Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21-08-2017, 19:04
|
|
|
Kasia napisał/a: | to promocja tylko dla tych klientów którzy wcześniej posiadali już C+ | Moim skromnym, subiektywnym zdaniem, ta promocja jest dla obecnych posiadaczy Canal+, co nie zmienia faktu, że niektórzy dostali je, nie posiadając w ogóle wcześniej Canal+.
A propos Twojej promocji i to co napisałaś, z moim wyjaśnieniem, dlaczego mogłaś z tego skorzystać.
Dla porównania Regulamin mojej promocji "Rewia z Telewizją Mix V (2016-1)"
"1. Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych (Uczestnicy Promocji), które:
a. w dniu przystąpienia do Promocji są Abonentami Usługi Telewizyjnej Organizatora Promocji (ale nie Abonentami w zakresie Usług objętych niniejszą Promocją, tylko ogólnie są Abonentami jakiejkolwiek usługi TV, np. Analoga) i stają się Abonentami Organizatora Promocji w zakresie Usług objętych niniejszą Promocją, (od teraz mają "RzTMix V") |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 21-08-2017, 19:09
|
|
|
Pitrek napisał/a: |
"1. Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych (Uczestnicy Promocji), które:
a. w dniu przystąpienia do Promocji są Abonentami Usługi Telewizyjnej Organizatora Promocji (ale nie Abonentami w zakresie Usług objętych niniejszą Promocją, tylko ogólnie są Abonentami jakiejkolwiek usługi TV, np. Analoga) i stają się Abonentami Organizatora Promocji w zakresie Usług objętych niniejszą Promocją, (od teraz mają "RzTMix V") |
No dokładnie
...ale po to ten przykład Pitruś dałam żeby pokazać warunek "SĄ" i "STAJĄ SIĘ " jaki musi zaistnieć by skorzystać z promocji (którą mam) - a właśnie takiego czy innego warunku brakuje w przedmiotowym Regulaminie na C+, przez co nie można moim subiektywnym zadaniem na 100% stwierdzić że przedmiotowy Regulamin C+ jest tylko dla klientów którzy już posiadali C+.
Tylko o mi chodziło..ale tak to jest gdy brak jest jednoznaczności w Regulaminie..
..a wystarczyłoby dodać " i "...
IV. DLA KOGO
1. Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych, które („Uczestnicy Promocji”):
a. są Abonentami Organizatora Promocji w zakresie wybranej Usługi Telewizji Cyfrowej: Pakiet Select, Pakiet Max,
b. są Abonentami Organizatora Promocji w zakresie Usług: Pakiet Premium Canal+ SD, Pakiet Premium Canal+ Sport, Pakiet Premium Canal+ Film, Pakiet Premium Canal+ Sport&Film, Pakietu Premium Canal+ Prestige lub Pakietu Premium Canal+ Select i stają się Abonentami wybranej usługi objętej Promocją: Pakietu Premium Canal+ Prestige lub Pakietu Premium Canal+ Select
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21-08-2017, 20:19
|
|
|
Cytat: | ..a wystarczyłoby dodać " i "... |
Tak, dokładnie masz rację, że tak powinno być.
Moim zdaniem, z tego wszystkiego wynika, że jak komuś konsultant odmówi, to trzeba dzwonić za jakiś czas, znajdzie się konsultant, który da nam tę promocję, |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-08-2017, 20:24
|
|
|
Jeśli regulamin nie jest klarowny, to ewentualna reklamacja na pewno zostanie rozpatrzona na korzyść abonenta. Zresztą jaki problem wziąć ten Canal+ nawet po normalnej cenie i odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni? Wtedy promocja będzie już dostępna, bo przecież było się (mimo iż krótko) abonentem Canal+. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 21-08-2017, 20:31
|
|
|
No to pogadali , a decyzja i tak należy do konsultanta
Miłego wieczoru, zmykam |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21-08-2017, 20:32
|
|
|
Robin napisał/a: | wziąć ten Canal+ nawet po normalnej cenie i odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni | Tak, masz rację. Sam to już proponowałem.
Zresztą jak zwykle. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2017, 00:03
|
|
|
Pitrek napisał/a: |
Co niektórzy nawet na ten sam temat, w różnych miejscach mają inne zdanie: |
Mam uprzejma prośbe abyś nie manipulowal cytatami ok?
Spójrz na daty poczytaj w kolejności i może zrozumiesz choć watpie |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
naimad71
Klikacz
Dołączył: 22 Sie 2017 Posty: 3
|
Wysłany: 22-08-2017, 10:43
|
|
|
Witam,
szukam pakietu TV + Internet do nowego mieszkania.
Będę nowym abonentem (jeśli trafiłaby się lepsza oferta dla obecnych klientów to weźmie to na siebie mój ojciec).
Interesuje mnie telewizja Select, Internet 120Mb/s i na pewno pakiet Mega Sport Eleven.
Obecna Wakacyjna Promocja po wpisaniu mojego adresu wyświetla mi 89zł/miesiąc za taki pakiet:
Wakacyjny tj:
Pakiet Wakacyjny 89 zł
Internet Fiber Power 120 (Prędkość pobierania do 120 Mb/s)
Telewizja Select - 106 kanałów (68 HD)
Replay TV - oglądaj do 7 dni wstecz
Telewizja mobilna - Horizon GO
Pakiet Mega Sport - 3 kanały Eleven
Dekoder Horizon z Wi-Fi
Czy jest to atrakcyjna oferta? Widziałem myk podany wcześniej pod ul. Barską w Nowym Sączu, który obniża cenę o 10zł + dekoder Horizon mam z nagrywarką (na czym specjalnie mi nie zależy) i pewnie będę próbował tak to zrobić, ale wcześniej wolę spytać czy idzie ugrać coś lepszego. Jedyne na czym by mi zależało to CANAL+ (w sumie tylko ten sportowy), ale oczywiście w dobrej cenie
I mam jeszcze do Was 2 pytania techniczne: mam taki pakiet u rodziców (Select + Internet 60mb/s + Horizon z nagrywarką + multiroom). U siebie w pokoju mam dekoder Horizon i korzystanie z niego nie należy do najprzyjemniejszych - przy przełączaniu kanałów są naprawdę niekrótkie lagi, przy szybszym przeskakiwaniu po kanałach jest to denerwujące (telewizor jest w miare świeży). U ojca w pokoju jest dekoder Mediabox i lagi są dużo mniejsze, a pół roku temu na starych dekoderach z UPC chodziło to w ogóle super płynnie. Czy to normalne, czy to jakaś bolączka Horizonów? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 22-08-2017, 10:54
|
|
|
naimad71,
Naprawdę nawet jednej strony tego wątku nie przeczytałeś?
...na poprzedniej stronie masz to czego szukasz, posty moje i Pitrka do @milka007. |
|
|
|
|
Bork
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 314
|
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 22-08-2017, 12:55
|
|
|
UPC zapowiada, że 28 sierpnia internet przyspieszy do 500 Mb/s. Ciekawe czy to zapowiedź odświeżenia głównej oferty na pakiety usług?
Dodatkowo z oferty zniknęło 60 Mb/s (ale pewnie będzie w utrzymaniówkach, tak jak z 30 Mb/s było). |
_________________
|
|
|
|
|
Maciej
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 241
|
Wysłany: 22-08-2017, 13:19
|
|
|
Warto było siedzieć na bezterminowej przez pół roku, teraz może na utrzymaniu będzie fajna oferta z nową szybkością...
Dzięki za info! |
_________________
|
|
|
|
|
|