Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 17:30   

brtk, Kasia, czyli jesteście przekonani i pewni tego, że nie ma możliwości negocjacji cen/dodatkowych usług/modyfikacji pakietów? Jesteście pewni, że UPC nie wyjdzie poza ramy tychże regulaminów, których treść znamy i nie ugra się nic więcej, niż jest zawarte w arkuszu? Jeżeli tak, to dla mnie sprawa jasna i od razu podpisuję umowę z konkurencją lub wygaszam aktualną umowę z UPC i wracam jako nowy klient, bo dla nowych klientów mają lepsze warunki niż te na przedłużenie umowy. Potrzebuję tylko potwierdzenia, bo być może bez sensu jeszcze liczę na to, że jednak zmienią swoje stanowisko. Pytanie, czy jesteście pewni? ja nie mam doświadczenia, nie pracowałem nigdy dla takiego operatora, nie znam pracowników itd.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2019, 18:40   

Według mnie niższa cenę mógłbyś zdobyć tylko i wyłącznie przez pomyłkowy regulamin wypuszczony przez UPC tak jak kiedyś jakiś krążył i poprzez reklamację można było uzyskać tą pomyłkową cenę. UPC ma kilka regulaminów pod jakiś zestaw usług, jeden jest droższy, drugim tańszy, inny najtańszy do zatrzymania klienta. Niżej jak ten najniższy nie masz opcji uzyskać. Konsultanci zawsze zaczynają z wyższych kwot, by mieli z czego schodzić.

Płakać raczej za jednym upartym klientem, pomimo że dali najniższy możliwy cennik raczej płakać nie będą. Jeżeli kusi cię np. zmiana na Orange, bo taniej, to żebyś nie wracał zawiedziony na ich internet np. :)
Ostatnio zmieniony przez brtk 11-12-2019, 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 18:40   

lober...zapewnienia? daj spokój :mrgreen:

Cytat:
..lub wygaszam aktualną umowę z UPC i wracam jako nowy klient, bo dla nowych klientów mają lepsze warunki niż te na przedłużenie umowy.

A co takiego super dla nowych jest?

[ Dodano: 11-12-2019, 18:53 ]
brtk napisał/a:
pomimo że dali najniższy możliwy cennik

..no, tego akurat nie wiadomo, bo to zależy od ceny za HBO, może te 300 z Horizon Select PVR proponują mu nie z THH XVI,  tylko THH XV.
Niestety @lober nie podał tutaj szczegółów.
_________________
 
 
gamil 
Klikacz

Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 5
Wysłany: 11-12-2019, 19:28   

Szeptacz napisał/a:
gamil,
Ty tak na poważnie z tym konsultantem??


Na poważnie. Wygląda na to, że mnie okłamał, zarówno z internetem jak i nagrywarką.
Teraz nawet nie wiem co mam robić, gdyż nie przyjąłem propozycji, mimo że wygląda na atrakcyjną, to nie chce płacić za coś czego nie używam.
Jestem totalnie zdezorientowany po tej rozmowie, zwłaszcza sprawą z nagrywarką, która rzekomo nie ma wpływu na cenę.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 19:38   

Cytat:
Powiedziałem, że nie chce już nagrywarki, na co stwierdził że to nie ma znaczenia, gdyż nie wpływa na kwotę.

No tak, cenę bedzie utrzymywać, tylko pakiet będzie niższy.

Masz zobowiązanie?
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 19:49   

brtk,
Cytat:
UPC ma kilka regulaminów pod jakiś zestaw usług, jeden jest droższy, drugim tańszy, inny najtańszy do zatrzymania klienta. Niżej jak ten najniższy nie masz opcji uzyskać. Konsultanci zawsze zaczynają z wyższych kwot, by mieli z czego schodzić.

Nie wiem do którego regulaminu się odwołują i na podstawie, którego dostałem ofertę. Myślę, że raczej takiej informacji nie uzyskam.
Cytat:
Płakać raczej za jednym upartym klientem, pomimo że dali najniższy możliwy cennik raczej płakać nie będą.

Szczerze, jest mi obojętne jakie uczucia u nich wzbudzam. To duża firma, mi nic do tego. A kto dostanie moje pieniądze to też mi obojętne. Ważne, żebym był zadowolony z oferty.
Cytat:
eżeli kusi cię np. zmiana na Orange, bo taniej, to żebyś nie wracał zawiedziony na ich internet np.

Internet z Orange śmiga od paru lat w moim biurze i nie miałem powodów do narzekania. Z tego co się orientuję, akurat Orange ma dobrą sieć światłowodową, wiele firm korzysta z usług tego operatora. Nie mam powodów, aby twierdzić, że UPC jest w taj kategorii lepsze, a porównanie mam.

Kasia,

Cytat:
lober...zapewnienia? daj spokój
Z takim przekonaniem podeszła Pani do tematu, więc założyłem, że może wie Pani coś, czego akurat nie wiedzą inni.
Cytat:
A co takiego super dla nowych jest?

Dla nowych klientów interesujące są pakiety bez zobowiązań. 129 zł za 1Gb + Horizon MAX z nagrywarką + Pakiet HBO, to o 20 zł taniej, niż miałem, a 4 krotnie szybszy internet. W dodatku bez zobowiązania na 24 miesiące. Być może udałoby się urwać coś jeszcze, nie wiem.
Od Multimedia dostałem także przyzwoitą ofertę. Orange wchodzi z infrastrukturą do mnie od stycznia, więc czekam jeszcze na tego operatora i ofertę od niego.

Cytat:
Niestety @lober nie podał tutaj szczegółów.


Zaproponowano mi 300Mb/s + Horizon Select z nagrywarką i Pakiet HBO. więcej szczegółów nie znam, nie wiem do jakiego pakietu THH to przynależy.
Ostatnio zmieniony przez lober 11-12-2019, 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 20:22   

Cytat:
Z takim przekonaniem podeszła Pani do tematu, więc założyłem, że może wie Pani coś, czego akurat nie wiedzą inni.

Bo mam dane zdanie, ale Ty chciałeś jakichś zapewnień, potwierdzeń..dżizas....
Tymczasem sam musisz decydować i brać odpowiedzialność za swoje działania czy zaniechania ;) W każdym razie wiesz wystarczająco by podjąć, lub nie ryzyko..

lober napisał/a:

Dla nowych klientów interesujące są pakiety bez zobowiązań

A widzisz, dla mnie nie są interesujące :P jako nowy klient wolałabym to samo w zobowiązaniu na 24 miesiące ze śr ok.117 zł
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 20:29   

Kasia, To, że muszę sam podjąć decyzję, to akurat wiem. Ważne by była świadoma i poparta dobrym rozeznaniem. Dlatego też zawitałem na to forum, żeby uzyskać jak najwięcej informacji.
Dziękuję bardzo za pomoc i podzielenie się wiedzą.
 
 
gamil 
Klikacz

Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 5
Wysłany: 11-12-2019, 20:30   

Kasia napisał/a:
Cytat:
Powiedziałem, że nie chce już nagrywarki, na co stwierdził że to nie ma znaczenia, gdyż nie wpływa na kwotę.

No tak, cenę bedzie utrzymywać, tylko pakiet będzie niższy.

Masz zobowiązanie?


Od września jestem na bezterminówce.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 20:32   

lober, powodzenia w kazdym razie :)

gamil, wypowiedzenie złożyłeś?
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 20:45   

Kasia, Dziękuję :) Zobaczymy co będzie dalej, dam znać na czym sprawa się skończy.
 
 
gamil 
Klikacz

Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 5
Wysłany: 11-12-2019, 20:46   

Kasia napisał/a:
gamil, wypowiedzenie złożyłeś?

Oczywiście, w tej sytuacji trafniej byłoby napisać że do końca stycznia jestem na wypowiedzeniu.
W tej chwili nie wiem czy DUK będzie jeszcze do mnie dzwonił. Prosiłem Pana o kontakt , ale ciężko było mi się z nim porozumieć i nie wiem na czym stoję
Ostatnio zmieniony przez gamil 11-12-2019, 21:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 20:51   

lober, ale pytaj o poszczególne ceny, bo jak Ci podają za całość to niewiele mówi...
Np.HBO HD z OD/GO jest za 19,99 zł
dla wszystkich na przedłużenie  też
okres zobowiązania 12 mcy
https://www.upc.pl/pdf/of..._hbo_2019-1.pdf
od dnia 1 października 2019 roku do dnia 31 marca 2020 roku lub do odwołania.

[ Dodano: 11-12-2019, 20:54 ]
gamil, to masz masę czasu ;) zresztą sam mozesz do nich zadzwonić pod pretekstem dowiedzenia się czy np.wypowiedzenie dotarło i jest skuteczne, co masz zrobić ze sprzetem etc...przełączą Cię do utrzymania i może trafisz na bardziej ugodowego konsultanta.
_________________
 
 
gamil 
Klikacz

Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 5
Wysłany: 11-12-2019, 21:17   

Kasia, jeśli przez tydzień nikt się nie odezwie, to tak zrobię, że sam zadzwonię.
Też zrobiłem ten błąd że nie pytałem o ceny poszczególnych usług.
Przypomniało mi się jeszcze że Pan wmawiał mi że taką ofertę z HBO mogę dostać tylko w czasie tej rozmowy. Pan był z prawdopodobnie z Ukrainy co oczywiscie w niczym mi nie przeszkadza, jednakże pozostawił po sobie niemiłe odczucia.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 21:30   

gamil, z netem 150, to samo co masz teraz jest za 115 zl, bez nagrywarki 100.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,77 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: