Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-10-2019, 13:30
|
|
|
No.5 napisał/a: | Promocja "Twój Happy Home XVI (2019-04)" |
Skoro jedną THH mamy z "+", a THH XVI jest w wersji (2019-4) i (2019-3), więc albo to błąd, albo kolejna odsłona "XVI"...?
[ Dodano: 17-10-2019, 14:45 ]
grzegorz napisał/a: | Czy jest szansa skorzystać z dwóch promocji tj. THH XVII i tel. na start ? |
..telefon na start, jest usługą dodatkową, a THH główną, więc możesz sobie dobrać tyle usług dodatkowych, ile udźwignie Twój portfel. |
_________________
|
|
|
|
|
mateo1977
Klikacz
Dołączył: 17 Paź 2019 Posty: 2
|
Wysłany: 17-10-2019, 16:45
|
|
|
Czy mógłbym prosić o pomoc.
Kończy mi się umowa z końcem października. Wypowiedzenie wysłaliśmy na czas.
Do tej pory posiadałem trzy dekodery (jeden to horizon) i jeden modem biały box.
Internet to jakieś 350mb/s.za wszystko 150zl
Potrzebuje teraz dwa dekodery i jeżeli da radę szybszy internet bezprzewodowy potrzebnych dodatkowych pakietów tv. Czy możecie pomóc czego mogę oczekiwać? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 17-10-2019, 18:22
|
|
|
rafmik, Sama telewizja jest od bodajże 39,99zł. za Select i 44,99zl za Max. dekodera raczej nie trzeba będzie zmieniać.
[ Dodano: 17-10-2019, 19:24 ]
mateo1977, Ciężko Ci pomóc, bo nie jestem wróżką i nie wiem co masz i w jakich cenach, a już tym bardziej nie mam pojęcia co byś chciał. Arkusz twoim przyjacielem. |
_________________
|
|
|
|
|
mateo1977
Klikacz
Dołączył: 17 Paź 2019 Posty: 2
|
Wysłany: 17-10-2019, 20:20
|
|
|
Zależy mi na podstawowej tv-dwa dekodery.
I internet 500mb |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 17-10-2019, 22:06
|
|
|
Ksiaze441 napisał/a: | Szkoda że większość tych regulaminów jest pod Horizon a na moduł CI+ brak. Oferta Mega Sport 15,99 zł |
Odpiszę tutaj. Dosłownie jeden dzień temu tę ofertę dostała osoba bez dekodera horizon. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-10-2019, 22:25
|
|
|
zylx napisał/a: |
Dosłownie jeden dzień temu tę ofertę dostała osoba bez dekodera horizon. |
ktoś stąd? |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2019, 07:22
|
|
|
Azar napisał/a: | Zuzia, hmm w sumie można spróbować ale pewnie oni się zabezpieczyli i powiedzą że sprzęt spełnia normy i został dopuszczony do użytku. | Nie są przygotowani, a UKE może dać im popalić tak jak UOKiK. W Compalach zapodział im się 12 i 13 kanał WiFi. Pasmo 5 GHz korzysta z częstotliwości outdoor. To jest grubsza sprawa, bo UPC wprowadziło do obrotu kilkaset tys. urządzeń i kompletnie nie przejmują się, że soft ma ustawienia WiFi dla USA, a także pewne bugi.
[ Dodano: 18-10-2019, 08:25 ]
Azar napisał/a: | Robin, niestety nic nie dało że wspominałem o przekroczeniu 30 dni, napisałem że żądam wymiany ale uke odpisało że operator zastrzegł sobie że giga boxa daje wyłączenie do Internetu 1gb i zamykają sprawę ☹ | Trzeba uzasadnić, że życzysz sobie korzystać z 12 i 13 kanału WiFi, a sprzęt przeznaczony na Polski rynek musi je obsługiwać. |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-10-2019, 08:00
|
|
|
Zuzia, czyli mówisz żeby napisać że Compal nie ma kanału 12 oraz 13 wi fi A chce z nich korzystać i dlatego żądam wymiany na giga boxa A potem jak dostanę odpowiedź odmowną napisać do UKE? 😃 |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2019, 08:14
|
|
|
Azar, dokładnie tak. Reklamują WiFi więc niech spełnia standardy obowiązujące w Polsce. UKE jest najwłaściwszą instytucją do powiadomienia o tych brakach. Był temat na Społeczności i moderator przyznał, że to bug i będzie naprawiony przy aktualizacji: https://forum.upc.eu/t5/connectbox/kanaly-wifi-w-connectbox/m-p/10050
Ale chyba wylądował na dole kolejki, bo nic się nie zmieniło. Podobno Compal nigdy nie obsługiwał pełnego zakresu WiFi 2.4 GHz. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18-10-2019, 08:34
|
|
|
Zuzia,
Załóż oddzielny wątek z tym tematem, bo tutaj to zginie w czeluściach wyliczanek |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2019, 08:42
|
|
|
Przepraszam za offtop, ale może przydać się osobom, które z różnych względów nie chcą Compala. Przy okazji dodam, że na Horizona też można coś znaleźć, gdyby ktoś bardzo go nie chciał jako modem Ale to już rozwinę w innym wątku. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18-10-2019, 08:46
|
|
|
Takie offtopy to ja lubię jednak temat istotny i zasługuje na oddzielny wątek |
_________________
|
|
|
|
|
pannakota
Klikacz
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 5
|
Wysłany: 18-10-2019, 09:14
|
|
|
Drodzy Państwo,
1/ Czy w przypadku odstąpienia w ciągu 14 dniu od podpisania umowy powinienem dzwonić do UPC w przypadku gdy sami do mnie nie dzwonią? Po pierwszej rozmowie (która wywołana została przeze mnie celem wyjaśnienia mi przez UPC całej procedury z tym związanej) Pani z działu utrzymaniowego dała mi jakby między wierszami znać, że nic mi nie może zaproponować? Czy jednak czekać?
2/ Jeżeli jednak czekać, to do kiedy, w przypadku gdy umowa podpisana 05.10., a odstąpienie złożone 13.10?
Bardzo dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18-10-2019, 09:19
|
|
|
pannakota, jeśli odstapiłeś od Aneksu, to wracają warunki poprzedniej Umowy. |
_________________
|
|
|
|
|
pannakota
Klikacz
Dołączył: 04 Lis 2018 Posty: 5
|
Wysłany: 18-10-2019, 09:35
|
|
|
Kasia napisał/a: | pannakota, jeśli odstapiłeś od Aneksu, to wracają warunki poprzedniej Umowy. |
Dziękuję za odpowiedź.
To była nowa umowa i nowe usługi pod tym adresem (i w ogóle pierwsze usługi), a nie przedłużenie. |
|
|
|
|
|