Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18-10-2019, 09:47
|
|
|
pannakota napisał/a: | To była nowa umowa i nowe usługi pod tym adresem (i w ogóle pierwsze usługi), a nie przedłużenie.
|
Wybacz że się nie domyśliłam że chodziło Ci o nową umowę
.
W takim razie sytuacja wraca do stanu sprzed umowy.
[ Dodano: 18-10-2019, 10:54 ]
..no chyba że odstapiłeś od zawartej umowy dla nowych klientów tyko po to, by negocjować ofertę dla obecnych abonentów...w takim razie dzwoń do nich sam i negocjuj |
_________________
|
|
|
|
|
piter777
ultra master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 970 Skąd: Gdańsk Zaspa
|
Wysłany: 18-10-2019, 10:25
|
|
|
16 listopada kończy mi się umowa z UPC .Dziś zamierzam zadzwonić BUK UPC aby mi przedstawili jakąś lepszą ofertę.Czy może lepiej wpierw złożyć wypowiedzenie pisemne i czekać na tel .od nich ? |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-10-2019, 10:28
|
|
|
Najpierw wypowiedzenie potem zadzwoń. |
_________________
|
|
|
|
|
pannakota
Klikacz
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 5
|
Wysłany: 18-10-2019, 12:04
|
|
|
[ Dodano: 18-10-2019, 10:54 ]
..no chyba że odstapiłeś od zawartej umowy dla nowych klientów tyko po to, by negocjować ofertę dla obecnych abonentów...w takim razie dzwoń do nich sam i negocjuj [/quote]
Właśnie to ta opcja. Zastanawiałem się po prostu, czy nie będzie to naciągane, gdy sam będę dzwonił. Mam wrażenie, że gdy to oni dzwonią, ma się inną pozycję w negocjacjach.
Kiedy odetną mi usługi gdyby nic się nie zadziało?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18-10-2019, 12:28
|
|
|
Cytat: | czy nie będzie to naciągane, gdy sam będę dzwonił. |
No przecież sam taką strategię wybrałeś, więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi, ale logicznym jest, że jeśli oni nie zadzwonią do Ciebie, to nie będziesz mieć wyjścia i chcąc zdobyć ofertę przedłużeniową, sam będziesz musiał się z nimi skontaktować..
Zadzwoń do nich po prostu i pod pretekstem dowiedzenia się kiedy odłączą usługi, gdzie masz zwrócić sprzęt etc, podejmij temat oferty...
[ Dodano: 18-10-2019, 18:36 ]
zylx napisał/a: | Dosłownie jeden dzień temu tę ofertę dostała osoba bez dekodera horizon |
Możesz napisać o kogo chodzi? i kto dostał ten Eleven za 5 zł z promocji dla posiadaczy dekodera Horizon? |
_________________
|
|
|
|
|
No.5
Klikacz
Dołączył: 16 Paź 2019 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-10-2019, 20:25
|
|
|
[ Dodano: 18-10-2019, 08:25 ]
Azar napisał/a: | Robin, niestety nic nie dało że wspominałem o przekroczeniu 30 dni, napisałem że żądam wymiany ale uke odpisało że operator zastrzegł sobie że giga boxa daje wyłączenie do Internetu 1gb i zamykają sprawę ☹ | Trzeba uzasadnić, że życzysz sobie korzystać z 12 i 13 kanału WiFi, a sprzęt przeznaczony na Polski rynek musi je obsługiwać.[/quote]
Możesz podać przepis, na jaki można się powołać w sprawie kanałów 12 i 13? |
|
|
|
|
Pink Floyd [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2019, 20:44
|
|
|
Odebrałem telefon po złożonym wypowiedzeniu.
Z racji , że od 1.01. rezygnuję z całości usług.
Z ciekawości zapytałem o samą usługę Internetu
Propozycje : 150 mb/s za 35 zł, 300 mb/s za 45 zł.
Temat odłożony do połowy grudnia.Wtedy mogą dzwonić. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-10-2019, 21:17
|
|
|
150 za 35zł to najlepsza oferta, a 300 chyba jest za 40 zł ;p |
_________________
|
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 19-10-2019, 11:04
|
|
|
Kasia napisał/a: | Takie offtopy to ja lubię jednak temat istotny i zasługuje na oddzielny wątek |
Popieram, bo warto pociągnąć ten temat dalej.
Zuzia napisał/a: | (...) Pasmo 5 GHz korzysta z częstotliwości outdoor. (...) |
Czy aby na pewno? Rozwiń co masz na myśli, bo u mnie częstotliwości na poszczególnych kanałach (36-48), pokrywają się ze standardem jaki jest dla EU. |
|
|
|
|
Pink Floyd [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2019, 12:09
|
|
|
Jeśli wybiorę operatora Canal+ to opcja 150 mbs za 35 zł nawet mi odpowiada.
HBO GO może zostać już z istniejącym kontem za 20 zł w UPC |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 20-10-2019, 15:23
|
|
|
Pink Floyd napisał/a: | HBO GO może zostać już z istniejącym kontem za 20 zł w UPC |
Nie. Konta od operatora nie da się przenieść do innego operatora lub bezpośrednio do HBO GO. Też Na założyć nowe konto . |
_________________
|
|
|
|
|
kzyhlm
Klikacz
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 13 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 20-10-2019, 20:55
|
|
|
Witam,
Panowie chciałęm zapytać co można teraz ugrać od UPC przy przedłużaniu umowy ?
Obecnie jestem na 3 usługach ale od 6 lat nie skorzystałem ani razu z telefonu. Nawet nie miałem go nigdy podłączonego.
Będę chciał przejsć na 2 usługi w związku z tym. Liczę na uzyskanie lepszej ceny.
Jedyne czego potrzebuje to internet w oddzielnym urządzeniu niż dekoder w zwikązku z czym celuje w neta 500 lub 1000 tylko nie wiem czy w Ząbkach pod WWA jest dostępny.
Telewizja wystarczy select czy jakoś tak. Nie wiem czy da się pomieszać 500/1000 z niższą telewizją i do tego chciał bym dobrać multiroom.
Za ile taką opcję można dostać myślicie ? |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-10-2019, 21:10
|
|
|
kzyhlm, wszystkie informacje znajdziesz w mojej stopce, w arkuszu.
[ Dodano: 20-10-2019, 22:19 ]
kzyhlm napisał/a: | Jedyne czego potrzebuje to internet w oddzielnym urządzeniu niż dekoder w zwikązku z czym celuje w neta 500 lub 1000 tylko nie wiem czy w Ząbkach pod WWA jest dostępny. |
No jak będziesz uparty/ dobrze trafisz z konsultantem ostatnio uzytkownik zachował ubee przy 300Mbs. |
_________________
|
|
|
|
|
kzyhlm
Klikacz
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 13 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 21-10-2019, 10:00
|
|
|
Dzieki wielkie za odpowiedź. Rozumiem czym wyższa cyfra rzymska tym lepsza promocja ?
bo rozumiem że wybieram praktycznie dowolne opcje w ramach regulaminu tak jak patrze jest to opisane. Zgadza się ?
I rozumiem że z arkusza ceny uwzględniają już zniżki za zgody i faktury elektroniczne ? |
_________________
|
|
|
|
|
marcino
Klikacz
Dołączył: 21 Paź 2019 Posty: 1
|
Wysłany: 21-10-2019, 10:20
|
|
|
Złożyłem wypowiedzenie, nowym klientem staje się po 30 dniach od końca świadczenia usług, czy mam rozumieć, że przez te 30 dni jestem traktowany jakby usługi były mi świadczone? Czy mogę w tym czasie skorzystać np z THH XVI? |
|
|
|
|
|