Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
heartjumpa 
Klikacz


Dołączyła: 10 Gru 2019
Posty: 2
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10-12-2019, 17:55   

Cześć

Mam dwie zagwozdki
Jest możliwość aby mieć Select Extra HD i internet 1000MB/s ?
w Twój Happy Home 1000 IV (2019-1) jest tylko Horizon Select do którego chyba nie można wybrać MediaModułu CI+ zamiast dekodera ? :roll:

Twój Happy Home XIII
Pakiet Select Extra HD 43,99 zł do wyboru mamy tylko 150 MB/s (21,02 zł) i 300MB/s (31,02zł) ?
do tego pakietu nie można dobrać Fiber 500MB/s za 31,01 zł ? :mrgreen:
 
 
zaq13 
light master

Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Wrocław/Gaj
Wysłany: 10-12-2019, 19:31   

Dziś dzwonił do mnie pan z DUK i namawiał do pozostania w UPC oferował mi to co mam + HBO za 100zł.
Odpowiedziałem, że nie jestem zainteresowany bo jutro przychodzi monter z Netii i zakłada mi światłowód z telewizją.

Na to pan z Duk twierdził, że ich telewizja zabija połowę transferu i że oni są najlepsi.
Nie mniej jednak nie przekonał mnie bo ja się na horizona nie piszę, a w Netii upload to 50Mb/s co tu jest nie do ogarnięcia.
_________________
 
 
gamil 
Klikacz

Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 5
Wysłany: 10-12-2019, 22:45   

Szeptacz napisał/a:
Od pierwszego stycznia przedłużyłem umowę zostawiając tylko usługę Internetu.150 mb/ s za 34,99 zł.
Mam pytanie dotyczące pakietu start.Konsultant twierdził, że w tym przypadku konieczna jest wizyta technika by uruchomić pakiet.
Obecnie korzystam z karty CI+ i Horizona podpietych do tego samego telewizora.Pakiet darmowy , czy dodatkowa usługa do Internetu.. ?Oferta przyjęta niecały tydzień temu jeszcze mam czas by coś tu zmienić.
Podobno przy tej kwocie , taki pakiet jest niedostępny.
Może ktoś to potwierdzić?



Czy to oznacza, że wcześniej miałeś tv+internet?
Dzisiaj Pan z DUK powiedział mi, że gdybym zechciał zrezygnować z telewizji, nie mógłbym skorzystać z żadnej promocji i internet 150Mb/s kosztowałby (tu podał jakąś przerażającą kwotę ok. 100 zł)
Poza tym zaproponował mi to samo co mam (120Mb/s+select extra HD z nagrywarką+kom smart)+ HBO za ~115 zł
Powiedziałem, że nie chce już nagrywarki, na co stwierdził że to nie ma znaczenia, gdyż nie wpływa na kwotę.
Nic z tego nie rozumiem, będę wdzięczny za słowa wyjaśnienia.

PS Miło mi napisać pierwszy post na forum, które śledzę od kilku lat :)
PS 2 Tak, mam usługi komórkowe w UPC
 
 
Szeptacz
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2019, 00:45   

gamil,
Ty tak na poważnie z tym konsultantem??
Mam do końca grudnia umowę na pakiet telewizji + Internet za kwotę ok 190zł...
Od stycznia umowa zostaje tylko na Internet a urządzenia dot telewizji czyli HZ i kartę mam oddać.
Już pisałem tylko 2 x padła propozycja za 35 zł za Internet, tylko w przypadku gdy sam konsultant zadzwonił.
Gdy podpytywalem czy aby rezygnacją wpłynęła to były kwoty w okolicach 60 zł...Coś mętnie konsultant tłumaczył odnośnie pakietu start, po co na co jakiś technik miałby przyjeżdżać, to kurcze nie wiem...Nie to nie.
.Z pewnością przy tej kwocie nie chciał dać tego pakietu .
Ogólnie jest ok i jestem zadowolony.Taka kwotę plus/ minus planowałem za Internet w UPC ;-P.
Gdyby nie było po mojej myśli, to już jedną nogą byłem u Pomarańczowych, gdzie za 60 zł jest oferta 300 mb/s.
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 02:30   

Ja zaś odbyłem dzisiaj drugą rozmowę z panią z DUK UPC. Zobowiązanie skończyło mi się parę dni temu i chwile przed wysłałem rezygnację. Zaproponowała mi to, co przy ostatniej rozmowie: Net 300Mb/s, Horizon Select z nagrywarką i HBO GO w cenie ok 100 zł. Powiedziałem, że jeżeli zaproponują mi 500Mb/s albo niższą cenę to mogę pozostać, odmówili. Pani powiedziała, że już nie będą się ze mną kontaktować i rezygnację kieruje do realizacji, odłączenie usług w lutym. Jestem ciekaw, czy rzeczywiście odpuścili temat i będę miał jasną sytuację, czy jeszcze powalczą, żebym nie przeszedł do konkurencji. Oczywiście formułki dotyczące niższości światłowodów i telewizji internetowej pojawiły się w rozmowie. Zastanawiam się, czy nie wymagam od nich za dużo, jak myślicie? Z chęcią bym został, bo nie chce mi się bawić ze zwracaniem sprzętu, UPC mam już sprawdzone. Z drugiej strony pod względem stosunku pieniędzy do tego co otrzymuję mam lepszy w Multimedia i całkiem niezłą ofertę od Orange.
 
 
antsaren 
Klikacz


Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11-12-2019, 07:23   

lober Mi też grożono, że mi odłączą usługi i koniec i w ogóle tak więc podziękowałem.;) Jednocześnie ostatniego i przedostatniego dnia umowy zblokowałem ich numer bo dzwonili jak wściekli. Odesłanie sprzętu z UPC paczkomatem - super sprawa. Wchodzisz na linka do szybkich zwrotów, drukujesz numer zwrotu (naklejasz na paczkę), wprowadzasz go w paczkomacie - tam wybierasz np. rozmiar średni (idealny pod oryginalne pudło horizona) i wysyłasz. Szybko i sprawnie tylko trzeba sprawdzić najpierw co masz odesłać (ciekawostka - kabel HDMI z UPC ma 1.5m). Z racji, że im nie ufam ostatnio to zrobiłem zdjęcia odesłanego kompletu z numerami seryjnymi itd.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 11:08   

lober napisał/a:
Zastanawiam się, czy nie wymagam od nich za dużo, jak myślicie?

Dostałeś ode mnie odpowiedź, ba! nawet wyliczenia i zrzuty, ale najwyraźniej albo ich nie czytasz, albo nie przyjmujesz do wiadomości skoro w dalszym ciągu piszesz tutaj i w kółko o to samo pytasz..
Ostatni raz- oferty o jakiej piszesz NIE MA w tej cenie, bo sam pakiet główny wychodzi drożej.

lober napisał/a:
Pani powiedziała, że już nie będą się ze mną kontaktować

Wcale się jej nie dziwię :P
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 13:57   

antsaren

Dziękuję za informację, na szczęście mijam paczkomat w drodze do pracy. Oryginalne pudełko wywaliłem, ale coś tam innego wygospodaruję. Zastanawia mnie jaki był kabel od routera, bo ten, który mam podczepiony jest mój, a kabli mam wiele, w rożnych kolorach :P

Kasia,
Cytat:
Dostałeś ode mnie odpowiedź, ba! nawet wyliczenia i zrzuty, ale najwyraźniej albo ich nie czytasz, albo nie przyjmujesz do wiadomości skoro w dalszym ciągu piszesz tutaj i w kółko o to samo pytasz..
Ostatni raz- oferty o jakiej piszesz NIE MA w tej cenie, bo sam pakiet główny wychodzi drożej.

Zapoznałem się z tym co Pani napisała, widziałem arkusze i wyliczenia. Ja nie piszę o tym, co znajduje się w tabelkach, tylko o negocjacjach. Sama Pani napisała, że są to "progi negocjacyjne cen", więc nie rozumiem do czego Pani w tym momencie pije. Wiem, że są odstępstwa i można z nimi się dogadać. Łaski mi nie robią, ani ja im. To wszystko chłodna kalkulacja, porównuje się oferty różnych operatorów i wybiera najlepszą. Mam znajomych i sąsiadów, którzy negocjowali różne warunki w UPC i mam mniej więcej skalę odniesienia. Jeżeli UPC nie chce, bądź nie może zaoferować niczego więcej, to sprawa jest zamknięta.

Cytat:
Wcale się jej nie dziwię

Ja nie będę się prosił o to, żeby z nimi pozostać ;)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 14:11   

lober napisał/a:
Sama Pani napisała, że są to "progi negocjacyjne cen", więc nie rozumiem do czego Pani w tym momencie pije.

Progi negocjacyjne, ale jakie znamy i mamy na forum. Nikt dotąd -a to forum odwiedza jednak spora liczba ludzi- nie pochwalił się tańszą ofertą niż znamy..Ty zaś chcesz ofertę w cenie, albo w cenie i w konfiguracji jakiej nie ma.
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 14:26   

Kasia,

Cytat:
ale jakie znamy i mamy na forum
Cytat:
Ty zaś chcesz ofertę w cenie, albo w cenie i w konfigutacji jakiej nie ma.

Albo jest, albo jej nie ma. Jak sama Pani napisała, takie "znamy". Nie wiem, czy teraz mogą wychodzić poza ramy, nie interesuje mnie to. Odpowiedziałem na pytanie "co możemy zrobić, aby Pan z nami został", złożyłem propozycję, przekazałem na czym mi zależy. Dostałem ofertę, która jest dla mnie gorsza niż konkurencyjnych operatorów. A mając w pamięci utarczki związane z przedłużaniem umowy, wcale nie czułem się zmotywowany, aby pójść im na rękę i przyjąć z uśmiechem to co zaproponowali.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 14:47   

lober napisał/a:
..złożyłem propozycję, przekazałem na czym mi zależy. Dostałem ofertę, która jest dla mnie gorsza niż konkurencyjnych operatorów

..to pochwal się tutaj jak już UPC skonstruuje specjalną ofertę dla @lober ;)
_________________
 
 
lober 
easy master

Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 25
Wysłany: 11-12-2019, 14:57   

Kasia, Jeżeli zaproponują coś innego, to dam znać :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 15:20   

Szeptacz, acha, teraz chyba rozumiem.co chcesz...czyli od stycznia bedziesz mieć sam internet i chesz podstawową tv?

1
W tej promocji możesz do 150Mbs mieć tv
bez wsparcia (spitter) za 34,99 https://www.upc.pl/pdf/up...viii_2019-3.pdf

2.
 TV Start i 150Mbs  jest w pakiecie za 39,98
https://www.upc.pl/pdf/up..._vii_2019-3.pdf
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2019, 16:37   

lober napisał/a:
Kasia,

Cytat:
ale jakie znamy i mamy na forum
Cytat:
Ty zaś chcesz ofertę w cenie, albo w cenie i w konfigutacji jakiej nie ma.

Albo jest, albo jej nie ma. Jak sama Pani napisała, takie "znamy". Nie wiem, czy teraz mogą wychodzić poza ramy, nie interesuje mnie to. Odpowiedziałem na pytanie "co możemy zrobić, aby Pan z nami został", złożyłem propozycję, przekazałem na czym mi zależy. Dostałem ofertę, która jest dla mnie gorsza niż konkurencyjnych operatorów. A mając w pamięci utarczki związane z przedłużaniem umowy, wcale nie czułem się zmotywowany, aby pójść im na rękę i przyjąć z uśmiechem to co zaproponowali.


To tak nie działa. UPC ma regulaminy, których konsultant musi się trzymać. Zawsze zaczyna od wyższego progu, a zjeżdża do najniższego jak ktoś jest uparty. Tego nie przeskoczysz. Raczej na indywidualizm bym nie liczył, co już dała Ci do zrozumienia Pani z infolinii, że już więcej nie będą dzwonić.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2019, 16:49   

brtk, tylko @laber sądzi, że są jeszcze lepsze/ z niższymi cenami oferty przedłużeniowe, niż te dostępne na forum... i tę extra ofertę (jakiej nie znamy) chce wyegzekwować ;)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,67 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: