Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie (promocjach) w UPC - część 6
Autor Wiadomość
zylx 
chello master

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1731
Wysłany: 19-09-2019, 19:40   

matifcb, Co w tej promce dobrego, jak można mieć PSP solo za 9,99zł?
_________________
 
 
matifcb 
plus master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 688
Wysłany: 19-09-2019, 19:55   

a nie wiedzialem, ze mozna. Czy tam sa wszystkie mecze LM ? czy jakis pokazuja gdzie indziej ? nie jestem w temacie jak teraz dziela te mecze. Widze zze tam sa dwa kanaly Polsat sport 1 i 2 w "super hd" i 4 kanaly PPV - o co z nimi chodzi ? one sa dostepne normalnie ciagle ? jakby 6 kanalow bylo i na kazdym inny mecz to by sie zgadzalo ze przy takiej LM wszystkie mecze by puscili. Rezygnowalem z multirooma za 10zl to moge wziac w tej cenie na 12 miesiecy za 10 zl to. Dostane bezplatna instalacje i 2 miesiace w gratisie :) no to juz tylko trzeba za 10 zaplacic ;)
 
  Select HD
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3326
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-09-2019, 20:03   

Abonując Polsat Sport Premium masz dostęp do dwóch kanałów i wszystkich serwisów PPV.
Tak. Wszystkie mecze LM są na tych kanałach.
_________________
 
 
matifcb 
plus master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 688
Wysłany: 19-09-2019, 20:07   

czemu te "serwisy PPV" nie nazywamy zwyklymi kanalami ?
 
  Select HD
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3326
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-09-2019, 20:08   

Takie mają nazwy :)
Dwa kanały nadają 24h, a PPV tyko przy równoległych transmisjach meczów LM i LE.
Po prostu masz wybór meczu, który chcesz obejrzeć.
_________________
 
 
matifcb 
plus master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 688
Wysłany: 19-09-2019, 20:12   

no i spoko. BIore to napewno :) juz sie umowilem zeby do mnie dzwonil jak wylacza multirooma czyli 30.09. Jeden dzien przed kolejna kolejka LM :) nie wiedzialem ze mozna za dyszke miec wszystkie mecze LM. Kiedys to jakis mecz puszczali gdzies osobno na Canale + ( mecz ten okazywal sie przewaznie hitem ). Trzeba bylo laczyc jakies pakiety i juz sie z tego robil koszt. Zobowiazanie na 12M mnie tylko trzyma ale i tak choc mam na czas nieokreslony wiem ze napewno rok bede miec UPC.
 
  Select HD
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3326
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-09-2019, 21:06   

Jeszcze przez dwa sezony 2019/20 i 2020/21 cała Liga Mistrzów w jednym pakiecie. Do tego Liga Europy. I jakieś tam dodatkowe transmisje czasami puszczają. Wszystko bez reklam :P

A później walka o nowy kontrakt
_________________
 
 
matifcb 
plus master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 688
Wysłany: 19-09-2019, 21:19   

hmm moze by w ogole przejsc na umowe na 12m, skoro za LM bede placic to moze uda sie cos taniej . Zawsze to bezterminowa +5zl a ja i tak chce PSP na 12 M..
 
  Select HD
 
Szeptacz
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2019, 07:31   

Witam,
Umowa na Internet 120 mb/s i telewizję( Max, HBO/GO, C+ Prestige, Eleven i Cibemax) kończy mi się 19.12.
W wypowiedzeniu zaznaczyć do końca czasu oznaczonego, czyli do 31.12 ( końca miesiąca grudzień).
Wypowiedzenie wysłać najpóźniej do końca listopada?
Rozważam pozostawienie samego Internetu.
Z ciekawości jakie warunki mogą mi zostać zaproponowane?
Mam podłączony HZN PVR i kartę CI.
Płacę za wszystko ok 190 zł.
 
 
protrek1989 
Klikacz

Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 14
Wysłany: 20-09-2019, 09:04   

ralf napisał/a:
Pani Ci kłamie....

https://www.upc.pl/pdf/up...0_iv_2019-1.pdf

Obrazek


Ale według tego twojego wykazu w Pdf nijak wychodzi ze płacisz taką kwote albo ja nie wiem jak to czytac mi wychodzi ponad 125zł . Patrze w zakładke cena promocyjna

Dostałeś już jakąś fakture ???

Ok nie ma tematu antywirus blokowal ten obraz Jpg juz widze zgadza sie .


Ps.
Dobra promocja ogarnięta może być jestem zadowolony
1000mb/s Modem Wiadomo GigaBox
Horizon Max z Nagrywarką
Eleven czyli Mega Sport Premium
Cinemax+ Filmbox
Hbo oraz HBO go
Canal Select
Polsat Premium
Multitoom z modułem Cam

Za wszystko płace 152zł Miesięcznie :)
Z racji na moją specyficzną cene Canal+ Select nie dadzą mi niższej ceny pakietu głównego :)
Nie ma co juz dalej dziadować
 
 
djdark 
easy master

Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 30
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-09-2019, 10:51   

Nowy regulamin THH XVI ;) Jako ciekawostka niby według tego regulaminu Horizon Go za "darmo" można mieć bez dekodera Horizon.

upc_regulamin_promocji_twoj_happy_home_xvi_2019-3_od20190916.zip
Pobierz Plik ściągnięto 113 raz(y) 95,66 KB

 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 361
Wysłany: 20-09-2019, 12:04   

Do 31 stycznia 2020 roku przedłużyli fajnie ;p
_________________
 
 
dgim 
light master

Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 89
Wysłany: 20-09-2019, 14:30   

Czesc,

moze ktos nakierowac (z gory sorki, jesli przeoczylem, na kilku ostatnich stronach nie widze) na promke pod adres, z podaniem tego konkretnego adresu, tj miasto, ulica, nr domu ?
Zalezy mi by uzyc formularza na stronie i tak zlozyc zamowienie, niezaleznie do tego czy zostanie odrzucone czy nie.
  dgim
 
kazyk 
Klikacz

Dołączył: 20 Wrz 2019
Posty: 1
Wysłany: 20-09-2019, 22:53   

Witam,

proszę o informacje w jakiej formie można obecnie złożyć rezygnację z usług? Kiedyś można było wysłać podpisany skan na adres e-mail. Dziś kontaktowałem się z UPC i dostałem informację, że aktualnie można to zrobić tylko pocztą tradycyjną.

Z racji, że chcę zrezygnować z części usług (telewizja, telefon) i zostawić tylko internet powiedziano mi, że nie mogę w chwili obecnej dokonać przedłużenia. Dopiero na koniec umowy - za 2,5 mc będę miał taką możliwość. Prawda to czy po prostu zostałem zbyty przez konsultanta.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1731
Wysłany: 20-09-2019, 23:36   

kazyk, Możesz złożyć wypowiedzenie przez moje UPC, ale najpierw musisz poprosić na infolinii o odblokowanie odpowiedniego formularza.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: