600/. Wprawdzie w instrukcji pisze... CI/CI+/2CI+ : CI+ (1.3), więc powinno złapać możliwość. |
_________________
|
|
|
|
|
M@ły
light master
Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-05-2020, 17:13
|
|
|
JACKo, formularz jest aktywny przez 48H po uruchomieniu przez konsultanta.
Dziś sam wysłałem w ten sposób wypowiedzenie umowy, a ważna jest do 05.07.2020
Od wielu lat jestem klientem UPC, a w tej chwili chcę zmienić na Vectre i czekam na ich ofertę.
Przy okazji zapytam, co teraz jest ciekawego w ofercie UPC z biura utrzymania?|
W tej chwili mam to co w sygnaturce i płacę 114,99 ,- |
_________________
|
|
|
|
|
JACKo
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 275 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 21-05-2020, 18:10
|
|
|
Normalnie chat ze strony aktywował? Czy telefonicznie DUK?
Obecnie to THH XVII, w ostatnich stronach omawiane + usługa kom. nielimitowana za 10zł |
_________________
|
|
|
|
|
M@ły
light master
Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-05-2020, 20:32
|
|
|
Przez Chat nie próbowałem, dzwoniłem na 813813... po krótkiej rozmowie uruchomili formularz do wysyłki. |
_________________
|
|
|
|
|
Skrzydlaty
easy master
Dołączył: 01 Lip 2018 Posty: 36
|
Wysłany: 25-05-2020, 17:53
|
|
|
Dzisiaj w rozmowie z utrzymaniem dostałem ofertę neta 500, tv podstawy z eleven i psp z horizonem za 114. Waszym zdaniem ujdzie? |
|
|
|
|
jedrek
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 786 Skąd: Ursynów
|
Wysłany: 26-05-2020, 10:10
|
|
|
Płacę 136 zł za neta 500 Horizon Max i telefon. |
_________________
|
|
|
|
|
JACKo
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 275 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26-05-2020, 14:05
|
|
|
Łączymy się w bólu...
THH XVII problemu nie było dostać po dzisiejszej rozmowie z DUK. Telefon kom. smart za 10 zł. też dają bez problemu. W emailu potwierdzającym mam Multiroom HD, a miał być Multiroom CI+... na chacie potwierdzili że będzie co ma być w dostawie od kuriera. |
_________________
|
|
|
|
|
Skrzydlaty
easy master
Dołączył: 01 Lip 2018 Posty: 36
|
Wysłany: 26-05-2020, 15:56
|
|
|
No nic, Pani nieszczególnie zależało a ja na kolanach prosił nie będę:) złoże wypowiedzenie, może jakaś promka wjedzie w międzyczasie. |
|
|
|
|
Lelumpolelum
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 131 Skąd: Służew nad Dolinką
|
Wysłany: 26-05-2020, 18:06
|
|
|
"Telefon kom. smart za 10 zł. też dają bez problemu"
Zgadza sie, ale drugiego numeru nie chcieli mi dac za 10zl. W regulaminie nie ma informacji, ze mozna brac tylko jeden w promocji.
Powalcze z nimi a jak nie, to jak zwykle reklamacja poleci.
Oczywiscie, nic lepszego niz obecnie posiadane WRU XX nie zaproponowali. |
_________________
|
|
|
|
|
clf
classic master
Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 279
|
Wysłany: 27-05-2020, 10:45
|
|
|
Dostałem dziś mej o zmianach w umowie i regulaminie
Też dostaliście? 😁 |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 27-05-2020, 10:48
|
|
|
Nie. Możesz wrzucić treść tego e-maila ? |
_________________
|
|
|
|
|
Kronin
classic master
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 220 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2020, 11:01
|
|
|
Ja wczoraj otrzymałem taką wiadomość:
Cytat: | Dotyczy Klienta nr XXXXXXX
Szanowny Kliencie,
Cały czas wprowadzamy dla Ciebie nowe usługi, rozwijamy technologie, aby ich jakość i funkcjonalności były jak najlepsze.
Zmiany w ofercie mają wpływ na treść naszych dokumentów abonenckich. W związku z tym ostatnio zaktualizowaliśmy Regulamin świadczenia usług przez UPC i Ogólne Warunki Umowy Abonenckiej.
Nowe dokumenty:
Są bardziej precyzyjne – wskazaliśmy sytuacje, w których UPC może zmienić Umowę Abonencką, np. w zakresie ceny lub produktu, m.in. gdy rozszerzymy funkcjonalność usługi lub wycofamy usługę opartą na przestarzałej technologii, definiują ważne zasady dotyczące nowości w naszej ofercie – wprowadziliśmy zapisy o usługach komórkowych, m.in. o możliwości przyznania rabatu na urządzenie, utrzymują wysokie standardy, na podstawie których chronimy Twoje dane – brak zmian w Polityce Prywatności,
Pełną treść dokumentów znajdziesz w załączeniu. Klienci akceptują je przy zawarciu nowej Umowy, jej zmianie lub przedłużeniu.
Zachęcamy Cię do przejścia na nowe dokumenty. Możesz z nimi zyskać. I możesz je zaakceptować teraz bez zmiany parametrów Twoich usług.
Wystarczy kliknąć przycisk „Tak chcę”, co będzie oznaczać, że akceptujesz nowe Ogólne Warunki Umowy Abonenckiej i Regulamin świadczenia usług przez UPC. |
A regulaminy jakie otrzymałem są na stronie UPC:
Regulamin świadczenia usług UPC Polska |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Kronin 27-05-2020, 11:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gabrychu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 196 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 27-05-2020, 11:06
|
|
|
Też to dostałem.
Czy jeśli nie wyrażam zgody mogę rozwiązać umowę, bez ponoszenia jakiś kosztów?
Do mejla załączony jest formularz_odstapienia_od_zmian_umowy. |
|
|
|
|
Kronin
classic master
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 220 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2020, 11:36
|
|
|
gabrychu napisał/a: |
Czy jeśli nie wyrażam zgody mogę rozwiązać umowę, bez ponoszenia jakiś kosztów?
Do mejla załączony jest formularz_odstapienia_od_zmian_umowy. |
Tak to nie działa Formularz odstąpienia jest do nowego regulaminu, jeśli klikniesz TAK, to możesz jeszcze w ciągu 14 dni odstąpić od zmiany regulaminu i powrócić do poprzedniego. |
_________________
|
|
|
|
|
|