Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
art_ii 
Klikacz

Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 14
Wysłany: 11-01-2019, 19:37   

Taka moja mała dygresja dotycząca ofert utrzymaniowych proponowanych przez DUK - złożyłem już wypowiedzenie, które zostało przyjęte. Dzwonię i mówię jasno, że jestem klientem UPC nieprzerwanie od 2008 r. i oferuje mi się ofertę gorszą niż nowym klientom. Powołuję się na promocję wyprzedażową Happy Home. Gość w słuchawce ściemnia mi, że oferty w ramach tej promocji już się pokończyły i system nie może niczego lepszego mi zaoferować (tzn. za to samo co mam miałbym płacić jeszcze więcej niż obecnie).

Normalnie śmiech na sali - z takim nastawieniem to szybko potracicie klientów. Nie jesteście świętą samotną krową na pastwisku. Jest więcej operatorów, którzy zaproponują podobne warunki w lepszej cenie. I jeszcze ta gadka o 30-dniowym okresie karencji po zakończeniu świadczenia usług, aby można było korzystać z ofert promocyjnych. Za takie traktowanie wieloletniego klienta można tylko rzec:

Za niebywałe wręcz chamskie traktowanie dotychczasowych klientów wielkiego karnego ku.asa otrzymuje... UPC :roll:
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2019, 20:27   

A może byś podał szczegóły chociaż o jaką promocję ci chodzi? Bo Happy Home to 90% promocji ma taki tytuł. Podaj pełną nazwę promocji którą chciałeś dostać
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 11-01-2019, 21:14   

art_ii, niestety ale starzy mają coraz gorzej np Orange likwidują duk, składasz wypowiedzenie i konsultant w salonie daje Ci ofertę nie chcesz? To rozwiązują umowę taka nowa polityka firmy.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2019, 21:17   

Cytat:
Jest więcej operatorów, którzy zaproponują podobne warunki w lepszej cenie

i jaki jest problem?

nalezy sie tylko cieszyć z tego ze jest wybor
nie ma co strzelac focha tylko brac sprawy w swoje rece i witac sie z nowym operatorem
 
 
art_ii 
Klikacz

Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 14
Wysłany: 11-01-2019, 21:30   

MrPepka napisał/a:
A może byś podał szczegóły chociaż o jaką promocję ci chodzi? Bo Happy Home to 90% promocji ma taki tytuł. Podaj pełną nazwę promocji którą chciałeś dostać


"Wyprzedaż z Happy Home 300 (2019 - 1)"

GDA napisał/a:
i jaki jest problem?

nalezy sie tylko cieszyć z tego ze jest wybor
nie ma co strzelac focha tylko brac sprawy w swoje rece i witac sie z nowym operatorem


Dokładnie tak jak piszesz - kontroferta z Vectry daje radę. :D
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2019, 21:41   

art_ii napisał/a:
"Wyprzedaż z Happy Home 300 (2019 - 1)"

To jest promka dla nowych abo, a nie dla stałych więc wybacz, ale nie rozumiemy Twoich pretensji
 
 
art_ii 
Klikacz

Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 14
Wysłany: 11-01-2019, 21:46   

MrPepka napisał/a:
art_ii napisał/a:
"Wyprzedaż z Happy Home 300 (2019 - 1)"

To jest promka dla nowych abo, a nie dla stałych więc wybacz, ale nie rozumiemy Twoich pretensji


Przeczytaj wcześniejsze posty - promocja dostępna na papierze tylko dla nowych, a w rzeczywistości osiągalna dla osób na bezterminówce. Natomiast jeżeli chodzi o ofertę utrzymaniową - to co to za oferta, jeśli UPC oferuje klientowi to samo co wcześniej, ale za wyższą cenę?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2019, 21:47   

art_ii napisał/a:
a w rzeczywistości osiągalna dla osób na bezterminówce.

Kto ci tak powiedział?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-01-2019, 21:53   

art_ii napisał/a:
Natomiast jeżeli chodzi o ofertę utrzymaniową - to co to za oferta, jeśli UPC oferuje klientowi to samo co wcześniej, ale za wyższą cenę?

Nie uogólniaj - wyższa cena była zapewne z tym czego Ty oczekiwałeś, a nie, że każda oferta droższa.
Moja obecna oferta dużo bogatsza a tańsza niż poprzednia.
_________________
 
 
art_ii 
Klikacz

Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 14
Wysłany: 11-01-2019, 22:14   

MrPepka napisał/a:
art_ii napisał/a:
a w rzeczywistości osiągalna dla osób na bezterminówce.

Kto ci tak powiedział?


Tutaj można sobie wyczytać, że oferty "tylko dla nowych" może otrzymać również obecny klient.

KOCUREK1970 napisał/a:
Nie uogólniaj - wyższa cena była zapewne z tym czego Ty oczekiwałeś, a nie, że każda oferta droższa.


Za Fiber Power 250 MBit/s + Horizon Max bez nagrywarki (z MyPrime i FilmBoxem za 1 zł) płaciłem łącznie 90 zł na terminówce, a obecnie 93 zł. Gość proponował mi to samo bez FilmBoxa za prawie złotówkę więcej. To ma być oferta utrzymaniowa?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2019, 22:26   

art_ii napisał/a:
Tutaj można sobie wyczytać, że oferty "tylko dla nowych" może otrzymać również obecny klient.

A ja ci piszę, że się nie da. I kto teraz mówi prawdę?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2019, 22:27   

art_ii napisał/a:


Za Fiber Power 250 MBit/s + Horizon Max bez nagrywarki (z MyPrime i FilmBoxem za 1 zł) płaciłem łącznie 90 zł na terminówce, a obecnie 93 zł. Gość proponował mi to samo bez FilmBoxa za prawie złotówkę więcej. To ma być oferta utrzymaniowa?


jak dostaniesz w lutym +8 zl podwyzki z OWU to.wyda ci sie ze jednak to byla.dobra oferta utrzymaniowa

ale skoro masz na oku vectre tansza i lepsza to sie wogole nie zastanawiaj
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-01-2019, 22:33   

art_ii napisał/a:
można sobie wyczytać, że oferty "tylko dla nowych" może otrzymać również obecny klient.

To, że każdy może ją otrzymać, to nie znaczy, że każdy MUSI ją dostać.
art_ii napisał/a:
Za Fiber Power 250 MBit/s + Horizon Max bez nagrywarki (z MyPrime i FilmBoxem za 1 zł) płaciłem łącznie 90 zł na terminówce, a obecnie 93 zł. Gość proponował mi to samo bez FilmBoxa za prawie złotówkę więcej. To ma być oferta utrzymaniowa?

Tak jak napisałem - TWOJA oferta była droższa.
Moja lepsza i tańsza - no to jak to jest w końcu, że utrzymaniowe są droższe?
_________________
 
 
art_ii 
Klikacz

Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 14
Wysłany: 11-01-2019, 22:39   

GDA napisał/a:
jak dostaniesz w lutym +8 zl podwyzki z OWU to.wyda ci sie ze jednak to byla.dobra oferta utrzymaniowa

Haha, dobry suchar :lol:

KOCUREK1970 napisał/a:
Tak jak napisałem - TWOJA oferta była droższa.
Moja lepsza i tańsza - no to jak to jest w końcu, że utrzymaniowe są droższe?

No właśnie... Czyżby konsultanci lecieli sobie w chu..? Niemożliwe :!:
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 11-01-2019, 22:46   

art_ii napisał/a:
No właśnie... Czyżby konsultanci lecieli sobie w chu..? Niemożliwe

Nie - po prostu im droższą wcześniejszą ofertę miałeś, tym więcej można ugrać po nowemu, bo operator w razie spełnienia zamierzeń klienta może znacznie więcej stracić na odejściu klienta niż obniżając klientowi cenę bardziej wypasionego pakietu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,69 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: