Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
art_ii
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 14
|
Wysłany: 11-01-2019, 19:37
|
|
|
Taka moja mała dygresja dotycząca ofert utrzymaniowych proponowanych przez DUK - złożyłem już wypowiedzenie, które zostało przyjęte. Dzwonię i mówię jasno, że jestem klientem UPC nieprzerwanie od 2008 r. i oferuje mi się ofertę gorszą niż nowym klientom. Powołuję się na promocję wyprzedażową Happy Home. Gość w słuchawce ściemnia mi, że oferty w ramach tej promocji już się pokończyły i system nie może niczego lepszego mi zaoferować (tzn. za to samo co mam miałbym płacić jeszcze więcej niż obecnie).
Normalnie śmiech na sali - z takim nastawieniem to szybko potracicie klientów. Nie jesteście świętą samotną krową na pastwisku. Jest więcej operatorów, którzy zaproponują podobne warunki w lepszej cenie. I jeszcze ta gadka o 30-dniowym okresie karencji po zakończeniu świadczenia usług, aby można było korzystać z ofert promocyjnych. Za takie traktowanie wieloletniego klienta można tylko rzec:
Za niebywałe wręcz chamskie traktowanie dotychczasowych klientów wielkiego karnego ku.asa otrzymuje... UPC |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2019, 20:27
|
|
|
A może byś podał szczegóły chociaż o jaką promocję ci chodzi? Bo Happy Home to 90% promocji ma taki tytuł. Podaj pełną nazwę promocji którą chciałeś dostać |
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:14
|
|
|
art_ii, niestety ale starzy mają coraz gorzej np Orange likwidują duk, składasz wypowiedzenie i konsultant w salonie daje Ci ofertę nie chcesz? To rozwiązują umowę taka nowa polityka firmy. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:17
|
|
|
Cytat: | Jest więcej operatorów, którzy zaproponują podobne warunki w lepszej cenie |
i jaki jest problem?
nalezy sie tylko cieszyć z tego ze jest wybor
nie ma co strzelac focha tylko brac sprawy w swoje rece i witac sie z nowym operatorem |
|
|
|
|
art_ii
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 14
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:30
|
|
|
MrPepka napisał/a: | A może byś podał szczegóły chociaż o jaką promocję ci chodzi? Bo Happy Home to 90% promocji ma taki tytuł. Podaj pełną nazwę promocji którą chciałeś dostać |
"Wyprzedaż z Happy Home 300 (2019 - 1)"
GDA napisał/a: | i jaki jest problem?
nalezy sie tylko cieszyć z tego ze jest wybor
nie ma co strzelac focha tylko brac sprawy w swoje rece i witac sie z nowym operatorem |
Dokładnie tak jak piszesz - kontroferta z Vectry daje radę. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:41
|
|
|
art_ii napisał/a: | "Wyprzedaż z Happy Home 300 (2019 - 1)" |
To jest promka dla nowych abo, a nie dla stałych więc wybacz, ale nie rozumiemy Twoich pretensji |
|
|
|
|
art_ii
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 14
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:46
|
|
|
MrPepka napisał/a: | art_ii napisał/a: | "Wyprzedaż z Happy Home 300 (2019 - 1)" |
To jest promka dla nowych abo, a nie dla stałych więc wybacz, ale nie rozumiemy Twoich pretensji |
Przeczytaj wcześniejsze posty - promocja dostępna na papierze tylko dla nowych, a w rzeczywistości osiągalna dla osób na bezterminówce. Natomiast jeżeli chodzi o ofertę utrzymaniową - to co to za oferta, jeśli UPC oferuje klientowi to samo co wcześniej, ale za wyższą cenę? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:47
|
|
|
art_ii napisał/a: | a w rzeczywistości osiągalna dla osób na bezterminówce. |
Kto ci tak powiedział? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-01-2019, 21:53
|
|
|
art_ii napisał/a: | Natomiast jeżeli chodzi o ofertę utrzymaniową - to co to za oferta, jeśli UPC oferuje klientowi to samo co wcześniej, ale za wyższą cenę? |
Nie uogólniaj - wyższa cena była zapewne z tym czego Ty oczekiwałeś, a nie, że każda oferta droższa.
Moja obecna oferta dużo bogatsza a tańsza niż poprzednia. |
_________________
|
|
|
|
|
art_ii
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 14
|
Wysłany: 11-01-2019, 22:14
|
|
|
MrPepka napisał/a: | art_ii napisał/a: | a w rzeczywistości osiągalna dla osób na bezterminówce. |
Kto ci tak powiedział? |
Tutaj można sobie wyczytać, że oferty "tylko dla nowych" może otrzymać również obecny klient.
KOCUREK1970 napisał/a: | Nie uogólniaj - wyższa cena była zapewne z tym czego Ty oczekiwałeś, a nie, że każda oferta droższa. |
Za Fiber Power 250 MBit/s + Horizon Max bez nagrywarki (z MyPrime i FilmBoxem za 1 zł) płaciłem łącznie 90 zł na terminówce, a obecnie 93 zł. Gość proponował mi to samo bez FilmBoxa za prawie złotówkę więcej. To ma być oferta utrzymaniowa? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2019, 22:26
|
|
|
art_ii napisał/a: | Tutaj można sobie wyczytać, że oferty "tylko dla nowych" może otrzymać również obecny klient. |
A ja ci piszę, że się nie da. I kto teraz mówi prawdę? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2019, 22:27
|
|
|
art_ii napisał/a: |
Za Fiber Power 250 MBit/s + Horizon Max bez nagrywarki (z MyPrime i FilmBoxem za 1 zł) płaciłem łącznie 90 zł na terminówce, a obecnie 93 zł. Gość proponował mi to samo bez FilmBoxa za prawie złotówkę więcej. To ma być oferta utrzymaniowa? |
jak dostaniesz w lutym +8 zl podwyzki z OWU to.wyda ci sie ze jednak to byla.dobra oferta utrzymaniowa
ale skoro masz na oku vectre tansza i lepsza to sie wogole nie zastanawiaj |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-01-2019, 22:33
|
|
|
art_ii napisał/a: | można sobie wyczytać, że oferty "tylko dla nowych" może otrzymać również obecny klient. |
To, że każdy może ją otrzymać, to nie znaczy, że każdy MUSI ją dostać.
art_ii napisał/a: | Za Fiber Power 250 MBit/s + Horizon Max bez nagrywarki (z MyPrime i FilmBoxem za 1 zł) płaciłem łącznie 90 zł na terminówce, a obecnie 93 zł. Gość proponował mi to samo bez FilmBoxa za prawie złotówkę więcej. To ma być oferta utrzymaniowa? |
Tak jak napisałem - TWOJA oferta była droższa.
Moja lepsza i tańsza - no to jak to jest w końcu, że utrzymaniowe są droższe? |
_________________
|
|
|
|
|
art_ii
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 14
|
Wysłany: 11-01-2019, 22:39
|
|
|
GDA napisał/a: | jak dostaniesz w lutym +8 zl podwyzki z OWU to.wyda ci sie ze jednak to byla.dobra oferta utrzymaniowa |
Haha, dobry suchar
KOCUREK1970 napisał/a: | Tak jak napisałem - TWOJA oferta była droższa.
Moja lepsza i tańsza - no to jak to jest w końcu, że utrzymaniowe są droższe? |
No właśnie... Czyżby konsultanci lecieli sobie w chu..? Niemożliwe |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-01-2019, 22:46
|
|
|
art_ii napisał/a: | No właśnie... Czyżby konsultanci lecieli sobie w chu..? Niemożliwe |
Nie - po prostu im droższą wcześniejszą ofertę miałeś, tym więcej można ugrać po nowemu, bo operator w razie spełnienia zamierzeń klienta może znacznie więcej stracić na odejściu klienta niż obniżając klientowi cenę bardziej wypasionego pakietu. |
_________________
|
|
|
|
|
|